Valaki mondjon róla valami rosszat is. Beszéljetek le, hogy miért ne vegyek. Eddig semmi rosszat nem találtam róla (népítélet), és persze tudom, hogy kevés van, de hátha van még a népítélőkön kívül is, aki tud valami ÉRDEMLEGESET mondani. Előre is köszönöm! (Hja, D5-ös motorra gondoltam, nem vagyok gyorshajtó, langzamspacíren... de évi kb. 60 000 km)
Üdv! E61 -ről váltanék a család miatt XC90 -re. Kell a nagyobb hely hátul és az összkerék sem árt a környékünkön.
Volvós ismerős volvo szerelője azt ajánlotta, hogy 2006 -ig nézegessem őket, mert addig volt jobb konstrukció, azokkal kevesebb a gond. Eredetileg 2008 -2009 környékit szerettem volna, de végül is mindegy.
A kérdésem az, hogy ez valóban így van, vagy nincs minőségbeli romlás a 2005- 2006 és 2008-2009 közöttieknél?
Továbbá néhány jó tanácsot szívesen veszek. :)
Köszönöm előre is és most megyek visszaolvasni a fórumot. :)
Elég sok járgány van, aminél a gyártó szerint normális, hogy megeszik 1000-enként egy liter olajat. Apum A6-osán dobtam le a láncot, ott a csomagtartóban külön helye van a literes olajnak :-))))
Van egy hayabusám. Igazából sosem hajtottam, mert állat egy gép. Mocskosul elkezdte zabàlni az olajat, pedig alig volt benne 20ekm, evett 2-3 litert 1000km alatt. Aztán egyik évben öcsémmel siettünk haza (természetesen a német autópályán :-))))) ) és az autópályán nyélgázzal jöttünk egy darabig. Én nem vettem észre semmit, de öcsém mondta, hogy egyszercsak sűrű fekete füst jött a motorból, de nem tartott tovább 10-15 másodpercnél és utána újra semmi. Azóta nem eszi az olajat sem. Másra nem tudtam gyanakodni, mint, hogy le volt kokszolva az egész rendszer amiatt, hogy sosem volt meghajtva és egy erős meghajtásra kiégett a koksz és gondolom a letapadt olajlehúzók is "rendbe jöttek". Persze közúton egy ilyen vassal ez nehéz művelet, hogy hajtsd meg néha, mikor 145-ig tart az 1-es, a kettes már kétszázig visz :-))))
Szedtem már szét sok Mz-t gyerekkoromban és mindig azok voltak a legszarabb állapotban, amiket nagyon kíméltek, sosem hajtottak.
Nekem tanulság, hogy időnként rendesen meg kell hajtani a vasat, nem szabad félni egy-egy teligázas meghajtástól. Kell neki, hogy tisztulhasson.
Sziasztok! D5 motornak (2010ig?) állítólag betegsége hogy eltörik a pillangószelep kar, ami a hengerfejnél található. Ennek a cseréje elég drága. Tudnátok ehhez szakit ajánlani és hogy mi is ez a cucc pontosan?
Szia! Hasonló problémám volt, izzítógyertyák közül egy sem volt jó. De az akkumulátort sem árt megnézned, nekem azt is cserélnem kell, de érezhetően jobban indul. A gyertyacserékkel vigyázz, inkább hozzáértőhöz vidd, mert nekem egy darab így is benne maradt, de hálisten' nem tört bele, így 4 izzít az 5-ből.
Végigkerestem a hozzászólásokat haldex kulcsszóra, de nem találtam meg amit kerestem, úgyhogy megkérdezem így is:
Fővárosban / vonzáskörzetében nem tudnak valaki ajánlani egy aranykezű szerelőt, aki a haldexben olajat és szűrőt tudna cserélni? 2005-ös évjáratú az autóm...
Érik egy átvizsgálás mert már egy ideje nehézkesen indul a vas (2007 xc90 d5) hidegen, sokszor forgatja kb 10-15 másodpercig is akár és csak azt követően indul. Szerintem megfelelő intenzitással forgatja, lehet, hogy a gyújtógyertya? Van esetleg ötletetek? Mire számíthatok? Volt valakinek hasonló tapasztalata?
Van egy profi csapat kint Érden,én hozzájuk járok mindenféle elektromos javítással (Volvo 940) és eddig mindent profin,korrekten megoldottak. Ha érdekes lehet a dolog,akkor az alábbi linken elérheted őket. Kapcsolat felvételnél érdemes őket e-mailen keresni!
Egy hónapja vásároltam én is egy 2005 ös d5,250e km-rel. Nagyon elégedett vagyok vele,de mostanában féklámpa hibát jelez és csak a felső féklámpa ég,az alsó kettő nem.
Valakinek volt már hasonló,esetleg tudtok autóvillamosságist ajánlani szentendre-bp környékén,aki látott már volvot?
Sajna nem metem babrálni a motor térben, ezért másztam be Nem lett semmi gond. Aksi feltölt, vissza másztam, betettem és pöccre indult. A hiba tároló sem mutat semmit, megnézettem a Volvonál.
Amúgy azt javasolták, ha hosszabb ideig nem használom, vegyem le az egyik sarut és nem fog lemerülni :) Ez mekkora!!! :D
Szeretnék tőletek érdeklődni. Volvo XC90 vásárlás van kilátásba. A 163 és a 185 LE-s dízel motorok között van különbség, vagy csak az elektronika más? Azt tudom, hogy a 185 LE-s változatot már 6-os automatával szerelték. Ha van jó tanács azt szívesen fogadom.