Valaki mondjon róla valami rosszat is. Beszéljetek le, hogy miért ne vegyek. Eddig semmi rosszat nem találtam róla (népítélet), és persze tudom, hogy kevés van, de hátha van még a népítélőkön kívül is, aki tud valami ÉRDEMLEGESET mondani. Előre is köszönöm! (Hja, D5-ös motorra gondoltam, nem vagyok gyorshajtó, langzamspacíren... de évi kb. 60 000 km)
Tudomásom szerint 20 liter körül eszik városban, viszont szép hangja van. A legfontosabb, hogy ténylegesen gondos gazdától vedd meg. Szerencsére nagy benzines típusoknál nem jellemző az otthon szerelő fillérbaszó felhasználó, aki csak életben tartja az autót és a fenntartásnál az alkatrész ár az egyetlen szempont.
Sziasztok! Család bővülése miatt gondolkodom biztonságosabb autó vásárlásán. Volvo xc 90-re gondoltunk és abból is benzinesre. Valakinek van tapasztalata ezekről? 2005- ös 4,4es V8 benzinesre gondoltam! Ha tudnátok pár dolgot leírni,hogy mire figyeljek ha ilyen használtautot nézegetek! Előre is köszönöm.
Köszönöm mindenkinek a hozzászólásokat! Igazából a fogyasztás nem érdekel, mert inkább benzinre költöm a pénzem, mint szervizre. Ráadásul az évi 10-15 ezer km-es használatnál nem is mérvadó a fogyasztáskülönbség.
Még egy kérdésem lenne: az xc90-re is igaz, hogy a dízelessel több a probléma, mint a benzinessel? Ha nem számít a fogyasztás, akkor érdemesebb inkább benzinest venni? Annak milyen problémái szoktak lenni?
Kövezzetek meg, de eddig csak Toyotáim voltak, és azzal tényleg csak olajcsere miatt mentem szervizbe. A Volvónál is ebben reménykednék.
Mi ugyanerre használjuk, dombbal súlyositva, áldom az eszem, hogy 2004 -es a verda, nincs benne részecskeszűrő... Viszont az ötseb váltó van benne, pályán eszeget, 10 L.
A másik, hogy van benne programozható állófűtés, tehát hideg motorral igazán nem indTjuk...
A váltóban olajcsere többször (merthogy csak a felét lehet leengedni) , de akkor is meg fog nyekkenni ettől a használattól előbb utóbb, csoda azért nincs. A mienk egyelőre jól birja...
Családbővülés miatt autóvásárlás előtt állunk, és olyan autót keresek, ami jó, megbízható, biztonságos és belefér 3 gyerekülés. Ilyen az xc90, ami ráadásul még tetszik is. Viszont a hirdetések között 90 %-ban dízelesek vannak, és azoktól egy kicsit félek. Ráadásul leginkább rövid utakra használnám (1-2 km, de max 15 km városon belül, 1-2 hosszabb út autópályán, évente max 15 ezer km).
Az lenne a kérdésem, hogy a fenti használatot egy kb 10-12 éves 200.000 km-es dízel xc90-es bírni fogja, vagy készülhetek az állandó szervizszámlákra?
Ugyanebből a típusból és korúból a benzines megbízhatóbb? Azt hallottam, hogy az automataváltókkal is sok baj lehet ebben a korban. Ez igaz? Van esetleg valami tippetek, hogy mire kell figyelni egy ilyn korú és futásteljesítményű xc90-es vételekor (10.12 év, 200.000 km, 2-4 millió Ft)?
Van egy volvo xc90 2006-os szépségem és abban tudna nekem segíteni valaki,hogy amikor kissebb patkán vagy egy kátyún megyek keresztül,akkor mindig ki irja,hogy kipörgésgátló szervíz szükséges.
Nyilván nem vészes az a dízel zaj, ami jön az XC90-ből, de van. Mercedesben, Audiban nincs. Azokhoz képest nagyon zajos. Igazából elfogadható szintű egy középkategóriás kocsitól, mert a Volvo egy erős középkategória, a baj az, hogy felső kategóriának mondják, pedig ahhoz még smafu.
Egyébként múltkor vezettem egy vadi új, 2000 kmt futott Xc60-at kb. 250 km-t és ugyanolyan zajos volt, mint az én 160 ezret futott öreg xc90-esem.
No meg van egy benzines Accordom is, így éles a kontraszt. Az Accordban erősen fülelni kell, hogy jár-e egyáltalán a motor :-)
A zajkèrdès valòban szubjektìv de èn alapvetően a dieselek közt nem tartom fàjònak azt ami beszűrődik. Hozzàteszem èn is benzinessel vàltogatom, tudom miről beszèlsz.
Hát ez a zajkérdés szubjektiv dolog: Nekem benzines s60 van, és amikor az asszony dizel xc90 - eséből átülök, hát kábé olyan érzésem van, mint mikor lacibá a zetorról leszállva este behuppan a fotelbe... (pedig az xc is rendben van, szinte minden futóműalkatrész új, motortartóbakok stb stb.... szóval nem az autóval van a baj, csakhát kéttonnás megemelt monstrum dizelmotorral az nem lesz limuzin sosem....
Na ja! Ha már benzin, akkor V8 :-) Látom Te is ínyenc vagy. Mobile.de-n van jó pár, amiért szívesen kimennék. Én is sokat agyaltam rajta, már bánom, hogy dízel lett. Nem rossz az 5 henger hangja, de nekem nem fér össze a prémium a zajjal. Mondjuk a Volvo csak szeretne prémium kategória lenni. Nagyon jó kis autók, de szerintem az Xc90 is csak a középkategória teteje.
Nemrég mentem egy hosszabb utat egy vadi új Xc60-al, nagyon szuper benne minden, de a motorzaj az borzasztó. Bár Etyi szerint semmi baj a volvonk hangjával, csak nem benzines hondához kéne hasonlítanom :-)
Mire van idejük? komolytalanok.. Akkor legalább biztosítsanak egy csápos műhelyt ahol saját szerelővel átnézetheted, plusz próbakör.
A tulaj nálam is 1 literrel kevesebbet mondott mint amit én tanlolással mérek, pedig nálam az autó által mért átlag nullázás nélkül lejjebb ment közel 1 litert.. szóval ahogy ő használta volt 2 liter difi is ahhoz képest amit mondott. Kereskedőre meg nem hallgatnék, használta ő annyit?
Köszi az infót visszaolvasok, és figyelek majd a próbaúton. Voltam már sajna olyan kereskedésben ahol finoman leráztak hogy ők nem érnek rá szervizbe vinni velem átvizsgálásra. Ott már sántított a dolog, el is köszöntem...
Ahogy az ismerőseimmel beszélgetünk meghallják hogy 3.2 benzin mindenki megrémül hogy leeszi a gatyámat. A tulaj állítja 11-13 között megáll a fogyasztás.
Mi jelenleg így használjuk, persze ez függ a gyerekülésektől is.
Az egyik egy isofixes szerintem teljesen biztonságos nagy oldaltartással, 4 éves múlt a gyerek.
A másik még csak hordozó menetiránnyal szemben.
Asszony simán elfér köztük, inkább a középső ülés magasságával és kialakításával nincs kibékülve hosszú távon.
Azt is szoktam, hogy az egyik hátsó ülést felnyitom és abba teszem a nagyobbik gyereket ülésestől.
Így anyuka is teljes értékű ülésen ül, a középső sor középső ülését meg ledöntöm, sík kemény felült, így azon tud dolgozni pelenkázni stb. az anyósülést meg előre buktatom, így már igazán nem panaszkodhat. :)
De a cél az, hogy anyuka minél hamarabb elöl üljön.
Imádunk vele utazni.
De a legjobb a csomagtartó lenyíló részén pelenkázni vagy kaját keverni, lógatni a lábad, az akkor is ott van ha fullra pakoltad az autó.
Nekem nincs, csak nézelődöm, de azt olvastam a szöghajtást érdemes megnézni mindenképpen!
Amúgy én most tettem le az XC90 vásárlásáról, elmentem megnézni egyet és sajna hátul kisebb a hely, mint gondoltam volna. Nem fér be a két gyerekülés+a feleség :(
Pedig nagyon szerettünk volna ilyet venni a biztonság és az összkerék miatt.
Köszönöm az infót, kedden megyek kipróbálni. Be vagyok sózva rendesen.... remélem minden ok lesz vele! Mire figyeljek a próbaúton, mik lehetnek a hiba jelei 200 e km-nél?
A dízel verzióból a 185 lovas van nekünk, ez már a második. Vegyesben olyan 11-12 literrel járunk vele. Országúton kresz betartás mellett el lehet vele menno 8-8, 5 literrel. Tisztán városi üzemben 14 liter. Autópálya 130-nál 9,5.
Autópálya 180-nál 16 liter.
A benzinesnél egy jó 20%-ot biztosan hozzáadhatsz. Ne felejtsd el, hogy böszme nagy bódé nagy légellenállással. De a dízelek bazi hangosak, rezegnek, kerregnek. A benzinesek csöndesebbek.
Mint leendő xc 90 tulaj kérném segítségeteket. Egy 2008 3.2 momentum geartronic csodát néztem ki, mivel benzines párti vagyok. Szívesem veszem információkat, javaslatokat mire figyeljek vásárláskor. A fogyasztásról rengeteg adat van de mind más. A kereskedő szerint azok túlszárnyalt értékek.
2006-os, diesel, XC90-hez keresek automataváltó kart, mert az oldalán a műanyag boritás szétmállott. A gyári horror árban van. Hol találok ilyet olcsóbban?
Köszönöm! Akkor tényleg régebbit érdemes nézegetnem. Egyelőre többnyire városi használtra venném, havonta 2-3 vidéki út lenne csak, heti egy agglomeráció. Bp -Veszprém vagy Bp -Füred távot szoktunk menni amúgy, szóval az sem egy nagy utazás. :)
Ami miatt ezt venném, a két gyerekülés között elfér hátul a feleségem, a BMW -ben nem, pedig normál testalkatú. A környékünkön télen jó az összkerék hajtás, a bömössel volt gondom párszor. A legfontosabb a két kisgyereknél a biztonság és ez a tank pedig ennek a kitételnek is eleget tesz.
Én nem adok ki 4 milliónál többet egy autóra, nekem nem ér többet. Ha milliárdos lennék vagy lenne felesleges 15 millióm, amit semmi másra nem költhetek el, akkor igen. :) Ősz után szeretnék venni egy régi prius -t városi ingázásra és akkor a Volvo maradna utazós autó, meg télen ha olyan az idő, akkor persze azt használnánk. Egyébként meg motorral közlekedem amikor csak lehet.
Lehet, hogy egy 2005 -öst vagy 2006 -os 163 -as motorost kell akkor néznem. Ez a szöghajtás dolog mondjuk kissé elkedvetlenít, de lehet, hogy bevállalható, ha egyébként meg jó az autó. Amúgy 3 -4 évig használnám max, aztán csere.