Hát ez eléggé felejtős. A röntgen egy mese, ők is csak annyit tudnak mondani amit látnak. Utánna jártam.
Szerintem akkor KPM vizsga lesz, külön procedúrával. Vagy marad a dűlőutakon bálahordónak.
Ha majd festés elé kerül akkor még van pár potenciális hely, hogy hol nézzem meg, mert még az se biztos, hogy ez az. Csak kíváncsi voltam, hogy ez most érvényesség végét jelentő év/hó/nap vagy a keresett szám lenne-e.
Akkor még nem volt olyan rendszer,mint manapság,hogy a kamerával leolvasott mindent. Motorkerékpároknál előszeretettel ragasztották a lámpafejre, lámpatartóra.
Apámnak volt 1 Pannónia motoros platós prüttyögője. Azon is volt valami gond az alvázszámmal és az 1ik vizsgán csak 2 hónapot kapott e miatt. Amikor ismét vitte vizsgára akkor kapott új számot (AF)amit ott ütöttek bele úgy hogy az alváz behajlott és semmivel nem lett jobb minta az előző. Akkor lehet hogy ragasztottak neki is matricát oda a szám mellé.
Köszönöm a válaszokat! Gyárilag nincs hengerfej tömítés ,de most csináltattam egy 0,2mm-es réz tömítést és hézagolót és ezen kívül 10db 0,2mm-es acél hézagolót a henger talp alá .Remélem ez elég lesz persze csak apránként emelem majd a hengert .A gyári alap mérethez képest (80mm) most 82mm a furat mérete gondolom ez is nehezíti a dolgot. Mint már írtam jelenleg nem bírok akkora lendületet venni a betekeréskok ,h a lendület átlendítse a hotponton ezért kell csökkentenem a kompressziót. Ha sikerrel járok jelezni fogom és ha tudok majd teszek fel videót.
Azokat a tereket elnevezésüktől függetlenül nem bolygatnám első nekifutásra,mert üzem közben a kokszosodást leszámítva értékük nem változik.Inkább a lendkerék-forgattyús tengely kúpot vizsgálnám meg
tüzetesebben,mert szerintem elvágta az íves reteszt.Annyira szorul,hogy dekompresszorral úgy érzed tekered,de ha bezárod a dekompresszort a lendkerékben felhalmozott tehetetlenségi nyomaték nem adódik
vissza a főtengelyre mert elfordul a kúpon,ezért nem bírod átfordítani!Egy padkahenger motornál kerestük
egy napig az ugyanilyen jelenség okát mire meg lett a helyes megfejtés,de egy életre megjegyeztem.
Mint mondtam, nem ismerem azt a fajta motort, csak a motorokat általában. De, ha szerelt henger van rajta, nem pedig a forgattyúsházzal egybeöntött blokk perselyezve, akkor ahogy az előttem szóló barátaim elmondták, a hengertalp tömítés vastagságával is lehet játszani.
Az égéstér általában úgy van kialakítva, hogy a dugattyúnak a felső holtpontban egy szintben kell lenni a hengerpersely felső szélével. Ezt az állapotot próbáld megkeresni!