A szivo nyilvan kevesbe nyugos mint a turbofeltoltos, de ennyi km-rel minden veglet elkepzelheto. Tovabba nem csak motorja van az autonak, pl. egy kormanycsapagy csere sem olcso. Ha ezt a pedanyt szeretned vasarlas elott vidd el atvizsgaltatni szervizbe, en mar visszaleptem vasarlastol az ott elmondottak es latottak alapjan. Kerdezd le a https://magyarorszag.hu/jszp_szuf oldalon. Ha egy rakas korabbi tulajdonosa volt az se biztato az auto allapotat illetoen. A km allas amit ott latsz, azt is helyen kell kezelni, de azert nem mindenki tekerobajnok.
Köszi! Amit én néztem, abban 196e km van, sima 1.2
Kérdés, hogy ezek a kis motorok egyáltalán meddig mennek el, mondjuk ha normálisan vannak használva. 250e? 300e? 400e? Mikortól várható, hogy komolyabb javításra lehet szükség?
Sziasztok! Nézegetem ezt a kis autót, találtam is egy jónak tűnő példányt, de közel kétszázezer van benne. Papírjai rendben. 1.2- 80 lovas szívó. Mennyire tartós ez a kis moci? Ezen a futáson túl még bőven elmegy, vagy innen már kezdődnének a bajok? Ja és főleg M0-n használnánk, napi 15-15kmt, milyen fogyasztásra lehet számolni 100 fölött? Köszönöm szépen!
A PIN kód 4 jegyű. Ha már a rádiód kódját tudod: Van a gyári rádión 6 csatorna gomb. Először kéri az első számot. A rádión az egyes gombot annyiszor nyomd meg, amennyi a PIN kód első száma. Utána a 2-es gombot megint annyiszor, amennyi a kód második száma. Ugyanígy a harmadik és a negyedik is. Ha megadtad a kódot, akkor nem középen az Entert kell megnyomni, hanem jobb oldalt a csatorna finomhangoló felfele részét
Aksi levétel után kódot kér. Egy oldalon azt láttam ha 3x 1111kódot ad az ember akkor kiírja a gyári számot amiből már tudok generálni. De 2 kisérletre lezárt várjak 1 órát.
De milyen állapotban legyen a rádió?
Gyújtáson bekapcsolva, kikapcsolva
Stand by kulcs állásba ahol már van áram a rádiónak bekapcsolva kikapcsolva?
Na ez engem is erdeklne, mert ha jol tudom az a lanc elettartamra van tervezve. Kell-e vele foglalkozni egyantalan es ha igen mikor? En kerestem a gepkonyvben de nem talaltam erre vonatkozoan ajanlast.
Szia! Ugyanez az én problémám is. A második berángásnál félreálltam és onnan már csak vontatva tudtuk hazaszállítani a Note-ot. Szintén 1.5 dci..Kiolvastattam a hibát, ami a tankban lévő előszívót jelezte ki.Kiszedtük, nincs benne elő-szivattyú! (ennyit a szervizes hibakód olvasásról) EGR kizárva! Most jelen pillanatban a nagynyomású szelepre vagy a porlasztó csúcsra gyanakszik a szerelő. Még annyi, hogy levegős az üzemanyagcső és a szintmérőben ezüst színű fémpor lerakódás van.. Azt javaslom, hogy minél előbb keress egy olyan szerelőt aki ért a dci-hez, mert ha beüt a krach, akkor tudsz hova menni. Nem lesz könnyű,mert minden szerelő retteg ettől a fajta dízeltől. Most ott tartok, hogy én is egy megbízható és hozzáértő szerelőt keresek :(
Sziasztok!Következő dologban kérném véleményeteket.1,5dci 90le motor 2014 es menet közben hirtelen kihagy egy mpre,majd minden megy tovább mintha mi sem történt volna.Eddig kb 3szor csinálta 10000 km alatt.Szerintetek,mi lehet a gond?Egr,vagy gázpedál jeladó?Köszi!
Ok igy mar egyertelmu. Nyugodtan vissza lehet ragasztani a feher reszre, csak nehogy a kerethez is hozzaragassza. Keves pillanatragasztoval probalkoznek. Amugy a mukodest nem befolyasolja, szerintem ami a hasznalat soran levalt, az egy vizvedo szilikonos reteg.
Szia, egy foto sokat segitene mirol van szo pontosan. Ahol hozzanyulsz ott a mikrokapcsolo van ami mukodteti a nyitomotort. Ha a kapcsolot cserelni kell mer szetesett akkor ebay-rol par ezresert lehet venni kapcsolo egyseget es kicserelni is konnyu. Youtube-on meg lehet nezni hogyan kell.
Egy kollégámnak van olyan gondja, hogy a hátsó csomagtartó ajtó nyitókájánál felvált valami műanyag rész. Kb. ott ahol az ember hozzányúl az ujjaival nyitáskor. Kérdésem az lenne, hogy volt-e már másnak is ilyen, és hogy simán vissza lehet-e ragasztani vagy van valami amire figyelni kell. Köszi.
Lehet meg a vezeteken kivul (ami eleg jellemzo) problema a mikrokapcsolo is az elektromos zarnal. Nekem az volt a baj, sajat hataskorben is meg lehetett oldani.
Ha nem akarsz vele sajat magad foglalkozni, oket ajanlani tudom, csorogj oda: autovill.eu
Erden van, szoval attol fug BP-en merre laksz, de nem kell lemenni a terkeprol.
Köszönöm a választ, tudsz ajánlani ilyen autóvillamosságis szakembert esetleg Budapesten?
Illetve akkor ilyen szakember érthet ahhoz is hogy miért alacsony az alapjáratunk is, nem kell két helyre rohangálni? 600 körül van 1000 helyett. Más baja nincs köszönjük szépen!
Az asszonynak van egy Nissan Note 1.4 acenta 2007 és beragadt a csomagtartója, se ki se be, tudnátok segíteni kihez tudunk fordulni? Budapesten élünk. Köszönöm
En vettem egy ilyet hasonlo celbol: Baseus Locomotive BT MP3 MP3 FM adóvevő. Nem kell vezetekkel szorakozni, a telefon bluetooth-al csatlakozik a transzmitterhez, ami kuldi az FM adast es az autoradion tudod hallgatni a telefon zenejet, de vezetek nelkuli kihangositonak is tokeletes vagy a navi ezen keresztul szovegel. Bedugod a szivargyujtoba es kesz. USB toltest es lejetszast is biztosit pluszban, es a szivagyujto sem veszik el, mert van benne az is. Szerintem erdemes befektetni ha nem jon be a beepitett USB. A Note-ban ha nincs gyujtas akkor nem aktiv a szivargyujto, legalabb is a 2009-esben igy van. Ezt ellenorizd, mert ha nincs igazam akkor leszivhatja az akksit a transzmitter.
Szia! Dugd ra a telefonodat es rogton kiderul. Ha tudsz azon keresztul zenet lejatszani nyertel:-) Gondolom a csatlakozast kiirja a media is, onnet is lesz infod. A telefon navija amugy nagysagrendekkel jobb, gyorsabb, frissebb mint amit a kocsikba pakoltak.