Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2017.07.15 0 0 1020

Tudomásom szerint 20 liter körül eszik városban, viszont szép hangja van. A legfontosabb, hogy ténylegesen gondos gazdától vedd meg. Szerencsére nagy benzines típusoknál nem jellemző az otthon szerelő fillérbaszó felhasználó, aki csak életben tartja az autót és a fenntartásnál az alkatrész ár az egyetlen szempont.

Előzmény: Jájózsly (1019)
Jájózsly Creative Commons License 2017.07.15 0 0 1019

Sziasztok! Család bővülése miatt gondolkodom biztonságosabb autó vásárlásán. Volvo xc 90-re gondoltunk és abból is benzinesre. Valakinek van tapasztalata ezekről? 2005- ös 4,4es V8 benzinesre gondoltam! Ha tudnátok pár dolgot leírni,hogy mire figyeljek ha ilyen használtautot nézegetek! Előre is köszönöm.

rentonrenton Creative Commons License 2017.07.13 0 0 1018

Köszönöm mindenkinek a hozzászólásokat! Igazából a fogyasztás nem érdekel, mert inkább benzinre költöm a pénzem, mint szervizre. Ráadásul az évi 10-15 ezer km-es használatnál nem is mérvadó a fogyasztáskülönbség.

 

Még egy kérdésem lenne: az xc90-re is igaz, hogy a dízelessel több a probléma, mint a benzinessel? Ha nem számít a fogyasztás, akkor érdemesebb inkább benzinest venni? Annak milyen problémái szoktak lenni?

 

Kövezzetek meg, de eddig csak Toyotáim voltak, és azzal tényleg csak olajcsere miatt mentem szervizbe. A Volvónál is ebben reménykednék.

 

Köszönöm még egyszer a segítséget!

Tele Peti Creative Commons License 2017.07.12 0 0 1016

Rádió probléma: 2004 -es tehát 10 es cd tár rádió és nincs aux kimenet. Telefon van még benne a külön simes tehát kuka.

 

Azt az infót kaptam, hogy ez egy beéptett rendszer amit nem nagyon lehet cserélni vagy upgradelni... Ez igy van?

 

Jó lenne valami media player.. illetve file lejátszó...

 

Ötletek?

Tele Peti Creative Commons License 2017.07.12 0 0 1014

Mi ugyanerre használjuk, dombbal súlyositva,  áldom az eszem, hogy 2004 -es a verda, nincs benne részecskeszűrő... Viszont az ötseb váltó van benne, pályán eszeget, 10 L.

 

A másik, hogy van benne programozható állófűtés, tehát hideg motorral igazán nem indTjuk...

 

A váltóban olajcsere többször (merthogy csak a felét lehet leengedni) , de akkor is meg fog nyekkenni ettől a használattól előbb utóbb, csoda azért nincs. A mienk egyelőre jól birja...

Előzmény: rentonrenton (1012)
Tele Peti Creative Commons License 2017.07.12 0 0 1013

ABS jeladó?

Előzmény: békaxc90 (1011)
rentonrenton Creative Commons License 2017.07.12 0 0 1012

Kedves Fórumozók!

 

Családbővülés miatt autóvásárlás előtt állunk, és olyan autót keresek, ami jó, megbízható, biztonságos és belefér 3 gyerekülés. Ilyen az xc90, ami ráadásul még tetszik is. Viszont a hirdetések között 90 %-ban dízelesek vannak, és azoktól egy kicsit félek. Ráadásul leginkább rövid utakra használnám (1-2 km, de max 15 km városon belül, 1-2 hosszabb út autópályán, évente max 15 ezer km).

Az lenne a kérdésem, hogy a fenti használatot egy kb 10-12 éves 200.000 km-es dízel xc90-es bírni fogja, vagy készülhetek az állandó szervizszámlákra?

Ugyanebből a típusból és korúból a benzines megbízhatóbb? Azt hallottam, hogy az automataváltókkal is sok baj lehet ebben a korban. Ez igaz? Van esetleg valami tippetek, hogy mire kell figyelni egy ilyn korú és futásteljesítményű xc90-es vételekor (10.12 év, 200.000 km, 2-4 millió Ft)?

Előre is köszönöm a segítséget!

 

békaxc90 Creative Commons License 2017.07.11 0 0 1011

Sziasztok!

Van egy volvo xc90 2006-os szépségem és abban tudna nekem segíteni valaki,hogy amikor kissebb patkán vagy egy kátyún megyek keresztül,akkor mindig ki irja,hogy kipörgésgátló szervíz szükséges.

Találkozott már valaki ilyen hibával?

Előre is köszönöm a választ!

Törölt nick Creative Commons License 2017.06.30 0 0 1010

Sziasztok!

 

II-es változatot használ valaki? :)

vgabor06 Creative Commons License 2017.06.30 0 0 1009

Az előbb néztem rá a fórumra...még éppen időben..kösz az infót, már regisztráltam is!

 

 

Előzmény: Fratermonster (1007)
Fratermonster Creative Commons License 2017.06.27 0 0 1007
Előzmény: Törölt nick (1005)
kerékpár doki Creative Commons License 2017.06.27 0 0 1006

Ok köszönöm az infót, esetleg abban kérném még a segítséged hogy magyar nyelvű kézi könyvet elektronikusan hol találok.

Üdv.

Előzmény: Törölt nick (1005)
kerékpár doki Creative Commons License 2017.06.27 0 0 1004

Üdv!

 

Megtaláltam végre az  én xc 90-et! Megvásárolva! Csak az a bökkenő hogy flamand nyelvű a computer...

Segítséget kérnék tőletek hogyan tudnám magyarosítani az új kedvencemet.

 

Köszi.

hamvasat Creative Commons License 2017.06.25 0 0 1003

Nyilván nem vészes az a dízel zaj, ami jön az XC90-ből, de van. Mercedesben, Audiban nincs. Azokhoz képest nagyon zajos. Igazából elfogadható szintű egy középkategóriás kocsitól, mert a Volvo egy erős középkategória, a baj az, hogy felső kategóriának mondják, pedig ahhoz még smafu.

 

Egyébként múltkor vezettem egy vadi új, 2000 kmt futott Xc60-at kb. 250 km-t és ugyanolyan zajos volt, mint az én 160 ezret futott öreg xc90-esem.

 

No meg van egy benzines Accordom is, így éles a kontraszt. Az Accordban erősen fülelni kell, hogy jár-e egyáltalán a motor :-)

 

Pedig a Honda pláne nem felső kategória, sőt.

sox01 Creative Commons License 2017.06.19 0 0 1002

A zajkèrdès valòban szubjektìv de èn alapvetően a dieselek közt nem tartom fàjònak azt ami beszűrődik. Hozzàteszem èn is benzinessel vàltogatom, tudom miről beszèlsz.

Előzmény: Tele Peti (1001)
Tele Peti Creative Commons License 2017.06.19 0 0 1001

Hát ez a zajkérdés szubjektiv dolog: Nekem benzines s60 van,  és amikor az asszony dizel xc90 - eséből átülök,  hát  kábé olyan érzésem van, mint mikor lacibá a zetorról leszállva este behuppan a fotelbe...  (pedig az xc is rendben van, szinte minden futóműalkatrész új, motortartóbakok stb stb.... szóval nem az autóval van a baj,  csakhát kéttonnás megemelt monstrum dizelmotorral az nem lesz limuzin sosem....

Előzmény: sox01 (1000)
sox01 Creative Commons License 2017.06.14 0 0 1000

Én is nagyon nézegetem őket de anyagilag nem merném bevállalni, ahhoz változnia kellene néhány dolognak, illetve most több dolog is megelőzi prioban.

 

Alapvetően csak a család biztonsága miatt távfutásra vettem az XC-t, nem nagyon jöhetett szóba más,

szerintem mai napig az egyik legbiztonságosabb autó, máig nem nagyon láttam olyan negyedes vagy egyéb töréstesztet amire irigykedhetne.

 

Városi futkározásra persze nem ezt használjuk.

 

XC60-on is gondolkodtam de akkor árban máshol volt, kicsit szűkösnek is éreztem, 7 személy is szempont volt, igaz nem mentem vele..

 

Én nem hallom különösen zajosnak az XC90-et, inkább lágyan duruzsoló.

Biztosan minden szigetelés a helyén van?

Nekem egyszer a kormányrúdra tették vissza rosszul, ott sok zaj bejött, és az tényleg csak zajnak volt nevezhető.

Előzmény: hamvasat (999)
hamvasat Creative Commons License 2017.06.13 0 0 999

Sox01!

 

Na ja! Ha már benzin, akkor V8 :-) Látom Te is ínyenc vagy. Mobile.de-n van jó pár, amiért szívesen kimennék. Én is sokat agyaltam rajta, már bánom, hogy dízel lett. Nem rossz az 5 henger hangja, de nekem nem fér össze a prémium a zajjal. Mondjuk a Volvo csak szeretne prémium kategória lenni. Nagyon jó kis autók, de szerintem az Xc90 is csak a középkategória teteje.

 

Nemrég mentem egy hosszabb utat egy vadi új Xc60-al, nagyon szuper benne minden, de a motorzaj az borzasztó. Bár Etyi szerint semmi baj a volvonk hangjával, csak nem benzines hondához kéne hasonlítanom :-)

Előzmény: sox01 (998)
sox01 Creative Commons License 2017.06.12 0 0 998

Mire van idejük? komolytalanok.. Akkor legalább biztosítsanak egy csápos műhelyt ahol saját szerelővel átnézetheted, plusz próbakör.

 

A tulaj nálam is 1 literrel kevesebbet mondott mint amit én tanlolással mérek, pedig nálam az autó által mért átlag nullázás nélkül lejjebb ment közel 1 litert.. szóval ahogy ő használta volt 2 liter difi is ahhoz képest amit mondott. Kereskedőre meg nem hallgatnék, használta ő annyit? 

Ha már benzines akkor V8.. :)

Előzmény: kerékpár doki (997)
kerékpár doki Creative Commons License 2017.06.12 0 0 997

Üdv!

 

Köszi az infót visszaolvasok, és figyelek majd a próbaúton. Voltam már sajna olyan kereskedésben ahol finoman leráztak hogy ők nem érnek rá szervizbe vinni velem átvizsgálásra. Ott már sántított a dolog, el is köszöntem...

 

Ahogy az ismerőseimmel beszélgetünk meghallják hogy 3.2 benzin mindenki megrémül hogy leeszi a gatyámat. A tulaj állítja 11-13 között megáll a fogyasztás.  

 

Szép napot kívánok.

Előzmény: sox01 (996)
sox01 Creative Commons License 2017.06.11 0 0 996

Szia, párszor már biztosan össze lett szedve ha visszaolvasol.

Amit én röviden kiemelnék az az automata váltó.

Hidegen melegen finoman és taposva is próbáld ki, ne csak településen..

Esetlen olvass utána mik az automata váltók hibáinak tipikus tünetei. Nagyon sokat segíthet, feltéve ha nem vagy már jártas..

Hátsó hajtást említettétek.

Rendesen nézesd át normális helyen, egy Volvo szerviz sem feltétlen az.. tapasztalatból mondom.

 

Nem akarok hamvasat véleményével vitatkozni, de én dízel létére nagyon szeretem, D5 szerintem nagyon kellemes duruzsoló, szépen szól ha letaposod.

Legalábbis én annak hallom, de eddig minden diesel-es ismerősöm csak dicsérte irigykedve a D5-öt hangját. (163 Le)

 

Előzmény: kerékpár doki (991)
sox01 Creative Commons License 2017.06.11 0 0 995

Mi jelenleg így használjuk, persze ez függ a gyerekülésektől is.

Az egyik egy isofixes szerintem teljesen biztonságos nagy oldaltartással, 4 éves múlt a gyerek.

A másik még csak hordozó menetiránnyal szemben.

Asszony simán elfér köztük, inkább a középső ülés magasságával és kialakításával nincs kibékülve hosszú távon.

 

Azt is szoktam, hogy az egyik hátsó ülést felnyitom és abba teszem a nagyobbik gyereket ülésestől.

Így anyuka is teljes értékű ülésen ül, a középső sor középső ülését meg ledöntöm, sík kemény felült, így azon tud dolgozni pelenkázni stb. az anyósülést meg előre buktatom, így már igazán nem panaszkodhat. :)

De a cél az, hogy anyuka minél hamarabb elöl üljön.

Imádunk vele utazni.

De a legjobb a csomagtartó lenyíló részén pelenkázni vagy kaját keverni, lógatni a lábad, az akkor is ott van ha fullra pakoltad az autó.

Előzmény: madottati (994)
madottati Creative Commons License 2017.06.11 0 0 994

Nekem nincs, csak nézelődöm, de azt olvastam a szöghajtást érdemes megnézni mindenképpen! 

 

Amúgy én most tettem le az XC90 vásárlásáról, elmentem megnézni egyet és sajna hátul kisebb a hely, mint gondoltam volna. Nem fér be a két gyerekülés+a feleség :( 

Pedig nagyon szerettünk volna ilyet venni a biztonság és az összkerék miatt. 

Előzmény: kerékpár doki (993)
kerékpár doki Creative Commons License 2017.06.11 0 0 993

Köszönöm az infót, kedden megyek kipróbálni. Be vagyok sózva rendesen.... remélem minden ok lesz vele! Mire figyeljek a próbaúton, mik lehetnek a hiba jelei 200 e km-nél?

Üdv.

Előzmény: hamvasat (992)
hamvasat Creative Commons License 2017.06.11 0 0 992

A dízel verzióból a 185 lovas van nekünk, ez már a második. Vegyesben olyan 11-12 literrel járunk vele. Országúton kresz betartás mellett el lehet vele menno 8-8, 5 literrel. Tisztán városi üzemben 14 liter. Autópálya 130-nál 9,5.

 

Autópálya 180-nál 16 liter.

 

A benzinesnél egy jó 20%-ot biztosan hozzáadhatsz. Ne felejtsd el, hogy böszme nagy bódé nagy légellenállással. De a dízelek bazi hangosak, rezegnek, kerregnek. A benzinesek csöndesebbek.

Előzmény: kerékpár doki (991)
kerékpár doki Creative Commons License 2017.06.09 0 0 991

Sziasztok!

 

Mint leendő xc 90 tulaj kérném segítségeteket. Egy 2008 3.2 momentum geartronic csodát néztem ki, mivel benzines párti vagyok. Szívesem veszem információkat, javaslatokat mire figyeljek vásárláskor. A fogyasztásról rengeteg adat van de mind más. A kereskedő szerint azok túlszárnyalt értékek.

 

Üdv: kerékpár doki

Mogyi8201 Creative Commons License 2017.06.09 0 0 990

Köszönöm!

Előzmény: Törölt nick (989)
Mogyi8201 Creative Commons License 2017.06.07 0 0 988

Sziasztok! 

2006-os, diesel, XC90-hez keresek automataváltó kart, mert az oldalán a műanyag boritás szétmállott. A gyári horror árban van. Hol találok ilyet olcsóbban?

Köszönettel,

Laci 

madottati Creative Commons License 2017.06.02 0 0 987

Ohh, köszönöm!

 

Köszönöm! Akkor tényleg régebbit érdemes nézegetnem. Egyelőre többnyire városi használtra venném, havonta 2-3 vidéki út lenne csak, heti egy agglomeráció. Bp -Veszprém vagy Bp -Füred távot szoktunk menni amúgy, szóval az sem egy nagy utazás. :)

Ami miatt ezt venném, a két gyerekülés között elfér hátul a feleségem, a BMW -ben nem, pedig normál testalkatú. A környékünkön télen jó az összkerék hajtás, a bömössel volt gondom párszor. A legfontosabb a két kisgyereknél a biztonság és ez a tank pedig ennek a kitételnek is eleget tesz.

Én nem adok ki 4 milliónál többet egy autóra, nekem nem ér többet. Ha milliárdos lennék vagy lenne felesleges 15 millióm, amit semmi másra nem költhetek el, akkor igen. :) Ősz után szeretnék venni egy régi prius -t városi ingázásra és akkor a Volvo maradna utazós autó, meg télen ha olyan az idő, akkor persze azt használnánk. Egyébként meg motorral közlekedem amikor csak lehet.

 

Lehet, hogy egy 2005 -öst vagy 2006 -os 163 -as motorost kell akkor néznem. Ez a szöghajtás dolog mondjuk kissé elkedvetlenít, de lehet, hogy bevállalható, ha egyébként meg jó az autó. Amúgy 3 -4 évig használnám max, aztán csere. 

 

 

Előzmény: Törölt nick (986)
madottati Creative Commons License 2017.06.01 0 0 985

Elsősorban dízel érdekelne.

Előzmény: Törölt nick (984)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!