2 féle van. Van amit azonnal ki lehet dobni, mert olyan, mint egy rossz fényezés, és van amit csak 1-2 év múlva, mert addigra adja meg magát.
Állítólag van olyan is amit nagyon drága és ritka veteránoknál csinálnak, de abból a jó annyiba kerül, mint egy mai tömegautóra egy Hella lámpa. Viszont olyat meg még én nem láttam. :-)
LOL, 41 ezer a Bárdiban egy Depo/TYC lámpa. Itt jegyezném meg, hogy a jobb oldalim Depo, így vettem a kocsit és baromira sz*rul világít, tehát nem lennék vele előrébb, max abban még nincs megégve a foncsor. Esetleg van olyan autó amihez lehet a gyárinál JOBBAT venni? Vagy mire gondoltál?
Te mit válaszolnál arra a kérdésre, hogy kecskét dugnál, vagy inkább disznót?
Két olyan opciót ajánlottál fel amit normális ember visszautasít. Persze ha egy lakatlan szigeten, vagy egy 5000 hektáros mezö közepén laksz, és évente csak kétszer találkozol szembe valakivel, akkor nem szóltam.
És a foncsorozásról mi a véleményed? A lámpát így is- úgy is szét kell szedjem. Megfoncsoroztassam 5 ezerért Gyömrőn, vagy vegyek kínából komplett projektort? Olcsók vannak 20 dollártól, kolegám 50$-ért vett, az már nem műanyag hanem fém és nagyon meg van vele elégedve.
Köszi a választ, megpróbálom valamelyiket beszerezni. Lenne még egy kérdésem, hogy jelenleg C6 H1 ledet használok tompítottban, és serceg tőle a rádió. Lehet ezen javítani valahogy? Ferritgyűrű? Majd műszakira visszateszem a halogént és lehet maradok is annál, vagy valamilyen más led.
A foncsort kéne felújítani de nem tudom rendeljek-e aliról új projektort vagy vigyem el Gyömrőre csak a foncsort.
Kb 2 éve van bent, az egyik egy hete elkezdett nem világítani, mindkettő át lett forrasztva rendes ólmos ónnal, és újra működik is, az egyik oldalsó led ment ki csupán, de a 8-ból 7 beleértve a 4 előre világítót még mindig jó. Egyébként elég erős, csak mondjuk van egy ilyen elemlámpám:
És ehhez képest fasorban sincs. Gondoltam az elmúlt pár évben fejlődtek a ledek, nőhetett a teljesítmény, fémházzal jobb a hőelvezetés, lencse, akármi.
"A vonatkozó ENSZ-EGB előírások alapján a 2000 lumen feletti fényáramot kisugárzó tompított fényszórók esetében kötelező az automatikus vetítési magasság állítás és a fényszóró mosás. Mindezek 2000 lumen alatti fényáram esetében nem kötelezőek, akár LED-es, akár gázkisüléses a fényszóró."
Sziasztok! Valami támpontot, segítséget vagy tanácsot tudna adni valaki? Nagyfiam öreg Golf 4-ebe vett pár hónapja "angel eyes" első lámpákat. Hagyományos izzók vannak benne, de a helyzetjelzo és az angel eyes ledeket tartalmaz. Amelyek kb havonta ki is "égnek"! Mi lehet az oka? Eddig kétszer kicserélte a bolt a ledeket, de valami tartósabb megoldás jobb lenne. Töltése műszerrel 13,7-14,3 V között mozog. Köszi
Nem ugyanugy vakit. Nem ugyanaz, ha egy pillanatra egy bukkano miatt belevilagit a szemedbe, vagy a szort feny miatt allandoan belevilagit a szemedbe. Es az utolagos xenon, LED, szabadtukrosben mind ezt csinalja.
Köszönöm a választ. Régen volt xenon korszakom mint sokaknak másnak, picit lejjebb volt állítva, nem villogtak szemből. Persze a bukkanókkal nem lehet mit kezdeni. Egyébként azt tapasztalom, hogy a gyári ledes fényszórókkal szerelt autók között nagyon sok pont ugyanúgy vakít, mint régen az utólagos xenonok...