Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Isti betyár Creative Commons License 2015.02.03 0 0 12219

Hát ez eléggé felejtős. A röntgen egy mese, ők is csak annyit tudnak mondani amit látnak. Utánna jártam.

 

Szerintem akkor KPM vizsga lesz, külön procedúrával. Vagy marad a dűlőutakon bálahordónak.

Ha majd festés elé kerül akkor még van pár potenciális hely, hogy hol nézzem meg, mert még az se biztos, hogy ez az. Csak kíváncsi voltam, hogy ez most érvényesség végét jelentő év/hó/nap vagy a keresett  szám lenne-e.

 

Előzmény: triplaharom (12213)
triplaharom Creative Commons License 2015.02.02 0 0 12218

Ne aggódj Tóni bácsi, nekem sem jutott rögtön az eszembe pedig én is sokat láttam

ott, sőt még vakargattam is a Moszkvics szélvédőjéről.

Előzmény: Tóni bácsi (12217)
Tóni bácsi Creative Commons License 2015.02.02 0 0 12217

Hát persze....... hogy is felejthettem el....... tényleg a szélvédőn volt. A franc álljon ebbe az öregedésbe!!!!!!! :-((((((((

Előzmény: Zemiator (12214)
Discovery2 Creative Commons License 2015.02.01 0 0 12216

Nekem az Ural-on még mindig ott van a lámpafej jobb oldalán.:-))

Előzmény: Zemiator (12214)
Józsi73 Creative Commons License 2015.02.01 0 0 12215

Műszaki vizsga igazoló matrica, csak ezeket általában a szélvédőre rakták, most meg a rendszámra ragasztják.

Előzmény: Tóni bácsi (12211)
Zemiator Creative Commons License 2015.02.01 0 0 12214

Akkor még nem volt olyan rendszer,mint manapság,hogy a kamerával leolvasott mindent.  Motorkerékpároknál előszeretettel ragasztották a lámpafejre, lámpatartóra.

Kocsiknál, meg talán a szélvédőre.

Előzmény: Tóni bácsi (12211)
triplaharom Creative Commons License 2015.02.01 0 0 12213

Elképzelhető hogy az Ő röntgen gépjük könnyen leolvassa a számokat.

Előzmény: Isti betyár (12210)
triplaharom Creative Commons License 2015.02.01 0 0 12212

Apámnak volt 1 Pannónia motoros platós prüttyögője. Azon is volt valami gond az alvázszámmal és az 1ik vizsgán csak 2 hónapot kapott e miatt. Amikor ismét vitte vizsgára akkor kapott új számot (AF)amit ott ütöttek bele úgy hogy az alváz behajlott és semmivel nem lett jobb minta az előző. Akkor lehet hogy ragasztottak neki is matricát oda a szám mellé.

Előzmény: Tóni bácsi (12211)
Tóni bácsi Creative Commons License 2015.02.01 0 0 12211

Érdekes! Én úgy emléxem, hogy ezt a matricát mindig a rendszámtáblára ragasztották. Vagy régen nem így volt? Pedig volt Ladám '86-ban.

Előzmény: Zemiator (12206)
Isti betyár Creative Commons License 2015.01.31 0 0 12210

Akkor nem is nagyon erőltetem. Az eredetiségvizsgások csak jobban értenek hozzá.

 

 

Előzmény: triplaharom (12209)
triplaharom Creative Commons License 2015.01.31 0 0 12209

Nem tudom miféle jármű ez, de eredet vizsgán biztosan +mondják mi volt az a szám amit beütöttek oda.

Előzmény: Zemiator (12208)
Zemiator Creative Commons License 2015.01.30 0 0 12208

A végét ! :-)   Így, lassan 30 év távlatából már nem sok jelentősége van !

Előzmény: Isti betyár (12207)
Isti betyár Creative Commons License 2015.01.30 0 0 12207

Az vajon az érvényesség kezdetét vagy végét mutatná?

 

Előzmény: Zemiator (12206)
Zemiator Creative Commons License 2015.01.30 0 0 12206

Műszaki vizsga érvényességi idejét igazoló matrica . 1986 -ból !

Előzmény: Isti betyár (12205)
Isti betyár Creative Commons License 2015.01.30 0 0 12205

Sziasztok!

 

Találtam egy alvázszám féleséget, de nem teljesen kivehető. Még megpróbálnánk finomabban letisztítani, de ígyis csak az alja lesz.

Ilyenkor mi a teendő? Vizsgára alvázszámmal mehet csak. Itt látszik, hogy a természetes korrozió miatt ilyen.

 

A felső matrica mit jelenthet?

Zemiator Creative Commons License 2015.01.30 0 0 12204

Hááát........úgy a kettő között ! :-)  

Csak a linket szoktam, de valamiért az sem működik rendesen .

Előzmény: Tóni bácsi (12202)
Zemiator Creative Commons License 2015.01.30 0 0 12203

Akkor "Béci" múzeumnak hívnák ! :-))

Amúgy... igen !

Előzmény: triplaharom (12201)
Tóni bácsi Creative Commons License 2015.01.30 0 0 12202

Így akartad?

 

 

Előzmény: Zemiator (12199)
triplaharom Creative Commons License 2015.01.30 0 0 12201

Ez a Béci Múzeuma ?

Előzmény: Zemiator (12200)
Zemiator Creative Commons License 2015.01.30 0 0 12200

www.youtube.com/watch?x-yt-cl=85114404&v=9eSxH6UTVKk&x-yt-ts=1422579428

Zemiator Creative Commons License 2015.01.30 0 0 12199

https://www.youtube.com/watch?x-yt-cl=85114404&v=HAEzEYABiZc&x-yt-ts=1422579428

cserkszcsaba Creative Commons License 2015.01.29 0 0 12198

Üdv 

 

Köszönöm a válaszokat! Gyárilag nincs hengerfej tömítés ,de most csináltattam egy 0,2mm-es réz tömítést és hézagolót és ezen kívül 10db 0,2mm-es acél hézagolót a henger talp alá .Remélem ez elég lesz persze csak apránként emelem majd a hengert .A gyári alap mérethez képest (80mm) most 82mm a furat mérete gondolom ez is nehezíti a dolgot. Mint már írtam jelenleg nem bírok akkora lendületet venni a betekeréskok ,h a lendület átlendítse a hotponton ezért kell csökkentenem a kompressziót. Ha sikerrel járok jelezni fogom és ha tudok majd teszek fel videót. 

Előzmény: Zemiator (12189)
dutrancs Creative Commons License 2015.01.28 0 0 12197

Rá is van írva!! :-)

Előzmény: hotib (12195)
Discovery2 Creative Commons License 2015.01.28 0 0 12196

Szerintem a jó öreg SZK-3.

Persze javítsatok ki ha tévedek. :-)

Előzmény: hotib (12195)
hotib Creative Commons License 2015.01.28 0 0 12195

   Milyen típusú kombájn van a képen.  

triplaharom Creative Commons License 2015.01.28 0 0 12194

Az még érdekes lenne. (:-)))

Előzmény: Zemiator (12193)
Zemiator Creative Commons License 2015.01.27 0 0 12193

Ezt, gondolom inkább Csabának akartad címezni,mint nekem !

Nem mondom, hogy nem fordulhat elő ilyesmi ,de egy ilyen hibának előbb ki kellene derülni !

A végén kiderül ,hogy a lendkerék még nincs is fent ! :-)

Előzmény: csepel fan (12191)
triplaharom Creative Commons License 2015.01.27 0 0 12192

Lehet abban valami amit mondasz, mert az ritkán fordulhat elő hogy a felújított, még be nem járatott motorban csak úgy túlteng a komresszió.

Előzmény: csepel fan (12191)
csepel fan Creative Commons License 2015.01.27 0 0 12191

Azokat a tereket elnevezésüktől függetlenül nem bolygatnám első nekifutásra,mert üzem közben a kokszosodást leszámítva értékük nem változik.Inkább a lendkerék-forgattyús tengely kúpot vizsgálnám meg

tüzetesebben,mert szerintem elvágta az íves reteszt.Annyira szorul,hogy dekompresszorral úgy érzed tekered,de ha bezárod a dekompresszort a lendkerékben felhalmozott tehetetlenségi nyomaték nem adódik

vissza a főtengelyre mert elfordul a kúpon,ezért nem bírod átfordítani!Egy padkahenger motornál kerestük

egy napig az ugyanilyen jelenség okát mire meg lett a helyes megfejtés,de egy életre megjegyeztem.

Előzmény: Zemiator (12189)
Tóni bácsi Creative Commons License 2015.01.26 0 0 12190

Figyu csak!

 

Mint mondtam, nem ismerem azt a fajta motort, csak a motorokat általában. De, ha szerelt henger van rajta, nem pedig a forgattyúsházzal egybeöntött blokk perselyezve, akkor ahogy az előttem szóló barátaim elmondták, a hengertalp tömítés vastagságával is lehet játszani.

Az égéstér általában úgy van kialakítva, hogy a dugattyúnak a felső holtpontban egy szintben kell lenni a hengerpersely felső szélével. Ezt az állapotot próbáld megkeresni!

Előzmény: cserkszcsaba (12188)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!