szép jó estét kivánok!élnézést kérek, véletlenül kerültem erre az oldalra. azután érdeklödnék hogy nincs-e valakinek, vagy nem-e tud véletlenül 1 eladó utb 650-es öninditót(román) elöre is köszönöm Sanyi
És ha nem volt... ? Gondolom akkor soha nem kaphat se műszakit se semmit.
Vicc, hogy ilyen jogszabályok vannak... legalább 40+ -os gépekre igazán eltekinthetnének attól, hogy bármilyen eredetiséget, származási lapot birtokoljon még az ember. Normális esetben egy idősebb traktor, autónál biztos, hogy több mint 3-4 tulajdonosa volt azalatt meg simán elkallódhat ilyen doksi.
ha az előző tulajnál forgalomba lett volna, akkor írhattatok volna adásvételit és belehetne jelenteni hogy a papírok elvesztek, és át tudod íratni a nevedre
Ha az előző tulajnál forgalomban volt, akkor adásvételit írtok. Ha ezenfelül semmilyen papír nem kerül elő akkor okmányirodában bejelenteni hogy elvesztek.
Érdeklődnék, hogy kinek milyen ötelete van arra az esetre, hogy örököltünk egy veteránkorú trakit amihez van egy gépkönyvünk az első tulajjal, adataival viszont ennél több nem igazán van meg hozzá. Voltunk a minap közeli okmányirodán, de ott csak néztek ránk bambán. Traktorra nem lehet tenni zöldrendszámot szerintük és piros rendszámhoz kötelező valamilyen behozatali igazolás.
Lehet le volt annak idején papírozva, de ezeket megtalálni, felkutatni ha van egyáltalán egy ilyen korú gépnél szerintem öngyilkossággal egyenlő. Az előző tulaj szerint ő volt a 2. gazdája a gépnek, tehát ha valami van akkor nála kell legyen de ha nincs akkor mit lehet tenni? Se zöld se piros rendszám? Nincs esetleg egy kiskapu ?!
Pénteken volt rá kis időm. 1ik furatba kis golyó, távtartó, nagyobb golyó, rugó,
záródugó behelyezése után olajfelöntés, majd második pumpálásra emelt és úgy is maradt a gém. Le engedtem és felemeltem vagy 25 x és még mindig jó.
Észrevettem hogy csöppen az olaj a zárócsavar alól, miközben hazaért a
gazdatársam fia. Profiként kitekertem a dugót levettem róla 2 alu alátétet (még maradt rajta 1), betekertem a csavar nyakát kenderkóccal (ideiglenesen) majd betekertem, +húztam kulccsal és büszkén mondom hogy kész a mű. Erre fel +int nem emel, csak hintázik. (:-((( A fiú, arcán a kaján vigyorral továbbment...
Na végre tudom hol a hiba ! Csavar ki, rugó ki, teleszkópos kis mágnessel nagy
golyó ki, távtartó pöcök ki, mágnes-dorni-kisgolyó nem ki (mint eddig). Dorni nélkül
mágnes be, majd beszorult a furatba. Mozgatás, feszegetés, teleszkóp kijött, a mágnes bennmaradt (kb 10 cm mélységben). Fél óra geresgélés idegen műhelyben,
végre +van a csipeszes fogó, nagy nehezen kijön a mágnes, a kis golyó beszorulva,
ki nem jön. Valamelyik nap folytatom (erős mágnes-dorni, cél a kis golyó kivétele.
Köszönöm a segítséget, tegnap én is későn értem haza úgy hogy csak az agyalás maradt. Ma + más itthoni dolgokat kellett elvégezni, de holnap a tettek mezejére lépek zsiráf ügyben. (:-)))
Kinézetre ugyan eléggé különbözik az általad felrakottól, de működési elve ugyan az mind 2-nek.
Ki van mosva az egész, kipiszkálva a furatok, majd kifúvatva levegővel. Szerintem hiányzik 1 golyó + 1 rugó belőle, de a komi szerint csak 4 golyó, 2 rugó, + 1 távtartó
Nem emlékszem,hogy kellett volna a környezetembe ilyet javítani. Ami nekem van arról lelopták a szivattyút és én tettem rá a román pótkocsi billentő szivattyúját kpl.-en.
Amivel én dolgoztam SzK-5-ös, azt tavaly aratás előtt kelt el. Mi építettünk rá 1 szecskázót is. A 4-es rizs változata viszont még + van most is, azt kellene nagyon +
menteni mert már vagy 4 éve nem dolgozott. 1 nyitott szín alatt van, de néha arrébb állnak vele mert útban van.
Üdvözlöm a Bistriczki Ferit, (még most sem tudom hogy kell pontosan leírni) és szeretnék veled találkozni a következő Szigetmikis börzén.
Mérnökferi barátunknak 5-se van!A mi Tsz-ünkbe is volt 3db SZK-6-os ..Az egyik motorjának az adagolója elromlott és egy T150-esét tettük rá. Másod vagy harmadik alkalommal lett gyanús,hogy miért veri szét a rosta szekrényt. Igen nagy volt a fordulata az "új adagolóval!
Szerencsére én nem találkoztam vele, de ritka nagy förmedvény volt.
Ismerősömet beszervezték garanciás szervizesnek, de nem sokat kellett neki otthon aludni, mert állandóan mentek mint a "bűrszödő zsidó". Gyárilag ramatyul voltak összerakva és kitalálva.
"A szovjet kombájnok közül is sokat vizsgáltak a hazai körülmények között. A legnagyobb port a DON-1500-as kombájn mezőgéptesztje kavarta , amikor lefulladt a magyar kukoricában, ennek ellenére a DON-1500B változat is itt mutatkozott be."
csak megtaláltam én is. azt a pörgő izét 1000 közül is felismerném.... talán valami ventillátor lapát lehetett rajt, de jellegzetes az tuti. a dominatoroknak tömör volt ugyan ez.