Keresés

Részletes keresés

nemethla Creative Commons License 2008.03.08 0 0 71
Tedd fel azt az első néhány képet, hadd lássunk egy szervizpadot...
Előzmény: a nap húszpontos képe (68)
a nap húszpontos képe Creative Commons License 2008.03.04 0 0 70
Aprócska adalék a tegnapi történethez... a magát szervizvezetőnek mondó emberke előttem egy külföldi sráccal tárgyalt. A srác egy IXUS-nak kinéző kompakt gépet hozott be azzal, hogy koszos az érzékelője. Camerás úr folyamatosan győzködte, hogy ez nem garanciális probléma (amit a srác persze nem akart megérteni)
Elgondolkodtató ez is... hogy van összerakva az a kompakt gép, aminek el tud koszolódni az érzékelője pusztán attól, hogy tok nélkül, zsebrevágva hurcolja a tulajdonosa?


a nap húszpontos képe Creative Commons License 2008.03.03 0 0 69

Nagyban itt látható

Szóval ilyeneket tud eme csoda... A CA-ra most nincs mintám.
Ha valaki ad érte 250ezret, eladó.
(220V-nál még van rá kb. egy év +1-2 hónap gari)
Előzmény: a nap húszpontos képe (68)
a nap húszpontos képe Creative Commons License 2008.03.03 0 0 68
Itt vagy szervizvezér bácsi? (feltéve, hogy valóban az vagy kedveském, akinek kiadtad magadat)
Mered vállalni a nikked is, hamár voltál oly kedves és felvilágosítottál, hogy rendszeresen olvasol? :-D


No... megtudtam, hogy egy szarrágó alak vagyok (ha nem is pont ezekkel a szavakkal), mert
- rossznéven veszem, ha a leadott gépem, eredetileg tiszta mattüvegét koszosan kapom vissza (ez még a 300D-s időkben volt, azt ugye házilag nem volt ajánlatos tisztítani)
- hülyének nézem azt a szervizest, aki szerint a fókuszhibás objektívet le kell rekeszelni és máris nincs fókuszhiba (ezt történetesen egy ismerősömmel _is_ előadták)
- nem tetszik, hogy ajándékba egy lestrapált memóriakártyát adnak (*)
- legalábbis nehezményezem, hogy a pultnál dolgozók nem hallották a kromatikus aberráció kifejezést
- merészelem azt állítani, hogy a 24-70-es obim a CA-jával és az ellenfényben homályossá váló képével szerintem szar. Különösen annak fényében, hogy a szervizben bemérték és jónak találták (amit könnyen el is tudok képzelni, ismerve a caNON eddig teljesítményét)





(*) jó, ezügyben talán tényleg elnézést kell kérnem, mert feltételeztem, hogy a szervizben cserélődött ki, holott ezt a gyökérséget simán ki lehet nézni a "nagy" caNON-ból is... mentségem: az első néhány kép egy szervizpadot ábrázolt, amiből itthon állítólag kizárólag a Camera kft-nek van példánya...

------------
No...
Mondjuk az se vótt semmi, hogy van egy polár szűrőm, ami a 17-40-en tökéletes, ezen a másikon meg ha akadásik tekerem, akkor simán elforog, ő meg megmutatta, hogy elég erős ahhoz, hogy rögzítse... igaz, leszedni már nehezen sikerült neki is :-D

Summa summarum... (hogy nagyképű legyek :-D) nem csodálom, hogy olyan a szerviz, amilyen, ha ez az ember a vezető...


MM68 Creative Commons License 2008.02.22 0 0 67

Volt. Nevetni fogsz, a kitobin cseréltek garanciálisan frontlencsét, mert gyárilag volt benne egy sérülés (alig látható) a ragasztott felületen belül. Ismerve az alkalmazott óradíjakat, nem is értettem, miért álltak neki, olcsóbb lett volna egy új kitobi. Viszont ha mégsem, akkor meg azt nem értem, hogy egy x százezer forintos objektívet miért próbál meg eladni valaki sérült frontlencsével 60-70 %-os áron, annyiból talán meg is lehetne javíttatni, és utána könnyebben elmenne.

Ja, amúgy vagy öt hétig náluk volt az obi, mert várni kellett az alkatrészre, de mikor kész lett, semmi hibát nem találtam az elvégzett munkában.

Előzmény: LeO78 (65)
a nap húszpontos képe Creative Commons License 2008.02.21 0 0 66
Asszem erre mondják, hogy a pofám leszakad...
1D mkIII gyári hiba javításához a Canon ajándékba ad egy 2GB-os memóriakártyát.
Érdekes... előformázott egy 1D-vel. Még érdekesebb: a RescuePRO kb. 230 darab képet talál rajta...
Ezt minek minősítsem?
LeO78 Creative Commons License 2008.01.28 0 0 65
Volt már szerencséje valamelyikőtöknek sérült frontlencsét cseréltetni akár kameráéknál, akár máshol ? Érdekelnének a tapasztalatok, a javítás elkészülési ideje, költségek, és a többi.
.timber>>code Creative Commons License 2008.01.27 0 0 64
Ha a gep aranak a 2/3-at a blendebehuzokar teszi ki akkor valamit nagyon elkurhattak. Sot szerintem meg cserelni sem kell csak egyszeruen kiugrott a helyerol.

De tudod mindez nem indok arra, hogy oktober 4-e ota naluk van a gep. December elejen kaptam toluk arajanlatot es akkor is csak azert mert kurvanyaztunk egyet a szerviz vezetovel. Arra se mentseg, hogy januar eleje ota nem voltak kepesek visszaadni a gepem. Meg ha Nemetorszagban is van a gep es gyalogos futarral kuldetik vissza akkor se indokolja semmi a lassan 4 hetes utat. Es ez mindentol fuggetlenul a Camera Kft. hibaja. Es tok mindegy milyen gepet viszel be es milyen hibaval az is a Camera Kft. hibaja, hogy tahok veled a pultosok. Az arajanlatot is ok adjak es kisse nonszensz, hogy az uj gep aranal dragabb arajanlatot adnak egy alkatresz cserejere. Egyszeruen kihasznaljak, hogy kenytelen vagy hozzajuk vinni a gepet es vagy kifizeted a pofatlanul magas araikat vagy elviszed mashoz es akkor bukod a garanciat... ami amugy se er sokat az O esetukben.
Előzmény: Törölt nick (63)
.timber>>code Creative Commons License 2008.01.27 0 0 62
Bizony nagyon nincs rendben. Nem magyar szinvonalu a szolgaltatasuk hanem europai. Tudod ok rajottek arra, hogy egy parezer forintos javitasert elkerni a penzt sokkal kevesebb mint egy elegedett visszatero vasarlo. Ha lenne tapasztalatod az eszak-balkanon tulrol akkor nem lepodnel meg ennel durvabb dolgokon sem. Ez csak itt szokas, hogy a vasarlo van az uzletert.
Előzmény: Törölt nick (61)
.timber>>code Creative Commons License 2008.01.26 0 0 60
Amugy a Camera Kft az egyetlen oka annak, hogy a K10D-rol az upgrade nem K20D hanem Samsung GX-20 lesz. Ugyanaz a gep, csak a szerviz mas. Es ez boven eleg indok arra, hogy ne a Pentaxot valasszam.
.timber>>code Creative Commons License 2008.01.25 0 0 59
Akkor egy ellenpelda: Panasonic TZ3, kaveval leontve, LCD csere kell plussz megpucolni mert cukros volt a kave. Ingyen 3 het alatt megcsinaljak. Felre ne erts. Nem az a gondom, hogy garancialis vagy sem (bar siman belefert volna... ugyanis nem kerdeztek, hogy mi okozta a hibat hanem rogton kozoltek, hogy ez csak 'idegen alkatresz' okozhatta) hanem arrol, hogy 1, mi kerul 71e forintba a javitason; 2, bunkok de rohadtul.
Előzmény: Törölt nick (54)
fisherhu Creative Commons License 2008.01.25 0 0 57
A hivatalos dokumentáció szerint fújkálni kell, semmilyen kontakt megoldás nem használható.
A fújkálás meg néha nem sikerül :D
Előzmény: Törölt nick (56)
fisherhu Creative Commons License 2008.01.24 0 0 55
Nem - csak - a szervizesek, sőt, ők aztán pláne nem. Nekik megvan a javításokat tartalmazó kézikönyv, amiben a gyártó leírja, hogy milyen hibát hogyan kell javítani ahhoz, hogy a javítás tényleg szakszerű és garanciára jogosító legyen. Ettől nem térhetnek el.
Sokkal olcsóbb egy egységet egyben cserélni (mondjuk 3 óra), mint szétszedni, kiszedni hibás alkatrészt, összerakni, újramérni, kalibrálni (4 nap).
Előzmény: Törölt nick (54)
.timber>>code Creative Commons License 2008.01.24 0 0 53
Ja igen. Miert is lett nem garancialis a javitas? Mert a gepre 'idegen alkatresz' kerult. Mit ertenek idegen alkatresz alatt? Pl. az objektivet. Cserelheto objektives gepek eseteben ha a gepben a hibat egy objektiv okozza (jelen esetben egy hibas Miranda gyartmanyu K bajonettes 2x-ezo) akkor az nem garancialis javitast eredmenyez. Vicces nem?
Ja igen :D beprobalkoztak azzal is, hogy azert 72e forint a javitas mert teljes zarszerkezetet kell cserelni. Egy blendebehuzo kar miatt.... hiheto...
Előzmény: .timber>>code (52)
.timber>>code Creative Commons License 2008.01.24 0 0 52
Oktober 4-e ota van ott a Pentax K10D-m. Hogy mennyit haladtunk elore? A Garancialis javitasbol eloszor nem garancialis lett 2 het alatt, aztan 1 het mulva mar azt is tudtuk, hogy kb. 40e forint lesz a javitas. Ujabb 1 het mulva mar 72e forint. Probaltam megtudni, hogy mi kerul ennyibe a javitason de a telefonalgatasok sikeretelenul zarultak, sot a szervizvezeto fel is hivott egyszer, hogy elmondja mennyire bunko vagyok, hogy b@szogatom oket, persze a valaszom nem kimondottan erdekelte mert 3x is siman belevagott abba amit mondani akartam... mikor en is felkaptam a vizet a stilusa miatt akkor meg ramcsapta a telefont. Aztan kb. egy honapja kozoltem veluk, hogy a javitast ilyen aron nem kerem es azota is telefonalgatok, hogy vajon mehetek-e a gepemert. Ami naluk van oktober 4-e ota es a hiba? Az nincs kijavitva. Pedig nem nagy cucc. Csak a blendebehuzo karral van valami gond. Hogy mi? Azt nem tudom mert nem mondjak el.
Az igazat megvallva legszivesebben a kovetkezo utcai zavargasok leple alatt egy molotovot bekuldenek az irodajukba, remelve, hogy az az unottkepu, bunko ven p*csa is ott van.

Tudjatok mar az sem erdekel ha egy masik szervizben megcsinaljak ugyanennyiert (amit ketlek mert ott kb 30e forintos arat mondtak... igaz lattatlanban)... sot az se erdekel, hogy elvesztem a garanciat (mert ugye ha nem naluk szervizelteted akkor ugrik a gari), hisz eddig se sokra mentem a garanciaval. Az egyetlen ok, hogy nem izgatom magam miattuk mar egy jo ideje, hogy hirtelen felindulasbol vettem meg egy K10D-t, amit most boldogan hasznalok.

Csak egy kis adalek a tortenethez. 3x voltam bent naluk es mind a 3 alkalommal volt egy vevo aki azert reklamalt mert a javitas tobbe kerult volna mint egy vadonat uj gep. 2x Canon fenykepezorol volt szo (egyszer valamelyik IXUS masszor meg valamelyik A... szoval nem DSLR), 1x meg fenymasolorol. Az egyik ilyen alkalommal meg annak az igen vicces jelenetnek is kozonsege lehettem amikor az irodavezeto (akivel szerintem kesobb olyan jo haversagban lettunk :D) az ugyfelek elott szidta le a ven tyukot, hogy mar megint keptelen volt megnezni a keszulek arat mielott arajanlatot adna... Szoval ugy latszik ez mindennapos naluk.
FPerez Creative Commons License 2008.01.23 0 0 50
Mesélj... :)
Előzmény: Törölt nick (49)
fisherhu Creative Commons License 2008.01.13 0 0 47
Minden relatív :D
Előzmény: norbi31 (46)
norbi31 Creative Commons License 2008.01.13 0 0 46
a szőke a gyengém... :) (remélem fiatal!)
Előzmény: fisherhu (45)
fisherhu Creative Commons License 2008.01.12 0 0 45
Ha a szőke nénit fogod ki akkor szerintem ingyen megnézik :)
Előzmény: norbi31 (44)
norbi31 Creative Commons License 2008.01.12 0 0 44

háááát, gondoltam erre találták ki a fórumot és eme topik erről szólna...

majd írok nekik e-mailt.

amúgy csak hozzávetőlegesen érdekelt volna, mivel nincs Canonom csak szeretnék venni... na mindegy.

köszi a segítséget!

Előzmény: nord (43)
nord Creative Commons License 2008.01.11 0 0 43
Miért nem hívod fel őket? ;)
Előzmény: norbi31 (42)
norbi31 Creative Commons License 2008.01.11 0 0 42
senki?
Előzmény: norbi31 (41)
norbi31 Creative Commons License 2008.01.10 0 0 41

amúgy mennyiért nézik meg az expószámot?

erről adanak valami igazolást?

 

laja30 Creative Commons License 2008.01.10 0 0 40

Nekem nem sok dolgom volt a Kamera Kft-vel, de az pozitív tapasztalattal zárult... karácsony előtt bevittem hozzájuk a majdnem 3 éves, igen használt, szürkeimportos 350D-met, mielőtt eladtam volna. Azt kértem, hogy kívül-belül pucolják meg egy kicsit (szöszös volt a kereső pl.) A srác nagyon rendes volt, ingyen megcsinálta (pedig még azt se lehet mondani, hogy csak fél percbe telt volna - kb. 10 percig dolgozott rajta), és megnézte nekem az expószámot is.

 

FEDman Creative Commons License 2008.01.09 0 0 39
Hello KTTech!

Érdeklődnék hogy sikerült a Sigma 50-150/2,8 AF beállítása?
Kalibrálás előtt mi volt a tapasztalat hol mit rontott?
Kalibrálás sikeres volt, most már pontosan fókuszál?
Mennyi ideig tart egy ilyen kalibrálás? Gondolom a vázat is le kell adni az obival együtt. :/

Előre is köszi!
Előzmény: KTTech (34)
Joyride06 Creative Commons License 2007.12.01 0 0 37

Nem akarok senkit bosszantani, de pl. autóvásárlásnál evidens dolog, hogy megnézi az ember, hogy milyen szervizt kap majd ha a kocsija arra szorul. Ha negatívba fordulnak az eladási statisztikák, majd a Kanyon is kapcsol. De, hogy ilyen gondokat és problémákat vegyek egy nyomorult fényképezőgéppel/objektívvel? Inkább kihagyom...

 

A barna csajt meg dugja meg valaki, akiben van elegendő szocális érzék a többi Kanyonos iránt! (Vagy sorsoljatok.) Másnaptól rózsaszín lesz a világ a szervizben!

:-))))

 

Kicsit komolyabban: Botrányos, amiket itt olvastam! Minden együttérzésem a tiétek.

nord Creative Commons License 2007.12.01 0 0 35
Aki Tamron obit vesz annak nem ártana tudni, hogy nem javítható Mo-n

Már ne haragudj, de miért kéne tudni? Amikor veszek valamit és a jótállási jegyen szerepel magyar szerviz, akkor honnan tudjam, hogy ő csak postást játszik?? Nem csak a józan paraszti és, de még az értelmező kéziszótár is erőteljes különbséget tesz a posta és a szerviz fogalma közt.



A 15 napos határidőt viszont a magyar jog nem írja elő, a törekedés nem egyezik meg a kötelezővel

Aha. A linkelt esetben és az én esetemben sem törekedtek... teljesen nyilvánvaló, hogy hozzá sem nyúltak az objektívhez. (Amikor két hét után felhívtam őket, azt mondták, hogy "maholnap" meglesz, menjek be. Amikor két nappal később megint telefonáltam, már nem azt mondták, hogy kész van / kész lesz, hanem azt, hogy alkatrész kell hozzá. Jah, természetesen az raktáron nincs... Ugye ez is azt mutatja, hogy mennyire törekedtek a javításra? :))

Sem az én, sem a fogyasztóvédelmis linken nem alkatrészhiányról, meg alkatrészrendelési határidőkről volt szó. Egyszerűen lusták mint a bűn, és mivel az országban nincs még egy szerviz, ezért aztán vastagon kihasználják a monopolhelyzetüket és szarnak a jogi szabályokra. Szerinted nekem miért cserélték ki mégis az obimat, ha annyira törvényesen dolgoznak?
Sajnos a kuncsaftok nagy része úgyse áll a sarkára...


Jah, még egy utolsó kérdés: szerinted az ügyfelek vannak a szervizért vagy a szerviz az ügyfelekért? ;)
Előzmény: KTTech (34)
KTTech Creative Commons License 2007.12.01 0 0 34
Eddig 4 obim volt náluk, mindhármat 30 napon belül (volt amit 8 nap alatt) megjavították, gondom nem volt velük.
(Sigma 18-125: szalagkábel szakadás, Sigma 18-50/2.8 AF kalibrálás, Canon 17-55/2.8 IS USM AF kalibrálás, Sigma 50-150/2.8EX AF kalibrálás).

Más:

Aki Tamron obit vesz annak nem ártana tudni, hogy nem javítható Mo-n, csak a hibát tudják leellenőrizni, és kiküldeni a külföldi központi szervizébe (a gyártó nem engedélyezi a javítást). De pl. AF hiba esetén még ott is csak vázzal együtt tudják beállítani...

A 15 napos határidőt viszont a magyar jog nem írja elő, a törekedés nem egyezik meg a kötelezővel, ahogy a lehetőleg sem. Alkatrészhiány esetén nincs előírva semmilyen határidő. Nálunk is van olyan (szervizben dolgozom), hogy Japánból megrendeléstől számított 4-5 hónapra jön meg az alkatrész (és minden alkatrészt nem éri meg raktáron tartani...). Viszont a gyártóknál vannak policy-k, amik alapján el lehet járni, de azt nem mondják, hogy márpedig ha nincs kész x napon belül ki kell cserélni (sőt ez szokott az utolsó lenni...)
nord Creative Commons License 2007.12.01 0 0 33
Monopolhelyzetben a továbbélő cicializsmus


Így van...


Ez a helyzet nem egyedi, velem is ugyanezt próbálták meg eljátszani egy Sigmával.

Nem lehet ezt a mocsok céget valahogy partvonalra kívül helyezni??
(Dílerek hozzászólásai nem érdekelnek, ügyfél-szerviz relációról van szó.)
AsheA Creative Commons License 2006.08.21 0 0 32

6. hete várok a gépemre... Mikor felhívtam őket, h letelt a vállalt egy hónap (persze az apórbetűben benne van, h alkatrészhiány miatt lehet hosszabb a javítási idő...) akkor épp csak nem röhögtek körbe... Grrrr... :-(

 

A.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!