Utazások,fotók,élmények-beszámolók,vasútgépészet,vasúttörténet Győrtől-Sopronig,Soprontól-Szombathelyig és majdan Szentgotthárdig,Soprontól-Ebenfurthig,Fertőszentmiklóstól-Neusiedl am See-ig és Celldömölktől-Fertőszentmiklósig (anno).
Én meg úgy oldanám meg,(mivel a Desirókban nem bízok,hogy megkapnánk) a személyek Csörgő+Schlieren, a gyors vagy( hibrid vagy IC) Győrből egyik órában mondjuk 3 pár lejön Cellig,de akár Sm ig is.A másik órai Sopron/Sm.-i oldal meg maradna Csornán stokkos.
A 10-esen azt kéne, hogy órás Desiro pápai és szemerei keresztekkel, és mellette 1 pár IC Sm-Bp viszonylatban Pápán át. Ludmillával mehetne, azt akkor tudna menni 120-szal Cell-Sm közt.
Mégegyszer leírom:nem a mostani állapotában járatnám arra az IC-t.Hanem felújítás után.Ez lenne a normális.De nem lesz felújítás,mert a gysev megfúrta.Most az a baj,hogy még a gyorsokat is elvinnék a 16-osra.Így tudja a gysev igazolni a villamosítás fontosságát.Meg fog duplázódni az utasszám.Statisztika. Mi meg járjunk Bz-n.
Inkább az a baja, hogy szar állapotban van, 60-80-100 (ja meg a 20-as lassújel) esélytelen a stabil 100-zal (Győr-Csorna közt 120) szemben... ja meg km-re is több... Győr-Győrszemere kivételével térköz sincs...
Tökmindegy,meddő a vita.Se villamosítás,se átépítés ,se delta nem lesz,legalábbis ebben az uniós ciklusban .Utána meg már minek,arra úgyis minden a 16-oson megy.A 10-es vonalnak csak egy baja van: nem a gysev-é.
Mondjuk annyi lenne a változás, hogy alig több mint egy óra lesz Sm Gv közt a menetidő.. Cell fele mennyi lenne 120-szal? :D a deltára meg várhatsz még, kitartást hozzá ;)
Az órás IC ütem miatt Győrben sem lenne stokkolás.A 16-os meg mitől gyorsulna ? 100-as dízellel,100-as villannyal.A 20-asról meg ne beszéljünk,mert arra még sz@rabb az eljutás akármilyen menetrendi koncepció alapján is.
Igen ám, csakhogy addig Csornán meg a stokkolás fog megszűnni, plusz valamelyest még gyorsul is a 16-oson át az eljutás. Egyszerűen rövidebb arra, így hosszú távon sem lehet verni menetidőben az IC-t. Sárvárnak és Cellnek meg van gyorsa a 20-ason át, illetve lenne, ha bevezetnék végre az eredeti menetrendi koncepciót.
Jó, hát ha Rumba is el akarjuk vinni, meg két vágány, meg füves pálya, meg minden, akkor drága, persze. De ha csak a szükséges elemeket tolod bele, annyira nem gáz. 1-2 milliárd között lehet valahol maga az infra, a spec járművek persze drágábbak, de valami jármű amúgyis kell távlatilag.