Keresés

Részletes keresés

Palkovics Róbert Creative Commons License 5 órája 0 0 1131

Sziasztok!

 

Egy 2005-ös 163 le D5 xc-vel nyűglődök,egyenlőre sikertelenül.

 

A diagnosztika a következőket írja:


5000 hibakód -Ac hálózati nyomás szenzor,rossz-állandó

2505 hibakód -üzemanyag elosztócső /rendszer nyomás-túl alacsony-szakadt

6100 hibakód -Motorvezérlő egység hűtőventillátor,hibás jel-állandó. Rázza a kaszni elejét a ventillátor,mikor felpörög.

Következőnél a hibakódra nem emlékszem-Abs szivattyú tápfeszültség nem megfelelő

 

Az üzemanyag nyomás a szolenoid szelepnél alapjáraton 1300,fordulaton 1200

Az elosztócső nyomás alapjáraton 350.000 kPa,fordulaton 1.200.000 kPa

 

Valaki járt már hasonlóképpen bármelyik hibával?

 

Köszönöm előre is a segítséget!

 

 

D5 AWD Creative Commons License 2 napja 0 0 1130

Szia! Akkor nálad már nagyobb volt a baj, a szerelőm nekem is megemlítette ezt a lehetőséget, de szetencsém volt, nem volt a fészek kikopva.

Sajnos nincs kapcsolatom hengerfej beszerzésben, de az utca végén, ahol lakom, van egy profi felújító műhely, ha még aktuális, megkérdezhetem.

 

Mortoff! Köszönjük a linkeket!

Előzmény: szpepi (1128)
Mortoff Creative Commons License 4 napja 0 0 1129
Előzmény: szpepi (1128)
szpepi Creative Commons License 5 napja 0 0 1128

Sziasztok!!!

Tud nekem valaki segíteni xc90-hez hengerfejet honnan lehetne szerezni?

Bármilyen infó érdekel!!! Cím, telefonszám......stb. 

szpepi Creative Commons License 5 napja 0 0 1127

D5 AWD!

 

Sajnos nagyobb a bajom, mint egyszerű hidrotőke cseréje. Az 5. hengernél a szelephimba el volt törve és belevert a porlasztóba, a hidrotőkém ki volt esve és a helye meg ki van kopva.

Szóval most hengerfejet keresek :(((

Nem tudod hol lehetne hengerfejet szerezni vagy kapcsolatod esetleg???

 

köszönöm előre is.

D5 AWD Creative Commons License 2018.01.10 0 0 1126

Szia!

 

Azaz!!

 

A szerelő választotta az UNIX-nál. Nehéz kérdés, elméletileg jó márka, simán választanám, a kérdés honnan van az alkatrész eredetileg (ki az eredeti gyártó)? Autóiparban dolgozom, beszállító fejlesztési vonalon... van rálátásom a trükkökre... :-).

 

Most kellett cserélni 2 torony csapágy szilentet újra, 6 hónap után (SWAG/FEBI volt, fele annyi mint a Lemförder, meg is jártam...). Pedig megesküdtem, hogy csak Lemförder-t fogok venni mindenben (gyári beszállító, ugyanazon a soron technológiával készül a gyári és az utángyártott alkatrész is csak az útobiból kireszelik, ledörzsölik a VOLVO feliratot és a gyári cikkszámot) .

 

 

Ezek kellenek: Szelephimba, hidrotőke 20-20db, szelepfedél tömítés, 5 új tűzkarika, friss olaj (én Liqui-Moly-t használok, 0-30W VOLVO spec.), olajszűrő.

 

Előzmény: szpepi (1125)
szpepi Creative Commons License 2018.01.10 0 0 1125

D5 AWD!

 

Tegnap újra meghallgattuk a motor hangját egy hozzáértővel. A buhogás a felevő beszívó csőből jön, ami a hűtőn előre van kivezetve.

Az emberke is azt mondta, hogy elég hidrotőke hangja van a kocsinak, úgyhogy megrendeltem mind a 20 db és hétvégén ki is cserélik. Remélem beválik.....

Te milyen típust tettél bele??? A SWAG az jó?

 

Előzmény: D5 AWD 1124

D5 AWD Creative Commons License 2018.01.08 0 1 1124

Szia!

 

Nálam sem úgy kezdődött, hogy folyamatosan csinálta. Először nyáron lettem rá figyelmes, hogy "dohog", majd jött a tél és elmúlt. Következő év tavaszán megint előjött. Kerestem, hogy fals levegőt szív-e, vagy sem, de nem találtam semmit. Utána meghallgattattam egy valódi szerelővel, Ő mondta a lentebb írt opciókat. A második nyert is.

 

Ezt nem tudom neked tutira megmondani, de a jelek szerint a hiba állandó. Simán lehet a jeladó...

 

 

Előzmény: szpepi (1123)
szpepi Creative Commons License 2018.01.07 0 0 1123

D5 AWD!

 

Nekem hidegen is, melegen is csinálja ezt a duhogó hangot.

Érdekes, ha hosszú úton vagyok és megállok alapjáraton hagyom szépen muzsikál a motor utána elkezdi először halkan majd egyre hangosabban.

Más!

Korábban olvastam ezt a kipörgésgátló szervízes dolgot másnál is. Nálam is jelen van hiba, folyamatosan már indításnál is. Az irányjelző végén lévő gombbal tudom eltűntetni, addig még alá nem szedem a kocsit bizonyos irányban. Ez tényleg a kormányszög jeladó hibája???

 

D5 AWD Creative Commons License 2018.01.07 0 0 1122

Szia!

 

Igen. Melegen csinálta, "fishing boat" hangnak hívják. Hidratőke csere után (mindet cseréltem), teljesen megszűnt. Korábban volt egy pár hozzászólás ezzel kapcsolatban.

Előzmény: szpepi (1121)
szpepi Creative Commons License 2018.01.06 0 0 1121

D5 AWD!

Köszönöm a segítséget meg fogom nézetni ezeket a lehetőségeket.

Neked is volt hasonló gondod?

Tele Peti Creative Commons License 2018.01.03 0 0 1120
D5 AWD Creative Commons License 2018.01.03 0 0 1119

Bobemi! Ez az a kormány mögött? Emiatt lehet a periódikus kipörgésgátló hiba?

Előzmény: bobémi (1087)
D5 AWD Creative Commons License 2018.01.03 0 0 1118

Helyrejött. Kemény mínuszokban indult rendesen.

Előzmény: D5 AWD (1094)
D5 AWD Creative Commons License 2018.01.03 0 0 1117

Szia! Ha a levegő beszivó csőhöz teszed a füled, akkor még jobban hallod? 5%, hogy az egyik befecskendező nem tökéletes, 95%, hogy a valamelyik hidrotőke kitámaszt, vagy szétesett. Nekem a hidrtőke csete oldotta meg, az egyik kipufogó szelepnél lévő hidrotőkében már nem volt benne a rugó, ez mindíg nyitvamaradt egy picit, ez adta a hangot. A maradékok közül pedig több nem tartotta az olajat. Mindet cseréltem. D5 185Le dízel.

A porlasztót ki lehet zárni, ha egyenkét lehúzod és figyeled, hogy változik e a hang.

Előzmény: szpepi (1101)
JW Creative Commons License 2017.12.31 0 0 1116

Egy Volvo S60 és egy BMW 5GT.

Előzmény: titite1 (1114)
titite1 Creative Commons License 2017.12.30 0 0 1115
titite1 Creative Commons License 2017.12.30 0 0 1114

Melyik ez a ketto?

Előzmény: JW (1112)
Dris899 Creative Commons License 2017.12.30 0 0 1113

Melyikek azok? Esetleg előző kérdezőnek segítség, hogy téged keressen ;)

Előzmény: JW (1112)
JW Creative Commons License 2017.12.30 0 0 1112

Pontról pontra igaz amit írsz. Nekem 2 ilyen autóm is van, hirdetem mind a kettőt, nyilván valamivel a többiek ára felett, de eddig meg sem csörrent a telefon, pedig ezekbe nyugodt szívvel be lehet ülni, egyetlen forintot nem kell rájuk költeni a közeljövőben. Az a baj, hogy az egységsugarú vásárló csak a vételárig lát el.

Előzmény: Dris899 (1111)
Dris899 Creative Commons License 2017.12.30 0 0 1111

Szia,

 

Ezek azok az autók, aminek pont nem számít se a kora, se a futásteljesítménye. Ha volt gazdája, egy 2003as ugyanolyan jó lehet, mint egy 2010-es. Sőt, meg merem kockáztatni, hogy ezeket az autókat akár 350-400e km-el is meg lehet venni. 

 

Az automata váltó kb 300-350e km-t bír, de ehhez kell az is, hogy rendszeresen cseréljék a váltóban az olajat. Gyári olajjal elvileg 100e km az váltó olajcsereperiódusa, de ha óvatosabb vagy, 60e kmnél már érdemes lehet. 

 

A 2.5T jó választás lehet, de tényleg a legfontosabb, hogy gazdája legyen.

Ritkán megy tönkre benne valami, de akkor zsebbe nyúlósabb. A kopó alkatrészeknél is számolhatsz magasabb árral - de ezek anno 10-15M forintos autók voltak, így nem meglepő. 

Egy szett gumi garnitúra kb 170-200e ft, féktárcsák+betétek szintén.

Gyenge minőségű tárcsákat ne vegyél rá semmiképp, mert a súlya miatt megeszi. Ugyanez igaz a gumikra is. Gondolom nem kell hangsúlyoznom a helyes futómű beállítás fontosságát. 

 

Hirtelen ennyi. Jó választás a benzin, bár nincs sok belőle ;)

Előzmény: titite1 (1108)
titite1 Creative Commons License 2017.12.29 0 0 1110

Nincs koztetek ujpesti vagy pesti, akinek van 7 uleses peldanya megtekinteni, esetleg kiprobalni?

Termeszetesen fizetnem az uzemenyagkoltseget. 

Koszonom!

JW Creative Commons License 2017.12.29 0 0 1109

Ha bírod tankolni, akkor mindenképpen V8. :)

Előzmény: titite1 (1108)
titite1 Creative Commons License 2017.12.28 0 0 1108

Koszi!

Igen, az “elso” generacios peldanyokat nezem. 

Van most a hahun egy kbz rendszamu 2,5T peldany a legelso generaciobol talan hiheto km futassal. 

Mindenkeppen 7 szemelyeset keresek. 

Ezek szerint a regebbi nem agyonhajtott peldanyok jobbak/megbizhatobbak?

Az aut valto szethullik mindegyiken egyszer (megkimelt Saabomon is szethullt 220 ekm-nel), illetve a turbo kerdeses meg sztem. 

Előzmény: Dris899 (1106)
titite1 Creative Commons License 2017.12.28 0 0 1107

Evente kb 10 ekm-t foleg varosban rovid tavokra. 

Nyaranta ingazas budapest-balaton kozott surun, neha kulfoldi hosszabb tavu ut. 

Csak benzines autoim voltak. 

Előzmény: JW (1105)
Dris899 Creative Commons License 2017.12.27 0 0 1106

Az általad küldött kép alapján a 2003-2014 modellű autókat nézed, nem az újakat. 

 

Legtöbben a V8-as motorral javasolják benzinesben, mert abban van olyan erő, ami már ekkora tömeget is úgy mozgat, mint egy papírlapot az 1000-es motor. Másik nagy kedvenc a 2.5T, ami bár régebbi modell, de alacsonyabb fordulaton is tud húzni, és kedvezőbb a fogyasztása a V8-as motornál. 

 

Legnagyobb vitákat a 3.2 gerjeszti, mert van egy réteg aki minden lehetőséget megragad, hogy gyengének állítsa be, velük szemben pedig az elégedett tulajok hada :D Fogyasztása elvileg megegyezik a V8-as motorával, de gyakorlatban kevesebb. Erőben a V8-hoz nem hasonlítható, inkább a 2.5T-vel áll versenyben. Végsebessége ugyanaz, de a 2.5T alacsonyabb fordulaton erőteljesebb, így kigyorsításoknál használhatóbb.

 

A T6-ot nem igazán javasolja senki, mert híres a gyenge autómata váltójáról - vagy mondjuk úgy, hogy nem lett eltalálva a váltó ehhez a nyomatékhoz. 

 

Nagyjából a sorrend:

1. 2.5T vagy V8

2. 3.2

9999. T6

 

 

Előzmény: titite1 (1104)
JW Creative Commons License 2017.12.26 0 0 1105

Mennyit mennél vele egy évben, és milyen körülmények között (város/városon kívül/autóút)?

Előzmény: titite1 (1104)
titite1 Creative Commons License 2017.12.26 0 0 1104

Hello Uraim!

 

Korabbi Volvozas utani Saabozas utan ismet Volvot vennek, megpedig benzines XC90-et. 

Melyik az a preferalt motor, amiben erdemes gondolkozni?

Van nekem egy ilyenem:

Koszonomelore is!

p405k0 Creative Commons License 2017.12.18 0 0 1103

Az a baj a svájciakkal hogy jön még rá ÁFA is! :- (természetesen az importköltségeken + regadón felül..., bár ezek az EU-s importnál is megvannak) 

 

 

Előzmény: bobémi (1088)
VolvoJudit Creative Commons License 2017.12.11 0 0 1102

Sziasztok,

3 éve van egy Xc90-esem, nagyon szeretem, eddig semmi baja nem volt, 2005-ös évjárat és 7 üléses. Amikor megvettük, alig fértünk be a garázsba vele, másnap reggel a tolatáskor a férjem le is törte a jobb oldali visszapillantót :)) De szerencsére - tudtotok nélkül - kisegítettetek, az Ivanicsnál dolgozó Bócsa István neve és száma valahol felbukkant és mentőangyalként rohant a segítségemre, szóval nagyon köszönöm nektek így utólag is. :)

Most megint lenne egy kis gondom, amit megpróbálok leírni, nézzétek el nekem a szakkifejezések hiányát és mentségemre szolgáljon, hogy nőként próbálkozom... :))

Szóval egy ideje néha elmegy az automatika a műszerfalamon, ami egészen pontosan úgy nyilvánul meg, hogy menet közben egyszer csak leesnek a mutatók, majd elsötétül a műszerfal és semmit nem jelez. A rádió működik, minden gomb működtethető, azonban a tompított lekapcsolt állapotban elkezd villogni (többször hitték már, hogy ismerősként üdvözöltem az előttem állót....) és az irányjelző sem működik. (Van, amikor ezt megelőzi, hogy csak szimplán az ablakokat nem tudom lehúzni, de csak a két elsőt, a többi megy, de ez ritkán játszik be.) 

Erre a megoldásom az szokott lenni, hogy leállok, leveszem a gyújtást és kicsit várok, majd újra nekivágok. Van, hogy menet közben elmegy az elektronika, majd visszajön, aztán megint elmegy.

Nem szeretném tovább ragozni, nagyjából leírtam a jelenséget. Azt szeretném kérdezni, hogy tapasztaltatok-e már ilyet, és ha igen, mi volt a megoldás, mert voltam én már vele autószerelőtől kezdve mindenhol, de nem találnak problémát sehol alapvetően. Abban bízom, hogy a tapasztalataitoknak köszönhetően tudok némi támpontot nyújtani egy szakembernek, hogy merre induljon el.

Ugye kisegítetek most is??? :))

Nagyon köszönöm és írjatok bátran jó sokan!!!! :))

 

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!