Udv! Azt azert irjad meg, hogy merre keresel szervizt. Egyebkent a facebook csoportokkal jobban jarsz. En mar csak nosztalgiabol jarok ide, gyakorlatilag ez egy halott csoport.
Sziasztok! Ez az első hozzászólásom ebben a csoportban. 2017 januárjában vásároltam az autót: 2007-es évjárat, 2008 szeptemberben forgalomba helyezve. 1.6-os, 110 lóerős automata. 145 ezer km-rel vettem. A kérdésem a váltóolaj cserével kapcsolatos. Eddig nem cseréltettem benne, 110 ezer km-t tettem meg vele a megvétel óta. Több véleményt hallottam ezzel kapcsolatban. Azt szeretném tudni, 255 ezer km után ki kell e cseréltetni, mennyi az ideális időintervallum, mennyibe kerül és tud e valaki jó szervízt ajánlani? A válaszokat előre is köszönöm!
Szia SKF-et meg mernem venni, Kauffernel 60e alatt van. Alvazszam alapjan keress ra a kocsidhoz melyik kell pontosan. A szereles ara attol fugg hova viszed. Markaszerviz->szerviz->ismeros szereloje: nyilvan igy csokkennek az arak olyan 25-30%-ot. Markaszerviz tippre 160eFt, aztan 110eFt, majd 80eFt. De ez csak tipp es csak a szerelesre ertem. Markaszerviz es szerviz unix arakon adja el neked az alkatreszt azaz jelenleg 102eFt a Unixnal. Normalis szerelo a sajat beszerzesi aron adja, amennyiert Te latod a Kauffernel pl. De nem fog szorakozni, ha a beszerzesi helyen dragabb mint amennyiert te tudtad volna megvenni. Szoval ha megveszed es viszed az alkatreszt valsz. az a legolcsobb, persze ott a riziko hogy nem jo alkatreszt vettel (neha be lehet nezni).
Nissan Note 1.2 E12. 2014-es autón cserélt-e már valaki vezérmű láncot kpl-t..Melyik legjobb márka,és mennyibe kerülhet egy ilyen csere.??? A válaszokat előre is köszönöm!!
A szivo nyilvan kevesbe nyugos mint a turbofeltoltos, de ennyi km-rel minden veglet elkepzelheto. Tovabba nem csak motorja van az autonak, pl. egy kormanycsapagy csere sem olcso. Ha ezt a pedanyt szeretned vasarlas elott vidd el atvizsgaltatni szervizbe, en mar visszaleptem vasarlastol az ott elmondottak es latottak alapjan. Kerdezd le a https://magyarorszag.hu/jszp_szuf oldalon. Ha egy rakas korabbi tulajdonosa volt az se biztato az auto allapotat illetoen. A km allas amit ott latsz, azt is helyen kell kezelni, de azert nem mindenki tekerobajnok.
Köszi! Amit én néztem, abban 196e km van, sima 1.2
Kérdés, hogy ezek a kis motorok egyáltalán meddig mennek el, mondjuk ha normálisan vannak használva. 250e? 300e? 400e? Mikortól várható, hogy komolyabb javításra lehet szükség?
Sziasztok! Nézegetem ezt a kis autót, találtam is egy jónak tűnő példányt, de közel kétszázezer van benne. Papírjai rendben. 1.2- 80 lovas szívó. Mennyire tartós ez a kis moci? Ezen a futáson túl még bőven elmegy, vagy innen már kezdődnének a bajok? Ja és főleg M0-n használnánk, napi 15-15kmt, milyen fogyasztásra lehet számolni 100 fölött? Köszönöm szépen!
A PIN kód 4 jegyű. Ha már a rádiód kódját tudod: Van a gyári rádión 6 csatorna gomb. Először kéri az első számot. A rádión az egyes gombot annyiszor nyomd meg, amennyi a PIN kód első száma. Utána a 2-es gombot megint annyiszor, amennyi a kód második száma. Ugyanígy a harmadik és a negyedik is. Ha megadtad a kódot, akkor nem középen az Entert kell megnyomni, hanem jobb oldalt a csatorna finomhangoló felfele részét
Aksi levétel után kódot kér. Egy oldalon azt láttam ha 3x 1111kódot ad az ember akkor kiírja a gyári számot amiből már tudok generálni. De 2 kisérletre lezárt várjak 1 órát.
De milyen állapotban legyen a rádió?
Gyújtáson bekapcsolva, kikapcsolva
Stand by kulcs állásba ahol már van áram a rádiónak bekapcsolva kikapcsolva?
Na ez engem is erdeklne, mert ha jol tudom az a lanc elettartamra van tervezve. Kell-e vele foglalkozni egyantalan es ha igen mikor? En kerestem a gepkonyvben de nem talaltam erre vonatkozoan ajanlast.
Szia! Ugyanez az én problémám is. A második berángásnál félreálltam és onnan már csak vontatva tudtuk hazaszállítani a Note-ot. Szintén 1.5 dci..Kiolvastattam a hibát, ami a tankban lévő előszívót jelezte ki.Kiszedtük, nincs benne elő-szivattyú! (ennyit a szervizes hibakód olvasásról) EGR kizárva! Most jelen pillanatban a nagynyomású szelepre vagy a porlasztó csúcsra gyanakszik a szerelő. Még annyi, hogy levegős az üzemanyagcső és a szintmérőben ezüst színű fémpor lerakódás van.. Azt javaslom, hogy minél előbb keress egy olyan szerelőt aki ért a dci-hez, mert ha beüt a krach, akkor tudsz hova menni. Nem lesz könnyű,mert minden szerelő retteg ettől a fajta dízeltől. Most ott tartok, hogy én is egy megbízható és hozzáértő szerelőt keresek :(
Sziasztok!Következő dologban kérném véleményeteket.1,5dci 90le motor 2014 es menet közben hirtelen kihagy egy mpre,majd minden megy tovább mintha mi sem történt volna.Eddig kb 3szor csinálta 10000 km alatt.Szerintetek,mi lehet a gond?Egr,vagy gázpedál jeladó?Köszi!
Ok igy mar egyertelmu. Nyugodtan vissza lehet ragasztani a feher reszre, csak nehogy a kerethez is hozzaragassza. Keves pillanatragasztoval probalkoznek. Amugy a mukodest nem befolyasolja, szerintem ami a hasznalat soran levalt, az egy vizvedo szilikonos reteg.
Szia, egy foto sokat segitene mirol van szo pontosan. Ahol hozzanyulsz ott a mikrokapcsolo van ami mukodteti a nyitomotort. Ha a kapcsolot cserelni kell mer szetesett akkor ebay-rol par ezresert lehet venni kapcsolo egyseget es kicserelni is konnyu. Youtube-on meg lehet nezni hogyan kell.
Egy kollégámnak van olyan gondja, hogy a hátsó csomagtartó ajtó nyitókájánál felvált valami műanyag rész. Kb. ott ahol az ember hozzányúl az ujjaival nyitáskor. Kérdésem az lenne, hogy volt-e már másnak is ilyen, és hogy simán vissza lehet-e ragasztani vagy van valami amire figyelni kell. Köszi.
Lehet meg a vezeteken kivul (ami eleg jellemzo) problema a mikrokapcsolo is az elektromos zarnal. Nekem az volt a baj, sajat hataskorben is meg lehetett oldani.
Ha nem akarsz vele sajat magad foglalkozni, oket ajanlani tudom, csorogj oda: autovill.eu
Erden van, szoval attol fug BP-en merre laksz, de nem kell lemenni a terkeprol.