Kezdetben még az IFA is piros alvázas volt. Az AFIT 1-ben mindig ezeket csodáltam. Felújítás után minden Csepel, és IFA fekete alvázzal és kerekekkel jött ki.
Köszönöm a képeket,és a jókívánságot is.Úgy gondolom igazi szép ÁFOR-os képet nem találtam(lehet hogy nincs is)viszont kitaláltam 1 színt,majd látjuk hogy egyben hogy mutat.Most 2 részlet
Szakik! Nagy munka meg sok idő volt de legyártattam a Csepel teherautó gyári sárfogógumijait 350 352 420 450 és 700as széria típusara is jó. 5eft/db postán is tudok küldeni belőle. Modern friss UV álló anyagból van.
Nem tudom, hogy azóta sikerült-e színes fotót találni, de ezeket most osztották meg a Facebookon.
Íme:
" ÁFOR-os fotóit folytatva ugrunk a 1970-es évekbe, amikor is bemutatták az új Csepel 700-as családot. De folytassa inkább ő itt: "Ennek nyerges kivitele húzta a 2x7 m3-es szivarból álló pótot. Alvázas változata a híres "púpos" pedig 10 m3 üzemanyagot szállított."
" következő fotóján szintén egy Csepel 705-ös irányította szerelvényt láthatunk oldalról és tartozik hozzá egy kis gondolat is, amely a fűtőolaj szállításról szól. - Íme: "A 1970-es és 80-as évek lengedás forró fűtőolajat hőszigetelt tartályban szállító Csepel szerelvénye. A sofőrök elmondása szerint akkor naponta 3 Budapest-Baja fuvart is megcsináltak..."
eléggé nagy a csönd erre felé!A fakarusz miért fakarusz?Gyermek koromban,eléggé sokszor megfordultam Ajka környékén.Keresztapám az Ajka-Csingeri garázsban volt garázs mester.Ott csupa fakaruszok hordták a bányászokat.Miért fakarusz?Azért,mert fa ülések voltak benne,semmi párnázás,meg műbőr!
A 60-as években Bázakerettyén laktunk és tudva levő,hogy az is bányász település.Ott is voltak fakaruszok,azzal jártunk a színjátszó körrel a környező települések kultúrjait.
Az ÁFOR színe piros fehér volt, de a kocsik piros és sárgák voltak. Röplabdáztam egyidőben az áfor csapatában és játszott ott egy söfőr is. Ott is vita volt a színek tekintetében, mert a csapatzászló piros fehér volt.