Valaki mondjon róla valami rosszat is. Beszéljetek le, hogy miért ne vegyek. Eddig semmi rosszat nem találtam róla (népítélet), és persze tudom, hogy kevés van, de hátha van még a népítélőkön kívül is, aki tud valami ÉRDEMLEGESET mondani. Előre is köszönöm! (Hja, D5-ös motorra gondoltam, nem vagyok gyorshajtó, langzamspacíren... de évi kb. 60 000 km)
Végigkerestem a hozzászólásokat haldex kulcsszóra, de nem találtam meg amit kerestem, úgyhogy megkérdezem így is:
Fővárosban / vonzáskörzetében nem tudnak valaki ajánlani egy aranykezű szerelőt, aki a haldexben olajat és szűrőt tudna cserélni? 2005-ös évjáratú az autóm...
Érik egy átvizsgálás mert már egy ideje nehézkesen indul a vas (2007 xc90 d5) hidegen, sokszor forgatja kb 10-15 másodpercig is akár és csak azt követően indul. Szerintem megfelelő intenzitással forgatja, lehet, hogy a gyújtógyertya? Van esetleg ötletetek? Mire számíthatok? Volt valakinek hasonló tapasztalata?
Van egy profi csapat kint Érden,én hozzájuk járok mindenféle elektromos javítással (Volvo 940) és eddig mindent profin,korrekten megoldottak. Ha érdekes lehet a dolog,akkor az alábbi linken elérheted őket. Kapcsolat felvételnél érdemes őket e-mailen keresni!
Egy hónapja vásároltam én is egy 2005 ös d5,250e km-rel. Nagyon elégedett vagyok vele,de mostanában féklámpa hibát jelez és csak a felső féklámpa ég,az alsó kettő nem.
Valakinek volt már hasonló,esetleg tudtok autóvillamosságist ajánlani szentendre-bp környékén,aki látott már volvot?
Sajna nem metem babrálni a motor térben, ezért másztam be Nem lett semmi gond. Aksi feltölt, vissza másztam, betettem és pöccre indult. A hiba tároló sem mutat semmit, megnézettem a Volvonál.
Amúgy azt javasolták, ha hosszabb ideig nem használom, vegyem le az egyik sarut és nem fog lemerülni :) Ez mekkora!!! :D
Szeretnék tőletek érdeklődni. Volvo XC90 vásárlás van kilátásba. A 163 és a 185 LE-s dízel motorok között van különbség, vagy csak az elektronika más? Azt tudom, hogy a 185 LE-s változatot már 6-os automatával szerelték. Ha van jó tanács azt szívesen fogadom.
Köszi a választ. Én is úgy gondolom, hogy sajátosság, mert amikor felhívtam egy szakszervizt rögtön azt mondta a munkafelvevő, hogy vagy főtengely szimering vagy ki szokott esni egy kupak. Megkergetve nem volt, már-már túl nyugodtan vezetem. :)
Egy kis segítséget szeretnék kérni. 2004,d5, xc90-es autómon a főtengely fölött van egy kis dugó ami kiesett és elég szép olajtócsát okozott. Azt szeretném kérdezni, hogy ez csak véletlen vagy valamelyik másik alkatrész kezd tönkremenni és ezért nyomta le ezt a kupakot. Csatoltam egy fényképet is.
Köszönöm a válaszodat és a segítséget. Közben egy barátom megtalálta az általad említett navi progit és kiírta nekem. Azóta gyönyörűen működik. Bár első körben nem akarta megenni a lejátszó, úgyhogy rá kellett tisztítani a fejre. Négy-öt próbálkozás után sikerült. Azóta működik. Nagy boldogság volt. Azóta csak a kihangosító miatt mérgelődöm, hogy a Vodafone nem hajlandó testvér sim kártyát adni.
A verda XC90 2006 D5 185Le,301ekm,2-3 hete üzem melegen másodikra,harmadikra indult.Reggel -14 ben küllőre.Tegnap előtt megáll,leállít.garázs kinyit és7.re sem indul!!!! 5-10perc elteltével próba és indult.Hidegen jól indul,melegen 2.-3.indításra.
Valaki járt már így? híba kód nincs!Ötlet esetleg?
Szia, én korábban írtam hasonló jelenségről, csak nekem balra kitekert kormánnyal tolatáskor recsegett igazán, de akkor nagyon durva volt, néha fékezéskor is recsent.
Tapogatózásként át lett fújva WD40-el több dolog, többek közt a motortartó bölcső ami fel is lett lazítva és lehúzva, pár hónap után visszatért a recsegés..
Nekem is azt mondták, hogy gyakori a típusnál, olajozgatni és/vagy gumilapokkal hézagolgatni lehete ha zavar.. egyébként bölcsőben kéne a bakokat cserélni, vagy egyben a bölcsőt.
Azóta még egyszer át lett fújva valami kenősprével..
Korrektnek tűnik a szerelőd, én több helyen is megmutattam és első körben mindenki féltengelyt vagy motortartó bakokat akart cseréltetni vagy éppen osztóművet javíttatni..