Inkább közút lehetett a gazda, útkaparóknak volt ilyen, felvonulási-őr-és öltöző funkcióval, útjavítások-építések idején.De használták az építőiparban is, nekem is volt, csak akkor már kerék nélkül:-) Nálam iroda volt, egy olajkályha, egy írósztal meg számtalan gumicsizma fért be.....
Ez már nagyon jó anyag. Ha ez lett volna akkoriban, de jó lehetett volna a munkánk. Használtunk még TEROSTAT gumit, és inkább gyúrmáztunk vele mint a kicsik az oviban. Voltunk 10-en és mindenki gyúrt egy kicsi figurát. A műhely étkező asztalán egy csoportszex lett a gumi figurákból. A csoporvezető mérges volt, hogy nem dolgozunk, hanem ezzel töltjük az időt. A gumi embereket összegyúrtuk, és TULOL higítóval összekevertük. Ezt a híg masszát ecsettel lehetett a vázra, vagy a lemezre felvinni.
A váz és az alu lemez közé talán jó lehet az a szivacs csík, amit a gipszkartonosok is használnak, hangszigetelés szempontjából. Ez egy öntapadós szivacs 30, 50, 75 mm szélességben és tekercsben kapható. Pl, itt is láthatod, hogy milyen is:
Készültek, csak nem ezek...Egyikkel épp most szívok. Hogy magyarázod meg egy finnek, hogy egy Csepel alvázszámmal az égadta egyvilágon semmit sem tud kezdeni?
Még én sem, nemhogy ő...
De mert Sisu fülke, náluk kell kereskedni, de kb olyan, mintha tűt keresnék a szénakazalban.
Bocs,most látom, mi már váltottunk szót e-témában. E szerint ez egy szerszámgépes műhely gépkocsi,de kép a járműről korábbról sincs. Egyébként eszterga nélkül ma - nagyjából reális árnak mondható, függetlenül attól,hogy a beépített vörösréz mennyiség ezt nem éri utol - árban. Üdv! Ja: képek nélkül nehezebb lesz eladni - gondolom tudod...