Keresés

Részletes keresés
Így működik

Bővebben az új keresőről

TDI-DRAG 2009. jún. 22. Creative Commons License 4
 

Tisztelt Topic társak!

 

Nyitottam egy topicot Drapál János emlékére. Kérek mindenkit, aki a motorsportot szereti, hogy látogassa és hozzászólásaival tegye színesebbé a topicot!!

 

Úgy érzem, ez a minimum, amit tehetünk egy olyan kivételes emberért, aki sajnálatos módon már régóta nincs közöttünk.

 

A topic elérhetősége:

 

http://forum.index.hu/Article/showArticle?t=9192973

 

 

Köszönöm mindenkinek!!

pityesz78 2007. jún. 22. Creative Commons License 3
csak az Immmiii !!! :))))
gurulós 2006. ápr. 26. Creative Commons License 2
sf71 2005. dec. 8. Creative Commons License 1
hehe, de ne ám!
Előzmény: cartmanrulez (0)
cartmanrulez 2005. dec. 8. Creative Commons License 0
Tóth Imi ne 0 pontot szerezzen jövőre sem!
Előzmény: sf71 (-)
sf71 2005. dec. 8. Creative Commons License topiknyitó
Világbajnok a Team Toth Hungary-nál!

Sporttörténelmi mérföldkő a magyar motorsport életében: Magyarország egyetlen MotoGp csapata, amelynek sokan nem jósoltak hosszú és tartalmas jövőt, megalakulásának 4. évadára, Roberto LOCATELLI-vel a 2000-es év Világbajnokával (2004-ben összesített 3.helyezett) kötött szerződést 250kcm-re. De hogyan is jutott el ilyen magaslatokba ez a teljesen privát csapat? A kezdetek egészen 16 évvel ezelőttre vezethetők vissza, amikor a Tóth család elsőszülöttje elhatározta, hogy a motoros pályára lép. Igen, jól számolnak, Imi ekkor még csak 4 éves volt és mint azt sokan nem gondolnák, ő akart minden áron motorversenyző lenni. Szülei megadták erre a lehetőséget, és amikor élete első versenyét megnyerte, úgy gondolták, érdemes folytatni. Töretlen sikerszéria következett, rengeteg győzelmet és rekordot vittek véghez. Aztán 2002-ben egy olasz csapat megkereste az akkor alig 16 éves fiút, hogy szerződtesse a Gyorsasági Motoros Világbajnokságba. Eltelt egy év és sajnos tapasztalniuk kellett, hogy a magyar fiú tehetségére nem igazán kíváncsi egy olasz csapat, őket csak saját érdekeik vezérlik. Idősebb Tóth Imre ekkor határozta el, hogy megalakítja - az akkor még Road Racing Team Hungary néven futó - csapatát. 2003-ban megalakult tehát a csapat és két magyar fiúval, Imivel és Rizmayer Gáborral neveztek a szezonra. Sajnos Rizi fő támogatója visszalépett, így a csapat 1 versenyzővel indult útnak. Az első évben kiderült, hogy nem annyira könnyű falat egy VB csapat létrehozása és működtetése, rengeteg nehézséggel kellett szembenézniük, emiatt pedig elmaradtak az eredmények. 2004-ben kérdéses volt az indulás, de végül a nemzetközi szövetség bizalmat szavazott a csapatnak. Mint most kiderült, jól döntöttek. Két versenyzőre bővültek és a kedvezőbb feltételeket kínáló Aprilia-ra váltottak, ami két pontszerző (10. és 15.) helyezést is hozott a csapatnak. Az idei szezonra már gond nélkül elfogadták az egyre csak fejlődő és erősödő csapatot, ami önmagában nagy elismerés és hatalmas előrelépésként, több versenyző is szeretett volna az időközben Team Toth-ra átkeresztelt, magyar istállóhoz igazolni. A 2005-ös szezon sikerei: a kitűnő év eleji teszteredmények, a 9. és két 8. helyezés, a kvalifikációs idők és a nagyobb csapatokkal versenyképes megjelenés pedig különösen felkeltették a csapat iránti érdeklődést. 2006-ra pedig eddigi sikerei csúcsát érheti el a Team Toth Hungary, hiszen az Apriliától teljes gyári támogatottságot kap a 250kcm-ben és fél-gyárit a 125kcm-ben, ehhez hozzá jön egy világhírű, tapasztalt világbajnok és egy rendkívül fiatal és tehetséges versenyző, akik mindent megtesznek majd a jó eredményekért. Minden elismerés Tóth Imrének azért, hogy ezt létrehozta, lehetőséget adva nekünk, hogy még többet izgulhassunk a közvetítések során.