Keresés

Részletes keresés

hnorbert_77 Creative Commons License 3 napja 0 0 581

Hello!

 

Írtam, köszi

Előzmény: Tele Peti (578)
veszter007 Creative Commons License 4 napja 0 0 580

Szia Peti!

 

Szerdán írtam. Megkaptad?

Előzmény: Tele Peti (578)
veszter007 Creative Commons License 6 napja 0 0 579

Szia!

 

Ez kicsit hasonlít azokra hiba jelenségekre, amik nekem voltak.

Ha kicsit lejjebb olvasol, látni fogod, hogy nekem szoftvert frissítettek a váltón, illetve kevés volt a váltóban az olaj és azt feltöltötték.

Nálam megoldotta a gondot, azóta sem jelentkezett és finomabban is vált...

 

Remélem Nálad is csak valami kisebb gond lesz

Előzmény: qpaqpa (577)
Tele Peti Creative Commons License 2015.06.29 0 0 578

Szia !

 

Dobj rám egy mailt. Cím lentebb

Előzmény: hnorbert_77 (576)
qpaqpa Creative Commons License 2015.06.28 0 0 577

Sziasztok! Szeretnék segítséget kérni. Tudom, látatlanban nem lehet diagnózist felállítani, de próbáljuk meg, ugyanis 1000 km-re vagyok az otthonomtól :)

 

Az alany: XC90 D5

probléma helye: automata váltó

 

Kb. 1000 km gondtalan autópályázás után a pályáról lehajtva egy szerpentinen találtuk magunkat. Az emelkedőnél enyhe gyorsításnál az autó visszaváltott és el kezdett rángatni (azt nem tudom hányas fokozatban volt), majd  váltás közben szintén rángatott. Ezután még két keményebb visszaváltás történt, ezután viszont visszaállt a régi rend. Szerintetek ez mi lehet?

hnorbert_77 Creative Commons License 2015.06.28 0 0 576

Sziasztok!

 

Van egy 2005-ös XC90-em de a navi nem műkődik. Kaptam hozzá valamilyen lemezt, de nem olvassa be. Szerintem rossz lehet a dvd olvasó.  Hol lehet javíttatni és érdekelne hozzá dvd is. Köszi 

domesanyi Creative Commons License 2015.06.24 0 0 575

Csak telefonos ajánlat volt rá, nem vettem meg - egy műhelyben telepítették volna, garanciával.

Előzmény: veszter007 (573)
Tele Peti Creative Commons License 2015.06.23 0 0 574

Veszter, dobj rám egy mailt a telepetitele@freemail.hu -ra

Előzmény: veszter007 (573)
veszter007 Creative Commons License 2015.06.22 0 0 573

Szia Sanyi!

 

Sajna nekem is régi a térképem (2009-es) :( Esetleg kérhetek infót, hogy hol láttad a frissítést, vagy van-e valami tapasztalat vele kapcsolatban (rendben frissít...)?

Előre is köszi

Előzmény: domesanyi (560)
veszter007 Creative Commons License 2015.06.22 0 0 572

Szia Peti!

 

Elég egyszerű, habár nekem elsőre nem sikerült :)

Beülsz a kocsiba, majd becsukod az összes ajtót. 1-es állásba fordítod a slusszkulcsot, majd elő hívod a navit. Én easy módba léptem be. Várok 1-2mp-et, majd elfordítom 0 állásba a kulcsot és kiveszem. A navi ilyenkor magától vissza megy a helyére. Ezután várok, várok... egyszer (kb 2 perc után) hallok egy halk kattanást (valami relé lehet, hogy teljesen lekapcsolt az elektronika). Vissza teszem a kulcsot és ismét 1-es állásba fordítom. Amikor jön fel a navi (ilyenkor magától nyílik fel, nem kell semmit nyomni hozzá) és megjelenik a volvo logó, akkor megnyomom egymás után háromszor a back, majd entert (tehát back, enter, back, enter, back, enter és nem egyszerre a back + enter 3x).

Ha mindent jól csináltam, elő jön a navin a szerviz menü. Ebben nem csak a gps-el kapcsolatban látsz sok plusz infót (pl. a gps alapján megtett km-t), hanem a kocsiról is sok mindent láthatsz (egy része még a hibatárolót is nagyjából mutatja)

Nekem ezt a Volvo szervizben mutatták a kocsi vásárlása előtt, hogy itt is nézzem meg az esetleges hibajegyeket és a km-t is. A km órát lehet átírják, de a naviban már nem igen matatnak, mert vagy nem is tudnak róla, vagy ha igen, akkor sem egyszerű és általában elszáll az egész navi.

 

Nekem hasznos volt a vásárláskor, azóta talán 2x néztem bele :)

Előzmény: Tele Peti (571)
Tele Peti Creative Commons License 2015.06.20 0 0 571

Szia VEszter!

 

Azt hogyan lehet megnézni, hogy a GPS alapján hány km van az autóban?

 

P

Előzmény: veszter007 (565)
domesanyi Creative Commons License 2015.06.18 0 0 570

Akkor legalább a hőfokmérőd legyen jó... nekem az első autóm, egy szép 244-es Volvo városban kicsit ette a motorolajat, de amint felmentem az M7-re és odaléptem neki, hirtelen mind megette a 73-as kőig. Ott beállt a motor, trailer húzott le a Balatonig, motorcsere lett. Az olajlámpa nem működött, vezetékszakadás volt... :(

 

Szóval nagyobb terhelésnél figyeld, nehogy hirtelen több fogyjon - és járj utána minél előbb. 

Előzmény: lazy g. (568)
Tele Peti Creative Commons License 2015.06.18 0 0 569

Ez az olajcsere a váltóban érdekes dolog. Amit én kiderítettem, mikor nekem téma volt:

VAlóban nem lehet normálisan leengedni az olajat, de van egy cég ami valami spéci módszerrel ki tudja mosni, állítólag M-o-n csak nekik van licence-ük és eszközük ehhez. (asszem a totalcar is írt róla)

 

Az én szerelőm azt javasolta (és ebben maradtunk), hogy lecserélni az olajat amennyi lejön (4 liter) aztén megjáratja és még egyszer lecseréli. MIkor ez megvolt elég tisztának tűnt az olaj, úgyhogy abban maradtunk, hogy megyek 1o e km-t akkor úgyis olajcsere és lecseréljük mégegyszer, biztos ami biztos.

Előzmény: veszter007 (567)
lazy g. Creative Commons License 2015.06.18 0 0 568

Szia!

 

Köszi szépen a jókívánságot!

 

Minden szupi az autóval,eddig egyetlen bibije akadt...

Ezt az előző tulaja említette,h a hűtőfolyadék (víz van benne,gondolom épp emiatt),nagyon lassan ugyan,de valahol elszivárog. E hó 10-én vettem és eddig kb talán még egy deciliter sem hiányzik,de HIÁNYZIK a tartályból.

Azt mondta,h ők nem tudták megállapítani,h hol és miért,de sajnos fogy belőle.

Van valami tippetek,h hol kéne keresgélni?

Ezt leszámítva,a kocsi gyönyörű,megkímélt,most már az olajakat,szűrőket is kicseréltettem,jövő héten jön a vezérléscsere.

Csak ez a hűtőfolyadék zavar,addig én se töltetek bele fagyállót,amíg nincs meg a szivárgás helye és oka.

Köszi szépen előre is a segítséget,sziasztok! :)

Előzmény: domesanyi (560)
veszter007 Creative Commons License 2015.06.18 0 0 567

Túl is vagyok rajta! :)

Csak azért írom le, ha esetleg másnál is elő fordulna hasonló, egy próbát megér...

 

Igen, jó a meglátásod, vidéken mindenki ismer mindenkit. Itt nálunk is ez a helyzet, főleg, hogy 2002 óta Volvós vagyok, a szerelő gárda meg nem igazán cserélődött, tehát tényleg jól ismerjük egymást. Nem érdekük az átverés.

 

Amiket megtudtam.

Több dologra is lehet szoftverfrissítést kérni akár úgy, hogy van az 5 fő modul és ezekre, akár a teljes egész elektronikára (full frissítés), akár külön-külön valamelyikre (ne kérdezze senki, mi mit takar, mert nem tudtam megjegyezni). Ezek a frissítések neten keresztül mennek (az USB portra kötnek rá valamit, majd online tolják) és sajna a múltkor mire a váltó sorra került volna elment a net. Mivel a váltóra nem volt semmi panaszom, a hibatároló sem mutatott semmit, ezért nem tartották fontosnak ezt az infót, illetve. Most frissítették.

Egyúttal megnézték a váltót ismét és a szerelő mondta, hogy kevés benne az olaj, célszerű lenne feltölteni (a múltkor nem tudom miért nem vette észre).

Mivel itt több hozzászólásban (és Tőled is) olvastam, célszerű cserélgetni az olajat, rákérdeztem nem-e cserélnék le. Én azt a választ kaptam, hogy lehet, de ahhoz, hogy normálisan ki legyen cserélve szét kell szedni a váltót, mivel a szűrőhöz pl. csak úgy férnek hozzá, illetve a teljes (8 liter) olajat is csak úgy tudják kiengedni. Ha csak megpróbálják "kiszívni", akkor max a 40-50%-át lehet. Magyarán csak frissíteni lehet az olajat benne, de attól a forgács alul benne marad és a szűrő sem lesz tiszta. Nem tudom így van-e, nem értek hozzá ennyire, én inkább vezetem és élvezem a vezetést :)

Tehát most csak rátöltöttek kb 1 liter olajat, illetve frissítették a szoftvert.

Nem sokat mentem még azóta vele (kb 6-7km-t), de szerintem megoldódott a gondom. Eltűnt a rángatás, időnkénti morgó hang, mintha gyorsabb és simább lenne a váltás... Tehát jónak tűnik minden.

Maradjon is így!

 

Ha butaságokat is írtam nézzétek el nekem, mivel csak azt írtam le, amit nekem elmondtak a Volvo szervizben.

Előzmény: Tele Peti (566)
Tele Peti Creative Commons License 2015.06.18 0 0 566

Reméljük minden rendben az autóval nem riogatni akartalak, csak a magyarországi szakszervizekkel gyakorlatilag nincs jó tapasztalatom, plusz két ismerős szerelő is szakszervízben kezdte a pályáját és a Stephen King sehol nincs azokhoz a horrorsztorikhoz amit ők mesélnek. Az igazsághoz hozzá tartozik, hogy jó eséllyel a vidéki szakszervizekkel kevesebb a baj, mert ott azért ismer mindenki mindenkit.

 

(csak a sztorihűség miatt: Az említett BMW-nél, nem a pecsétek voltak falsak, hanem a szakszervízben beütötték a pecsétet, hogy eztazt elvégezték és nem végezték el..)

 

A szoftverfrissítés sztorira: Utána kéne kérdezni, de az én értelmezésemben egy szoftver van amit frissíteni kell. Olyan nincs, hogy a váltóét nem frissítem. MAx az lehet, hogy hibakódot nem töröltek... De lehet, hogy én értettem félre valamit...

Előzmény: veszter007 (565)
veszter007 Creative Commons License 2015.06.18 0 0 565

Szia peti!

 

Köszönöm szépen az infókat!

 

A pecsétek nem tűnnek falsnak. Mielőtt megvettem elvittem átvizsgálásra, ott minden rendben volt. Ahogy megvettem elvittem egy független szerelőhöz, akit régóta ismerek. Átnézett rajta mindent (megrángatta, megforgatta, szűrőket átnézte...) ő is azt mondta minden okésnak tűnik. 

 

A váltóval kapcsolatban lehet jó hír, hogy talán nem kell szétszedni. Ma szóltak, hogy először egy szoftver frissítéssel próbálkoznának, hátha... Elfelejtették közölni velem, hogy amikor cserélték az olajat, valami szoftvereket frissítettek és lehet a váltó pont kimaradt, ezért nincs szinkronban a többivel :(. 

Mivel ez egy 50Ft-os tétel + 1/4 óra munkadíj, így ezt választottam elsőnek :) Ha nem jön be, még akkor is ráérek a váltón gondolkozni, mert tényleg nem kis összeg egy felújított sem :(.

 

A szervó olaj cseréjét köszönöm megfogadom, ártani nem árthat ;)

Előzmény: Tele Peti (562)
domesanyi Creative Commons License 2015.06.17 0 0 564

Szia Peti! Igen, tudsz. a usernevem után írd a gmail pont com kiegészítést és kapom!

Előzmény: Tele Peti (563)
Tele Peti Creative Commons License 2015.06.17 0 0 563

Szia Sanyi!

 

Tudok neked emailt irni?

 

Köszi

 

Tele

Előzmény: domesanyi (560)
Tele Peti Creative Commons License 2015.06.17 0 0 562

Szia Veszter

 

Igen, jó esélyel a váltó kuka... vagy bontott vagy felújítás a megoldás, de mindenképp Volvós szaki kell, mert a szoftvert is frissíteni kell (újra fog tanulni a váltó majd) ha szakszervíz mellett döntesz, akkor buksza jó szélesre nyitás...  Ami a tapasztalatot illeti csak olyan automatával van, ahol a motort nem számítógép tartotta felügyelet alatt. Ebben az esetben még nagyon sokáig elment a váltó finom lábbal, aztán elment a rüki és csak utána döglött meg. De az, hogy az XC számítógépe mit és meddig enged, azt nem tudom.

 

A szakszervíz pecsétek ügyében pedig annyit, hogy azért megnézetném egy szerelővel, hogy mindezt tényleg elvégezték-e amit bepecsételtek, pont most volt a családban egy ilyen tapasztalat, nem Volvo, de prémium márka... négy évig a gyakorlatilag a pecsételésért fizettek... (szerintem elég ha annyit mondok, hogy a légszűrő egy szilárd téglatest volt a pollenszűrő- ház csavarjai pedig még soha nem voltak kitekerve.)

 

(amógy Volvósoktól tudom, hogy a váltóknak az a baja, hogy eredetileg a Volvo nem írt elő ehhez olajcserét, (csak valami 15o e - 2oo e km- nél) , ezért nem is cseréltek. Aztán kezdtek megkotlani a váltók és kiadott a gyár egy figyelmeztetést a szervizeknek, hogy uccu 4o e a csereperiódus... csakhogy nem mindenki vette ezt figyelembe, na meg Magyarországon azért szeretnek spórolni...

 

Csak egy jótanács, szervoolajat nem butaság lecserélni, és átmosni a rendszert párezer forintos tétel és nekem iszonyat redva jött ki belőle.

 

Előzmény: veszter007 (561)
veszter007 Creative Commons License 2015.06.17 0 0 561

Sziasztok!

 

Pár hónapja vagyunk boldog tulajdonosai egy XC90-esnek. Szerencsére sikerült egy olyat példányt kifognom, amin csak olaj cserékre volt szükség (végig Volvós szerviz pecsétek vannak a könyvében).

Eddig a kb 10.000 alatt semmi gondom nem volt vele, viszont a hétvége óta időnként fura dolgokat produkál.

Az egyik, hogy néha 5-ikből úgy vált vissza, mintha jó erősen bele rúgnék a váltás pillanatában a fékbe.

A másik fura jelenség, hogy bizonyos sebességeknél (pl. 55-nél, 1600-as fordulat 4-esben) kisebb rángató érzésem van, vagy máskor (30-40km/h között, illetve 120km/h környékén vettem eddig észre) olyan mintha kiskalapáccsal kopogtatnák a talpam alatt a pedált. 

Volvo szervizben voltam, a hibatároló üres és ahogy lennie kell pont a teszt úton nem produkálta ezeket a fura dolgokat. Azt javasolták, hogy a váltót kellene szétszedni és megnézni, de nem biztosak benne, hogy ott a gond. A váltó szétszedés - összerakás elég húzós összeg, így lutrira nem biztos, hogy bevállalnám :(

Valaki tapasztalt már hasonlót, valóban a váltó kezdi megadni magát, vagy szerintetek mi okozhatja még ezeket a jelenségeket? 

Szeretném megtalálni az okát, mert nemsokára lenne a családi nyaralás  és kínos lenne félúton megállni, illetve kicsit bízom benne, hogy máshol lesz a gond.

A jármű 2009-es és 220.000km van benne (a GPS alapján is).

Előre is köszönök minden segítséget, tippet!

domesanyi Creative Commons License 2015.06.16 0 0 560

Szia!

 

Én is gratulálok, sok örömöd lesz benne :) 2014 végi térkép frissítést a neten 7e Ft-ért találtam, már nem emlékszem, hogy magyar vagy angol, de a 2009-eshez képest aktuális lenne frissíteni.  Egy kérdése volt az embernek, hogy milyen évjáratú az autó, mert kétféle DVD egység létezik.  Majd figyelj az ülés alatti DVD egység ajtajára, le/fel mozog az egész, ha véletlenül megbabrálod (ahogy én :) , nem lesz GPS funkciód.

 

Nekem 8e km alatt más komolyabb gondom nem volt, ami van, azt írtam, az egyetlen idegesítő baja a kiégett helyzetjelző miatt "megőrült" számítógép, mert akárhányszor okézom le ezt az infót, pár mp múlva újra kiírja, használhatatlanná téve minden más funkciót. Izzócsere nem egyszerű, lusta is vagyok hozzá, meg úgyis kiég megint... Majd ha lesz más baja is, akkor intéztetem. Egyébként ingázva Bp-agglomeráció távon 9.4 az átlagfogyasztás (/100km, dízel), takarékos lábbal talán 2-3dl-rel lehetne kevesebb, de akitől vettem, annak 10.7 volt az átlag nagyobb részt Bp-en belüli használattal.

 

 

Előzmény: lazy g. (559)
lazy g. Creative Commons License 2015.06.12 0 0 559

Köszi szépen,már most is megvan az örömöm!!! :)

Szóval üzemanyag szűrő is. Nagyon bízom benne,h garázsban állt a kis öregnél. Egyébként kereskedésben vettem,a gazdija oda adta be,de sajnos a tulajjal nem találkoztam. 

Na mindegy,ez a hónap róla fog szólni,tudom,h nem lesz olcsó és nem lpesz gyors sem,de azért már most nagyon várom,h minden klappoljon vele!

 

Lenne egy kérdésem,te biztosan tudsz segíteni,mivel nemrég cseréltél olajakat.

A neten annyit találtam,h a motorba 8 liter kell.

A váltóba,a diffibe,a szervóba,szóval amiket írtál,h cseréltessem ki,nem tudod,h hány liter kell? Fékolaj,ilyesmi. 

Ha nem emlékszel,semmi gond,akkor majd vhol megtudakolom,csak jó lenne tudni,h mégis melyik folyadékból hány litert kell vennem.

 

Természetesen a szerelőt megkérdeztem,h vállalja e,azt mondta,h már sokszor csinált vezérlést,ismeri jól ezt a típust. :)

Különben nem vállalná el,jól ismerem,a 607-emmel 5 évig jártam hozza,nagyon megbízható és ami nem utolsó,nem rajtad akar meggazdagodni,érdekes módon hoszzú távra tervez. Fura ez a mai lehúzós világban,ahol ha nem figyelsz,még a szemedet is kilopják. Zárójel bezárva.

 

Holnap megnézem amit mondtál az ajtón,h van e ott vmi jelzés,ilyesmi a felszereltségéről. Ha nem,akkor majd megnézetem alvázszám alapján vhol.

Köszi még egyszer mindent!!! Szia! :)

 

Előzmény: Tele Peti (558)
Tele Peti Creative Commons License 2015.06.12 0 0 558

Sok örömet az autóval. Én is új XC-s vagyok, bár régebbi Volvo-s. Az enyém most állt talpra, gyakorlatilag elértem a gyári állpotot... Nem volt olcsó és nem volt gyors:) viszont nem spóroltam semmin...  De ez egy nagy komplikált batár ez ilyen . De csoda lett.

 

Peugeot-s szerelő. Biztos jó, de azért nézzen utána a dolgoknak, ne rutinból tolja, 6 éve Volvózom, azért nem árt a típusspecifikus tudás, sok pénzt tud a tárcádban hagyni, nagy károkat lehet okozni hamar. (a vezérléscserére 3 szerelő mondta, hogy inkább nem, úgyhogy megvártam amíg a Volvogurum ráért.

 

Négykerék: Alapvetően meg kell emelni az a tuti.  (amúgy nekem amíg nem ment, alulkormányzott,  orrtolós volt nagyon szűk kanyarban, körforgalomban) Illetve onnan lehet még látni, hogy ha földúton,murván szűken megfordulsz, nyomsz egy nagyobb gázt elkezdi eltolni az orrát(csúszik az elsőkerék) , ha működik.... de leginkább emeld meg :)

 

FElszereltség: Jó eséllyel Volvo szervízben mindent megmondanak, de nekem a jobb ajtókeretben van egy matrica a felszereltséggel. (mondjuk az enyém német, kinn vettem, lehet, hogy ott ragasztották rá)

 

Fogyasztása nagyon jó 1oo-as tempónál, azért a város, nem annyi lesz, mondjuk Veszprémben azért nincs az a nagy forgalom. A budapesti forgalomban 11 lesz az... de a pályán is azért iszogat. Nagy autó két tonna csodák nincsenek.  (az enyém 1oo-nál 6,5 litert evett igaz akkor csak az elsőkerék hajtott)

 

Visoznt ha állt, akkor üzemanyagszűrő...

Előzmény: lazy g. (557)
lazy g. Creative Commons License 2015.06.12 0 0 557

Szia Peti,

 

köszi szépen a jó tanácsokat! :)

Oks,én is gondoltam minden olajcserére,a fene tudja,h mikor volt benne cserélve. Egyébként ez év februárjától állt a kocsi,ki volt vonva a forgalomból.

Ez engem nem zavart,sőt..addig is pihent.. :)

 

A váltótartó bakot h lehet megnézni,h halottak e? Vagy ezt bízzam szerelőre?

Nekem van egy nagyon jó szerelőm,a Peugeot-mat is Ő szerelte,a Peugeot szervízben dolgozik. Sajnos most nagyon sok munkája van,úgyh kövi hét kedden tudja cserélni az olajat. A hétvégén pedig a vezérlést. 

Az autó egyébként zseniális! Úgy értem,ez a márka,ez a típus. Álom vezetni...

 

Amit vettem,abban is ott a lehetőség,jó állapotban van,csak egy kicsit most fel kell turbózni. Egy tanyán élő idős emberé volt,nem nagyon törődött vele,de mondom a lehetőség,h egy szuper autó legyen belőle,az adott.

Szép megkímélt belül,szépek az ülések,stb.

Sajnos szervízkönyve nincs.. Ezt azért sajnálom! Na mindegy,most tetőtől talpig átnézetem és utána mehet a menet! :)

 

A GPS- lehet,h egyelőre hagyom,nem létfontosságú,beszélem az angolt,ezt csak kényelmi szempont miatt cseréltetem majd ki egyszer. A lényeg,h működik,hibátlan. :)

 

Ha megadom az alvázszámot,vhol meg tudod nézni,h milyen felszereltségű? Vagy hol lehet ezt megkukkolni? Jó lenne tudni pontosan,nem lenne hátrány,még finoman szólva sem.

A 4 kerék hajtást h tudom megnézni,h működik e? Csak ha megemelem?

A fogyasztása sztem piszok jó. Kecskemétről hoztam el (Veszprémbe) és ugye 6 fokozatú a váltója,kb 7 , 7 és fél liter volt az átlagfogyasztása. Mondjuk nem toltam neki,ezt azért hozzá kell tennem. (110-130-as tempó). Majd ha kicsit megismerkedünk és kész lesz rajta minden,akkor nyilván bátrabb leszek én is vele... Addig csak finoman.. :)

 

Köszi szépen minden segítséget,ha lesz még kérdésem,akkor jelentkeznék,ha nem bánnád..

Szia,minden jót! :)

Előzmény: Tele Peti (556)
Tele Peti Creative Commons License 2015.06.12 0 0 556

Szia!

 

Gondolom D5

 

Olaj 0W30. Gépkönyv szerint is, meg amúgy is utánanéztem. Kukk mindegy milyen márka (gyakorlatilag mind ugyanonnan jön) , de prémium olaj legyen.  Én még cseréltettem Haldex olajat váltóolajat (minimum kétszer kell, hogy kimossa) , diffiolajat, szervoolajat (szintén átmosással). Szöghajtómű olaj.  Szerintem semmi értelme ennek nekiállni, amíg a vezérlést nem cseréled, nekem egyszerre ment minden.  (vezérlésnél generátor szabadonfutót érdemes...)

 

Négykerékhajtásod megy?

 

GPS asszem 5o e körül van, ha lehetséges, Papp Lacit kell keresni. Vagy NAviguru a 13. kerületben.

 

Az 5-7 személy esetén azt nézd meg, hogy a biztosítási kötvényeden 7 személyes legyen, mert lehet gond, ha nem egyezik bár elméletileg a biztosító lekéri az alvázszám alapján, akkor is ha nem magyar a kocsi. 

 

MAjd a két alsó motor- váltótartó bakot nézd meg, nagy esélye, hogy halottak. Én most cseréltettem, mintha egy másik autóban ülnéák.. (igaz, hogy kapott amúgy is egy futómű nagyszervízt)

 

Előzmény: lazy g. (555)
lazy g. Creative Commons License 2015.06.12 0 0 555

Sziasztok márkatársak! :)

Beléptem közétek,két nappal ezelőtt... 

Egy pár dolgot szeretnék kérdezni,mivel ez az első xc-m.

Az első,az az olajcsere elvégzése lesz. Ha jól láttam,8 lityi kell a motorba. 

Milyen olajat javasoltok? Láttam,h 5w30 és olyat is,h 5w40. Ez egy 2005,novemberi járgány. Aztán ugye jön majd a vezérlés. A fékek jók,betétek,tárcsák kifogástalanok. Friss műszakival kaptam. :)

Sajnos a tanksapka zárja nem jó. Már megnéztem,a motorja döglött be. Ok,tudom,h ez nem katasztrófa,de azért zavaró.

A GPS menüjében nincs magyar nyelv,de a kocsi magyarországi. A menüje is az. Szerintetek valahogyan lehet bele rakni magyar menüt? Nincs bajom az angollal,de jobban örülnék ha magyarul beszélne. 

Ja igen,még vmi... Ha ide beírom az alvázszámot,meg tudja nézni cki a pontos felszereltségét. A hirdetésben pl-ul a GPS sem volt benne,sztem aki árulta,azt sem tudta,h milyen extrákkal van felszerelve... Pl-ul 5 személyesként hirdette és amikor elmentem,akkor láttam,h 7 személyes...pfff... Csak néztem..

A segítségeteket köszönöm!!!!

Üdv mindenkinek!!! :)

Lazy

lazy g. Creative Commons License 2015.06.03 0 0 554

Szia Jani!

 

Ha találsz egy XC90 V8-ast amit megvennél és szeretnéd eladni az XC 90-esed,szólj légyszi.

Ha esetleg éppen olyan,mint amilyet keresek,lehet,h megvenném.

Már régóta szeretnék egy fekete, lehetőleg Summum felszereltségű,hibátlan műszaki állapotú Volvót,de sajnos mindig van valami,ami nem klappol...

Szóval ha van vmi fejlemény,szólhatnál.. Köszi!

 

 

Előzmény: rappes74 (553)
rappes74 Creative Commons License 2015.06.02 0 0 553

Üdv Mindenkinek!

 

Elégedett tulajdonosa vagyok tavaly november óta egy XC 90 D5-nek,azóta kb.25000 kilométert tettem bele,semmi gondom nincs az autóval.

De a minap belefutottam egy XC 90 V8-ba,hááát ne mondjam hogy nem szerelmesedtem bele.... Van itt a fórumozók között valakinek? Tudnátok esetleg pár dolgot mondani róla? A fogyasztásról már olvasgattam,de olyasmi érdekelne hogy mennyivel másabbak pl.a szervizköltségek. Mondjuk egy verérléscsere d5-nél és V8-nál ?

Előre is köszönöm

Üdv Jani 

domesanyi Creative Commons License 2015.05.18 0 0 552

Sziasztok!

 

Ma boltból kijövet villogott az index és a komputer szerint riasztási esemény történt. Ahogy körülnéztem, semmit nem láttam, van hasonló (feltehetően fals) riasztásról infótok? Esetleg nekikoccant valaki? Egyáltalán, riaszt koccanásra a gyári XC90 riasztó?

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!