Mi is egy másik hűtőn gondolkodtunk, de nehéz olyan járművet találni, amiben van nekünk megfelelő méretű hűtő, no és még azt meg is kapni/venni, és még jó állapotú is legyen. Szóval könnyebb útnak tűnik az eredetiben gondolkodnunk.
Gyártatni megfelelő méretűt gondolom jóval többe kerül, mint megvenni egy eredetit. Kaptam máshol egy linket és beszéltem is velük, ők mindenféle hűtőt fel tudnak újítani, de a ismerősöm szerint az sem lesz két fillér, ha őket választjuk.
Ha jól jön a plusz hűtés és nem számít az eredetiség, akkor a maximális méreteket kihasználva egy új modern hűtő beépítése lenne a legjobb megoldás szerintem.
Biztos tudjátok, hogy ezt a remek erőforrást nem csak teherautókba, hanem keskenynyomközű mozdonyokba is beépítették.
Hűvösvölgyben a gyermekvasút C50-es tip. mozdonyába is ez a motor van, viszont üzemképtelen a menthetetlen hűtője miatt.
Nem tudjátok véletlenül, honnan lehetne beszerezni egy ilyen Csepel teherautó hűtőt, vagy esetleg egy nála nagyobbat? Ha nagyobb a hűtő, az sem gond, mert a hegyipálya végett elkel a nagyobb teljesítményű hűtés. A max. méretek, melyeken belül változhat a hűtő mérete: szélesség: 79cm, magasság: 90cm, "vastagság": 13 cm. Fontos lenne, hogy ne legyen rossz állapotú, vízköves.
Nagyon köszönöm előre is a segítséget! A szokebeka@gmail.com emailcímen fel tudjátok venni velem a kapcsolatot.
C50-es mozdony Csepel motorja. Tipus: Csepel D413 (forrás: C-50 Wikipédia)
Ebből a szögből nézve UAZ kilincsnek vélem, de azt is csak akkor ha hosszabb a szára. A rövid szárúak többnyire valamilyen fedél ajtók kilincsei mint pl. erősáramú szekrények, stb. Ha oldalról lenne fotó jobban be lehetne azonosítani. Egyébként jó a Csepel valamennyi típusához.
Üdv mégegyszer. Még az előző hozzászóláshoz. Esetleg, ha tudna valaki ilyen tipusu gépjárműről Fejér megyében, vagy elérhető közelségben, örülnék annak is. Ha el tudnék utazni s leméregetni, az is jó lenne.
Üdv. segitséget szeretnék kérni tőletek. Volt a honvédségnél Egy Csepel tipusu folyadékos mentesitő gépkocsi. FMG 68. A Mesterszállási Önkéntes tűzoltóknak van, vagy volt ilyen tipusból átalakitott tűzoltóautójuk. Szeretném azt a járművet modellben elkésziteni. Az Atlas Csepelmodell jó alapnak. Igazán a felépitmény méreteire lenne szükségem. Sajnos Mesterszállásnagyon messze van tőlünk. Igy nincs módomban oda elutazni. Talán lenne valakinél valami rajz méretekkel erről a tipusról Segitségetek nagyon megköszönném. Üdv Józsi --pias61@freemail.hu-
A 450-es alvázra készült pénzszállító autóról annyi információt tudok mondani, hogy gyerekkoromban a Váci Alagi Állami Tangazdaság tulajdonéba volt a roncs autók közzé leselejtezve. Ha jól emlékszem 1985-87 között volt,Még gyerekkoromban ebben játszottunk.Motor váltó már nem volt benne alulról bujtunk be a váltó helyéről mivel az ajtók zárva voltak.Belül zöld színű műbőr ülések voltak 2 sorban elhelyezkedve. Az első sorban 2-1 elosztásban,hátsó sorban teli ülések voltak kb. 6-7 személyes volt . A második sor ülés mögött teli fal volt egy kis ablakkal ,mint a 344-es Csepelben,az egész falat zöld kárpittal volt beborítva és az ülések.Az üvegek golyó állóak voltak,mivel egy vadász golyós puskával rálöt és nem menet át a golyó rajta.A színe bordó és krém színű volt.Hátul két szárnyú ajtó volt és elég nehéz volt kinyitni.Azt nem tudom,hogy hova került,de egyszer csak eltűnt onnan.
Összesen ebből hány darab készült,mert előfordulhat,hogy kiskoromban ebben játszottam?