Keresés

Részletes keresés

sadaba Creative Commons License 4 napja 0 0 877

Szia,

hasonló cipőben járunk. Sikerült megoldást találni? Üdv: Eszter

Előzmény: Gabor679 (825)
Prémium Restaurátor Creative Commons License 5 napja 0 0 876

Csak hibát kellett kitörölni!

Megoldva!

 

Viszont a CD-m nem igazán működik!?

Nem adja ki a cd-ket! Nem reagál pár gom illetvevnem is világít mindegyik!?

 

Va erre valami megoldás?

Előzmény: Fratermonster (873)
Fratermonster Creative Commons License 2016.11.30 0 0 875

Szia!

 

Milyen autó ez?

Csak nem T6 -os S80 , Xc90.

 

Mert itt nagyon kell vigyázni..

Alaposan meg kell nézni  a hibát, a hiba okokat, mert a négy szonda esetén a katalizátort is cserélni kell, ez biztos

milyen egyéb hibák vannak még?

 

Igazat mondott, valóban csak a gyári lesz jó.

Bosch szonda van benne, ha tudod a régiek azonosítóját, akkor az alapján kereshető bele Bosh, de csak azonos építhető be

csatlakozók is azonosak legyenek, ez kényes holmio..

 

Üdv!

Előzmény: Luis Alberto (874)
Luis Alberto Creative Commons License 2016.11.30 0 0 874

Sziasztok!

Kellene egy kis segítséget!

 

Eloszor szolok hogy kulfoldi vagyok :)

 

Van egy lambda szonda problemam, es ugy nezki hogy minden 4db szonda kell cserelni.

Mentem egy fuggetlen Volvo szervizbe itt Pesten, a tulaj az monda hogy csak eredeti Volvo szondak szabad hasznalni mert hanem a szamitogep fog ujra a szondak hiba szolni?

Ez a baj 4 Volvo szondak 320 ezer ft!

Talaltam mar utangyartott Bosch szondak sokat olcsabb.

Szoval szabad utangyartott vagy tenyleg csak eredeti szondak szabat hasznalni?

 

Koszonom szepen.

Fratermonster Creative Commons License 2016.11.30 0 0 873

Szia!

 

A gyújtáskapcsolóban volt a kulcs, a szétbontáskor eltárolta a hibát.

ha, jól raktad össze csak hibát kell törölni.

 

:-)

Előzmény: Prémium Restaurátor (872)
Prémium Restaurátor Creative Commons License 2016.11.30 0 0 872

Sziasztok!

Segítséget szeretnék kérni!?

XC90-em van! A gyári fejegység nem működik tökéletesen! Pl. nem adja ki a cd-t, pár gomb nem reagál illetve nem világít!
Gondoltam kiszerelem!?
Ez eddig OK!
Viszont most,hogy visszazettem hibaüzenet a műszerfalon: "SRS légzsák sürgő szervíz"

Mit tudok ezzel csinálni?

BlackXC90 Creative Commons License 2016.11.30 0 0 871
Előzmény: K Gyuri (870)
K Gyuri Creative Commons License 2016.11.29 0 0 870

Köszi valahogy sejtettem ,hogy szakszervíz lessz belőle.Állófűtés topikot hol találom?Addig amíg nincs szoftveresítve addig a kályha csak fűtésrásegítésként működik.Nem pedig állófűtésként.

qpaqpa Creative Commons License 2016.11.29 0 0 869

Köszi! :)

Előzmény: BlackXC90 (868)
BlackXC90 Creative Commons License 2016.11.29 0 0 868

Van itt állófűtés topic és ott van sok "szaki".

Előzmény: qpaqpa (860)
BlackXC90 Creative Commons License 2016.11.29 0 0 867

Gyorsabban melegszik, hamarabb éri el az üzemi hőfokot a motor. Gázolajos, legalábbis az enyémben. Szoftver kérdése, befáradsz a márkaszervízbe, vagy valakihez akinek van szoftvere, leszurkolsz egy halom pénzt és engedélyezik az állófűtést.

Előzmény: Tele Peti (865)
BlackXC90 Creative Commons License 2016.11.29 0 0 866

Tudtommal csak szakszervíz.

Előzmény: K Gyuri (864)
Tele Peti Creative Commons License 2016.11.29 0 0 865

Nem igazán tudom értelmezni ezt az inditás utáni állófűtést. Annak az az értelme, hogy gyorsabban üzemmeleg legyen a motor? ÉS ez gázolajos? Vagy villany?

 

Az enyémben van egy külön kályha (gyárilag), ha jól emlékszem Webasto által gyártott. Ezt a normál menüből lehet kapcsolni, három  módon. 1. Időre előreprogramozva, idő beállitása a menüben  2. Menüből direkt bekapcsolva 3. távirányitóról inditva.

 

A kályha felmelegiti a motor hűtővizét, amikor az elér egy bizonyos hőfokot, akkor a normál utastérfűtő ventillátort bekapcsolja és addig fűt amig az utastér hőmérséklete nem éri el a beállitott hőmérsékletet.

 

Ami még érdekesség, hogyha időre programozom, akkor azt az időpontot kell megadni, amikorra melegen akarom a kocsit, és a külső hőmérséklettől függően eszerint kapcsol be.

Előzmény: K Gyuri (864)
K Gyuri Creative Commons License 2016.11.29 0 0 864

Sziasztok köszönöm szépen a hasznos infokat az ablakemelőt sikerült mecsinálnom most már jó,a pohártatrtót majdnem sikerült szétszednem ,de nem mertem nagyon feszegetni a müanyagokat nehogy eltörjem úgyhogy azt most egyenlőre hagyom.Viszont ez az állófűtés téma érdekelne ?Nekem is inditás után indul automatikusan a kályha indulás után 1-2 percet nekem is füstöl ,de elmúlik.Ezt a programozást csak szakszervíz csinálja vagy más is tud ilyet? 

Üdv.

Tele Peti Creative Commons License 2016.11.28 0 0 863

MOndjuk ilyen időben azért sem hülyeség a programozható  állófűtés, mert felmelegiti a hűtővizet, magát az egész blokkot. Azért nem mindegy, hogy a -5- 10 fokos motort  inditod el, vagy az 50-60 fokra felmelegitett motort. Ráadásul extrém hidegben az is számit, hogy ha a hűtőviz meleg, szépen elkezdi az egész környezetet (váltó stb) melegiteni...  Nem lesz üzemmeleg, de azért megintcsak, nem a -10 fokos rendszert inditod... Jelentősen hozzájárul a kocsi élettartamához. (és nem fagysz szét mikor beülsz:))))))

 

Kb. elmondható, hogy az enyém még szinte nem volt hidegen inditva...

Előzmény: qpaqpa (862)
qpaqpa Creative Commons License 2016.11.28 0 0 862

Köszi a gyors reakciót. Sajnos nem használom az állófűtés funkciót (nem éreztem szükségességét), csak az autó beindítása után kapcsol be.

Előzmény: hamvasat (861)
hamvasat Creative Commons License 2016.11.28 0 0 861

Kézzel vezérelhető a kályha? Tehàt be tudod kapcsolni a kocsi beindítása nélkül?

 

Ha igen, lesz mostanában reggelente minusz 5-7 fok is, hagyd kint az autót és indítsd be reggel, hadd égesse ki magát

, hátha az segít rajta.

 

Nekem is füstölt, párszor hagytam Etyi tanácsára huzamosan működni, szerintem segített rajta. Nekem a végén nyom egy füstpamacsot, mikor leáll.

 

De ha nagyon füstöl, ne hagyd felügyelet nélkül, nehogy ráhívják a tűzoltókat :-) Etyi mondta, hogy ez is előfordult már párszor, aztán csákánnyal jól kinyitják a géptetőt :-)

Előzmény: qpaqpa (860)
qpaqpa Creative Commons License 2016.11.28 0 0 860

Sziasztok! Egy kis tanácsot kérnék. Volvo XC90, D5.

 

1. kérdés: állófűtés indítás után füstöl, mint a gyárkémény, később ez abbamarad. Márkaszervizben komplett cserét javasolnak. Javít ilyet valaki?

2. kérdés: 5 fok alatt nehezen indul, sokat pörgeti a motort az autó. Izzítógyertyák rendben, akksi új. Diag lámpa nem jelez motorhibát. Mínusz fokokban 10-15-20 mp-ig pörög, többszöri izzítás után. Valami ötlet?

hamvasat Creative Commons License 2016.11.24 0 0 859

A8lang!

 

A váltó olajcserét úgy csinálták, hogy csápos emelőn járó motornál kapcsolgatták a váltó fokozatokat nyitott leeresztővel, felül meg töltötték bele az új olajat mindaddig, míg nagyjából tiszta nem jött le. Ezzel elpacsáltak 12 liter olajat. Nem tudom az olaj márkáját.

 

A mostani XC-n még nem volt váltóolaj csere, de azt már úgy fogom megcsináltatni, hogy mosóberendezéssel átmosatva a váltót.

Előzmény: a8lang (857)
BlackXC90 Creative Commons License 2016.11.23 0 0 858

Két dolgot lehet vele tenni tudomásom szerint:

 

frissíted az olajat, az kb. 4 liter. Ennyi jön le belőle egyszerre.

átmosatod, az kb. 12-16 liter olaj. Ez többszöri leengedést, feltöltést jelent.

 

Nekem vételkor a Zoli átmosta, azóta frissítjük. Legalább 300k van a váltóban, de (lekopogom) nincs vele gond.

En Fuchs titan atf4400-at öntöttünk bele.

Előzmény: a8lang (857)
a8lang Creative Commons License 2016.11.23 0 0 857

Ezt a váltóolajcsere dolgot én is mondom faternak minden alkalommal. Szerintem még gyári van benne.

Milyen olajat raktál a váltóba és hogyan cserélték le?

Átnyomták a rendszeren vmi szivattyúval hogy a teljes mennyiség lecserélődjön vagy csak leengedték azt a pár litert és azt cserélték csak.

Hány L olaj ment bele összesen?

Előzmény: hamvasat (855)
hamvasat Creative Commons License 2016.11.22 0 0 856

Amúgy ha pár éve azt mondja valaki, hogy Volvom lesz, kiröhögöm, annyira nem az én világom. De két pici gyerekkel könnyen tudtam azonosulni a Volvo feelinggel :-)...is...

Előzmény: a8lang (854)
hamvasat Creative Commons License 2016.11.22 0 0 855

A8lang!

 

Még csak egy éve van XC90-ünk, de ez már a 2. :-) Motortartó bakokat kellett cserélni mindkettőn. Az egyiken a ballos fèltengely szimmeringet kellett cserélni, pàr futómű szilentet. A másikon  szelepdekni tömítést, de az előző tulaj cserélt légtömegmérőt, meg valami 600 eurós részecskeszűrő regeneràlàsról beszèlt.

 

Az automata váltó szeret bexarni rajta, érdemes olajat cserélni benne rendszeresen.

Előzmény: a8lang (854)
a8lang Creative Commons License 2016.11.22 0 0 854

Milyen hibák fordultak elő nálad eddig az xc-nél?

Kapott időpontot jövő hét közepére a Zay u. szervízbe valami ottani szerelőn keresztül.

Zoli közelebb lenne neki Törökbálinton.

Nem rossz kocsi amúgy egy ilyen xc90 D5, nem az én világom de faternak tökéletes.

Előzmény: hamvasat (853)
hamvasat Creative Commons License 2016.11.22 0 0 853

A8lang!

 

Az említett Zay utcai DunaAutó márkaszerviz nem lehúzós, nekem is jók a tapasztalataim velük. Én oda hordom az Xc-t. Jó, hogy beszélünk róla, be is kellene jelentkezzek oda vezérlés cserére...

Előzmény: a8lang (851)
BlackXC90 Creative Commons License 2016.11.22 0 0 852

Zoli jó, legalábbis én maximálisan elégedett vagyok vele. Vigyétek hozzá nyugodtan. Bontott alkatrész passz, még nem kellett.

Vagy itt a fórumon keresd Etyi-t, illetve sokan a Zaj utcai szervízt dícsérik. 

Előzmény: a8lang (851)
a8lang Creative Commons License 2016.11.21 0 0 851

Sziasztok!

Tudnátok ajánlani egy Volvo specifikus szerelőt aki ért is hozzá és normális áron dolgozik?

Apámnak a 2006 xc90 D5 (185LE, 6seb aut) 1 hete kiírta hogy kipörgésgátló szerviz.

Kiolvasták egy helyen a hibát a fékmodulban féknyomás szenzor hibakód van, a kipörgésgátlóban meg kommunikációs hiba, persze ezt vmi univerzális diaggal, nem tipusspecifikus.

Ilyenkor nem megy a hátsóhajtás és a kipörgésgátló sem, de az abs működik továbbra is.

Eleinte kijelezte ezt kb 2-3 hetente, aztán következő indításnál minden rendben, hetekig semmi, aztán egyre sűrüsödött a hibajelzés, most indítás után semmi hiba és egy kis idő múlva kb fél perc megjelenik a hibaüzenet.

Esetleg vmi külföldi oldal ahol ilyen hibák leírása megtalálható hogy mit kéne ellenőrizni kicserélni stb.

Persze egy hozzáértő szerelő lenne a legjobb aki megcsinálja és találkozott már hasonlóval.

Lehúzós márkaszervízbe nem vinné.

Ezt leszámítva eddig nagyon szépen működött nála az autó, nagyon elégedett vele, 143e km-rel vette 1 éve, 1 tulajos MO-i végig márkaszervízbe hordott autó volt, 20e km -t ment vele kb eddig hiba nélkül.

Balaton környéke lenne jó, de gondolom arra nincs megfelelő szaki.

Nagy Z. Törökbálinton sincs messze, ő mennyire ajánlott szerelő?

Bontott alkatrészt is árul ha éppen kell valami?

Tele Peti Creative Commons License 2016.11.09 0 0 850

Van valakinek itt olyan XC-je aminek hátul nem nivomatos a lengéscsillapitója? Kellene egy kis segitség

kocsis002 Creative Commons License 2016.11.09 0 0 849

Sziasztok. Töröm a fejem egy XC90-es vásárlásán. 2004-2005 közötti benzines modell érdekelne. Normál leinformálható nem lelakott állapotban nagyjából 2.5M forint lenne a határ. Reális vagy ennyiért még csak lelakott példányok vannak ? És mi a véleményetek a 2.5 benzines motorról ? Mennyire problémás mik a típushibák ilyesmi. Teljesen vakon vagyok volvoból úgyhogy jól jönne egy kis segítség(szervíz és alkatrész árak). BMW után már jó lenne egy olyan autó minek nem horror a szervizelése.:) köszi

Tele Peti Creative Commons License 2016.11.08 0 0 848

Köszi, megredneltem.

 

LEnne még egy kérdés. Vadászok keresztstabilizátort a normál gátlóhoz.

 

Ahogy kinyomoztam annyi a különbség, hogy a  Nivomatos gátlós XC-ben 19mm átmérőjű a keresztstabilizátor rúd, a sima gátlósban 21mm. A bontósok mondanak mindent, melyik, melyik...

 

Ráadásul olyat is hallottam, hogy mit pörgök, tök mindegy, hogy a stabrúd gyengébb, annyit nem számit...

 

Ebben valaki képben van?

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!