Keresés

Részletes keresés

20-as vonal Creative Commons License 2014.11.28 0 0 30888

Én meg úgy oldanám meg,(mivel a Desirókban nem bízok,hogy megkapnánk) a személyek Csörgő+Schlieren, a gyors vagy( hibrid vagy IC) Győrből egyik órában mondjuk 3 pár lejön Cellig,de akár Sm ig is.A másik órai Sopron/Sm.-i oldal meg maradna Csornán stokkos.

Előzmény: alexejevics (30886)
alexejevics Creative Commons License 2014.11.27 0 0 30886

A 10-esen azt kéne, hogy órás Desiro pápai és szemerei keresztekkel, és mellette 1 pár IC Sm-Bp viszonylatban Pápán át. Ludmillával mehetne, azt akkor tudna menni 120-szal Cell-Sm közt.

20-as vonal Creative Commons License 2014.11.27 0 0 30885

Meg a celli gépcsere is tök felesleges,mehetne a csörgő drót alatt is 45 km-t.

 

Előzmény: peti 19 (30884)
peti 19 Creative Commons License 2014.11.27 0 0 30884

"Lényegesen hosszabb, most a gyorssal 2 óra 9 perc Sm-Gv, az IC-vel 1 óra 19 perc..."

 

Ne hasonlítsd össze az almát a körtével. Sm-Ce között a "gyors" megáll mindenhol.

Előzmény: traxxtoto (30876)
20-as vonal Creative Commons License 2014.11.27 0 0 30883

Mégegyszer leírom:nem a mostani állapotában járatnám arra az IC-t.Hanem felújítás után.Ez lenne a normális.De nem lesz felújítás,mert a gysev megfúrta.Most az a baj,hogy még a gyorsokat is elvinnék a 16-osra.Így tudja a gysev igazolni a villamosítás fontosságát.Meg fog duplázódni az utasszám.Statisztika. Mi meg járjunk Bz-n.

Előzmény: traxxtoto (30882)
traxxtoto Creative Commons License 2014.11.27 0 0 30882

Inkább az a baja, hogy szar állapotban van, 60-80-100 (ja meg a 20-as lassújel) esélytelen a stabil 100-zal (Győr-Csorna közt 120) szemben... ja meg km-re is több... Győr-Győrszemere kivételével térköz sincs... 

Előzmény: 20-as vonal (30881)
20-as vonal Creative Commons License 2014.11.27 0 0 30881

Tökmindegy,meddő a vita.Se villamosítás,se átépítés ,se delta nem lesz,legalábbis ebben az uniós ciklusban .Utána meg már minek,arra úgyis minden a 16-oson megy.A 10-es vonalnak csak egy baja van: nem a gysev-é.

Előzmény: traxxtoto (30880)
traxxtoto Creative Commons License 2014.11.27 0 0 30880

Mondjuk annyi lenne a változás, hogy alig több mint egy óra lesz Sm Gv közt a menetidő.. Cell fele mennyi lenne 120-szal? :D a deltára meg várhatsz még, kitartást hozzá ;)

Előzmény: 20-as vonal (30879)
20-as vonal Creative Commons License 2014.11.27 0 0 30879

Az órás IC ütem miatt Győrben sem lenne stokkolás.A 16-os meg mitől gyorsulna ? 100-as dízellel,100-as villannyal.A 20-asról meg ne beszéljünk,mert arra még sz@rabb az eljutás akármilyen menetrendi koncepció alapján is.

Előzmény: alexejevics (30878)
alexejevics Creative Commons License 2014.11.27 0 0 30878

Igen ám, csakhogy addig Csornán meg a stokkolás fog megszűnni, plusz valamelyest még gyorsul is a 16-oson át az eljutás. Egyszerűen rövidebb arra, így hosszú távon sem lehet verni menetidőben az IC-t. Sárvárnak és Cellnek meg van gyorsa a 20-ason át, illetve lenne, ha bevezetnék végre az eredeti menetrendi koncepciót.

Előzmény: 20-as vonal (30875)
20-as vonal Creative Commons License 2014.11.27 0 0 30877

Azt írtam:felújítás után!120-as villamosított vonal.Győrben meg tervezik Szabadhegy előtt átkötni a Gysev pu felé a vonalat.

Előzmény: traxxtoto (30876)
traxxtoto Creative Commons License 2014.11.27 0 0 30876

Hogy szűnne meg az irányváltás? Jóhogynem ki akarod hagyni Győrt.. Annál nagyobb hülyeséget elképzelni se tudnék.. 

 

Lényegesen hosszabb, most a gyorssal 2 óra 9 perc Sm-Gv, az IC-vel 1 óra 19 perc...  

Előzmény: 20-as vonal (30875)
20-as vonal Creative Commons License 2014.11.27 0 0 30875

Valóban jó lenne a gyors is,de épp meg akarják szüntetni 2015-től.

Azért nem lényegesen hosszabb az út.

A győri irányváltás megszűnne a felújítás után.

Sárvár,Cell,meg Pápa azért több utast ad, mint Répcelak.

Előzmény: traxxtoto (30874)
traxxtoto Creative Commons License 2014.11.27 0 0 30874

Pápáról (meg Cellből) tökéletes a gyors is ;) 

Szombathelyről meg lényegesen hosszabb út.

A győri irányváltásról már ne is beszéljünk...

 

Mikor lenne ott több utas? Péntek és vasárnap kivételével ugyanúgy alig utaznak arra.

Vasárnap a 923-as IC-n még az első osztály is fullon volt.. a gyorson egyedül szoktam lenni a fülkében első osztályon :D

 

Előzmény: 20-as vonal (30871)
cs1014 Creative Commons License 2014.11.27 0 0 30873

1km 2016 = 2,3km 470/1116

És ugye a Taurus-ok erősen fogynak gyesevéknél.

Fizetni meg nem fog.

Előzmény: M63 010 (30866)
GaGe Creative Commons License 2014.11.27 0 0 30872

"Amúgy tudomásom szerint sógoréknak van elég Herkulese"

 

Igen, amik különféle leányoknál dolgoznak, pl Olaszországban meg Romániában/Bulgáriában. Sztem olyan hűde nagyon nincs sok...

Előzmény: M63 010 (30866)
20-as vonal Creative Commons License 2014.11.27 0 0 30871

Miért?Ott talán lenne utas is.

Előzmény: traxxtoto (30870)
traxxtoto Creative Commons License 2014.11.27 0 0 30870

nem kéne ott járatni ;)

Előzmény: 20-as vonal (30868)
20-as vonal Creative Commons License 2014.11.27 0 0 30869

Köszönöm.

Előzmény: M63,008 (30865)
20-as vonal Creative Commons License 2014.11.27 0 0 30868

Az IC-ket a 10-esen kellene járatni,persze átépítés után.

Előzmény: Törölt nick (30864)
M63 010 Creative Commons License 2014.11.27 0 0 30866

A Ludmilla miért nem jó?

 

Amúgy tudomásom szerint sógoréknak van elég Herkulese, biztosan tudnának párat bérbe adni, ha kérne a GYSEV.

Előzmény: Törölt nick (30864)
M63,008 Creative Commons License 2014.11.26 -1 0 30865

egyenlőre=egyelőre

:-)

Előzmény: 20-as vonal (30862)
alexejevics Creative Commons License 2014.11.26 0 0 30863

Jó, hát ha Rumba is el akarjuk vinni, meg két vágány, meg füves pálya, meg minden, akkor drága, persze. De ha csak a szükséges elemeket tolod bele, annyira nem gáz. 1-2 milliárd között lehet valahol maga az infra, a spec járművek persze drágábbak, de valami jármű amúgyis kell távlatilag.

Előzmény: Törölt nick (30854)
20-as vonal Creative Commons License 2014.11.26 0 0 30862

lehesen=lehessen

Előzmény: 20-as vonal (30860)
M63 010 Creative Commons License 2014.11.26 0 0 30861

Nem tudom, hogy az is van-e benne a projektben, de talán van!

Előzmény: 20-as vonal (30860)
20-as vonal Creative Commons License 2014.11.26 0 0 30860

Végül is egyenlőre nem is kell több.(Talán egy forgalmi kitérő,hogy süríteni lehesen.)

Előzmény: M63 010 (30859)
M63 010 Creative Commons License 2014.11.26 0 0 30859

Van benne projekt, de a GYSEV csak a hagyományos módszerben gondolkodik. Magasperon+tyúkbél, meg az említett párszáz méteres hosszabbítás.

 

Előzmény: 20-as vonal (30858)
20-as vonal Creative Commons License 2014.11.26 0 0 30858

Az IKOP-ban mintha láttam volna Sm-Kőszeg projektet,de kérdés,hogy mit húztak ki.De a Gysev-et ismerve meg lenne az a pénz...

Előzmény: M63 010 (30857)
M63 010 Creative Commons License 2014.11.26 0 0 30857

Kevesebb pénz jön (erre) onnan, és több rá a pályázó.

Előzmény: 20-as vonal (30856)
20-as vonal Creative Commons License 2014.11.26 0 0 30856

A mostani ciklusban miért nem lehet?Szerintem nagy eséllyel nyerne is. Sm-Kőszeg közt több a potenciális utas,mint a dédelgetett 16-oson. 

Előzmény: M63 010 (30855)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!