Nem tudom milyen express küldeményben tetted fel Dutrancsnak az árút,de ő már öt évvel ezelőtt lefényképezte a műhelyében. Ott van a fotó jobb sarkában,nem én találtam ki!!!!!:-):-)
Na, a Posta kitett magáért! Vagyis inkább "magáért" dutrancsbácsi, mert ilyen gyorsan csak a nyolcvanas évek közepén - az aranykorban - ment a csomagszállítás. Kérdezze Freddy- t, hozzá majd egy hétig mendegélt a postás. Jó egészséget kívánok!
Hűűű,de megilyedtem!!! Azt hittem,hogy gyűrűzni kell a kompresszoromat és kiderült,hogy csak az egyik szelep van beégve! Köszöm endrebá ez az M62 es szelep pont jó bele.( vagy rá).A dátum persze mára értendő.
Üdvözlök Mindenkit.Kolegák ha valaki lát valamerre összetört KIA KISTEHER AUTÓT irjon legyenszives mindeggy hol van nemszámit.Tudom hogy ez nemidevaló téma de nagyon kéne nekem egy ilyen ha tud valaki kérem segitsen.Vagy ha csak motor van valahol az is elég csak 2500 as legyen ha tud valaki szoljon köszönöm.ÜDV jó munkát mindenkinek.
Üdvözlök mindenkit! szeretném megtudni én is hogy pontosan hol meg mikor lessz ez a találkozó erre felénk nincsenek ilyen szórólapok sajnos.Előre is köszönöm.Üdv.jó munkát mindenkinek!
Úgy kell állítani mint bármelyik traktorét.Megméred elöl és hátul a tengelycsonk magasságába a felninél a távolságot. 8-12 mm között kell lenni a különbségnek.Állítani a 2-es és 3-as hüvelyek állításával tudsz.
Én is megköszönöm neked, mivel én nem vagyok egy nagy számítógép mágus és én ilyeneket csak véletlenül találok meg.Aztán meg már lehet,hogy soha többet nem találom meg ,ha elkalandozok onnan vagy kilépek.
Van egy Jumzom és szeretném beállítani az első futóművét, mert sajnos elég csálén állnak rajta az első kerekek. Konkrétan rossz a kerékösszetartás. Tud benne valaki segíteni (akár képekkel is) hogy hogyan kellene beállítani, hogy az jó legyen? Gondolkoztam már rajta, hogy csak úgy szemre beállítom, de gondolom az nem érne fabatkát sem. Így meg félek, hogy gyorsan le fogja darálni a vadiúj első gumikat.
Hálás köszönetem a Kezelési Utasításért ! Lehet ,hogy nem is kell azt a 60 eurót
a könyvre költenem, hanem jó lesz az a porlasztócsúcsokra is ?
Tul. kép ami most fontos volt, a szelephézag ,porlasztóbeállítás,előbefecskenzési szög, feltőltendő mennyiségek,azt megtaláltam a többit meg majd apránként!
A 3011-esét is. Munkahenger gyűrűzés miatt. Ezét meg munkahenger fellazulás miatt, nem e szakadt ki a menet a munkahenger öntvényéből. De mélyeben nem.
A vezértömb rajzát köszönöm, mentettem. Talán azt azért nem kell szétszedni, de ha mégis akkor majd jól jön.
Most kapcsolok,hogy felfelé is rángat? akkor nem lehet,hogy elvan tömődve a szívóági szűrőd?Lent a váltó fenekében.A mindig viszaszabályozást pedig a belső viszacsatoló mechanizmus végzi.Szedted már szét? Ilyen kép fogad majd.
Így van .szétszedéskor vizsgálj meg minden szelepet-szeleprugót-dug.tömítést,tolattyút és majd sztem adódik.A hengernek van egy biztonsági szelepe ,nézd meg nem tömítetlen-e?