Kevés a konkrét info, a műszaki átalakítás módszereire és az üzemelési tapasztalatokra vonatkólag, az egyes dieselmotor típusok különböző érzékenységéről nem is beszélve
Mi a pirtói cég elérhetősége? Én is szeretnék egy normális, átlátszó tartályt csináltatni olyan véggel, amire rendesen csatlakozik a csap. Tudnak menetet készíteni a tarály végére? Üdv!
Bizony TDI, és a vásárlás előtt a gépkönyvében nézd meg, írva vagyon-e a használható üzemanyag fajták közt a biodízel. Ha igen, akkor az üzemanyag ellátó rendszer gumi és műanyag elemei fel vannak készítve, és a háztájit is derekasan viselik. Ajánlom a VW konszern által gyártott TDI-t azok közül, melyeket a PD technika bevezetése táján utolsókként gyártottak. Törzsmotor PD, csak kapott egy adagolót, és hozzá egy TDI hengerfejet.
Sziasztok! Eladó egyben 7 hordó, azaz 1400 liternyi fáradtolaj, autószerelő műhelyből! Nincs beleborogatva fagyálló és hasonló szemét, csak olaj, benzin, gázolaj... Ha valakit érdekel, jelezze itt és kiírom a telszámomat. Üdv!
"Na annyit elárulok, hogy a dízelmotor sűrítéskor közel 400fokra hevíti a levegőt, ha teletankolod a verdát benzinnel, nem azért áll meg a motor mert nem égeti el, hanem mert már a teljes sűrítés előtt begyullad és "visszarúg" (nem hallottál még arról, hogy (csöppet parasztos kifejezéssel) "lerobban a hengerfej"???"
Akkor van baj valakivel, amikor elhiszi magáról, hogy mindent tud és tévedhetetlen. Na, ekkor szoktak az emberek ilyen és ehhez hasonló orbitális marhaságokat leírni!!! Ha már ekkora mellényt szabattál magadnak és veszed a fáradtságot leszólni hozzánk a magas lóról, legalább alapfokon próbáld megtanulni azt, amiről szónoklatot tartasz!!!
Ugye nem annyira bonyolult egy diesel körfolyamat, aki 3-ig tud számolni, annak nem okozhat gondot megérteni. A diesel _LEVEGŐT SZÍV ÉS SŰRÍT ÖSSZE_, tehát a hengerben nincs semmi ami a sűrítés folyamán begyulladni tudna, így benzin sem, ha valaki kizárólag azt tankolna. Ebből adódóan visszarúgás sincs, meg lerobbanó hengerfej sem. Még egyszer leírom, bár ez számodra valószínűleg most is magas lesz. A benzin, zárt térben, nyomás alatt csak meghatározott súlyarányú levegő keverék esetében képes meggyulladni, még szikrától is! A befecskendezés elve miatt ilyen keverékre nincs esély, többek között ezért sem képes a diesel benzinnel működni.
"mindent eléget ami folyik, ég, porlasztható (!), és persze tűrje a kompressziót. Naja, a pb/cng gáz magától nem gyullad be, ahhoz kell segédeszköz (alapjárati gázolajmennyiség, vagy átalakítás szikragyújtásra), mivel kurvajól sűríthető."
A gázos üzemet idehozni megint csak azt bizonyítja, nem tudod miről beszélsz! Amennyiben szikragyújtásúra alakítod, az már nem diesel motor! Vegyes üzemben gázolaj befecskendezéssel gyújtva is pont azt igazolod, hogy ezek az anyagok nem gyulladnak önmaguktól. Gyakorlatilag a vegyesüzem sem a klasszikus diesel folyamat, mivel itt szívóütemben jut az üzemanyag a hengerbe, ezért van jelentősége a kompressziótűrésnek. Diesel esetében azt mondani, hogy "tűrje a kompressziót" égbekiáltó marhaság, éppen ellentétes a működési elvével!!!
"benzines fiat uno, gyújtáselvétel után is jár a motor, persze kb 500-as fordulaton, és csörög. Csak nem azért mert nem szikra gyújt hanem a túlhevült moci???"
Itt és most a diesel hidegindításról volt szó, így a túlhevült otto motort idehozni meglehetősen demagógia! Egyébként ott sem az öngyulladás, hanem a hengerben/hengerfejben lerakódott izzó koksz gyújtja be a _megfelelő keverékarányú, túlhevült (!!)_ üzemanyagot, ami azért fordulhat elő mert nincs gyújtás, ami már korábban elindítaná az égést.
"Így a ha jó az izzító gyertyád, akkor a felforrósodott levegő és a az izzó gyertya már a benzint berobbantja,"
A benzint nem "robbantja" be semmi, az zárt térben csak szikrától, vagy nyílt lángtól képes meggyulladni!! Amúgy sincs szó ebben a keverési arányban benzinről, az elvegyül az étolajjal, aminek javítja az égési képességeit, ha már_meggyulladt!!_. Valamelyest csökkenti a gyulladáspontját is, de ez nem jelentős."
Nem, a benzin nem gyullad meg hogyne. Na annyit elárulok, hogy a dízelmotor sűrítéskor közel 400fokra hevíti a levegőt, ha teletankolod a verdát benzinnel, nem azért áll meg a motor mert nem égeti el, hanem mert már a teljes sűrítés előtt begyullad és "visszarúg" (nem hallottál még arról, hogy (csöppet parasztos kifejezéssel) "lerobban a hengerfej"???
Dízelmoci mindent eléget ami folyik, ég, porlasztható (!), és persze tűrje a kompressziót. Naja, a pb/cng gáz magától nem gyullad be, ahhoz kell segédeszköz (alapjárati gázolajmennyiség, vagy átalakítás szikragyújtásra), mivel kurvajól sűríthető.
Kérdés: benzines fiat uno, gyújtáselvétel után is jár a motor, persze kb 500-as fordulaton, és csörög. Csak nem azért mert nem szikra gyújt hanem a túlhevült moci???
"javítja az égési képességeit" hogyne javítaná, hígul az étolaj, könnyebb porlasztani, plusz lecsökken a lobbanási hőmérséklet (gázolaj 80, benya 25, étolaj 280fok, vagy vmi ilyesmi, van erre elég táblázat a neten)
Ja, az "azt hallottam az autószerelőtől / autószerelő vagyok" kezdődő reagálások nem izgatnak, mert jellemzően csak szerelni tudnak, fizikához kémiához fingjuk sincs, és hülyegyerek létemre jobban és hamarabb felmérem egy autó hibáját, meg kijavítom (szakképzettség nélkül) mint a szerelők nagyrésze (természetesen tisztelet a maréknyi kivételnek). Lehet olvasni szakdolgozatokat és tanulmányokat meg hasonló dolgokat a neten, ott a google.
Legnagyobb sajnálatomra el kell keserítselek, _ez egy TDDi motor_ hengerfeje!!! Hogy 2, vagy 4 szelepes, az jelen esetben tejesen lényegtelen, a porlasztó és a gyertya ugyanúgy van bennük. Miután ez egy közvetlenbefecskendezéses dugattyúkamrás motor, a hengerfej sík, nincs benne semmi olyan "hely", amiről beszélsz, ráadásul tűzkarika sincs benne, tehát nehéz annak az átalakítását/cseréjét elképzelnem!!
"nem is tudtad mi van, csak kötexel."
Igen, szokásom amikor valaki nyilvánvalóan marhaságokkal próbálja etetni a többieket. Viszont feltettem néhány kérdést, amire eddig nem voltál hajlandó válaszolni, ezek a kérdések lehetőséget adtak neked a dolog magyarázatára, de valamiért nem éltél a lehetőséggel. Viszont a válaszok elmarádását szükségesnek tartottad megmagyarázni.
A magam részéről a tényeknek/tapasztalatoknak tudok hinni, viszont ezek jelen esetben nem a Te oldaladon állnak!