Keresés

Részletes keresés
Így működik

Bővebben az új keresőről

Mwin 3 órája Creative Commons License 14616

Köszi! Szép állapotban lévőnek tűnik:-)

Előzmény: lazsoma (14614)
kisdutrancs 4 órája Creative Commons License 14615

lazsoma 21 órája Creative Commons License 14614

Szép napot !

Itt a kért képek, csaksajnos nem tdom nagyobban feltenni mivel améret nem engediha kell eredeti méretben akkkor privátban.

  

És egy kis bonusz:

Útkörben láttam meg :

 

dutrancs 1 napja Creative Commons License 14613

Amennyiben ütemesen kopog ,lehet,hogy kitört egy fog valamelyik fogaskerékből.

Előzmény: csepel 344d (14612)
csepel 344d 1 napja Creative Commons License 14612

megnéztem a csapágyakat és a hézagokat de minden jó volt csak a kopogás nem szünt meg.valami más a váltóban vagy az osztómüben nemlehet?

Előzmény: dutrancs (14608)
G400CDI 3 napja Creative Commons License 14611

A második link valamiért csak Ctrl+C - Ctrl+V-vel jön be, nem tudom, mi lett elszúrva.

Üdv.: G400CDI

G400CDI 3 napja Creative Commons License 14610

Sziasztok!

A makettinfón érdekes módon nem reagált senki a hozzászólásomra, ezért megosztanám veletek a tapasztalatokat:

A Néphadseregből való kivonás után a Cs-800-ból a jugók, úgy tűnik, kaptak pár darabot, amit a hadseregben rendszeresítettek.

Gj-800 néven el is kezdték licenszben gyártani, ami a motorban és a fülkében különbözött az eredetitől:

jna-sfrj.forum-aktiv.com/t461p90-inzenjerija

jna-sfrj.forum-aktiv.com/t1580p15-garnizon-jna-pozarevac-foto-galerija

 

További érdekesség, hogy a neten találtam egy múzeumban készült képeket eme bizonyos Gj-800-ról. Mivel viszont ez a jármű, ha jól látom, Csepel fülkés, nincs kizárva, hogy igazából egy eredeti Cs-800:

 

https://agricolo.ch/galleries/fap-gj-800

 

Üdv.: G400CDI

 

 

 

frundsberg 4 napja Creative Commons License 14609

Szakik ilyen osztómű kellene egy Csepel kútfúrót üzemeltető kollegának. Nem csak Csepelben használták hanem LKT, Kraz, MTZ és ami még fontos hogy oldható legyen. Hátha valakinek hever a sarokban.

dutrancs 4 napja Creative Commons License 14608

Nézd meg-ellenőrizd a kúpfogaskerekek csapágyait-foghézagait a difiknél.

 

Előzmény: csepel 344d (14606)
peike344d 4 napja Creative Commons License 14607

Urak!

 

A kuplungon hol lehet utana állítani? 

 

köszönöm

csepel 344d 5 napja Creative Commons License 14606

Tisztelet az uraknak.

 

Az a kérdésem lenne,hogy a 344-es csepelem motorféken nagyon karátyol (zörög). De terhelés alatt nem hallom csak 4-dik és 5-dik sebességben. A kardánok jók nem lógnak a váltó a sebességet nem dobja szépen veszi , ugyan úgy a terepet is. 4-dik 5-dik sebességben is elég erősen hallom terhelés alatt is. 

 

A segítséget előre is köszönöm.

dutrancs 5 napja Creative Commons License 14605

Akkor nem Csepelt hanem a Dutra után a jelzést is meg kellett volna adni . Dutrából is volt több fajta. Látatlanul nem tudtam mit írni,csak ami a kérdésből sugárzott.

Előzmény: jozsitraktor (14597)
pumukli89 5 napja Creative Commons License 14604

Kár értük,a múlt héten én is láttam.A létrás pár éve még fedett helyen volt,a garázsban.(Kár érte/értük.)

Előzmény: Elektrolakatos1 (14603)
Elektrolakatos1 6 napja Creative Commons License 14603

Ezekről a vasakról lehet tudni valamit? Szegények a Fehérvári Tűzoltóság udvarán rohadnak :-S

 

Sajnos telefonnal tudtam csak fotózni...

 

jozsitraktor 6 napja Creative Commons License 14602

Köszönöm a segitséget a méret nekem nem jó mer az az igazság nekem dutrába kellene és abba 59.5 x 27mm-es van.

Előzmény: dutrancs (14601)
dutrancs 6 napja Creative Commons License 14601

D4KB nél a 613.15- ös motornál kettő van egy külső és egy belső A belső csak 121 mm.

Előzmény: jozsitraktor (14597)
dutrancs 6 napja Creative Commons License 14600

D-346-ba szabad hosszat 94mm írt a "Csepel"-bácsi.

Előzmény: jozsitraktor (14597)
dutrancs 6 napja Creative Commons License 14599

Ez a D-344.12 tip. motorba van.

Előzmény: dutrancs (14598)
dutrancs 6 napja Creative Commons License 14598

A 413.43-1045 tip.-ba van 9db. a szabad hossza: 130.8,előfeszítve:73.2A menetek száma 10.

Előzmény: jozsitraktor (14597)
jozsitraktor 6 napja Creative Commons License 14597

Üdvözlök mindenkit kis segitségre lenne szükségem valaki nem-e tudja a csepel kuplungszerkezetben levő rugók méretét fontos lenne!!!!!

 

      Előre is köszönöm a segitségetek!

 

 

  Üdv a jozsitraktor.

Dolmi mackó aug. 24. Creative Commons License 14596

"Katonai Csepel d 344 alkatrészei: Gamma adagoló 4hengeres diesel, foliával csomagolt, raktári darab, fa padon rögzítve, tápszivattyúval együtt, ára:26eft, töltésjelzővisszajelző óra:3.5 eft,főfékhenger:7eft, vízpumpa:12eft, fékpedál kompletten :12eft, kilométer óra:3eft, a csepel d 566, Fug 442 -be való levegő nyitó-záró csapok:1eft/db, fordulatszámmérő adó, ára:3eft, fékmunkahenger:9 eft, Komplett Csepel motor zárolt raktári darab:280eft-ért eladó, de ezt a motort tették a Fug D 442,(páncélozott gumikerekes)és a Dutra 050-be traktorba is."

 

 

http://olx.hu/hirdetes/katonai-csepel-d344-alkatreszek-bontatlan-gyari-adagolo-stb-ID21Bxz.html#0cebaafdad

Rospe aug. 20. Creative Commons License 14595

Sziasztok !

 

Csepel tűzoltó autók kapcsán ezen az oldalon nagyon jól össze vannak szedve a típusok, sok-sok fotóval a 300-tól a 755-ig.

 

http://tuzoltoautok.hu/szertar/

 

 

a_motor aug. 17. Creative Commons License 14594

jó régen a #584 hsz-től van rajz, vélemények, vita....

 

 

Előzmény: zsarnok23 (14586)
frundsberg aug. 17. Creative Commons License 14593

Itt találsz róla robbantott ábrát:

 

http://csepelautoalkatresz.hu/node/102

Előzmény: zsarnok23 (14587)
Radocz Antal aug. 17. Creative Commons License 14592

Akinek van kedve csatlakozzon! :) A gépek szerelmeseinek legyen az veterán vagy újabb. :)         https://www.facebook.com/groups/757001247655950/

dutrancs aug. 17. Creative Commons License 14591

Amíg nem jön komolyabb segítség addíg általánosságokat azért leírok.Szerintem  elfelejtetted,hogy a difizárat be kellett volna kapcsolni,hogy a zár egyik fele rajta maradjon a difi körmein. Ez visszaszerelésnél nagy segítség. Utána a hornyos anyákat szedd le,húzasd le a kerékagyat éa akkor már látni kell a szimmeringet ami a bibit okozta.(baloldalt magasabbra emeled mint a jobb van ,akkor kevesebb olaj fog a csőtengelyen kifolyni).115x140x13 as szimmeringet puskáztam ki egy katalógusból.Gyakorlat,szerszám kell azért a szakszerű összeszereléshez-beállításhoz.

Előzmény: zsarnok23 (14587)
dutrancs aug. 17. Creative Commons License 14590

H-7 kolléga majd megírja a tutit!

Előzmény: zsarnok23 (14587)
dutrancs aug. 17. Creative Commons License 14589

Bisztriczky Feri vagy Wamser Janibá biztos elmondaná neked,ha írnának a neten......

Előzmény: zsarnok23 (14587)
dutrancs aug. 17. Creative Commons License 14588

Tönkre ment a szimmeringed. Vagy elöregedett,megkeményedett vagyelkopott rosszabb esetben a csapágykopás miatti problémák eredményeképpen ez lett a végeredmény. Én még életembe nem bontottam le Csepel hátsó kerékagyat.,pedig van a háznál négy db. De úgy néz ki eggyet meg kell mert álló helyzetben is áll a gumin az olaj.Majd aki már szedett le és állított be utána csapágy hézagot remélem segít neked. Könyvből nem akarok okoskodni.

Előzmény: zsarnok23 (14587)
zsarnok23 aug. 17. Creative Commons License 14587