Utazások,fotók,élmények-beszámolók,vasútgépészet,vasúttörténet Győrtől-Sopronig,Soprontól-Szombathelyig és majdan Szentgotthárdig,Soprontól-Ebenfurthig,Fertőszentmiklóstól-Neusiedl am See-ig és Celldömölktől-Fertőszentmiklósig (anno).
"be kellene vezetni a teljes csapórudas sorompókat"
Egy nagytekintélyű biztber szakember egyik előadásán hallottam, hogy a gyakorlati tapasztalatok alapján (balesetek fajlagos száma) nem a teljes csapórudas sorompónál történik a legkevesebb baleset, nem az nyújtja a "legnagyobb" biztonságot. (A végeredmény a lényeg.)
"tud-e menekülni a vonat elől. Nem szoktam ilyesmit írni, de ha olyan hülye volt, hogy bement akkor pusztuljon is ott!"
Most se kellett volna leírnod. Léteznek lassú járművek is, meg csökönyös lovak is, meg járókeretre támaszkodó nénik is.
Ezen felül ha rájuk is számolni akarod az elővillogási időt, akkor két állomással előbbről kell indítani a behatást.
Ha már mindenáron teljes lezárást akarsz, javaslom a dupla félcsapórudat, ahol a "kifele irány" később csukódik. Lásd hegyesi vonal.
Egyébként pedig az a véleményem amikor az autós kiáltozik, hogy fehéren villogott a sorompó,....
ÉS? Attól, hogy fehéren villog még úgyanúgy körültekintően kell áthajtani az átjárón! Aki meg nem lát meg egy vonatot, az hogy ment át az orvosi alkalmasságon?
Sok idióta, aki nem érti, hogy a vonat biztos, hogy erősebb nála. Én komolyan nem értem a dolgot. Igenis be kellene vezetni (vagy vissza kellene állítani) a teljes csapórudas sorompókat, mint az osztrákoknál is van (nyíltvonali, önműködőről beszélek) és nem törődni vele, hogy "szegény" autós tud-e menekülni a vonat elől. Nem szoktam ilyesmit írni, de ha olyan hülye volt, hogy bement akkor pusztuljon is ott! Ez is csak nálunk van, hogy nem lehet ha jól tudom (javítsatok ki, ha nem) nyíltvonalra önműködő, teljes csapórudas sorompót tenni, mert nem felügyeli dolgozó, hogy kiürült-e biztosan és jujj most mi lesz... Érdekes az, ahogy a fentebb is írtam, hogy a sógoréknál nem probléma, csak nálunk megy ezzel is a szarozás a felügyeleti szervek részéről. Mindig az idiótákat védjük (jelen esetben a szabálytalan közutat), de azzal nem foglalkozunk, hogy ez mennyi problémát okoz a normális félnek (jelen esetben a vasútnak). Egyébként pedig az a véleményem amikor az autós kiáltozik, hogy fehéren villogott a sorompó, hogy ahhoz, hogy ez bekövetkezzen a nyíltvonalon nagyon komoly hibának kell lennie, mint ezt itt is sokan tudják.
Na ja! :( Nem akartam a múlkorinak megírni, hogy remélem megvette már a busz vagy a vonatbérletét, és a bal első ülés ezentúl tabu neki!
Nem tanulnak ezek!
Volt a kőszegfalvi tragédia. Pár nappal utána megint egy barom áthajtott Kőszegnél. Szerencsére még nem gyorsult fel annyira a motorkocsi, így erősebb fékezéssel elkerülhető volt az ütközés.
Félreértés ne essék már: de majd ez az autós is írni fog ide egy hónap múlva egy könnyfakasztó bocsánatkérő nevetséges hozzászólást? Oda ne rohanjak...?!
"Miért van ott nagyobb szükség a két vágányra mint a 8-ason?Vagy ez is csak valamiféle kampány?"
Nem lehet egy lapon említeni a 2 vonalat, más - más szerepük van a közlekedésben. A 2-es vonalon gyakorlatilag nincs teherforgalom, de ellenben az ország legfontosabb elővárosi vonala a maga 600.000-es napi utaszáMÁVal.
Kissé elrontotta a marketinges a gyerkőcvonat hirdetését! A szombathelyi reklámújságban szerintem nem volt szerencsés a Sopron Fertőboz vonatok (kizárólagos) megjelenítése, mert ki menne onnan akkora kerülővel? (Nem beszélve arról, hogy a csatlakozás sem mindig jó.) Aki onnan jön, az Nagycenk felől fog szerintem érkezni! Arról meg egy szót sem írnak.
Köszi irtam oda csak úgy gondoltam hogy ott amire válaszolnak arra már aktualitását veszti,de kellemesen csalódtam a tegnap délutáni észrevételemre ma reggel már válaszoltak is megköszönték és ki is javitották.
Sziasztok!Nem tudom van e itt olyan aki a gysev honlapjával kapcsolatban tud intézkedni ha igen akkor legyenszives ki javittatni az IRÁNY A BALATON nevü ajánlat idöpontját május 16-17-röl június 16-17-re.
Operatívan került felhasználásra a Taurus, mert a V43 327-es indulás előtt csütörtökött mondott egy kicsit. Emiatt felhasználtuk a 009-est. Jellemző egyébként, hogy mire eljött az indulási idő, magához tért a Szili is.