Lehet ,hogy nem is kell elmenned Michigam-ig Tibi ,ha megfelel ez a panel : 520x620x70mm ,30db 10x1-es rézcső van benne 2 sorban, horganyzott hullámosított "magasnyomású mosóellenálló" lemezekkel 32 ezerért.
En is az Ebay-en neztem viszont az egy jo nagy atveres ha nem nezel utana. Nem veletlen annyi es az sem, h miert olyan kicsi es rossz minoseguek a kepeik.
En felvettem a plepofat es kertem toluk nagyobb kepeket. Akkor derult ki, h a rez cellak ovalisak ami magaban nem is lenne gond, viszont a lemeze a fordsonnak idotallo stramm anyagbol keszult viszont a hirdetesben olyan mint a mai autoke amit ha veletlenul sterimoval lemosol keszen is lesznek a lemezei, valamint igy messzirol kiabal rola, h koze sincs egy eredeti gepehez.
Amit Michiganban lehet venni, az a kepekbol kiderul, h szinte azonos az eredetivel, vizont egy ilyen kb 15 kg os alkatresznel nem tudom, h alakulna a szallitasi koltseg. Kar, h mostansag nem jarok arra.
Mar azon gondolkodom szetbontom a a traktoret es nekiallok egyszerubb szerszamokat kesziteni hozza es legyartom magamnak a lemezeit, mert azokon kivul csak a fuggoleges vorosrez csoveket kell beforrasztani az eredeti alaplapra es kesz.
Gondoltam othon kedvezobb aron lehet elkeszitetni a hutot, de ha 150-200 akkor nincs ertelme utananezni sem mert europan belul keszen meg lehet venni joval az otthoni ar alatt, de meg Michigan-bol is belefer.
Valaki esetleg ismer szakembert valahol, esetleg a Dunatulon aki hutok keszitesevel javitasaval foglalkozik?
Szeretnek keszitetni Fordson F-hez vizhutot ami az eredetivel nagyjabol megeggyezo lenne.
Esetleg ha valakinek volt hasonlo problemaja es tud valamit az itthoni hutok kesztesi arairol az is erdekelne.
A hutonek termeszetesen csak a radiator reszere lenne szuksegem, amiben a csovek voros vagy sargarezbol vannak a radiatorlemezek es a csatlakozo lapok vasbol keszultek.
köszönöm mindenkinek aki csak írt a fórumra,hogy lehetővé tette e remek olvasmány elolvasását.végig olvastam az elejétől kezdve hogy hálámat valamiként kifejezzem felajánlok egy eredeti Csepel szerszámos ládát és egy Csepel traktor fülkére való vontatmány jelző háromszöget még világít is képet sajnos ide egyenlőre nem tudok feltenni nagyobb mint 512 kilo bite
A Holder kistraktor kétütemű dizel motorja az10- 12 lóerős.Nálunk egy B12es van,négykerekű,fűkaszával.Erő az van a motorba ha jó állapotú viszonta ha nem az szívás.Nekem nem szimpatikus egy gyors fordulatú kis motorocska,viszonylag egyszerű felépítéssel
A motor osztrák, de Holden-licenc. A traki bolgár, de szerintem gyenge egy kicsit, mert ezeket egytengelyűekbe építették be, az viszont olyan brutál, hogy a gazdáját felhúzta a hegyoldalba, ekéstül ......hegyoldali (teraszos művelésre) tervezték.
Sokat nézegettem a gépet ,nekem a Bulgár lánctalpas és a stihl traktor keveréke jutott az eszembe.láttam már pár féle öreg traktort de feladta a leckét... a motor biztos Német.
Várjál, mert most nem egészen értem! Azt a dömpert adtad el, amivel a filmen rakod magadat, vagy az már az újabb szerzemény? Amelyiknek itt a fényképe bontott állapotban, az most akkor melyik, az amit most használsz?
De meg is bántam azonnal.Igy amivel a Tsz-ben dolgoztam 16.évet,és 86.óta szinte csak állt.Tavaly HAZA hoztam,mert ott a méh telep várt rá.Igy ismét van dömperem.Ma már kevés munkája van,de ami van azt nem hagyom ki.Elég nagy a kuncsafti köröm.