Keresés

Részletes keresés

huszonot Creative Commons License 5 perce 0 0 753

Szerintem egy havi fizetésért ne legyenek vegyesek az érzéseid - irigyellek kicsit :)

Előzmény: xc90se (752)
xc90se Creative Commons License 2 órája 0 0 752

Sziasztok!

 

 

A hétvégén vettem egy xc90 2.5t-t 2006-os évjáratú Volvot elsô tulajdonostól! 250.000-et futott, nagyon megkimèlt, motor müködik mint az óra,  jó helyen voltam jó idôben. Nem volt tétel az ára, egy havi fizetés ára. Szóval van egy olyan érzésem, hogy a banán többe fog kerülni, mint a majom!

A régi tulaj mondta, hogy nem müködik a négykerékmeghajtás. Meg kiirja, az ABS, motor, olaj, sebváltó hibakódot. Elvittem két szerelôhöz egyik sem tudott csatlakozni a tápegységhez! Egyszerüen nem engedélyezi! Próbáltam a Volvonál neten idôt foglalni, min. 3 hét a várakozási idô, rosszabb mint egy korház, pedig itt gyártják!!! Berágtam és elmentem a szervizbe, jövôhèt szerdára kaptam idôt mert vki visszamondta, nagy mákom volt!

Lényeg a lényeg, ha valaki tud érdemlegeset, hogy mi lehet a baja azt megköszönném. Szerdáig hanem türelmetlenül várnom kell. 

 Itt az autószerelôk aranyárba dolgoznak, csak a hiba leolvasás 1100 korona, ami ha jól tudom 10 perc kb. Viszont ha annyiból megvan amennyiért vettem, még akkor is megérte.

Köszönöm elôre is,

Egy vegyes érzésekkel teli ùj xc tulajdonos! 

D5 AWD Creative Commons License 14 órája 0 1 751

Teljesen egyetértek. Sajnos a 6 sebességes automatát 300.000 km-es élettertamra tervezték. A szervíztapasztalatok igazolják is, a helyi csúcstartó 350.000 km-t bírt, igazoltan. Javítani nem lehetett. Ezen a fórumon is volt korábban szó az utólag kiadott VOLVO instrukcióról, ami 60.000 km-es cserét javasol a rengeteg meghibásodás miatt.

Én a szivattyús cserét javaslom, igaz 2 L plussz olaj kell, de teljesen lecseréli. Leengedni simán nem lehet teljesen, kb. 3 liter marad benne...

Nagyobb baj, hogy nincs szűrô, így a kopadék úszik az olajban. Ezért is érdemes gyakrabban cserélni.

Előzmény: BlackXC90 (729)
D5 AWD Creative Commons License 14 órája 0 0 750

Auto Seres Kft.

Előzmény: XC90 2.5t (744)
D5 AWD Creative Commons License 14 órája 0 1 749

Szia!

1. Nem érdemes foglalkozni vele, elavult technika. Egy okos telefon 100x többet ér. Az írott lemezt nem minden esetben fogadja el, ill. maga a DVD egység mechanikája is "hamar" tönkremegy, nem olvassa a gyári lemezt sem. Kezdetben én is szerettem volna működésre bírni, de feladtam. Túl drága..

 

2. Ha enyhe a rázás, ami R-ben erősebb, D ill. P - ben szinte egyformán "semmi" az normális, másfajta erők hatnak a motorra. Ha erős, rázza a kasznit, akkor valamelyik rezonancia tartó bak adta meg magát. Kettő van belőle, alul és felül + fent van egy torziós összekötő rúd,  gumi csapágyakkal. Én a felső átszakadására tippelnék. Gyakori hiba, nehezen észrevehető. Mind a motortató bakokat (ezekből 3 van) mind a rezonancia bakokat szereti szaggatni az XC.

Sőt, ha a felső már volt cserélve, majd utánna motortató bak is, a felsőt újra be kell állítani. Nekem a bakcserék után kezdett hasonlóan rázni, majd a felső rezonancia bakot meglazítva kb. 2 cm mozdult előre motor... utánna nem rázott.

Előzmény: Egon15 (740)
huszonot Creative Commons License 6 napja 0 0 748

Köszi szépen!

Előzmény: BlackXC90 (747)
BlackXC90 Creative Commons License 6 napja 0 1 747

Ha dizel, akkor 2006-tól van a 185 lovas a hatos automatával és dpf-el. A 185 Lovas motorhoz aranyárban van alkatrész és ritkább is, mint a 163-ashoz, a dpf meg folyamatos városi közlekedésnél nem előny, persze ha nincs kiütve. 2007-Ben volt a ráncfelvarrás, amit legyorsabban a tükrökben lévő oldalindexről tudsz megismerni.

 

itt van részletesen: https://en.m.wikipedia.org/wiki/Volvo_XC90

Előzmény: huszonot (745)
huszonot Creative Commons License 2016.08.17 0 0 746

...esetleg ha van valaki itt Győr környékéről szívesen megszemlézném a gépét :)

huszonot Creative Commons License 2016.08.17 0 0 745

Sziasztok,

szemezgetek a típussal és keresem a forrásokat ahol olvashatok róla minél többet, de nemigen találok...

Ami elsősorban érdekelne, hogy mi változott az évek során az autón (motor, kasztni, szoftver, stb...)

Elsősorban az első szériára lennék kíváncsi, mert a másodikra úgysem lenne elég "kedve" a családnak. :)

Pl.: egy 2002-es és egy 2006-os gyártású között van-e érdemi különbség?

XC90 2.5t Creative Commons License 2016.08.11 0 0 744

Sziasztok! Köszöntök mindenkit! Egy 2006-os XC90 2.5t új tulajdonosa vagyok. Kérlek benneteket ajánljatok bevált szerelőt budapesten. 

Köszönettel: L.Z.

 

Prémium Restaurátor Creative Commons License 2016.08.11 0 0 743

Hello.

 

 

Bontott dolgokat keresnék 2004-es XC90-hez!

 

A tankajtómat nem zárja a centrál! Nem jön ki az a kis pöcök!

Valamint a tankajtó rugója sem működik, le van törve a kettő kis műanyag fül ami a rugót rögzíti!

 

Illetve az ajtó nyitó gomboknál van egy-egy műanyag gyűrű abból keresek 2darabot bézs színben!

 

Tud esetleg segíteni valaki?

 

 

Attis35 Creative Commons License 2016.08.11 0 0 742

sziasztok!!! 2004-es xc90 2.4 D5 163le. olyan kérdésem lenne hozzátok, hogy járok az autóval x kilómétert és egyszer csak nem indul el. akkumulátor teljesen új! ha leszedem az akkut és megbikázom egy másik autóról akkor elindul, visszateszem az aksiját és akkor már azzal is indul. megyek egy két napot, tökéletesen működik minden, aztán megint semmi.. légyszi segítsetek!!!! ja és semmiféle hibakódot nem jelez!!!

Tele Peti Creative Commons License 2016.08.09 0 0 741

1. ncore

Előzmény: Egon15 (740)
Egon15 Creative Commons License 2016.08.07 0 0 740

Sziasztok

 

Mi is XC90 tulajdonosok lettünk végre a héten. 7 személyes fekete behemót... :) 2007-es év végi Dizli 6-os automata.

 

Kettő kérdésem lenne hozzátok így hirtelen... hátha tudtok benne segíteni.

 

1 GPS: Tudtok-e esetleg lemezt a gyári fejbe, szerintem amivel vettük az kőkorszaki... Viszont 50e huft kicsit sokallom érte. Egy Volvos srác szerint jóval olcsóbban is lehet találni neten, de nekem nem sikerült. 

 

2: érdekes dolgot kezdett el csinálni a kocsi parkolásnál amit nem értek. Mivel szűk a parkoló és forogni kell igy párszor pakolgatni kellett R és D között, majd hirtelen elkezdte rázni a kasznit minden váltásnál amég meg nem mozdítom. Ez mitől lehet? Van valami ötletetek?

 

BlackXC90 Creative Commons License 2016.07.24 0 1 739

Az ülés háttámláján a fület húzd meg és akkor ledől vízszintesbe.

Előzmény: BlackXC90 (738)
BlackXC90 Creative Commons License 2016.07.24 0 1 738

Pontosítok, nem, nem létezik, hogy nem lehet ledönteni.

Előzmény: víztorony (737)
víztorony Creative Commons License 2016.07.24 0 0 737

köszi.

egy használtautó kereskedésben nézegettem, és nem sikerült lehajtani, mindhárom ülés megakadt ugyanott. 

a felső hevederrel behajtottam a fejtámlát, az oldalsó kallantyút felhúztam, vagy le, de nem ment vízszintesbe...

az ott dolgozók hasonlóan bénák voltak, nekik sem ment, majd közölték, hogy ez ilyen, és kész. 

és hogy a korábbi XC90-esen sem lehetett.

 

de akkor most megnyugodtam, viszont ma sem lett volvóm  :(

Előzmény: BlackXC90 (736)
BlackXC90 Creative Commons License 2016.07.24 0 0 736

Nem

Előzmény: víztorony (735)
víztorony Creative Commons License 2016.07.24 0 0 735

Sziasztok, az létezik, hogy egy 2014-es XC90-ben a középső üléssort nem lehet vízszintesre lehajtani, csak megdönteni előre 60 fokban?

Péter Komondi Creative Commons License 2016.07.18 0 0 734

Üdv mindenkinek. Segítsègre lenne szüksègem. Van egy 2005-ös xc90-em 2.4 d5 163 le manuális 6-os. Olyan problèmám van, hogy kèt váltás között nèha nem húz az autó mintha nem lenne turbó. Aztán magasabb fordulaton 2000 fölött már megint húz. Illetve egy húsz perc közlekedès elteltèvel mikor már biztos, hogy üzemmeleg vègleg megszűnik a problèma. De ha újra indítom megint csinálja. Lègtömeg mèrő lett cserèlve. Ha valaki tud segíteni előre is köszönöm.

Tibor Berzeti Creative Commons License 2016.07.08 0 0 733

Sziasztok Fórumosok!

 

Büszke tulajdonosa vagyok egy 2006-os XC90 D5 185Le-nek és tépelődöm, hogy merjem-e tuningoltatni.

Szeretnélek megkérdezni Titelek, hogy van-e valakinek tapasztalata ezen a téren illetve miben tud többet a Polestar, mint a jelenleg elérhető olcsóbb megoldások? Van tapasztalata ezen a téren valakinek?

 

üdv,

Tibi

fortoris Creative Commons License 2016.07.05 0 0 732

Kedves Márkatársak! Van 4 eladó MAK Iguan 18" felnim, 2012-es XC 90-n voltak, 3 nyáron át voltak használva, télen nem.

A képeket meg lehet nézni a Vaterán, ott  70 000.- /4 db az ár, az XC90 fórumos ár 60 000.-, de az esetleges vevőnek el kellene jönni érte.

Tel: 06209818908, Margitics Gábor.

ohchai2 Creative Commons License 2016.06.06 0 0 731

Váltóolaj kapcsán ha engem kérdeztek cseréljétek, nekem sikerült bevásárolnom..

Héten viszem Mindszentre, így a klubba lépésem után nem sokkal..

hamvasat Creative Commons License 2016.06.04 0 0 730

Váltóolajcsere:

 

Ahhoz nem kell jobban érteni a gyártónál a kocsihoz, hogy tudjad, le kell-e cserélni az olajat a váltóban, vagy sem. Nyilván be lehet vizsgáltatni egy használt olajat, de tapasztalt, néha még tapasztalatlan szemnek is elég ránéznie a használt olajra, hogy kétsége se legyen, hogy azt bizony cserélni kell.

 

Viszonylag nagy futásteljesítményű XC90-et vettem. Azt nem tudom, hogy volt-e már cserélve a váltóban az olaj előtte, de 250e km volt a váltóban mikor lecseréltük az olajat és gyalázatos volt, ami kijött belőle. Sötét, viszkozitását vesztett, üledékes, büdös, égett szagú olaj volt benne.

 

Igaz nem Volvo, hanem Mercedes automata váltó javító srác ismerősöm mondta, hogy bizony a legtöbb munkája a kopadék okozta károk miatt van. Ő nem csak cserélni szokta az olajat, hanem át is szokta mosni egy géppel a váltót.

 

A gyártói előírásokat én úgy veszem figyelembe, hogy legalább az előírást teljesítse, vagy jobb legyen annál.

 

Egyébként márkaszervízben azt mondták, hogy a Volvo körlevélszerűségben értesítette a szervízeket, hogy bár élettartamra tervezték a váltóban az olajat, a váltó meghibásodások elkerülése végett mégis cserélni kell. A ciklusidőre nem emlékszem. De van itt Volvos kolléga, remélem megerősíti, vagy cáfolja.

 

Üdv: hamvasat

BlackXC90 Creative Commons License 2016.06.04 0 0 729

Az, hogy a gyártó mit ajánl, közel sem biztos, hogy a te érdekedet szolgálja. Lásd a 30e-es olajcsereperiódusokat.

 

ha hosszú életű váltót szeretnél, akkor érdemes frissíteni vagy cserélni 60e-ként az olajat, akármit is ajánl a gyártó...

Előzmény: mantec (728)
mantec Creative Commons License 2016.06.04 0 0 728

T combi27!

"... gyártó ajánlása ..."

Nem vitatom, annak elméleti lehetőségét, hogy van olyan ember aki többet tud a gyártónál az autóról.
Csak én még nem találkoztam eggyel sem.

Előzmény: combi27 (726)
fortoris Creative Commons License 2016.06.02 0 0 727

Nekem is ilyen az autóm, 2012.-es, mondjuk nem R-Design, de a lényeg ugyanaz, és azt a tanácsot kaptam, ha sokat járok emelkedőn, már pedig igen, akkor 60 ezerenként cseréljem a váltóolajat és akkor talán nem fog megkotlani. Ez számomra azt jelenti, hogy normál használat mellett is kell cserélni legalább 100 ezrenként.

Előzmény: apa Xc90 (725)
combi27 Creative Commons License 2016.06.02 0 0 726

a gyártó ajánlása szerint a váltó "élettartam" olajjal van feltöltve..

és ebben igaza is van..csak az nem mindegy hogy előbb a váltó megy e tönkre, vagy az olajtól a váltó....

 

ha valós a futása és tuti cserélném (sőt már másodszorra cserélném..)

Előzmény: apa Xc90 (725)
apa Xc90 Creative Commons License 2016.06.01 0 0 725

Sziasztok

 

A Vasam 2011 xc90 d5 AWD R-design 200le.

131000km a valós futása.

Szükséges-e,illetve kell-e,ha igen mikor az automata váltó olajának a cseréje?

Etyi Creative Commons License 2016.05.18 0 0 724
Előzmény: Etyi (723)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!