Utazások,fotók,élmények-beszámolók,vasútgépészet,vasúttörténet Győrtől-Sopronig,Soprontól-Szombathelyig és majdan Szentgotthárdig,Soprontól-Ebenfurthig,Fertőszentmiklóstól-Neusiedl am See-ig és Celldömölktől-Fertőszentmiklósig (anno).
Teljesen igazad van a Kapuvári dolgokra abszolut nincs semmi rálátásom,ezért érdemben nem is szólok hozzá,biztos úgy van ahogy irtad és ez elég sajnálatos dolog!Ráhordó személy nem rossz ötlet,csak az a kérdés, mennyire lenne kihasznált!
Most is mi van,bejár a 936 17 10-kor Kapuvárra,a buszok meg frankón otthagyják. Ráadásul a dénesfai meg még előbb elmegy egy jó 20 perccel.Ezt látom mindennap.
Na ja,de azt nem tudod,hogy Kapuváron a régi menetrendnél a 936 18 14-kor volt Kapuváron,19 03-kor meg volt busz Rábakecölnek is,Dénesfának is.Szombaton meg ezek az utolsók.Na már most 18 14-kor már nincs IC,mert egy órával előbb van,meg eggyel később.Hétközben nem gond,de hétvégén leshetsz 2 órát a buszra,ha a 936-al jössz,a 946-ra meg elmegy az utolsó.Erre mondtam.hogy nincs csatlakozás.Ha 916-al jönnék el Pestről,mi a biztosíték,hogy nem késik,Győrben vagy Csornán meg faszán lemaradnék a 9936-ról. Ugyanez a helyzet a 917-re is.Ha valakinek úgy van dolga Pesten(mondjuk fél 11-re),kénytelen elmenni a 919-el,mert Sopron felől nincs rá semmi.
Én csinálnék ráhordó személyeket Csorna-Sopron között szombathelyi,Szombathely-Csorna között meg a soproni IC-re.
Peti annyi kocsi nem lessz hogy az összes régit kiváltsák velük! Egyébként elöször szerintem a Soproni 20-33-as kocsikat kell kiváltani mert ott vannak a legnagyobb gondok!
Én inkább arra lennék kiváncsi hogy mikortól fognak közlekedni,mert a belsö átalakitás még sehol sem tart!Elöször nyár közepéröl majd nyár végéröl volt szó,most meg a nagy csend! Ne legyen igazam,de szerintem ebböl lehet a téli menetrend kezdete is!
Pénteken és vasárnap iskolaidöben a Rába Ic vonatnál ez állandó probléma hogy nincs indulás elött helyjegy,és sajnos tényleg úgy van hogy a Győriek veszik meg elég nagy részét!Igazából hogy Győrböl nincs csatlakozás érthetö,hiszen IC vonatok minden páros óra 38 perckor indulnak Sopronba!
Budapest-Sopron között is volt már vegyes felvágott.Láttam már olyant is,hogy 2 GYSEV,1 MÁV-IC-kocsi összeálíításban jött valamelyik.Amúgy jó párra(főleg a délutániakra) nem ártana több kocsi,hallottam olyan esetről(nem is rég volt,kb.másfél hónapja),a soproni utas a vonatindulás előtt egy órával nem kapott pózjegyet,mert elfogyott.Elkapkodják a Tatára,meg a Komáromba utazók.
Az is furcsa,hogy Győrből jó pár szombathelyi IC-re nincs csatlakozás Sopronnak,vagy ha van,az is hétközben.
Egyébként szerintem félre értetted a hozzászolásom a 936-hoz irtam hogy legalább ma plussz 2 kocsi kell arról mást nem irtam!A kocsikkal kapcsolatban a Budapest-Szombathely-Budapest Ic vonatokról irtam,hogy elég vegyes összeállitásban közlekednek!
Igazábol a 936-ra holnap kell minimum plussz 2 kocsi szerintem,a szerelvényfordulók meg szerintem most nem mérvadók! A Szombathelyi IC vonatok is ritkán vannak 3 Szombathelyi kocsiból kiállitva! Példa a 910 fordul 317-re; 912-927-re!
Azt hiszem, nem sikerült megérteni a lényeget. A vonal Pácsony felől meredek Vasvár felé. A másik irányba elenéyszően kevés esetben kell tológép. Az átkosban is legfeljebb akkor kellhetett, ha csak valami kókadt gőzös jutott a vonatra.
Előfordulhat,hogy a 3629-ből lesz a 910.Meg az is lehet,hogy a 4 szerelvényt egyben küldik le Nagykátára éjjel,ott osztják fel,a gépek meg addig tudnak napivizsgálni Fradiban,aztán gépmenetben mennek le.Bár,most a VOLT miatt majdnem minden soproni IC erősítést kap,nem hinném,hogy akkora vonatot egyben leküldenek.Beszélek a maglódi isnerősömmel,az állomással szemben lakik,meg nyugdíjas vasutas,biztos tudja.Igaz a 936-on tegnap volt,ma nem.
Molnáriból indult, ha jól tudom. Vasváron nincs sok lehetőség félreállni, mert csak 2+1 vágány van, míg Molnáriban régen 3+1 volt, de a rakodót már régen elbontották, így 3 maradt, de az elég volt. Most meg ha jól látom, akkor csak 2 fog maradni, vagy 2+1 csonka.