Keresés

Részletes keresés
Így működik

Bővebben az új keresőről

TotalCar címlap TotalCar fórumok
a_motor 2 napja © 14594

jó régen a #584 hsz-től van rajz, vélemények, vita....

 

 

Előzmény: zsarnok23 (14586)
frundsberg 2 napja © 14593

Itt találsz róla robbantott ábrát:

 

http://csepelautoalkatresz.hu/node/102

Előzmény: zsarnok23 (14587)
Radocz Antal 2 napja © 14592

Akinek van kedve csatlakozzon! :) A gépek szerelmeseinek legyen az veterán vagy újabb. :)         https://www.facebook.com/groups/757001247655950/

dutrancs 2 napja © 14591

Amíg nem jön komolyabb segítség addíg általánosságokat azért leírok.Szerintem  elfelejtetted,hogy a difizárat be kellett volna kapcsolni,hogy a zár egyik fele rajta maradjon a difi körmein. Ez visszaszerelésnél nagy segítség. Utána a hornyos anyákat szedd le,húzasd le a kerékagyat éa akkor már látni kell a szimmeringet ami a bibit okozta.(baloldalt magasabbra emeled mint a jobb van ,akkor kevesebb olaj fog a csőtengelyen kifolyni).115x140x13 as szimmeringet puskáztam ki egy katalógusból.Gyakorlat,szerszám kell azért a szakszerű összeszereléshez-beállításhoz.

Előzmény: zsarnok23 (14587)
dutrancs 2 napja © 14590

H-7 kolléga majd megírja a tutit!

Előzmény: zsarnok23 (14587)
dutrancs 2 napja © 14589

Bisztriczky Feri vagy Wamser Janibá biztos elmondaná neked,ha írnának a neten......

Előzmény: zsarnok23 (14587)
dutrancs 2 napja © 14588

Tönkre ment a szimmeringed. Vagy elöregedett,megkeményedett vagyelkopott rosszabb esetben a csapágykopás miatti problémák eredményeképpen ez lett a végeredmény. Én még életembe nem bontottam le Csepel hátsó kerékagyat.,pedig van a háznál négy db. De úgy néz ki eggyet meg kell mert álló helyzetben is áll a gumin az olaj.Majd aki már szedett le és állított be utána csapágy hézagot remélem segít neked. Könyvből nem akarok okoskodni.

Előzmény: zsarnok23 (14587)
zsarnok23 2 napja © 14587

zsarnok23 2 napja © 14586

Tisztelt Szakik!

 

A segítségeteket szeretném kérni a következő probléma megoldására:

- a hátsó híd bal oldali kerékagynál a hajtóműolaj a fékdobba "olajzik".

- féltengelyt már kihúztam, hogyan tovább?

- mi lehet a hiba oka?

- még kezdő vagyok

 

Kérlek segítsetek! (fénykép mellékelve)

peike344d 3 napja © 14585

Milyen autónak a szervója van rajta? Úgy hallotam,hogy a 131-es zil szervója könnyen beépíthető... Csak azért kérdem, mert az egyik autóra én is szeretnék csinálni a télen..

Előzmény: frundsberg (14584)
frundsberg 4 napja © 14584

Van rajta valami spéci magasítás, majd Karcsi tesz fel képet ha szépen megkérjük :) Igen szervókormány is van rajta!

Előzmény: peike344d (14581)
Turán 35\' 4 napja © 14583

 

Várunk minden kedves veterános társunkat sok szeretettel!!

A rendezvények látogatása, részvétele ingyenes.

 

Marik Öcsi 5 napja © 14582

Jó reggelt!

 

Olvasgattam a hozzászólásokat és össze állt a kép. Én rendeltem az NDK kapcsolót, este beszereltem a helyére és O.K. lett minden. Köszönöm.

Előzmény: frundsberg (14566)
peike344d 5 napja © 14581

Hogy fért el a zil kerék? Szervó is van rajta? 

frundsberg 6 napja © 14580

Én csak kormányoztam. te tapostad a gázt :)) Egyébként le a kalappal a Csepel előtt hogy kihúzott egy földbe süllyedt 12 tonnás darut. Igaz a Csepelen terepes Zil kerekek vannak, de mivel kb 4-5 tonnás lehet így sem kis teljesítmény.

Előzmény: Klinker-sas (14579)
Klinker-sas Aug. 10. © 14579

Üdv.

 

Áron mester tesztelte a jó öreg 344-est.Kiváncsiságbó

l kihúzta a tátrát.

pumukli89 Aug. 10. © 14578

Ez konkréten eltűnt,vége lett. :( Én tudom miről beszélsz,sok olyan spec felépítmény van,ami akár három alvázat túlélt. De ezt szétvágták..

Előzmény: Mwin (14577)
Mwin Aug. 10. © 14577

Az, hogy selejt, nem jelenti azt, hogy nem dolgozik valahol máshol, másnál.

S akkor visszatértünk az eredeti kérdéshez: hova tűntek ezek a technikák?

Előzmény: pumukli89 (14574)
pumukli89 Aug. 10. © 14576

Oké,pár percet kérek. És ott lesz. :)

Előzmény: _nyunyuka (14575)
_nyunyuka Aug. 10. Creative Commons License 14575
Előzmény: pumukli89 (14574)
pumukli89 Aug. 10. © 14574

Volt a régi cégemnél egy betonpumpa,Unimog alvázra építve. Azzal építették fel K-E megyét,és 1987-ben selejtezték. Mert jött egy Rába,majd egy Tatra 148-as pumpa. Van fotóm róla,és egy Barátom mikor megkapta,küldött róla egy újságcikket. :) De erre a fórumra nem tenném fel,hátha kiátkoznak innen..

Előzmény: Mwin (14573)
Mwin Aug. 10. © 14573

Az off MAZ, Kamaz persze, hogy nem , mert ott a betonkeverő pót az érték -húzni húzhatja akár a legmodernebb MB Abrosz is. (Nem vicc, láttam már off MAN TGA mögött on Csepel P088-as üzemanyagos pótot, meg MB Abroszt IFA HLS-100-as tejespótot huzigálva...)

A betonpumpa más tészta, azt nehéz adaptálni másik alvázra, sokszor húsbavágó kompromisszumokkal, ha egyáltalán.

Nem véletlen, hogy a seprűk, locsolókocsik, csatornatisztítók, stb közül sok régi is életben van. Tudok nem egy Csepel D750-esről Woma felépítménnyel, múltkor Skoda 706-os (!) locsolókocsit láttam Kecskemét közelében.

Előzmény: pumukli89 (14572)
pumukli89 Aug. 10. © 14572

Szerintem a kohóban végezték. Ha megnézed a képet/elnézést az offért/,az itt szereplő Maz,Kamaz nyerges betonszállítók sem élnek.

-----------------------------------

Azért párat illett volna megmenteni az utókornak,Mert Te vagy én láthattam őket élőben,de ez egy mostani húsz-harminc évesnek semmit nem jelent már.Sajna. :)

Előzmény: Mwin (14570)
Mwin Aug. 10. © 14571

fedvény:

 

...tőle--->tőlük, ha már többesszám...

Előzmény: Mwin (14570)
Mwin Aug. 10. © 14570

Azon tűnődöm, vajon hova lettek ezek az autók? Azért a betonpumpa elég speckó felépítmény, lényegében mindegy, mi hordozza, ezért ezek között sok éves technikák is vannak, mert nem szívesen válnak meg tőle...

Előzmény: pumukli89 (14569)
pumukli89 Aug. 10. © 14569

Kapuvár,és egy 452-es betonpumpa.

 

Zemiator Aug. 9. © 14568

Lehet, hogy elbeszéltetek egymás mellett ?! :-))

Előzmény: Marik Öcsi (14567)
Marik Öcsi Aug. 9. © 14567

Igen! Köszi, már beszéltem is az emberrel.

Előzmény: frundsberg (14566)
frundsberg Aug. 7. © 14566
Előzmény: Marik Öcsi (14564)
4*4 Aug. 3. © 14565

Sziasztok !

 

Sziasztok !

Valaki esetleg tudna pontos infót csepel 344 414 motor blokk és a váltó csatlakozásnál  a csavarozás méreteiről ? (osztókör , furatok fokos osztása )

Előre is köszönettel !