Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

409 Creative Commons License 2009.03.01 0 0 4369


Ezek a hangzatos elnevezések a fél ABC felsorolásával, mind CR rendszert takarnak.
Előzmény: .psp (4367)
.psp Creative Commons License 2009.03.01 0 0 4368
DDiS motor.
Előzmény: .psp (4367)
.psp Creative Commons License 2009.03.01 0 0 4367

 

 

 

Urak !

 

Újabb "szakmai "kérdés .

 

 

Suzuki Ignis 2005 ös mit szólna az 50 % os házi szaft - gázolaj keverékhez ??

odourizing Creative Commons License 2009.02.23 0 0 4366
Rendben, köszönöm!
Előzmény: Uldin (4365)
Uldin Creative Commons License 2009.02.22 0 0 4365

Válasz az e-mailre:

 

Korábbi hozzászólásokban megtalálod amit kérdeztél.

Az E85-tel szerintem nem szabad foglalkozni, a benzin tartalom miatt elég robbanásveszélyes lehet.

 

Előzmény: odourizing (4364)
odourizing Creative Commons License 2009.02.17 0 0 4364
Mi a pirtói cég elérhetősége? Én is szeretnék egy normális, átlátszó tartályt csináltatni olyan véggel, amire rendesen csatlakozik a csap. Tudnak menetet készíteni a tarály végére?
Üdv!
Előzmény: hdi2800 (4219)
.psp Creative Commons License 2009.02.14 0 0 4363
:-)
Előzmény: GPter (4362)
GPter Creative Commons License 2009.02.13 0 0 4362
...ez azt jelenti, hogy még nagyobb a választék psp számára a fiatal használtautók terén, mint gondoltam.

Űdv.:
Péter
Előzmény: 409 (4361)
409 Creative Commons License 2009.02.13 0 0 4361

Van az VW-ben is, egészen 2006-ig.
Előzmény: GPter (4360)
GPter Creative Commons License 2009.02.13 0 0 4360
még SEATokba rakták a TDI-t a PD megjelenése után is elég sokáig, de talán a Skodába is.
Előzmény: .psp (4359)
.psp Creative Commons License 2009.02.13 0 0 4359
Valami ujabb autón agyalok és nagyon nem mindegy milyen lesz:-)
Előzmény: GPter (4358)
GPter Creative Commons License 2009.02.13 0 0 4358
Az ugyanazon közvetlen befecskendezős technika, mint a tdi, csak nem turbófeltöltős, hanem szívó kivitel.
Te sem tudsz aludni?
Előzmény: .psp (4357)
.psp Creative Commons License 2009.02.13 0 0 4357
Az SDI az mi a csoda?????
Előzmény: .psp (4356)
.psp Creative Commons License 2009.02.13 0 0 4356
Köszi . Lehet hogy Skoda lesz.
Előzmény: GPter (4355)
GPter Creative Commons License 2009.02.12 0 0 4355
Bizony TDI, és a vásárlás előtt a gépkönyvében nézd meg, írva vagyon-e a használható üzemanyag fajták közt a biodízel. Ha igen, akkor az üzemanyag ellátó rendszer gumi és műanyag elemei fel vannak készítve, és a háztájit is derekasan viselik.
Ajánlom a VW konszern által gyártott TDI-t azok közül, melyeket a PD technika bevezetése táján utolsókként gyártottak. Törzsmotor PD, csak kapott egy adagolót, és hozzá egy TDI hengerfejet.

Üdv.
Péter
Előzmény: .psp (4354)
.psp Creative Commons License 2009.02.12 0 0 4354
Akkor egy TDI -t kell beszereznem.
Előzmény: 409 (4353)
409 Creative Commons License 2009.02.12 0 0 4353

A CR motor, nyomásvezérelt lévén, érzékeny az üzemanyag viszkozitására, szerintem nem fogja megköszönni az étolajat. :-(
Előzmény: .psp (4350)
.psp Creative Commons License 2009.02.12 0 0 4352
Azzal hát.
Előzmény: GPter (4351)
GPter Creative Commons License 2009.02.12 0 0 4351
Sziasztok!

A háztájival?
Előzmény: .psp (4350)
.psp Creative Commons License 2009.02.12 0 0 4350
Opel astra CDTI motoros etethető 50% os bio keverékkel???
Uldin Creative Commons License 2009.02.07 0 0 4349

Köszönöm, megkaptam a levelet.

 

Biztos lesz kérdésem, csak mostanság semmire sincs időm, de alkalom adtán válaszolni fogog a levélre.

 

üdv.

Előzmény: BarG (4316)
Uldin Creative Commons License 2009.02.07 0 0 4348

Bocsi eddig nem volt időm átküldeni erre a címedre krakk témában a levelet. Mail megy.

 

Vannak itt szakemberek ;-)

Előzmény: Hpg (4303)
Yamaha20 Creative Commons License 2009.02.06 0 0 4345
Sziasztok!
Eladó egyben 7 hordó, azaz 1400 liternyi fáradtolaj, autószerelő műhelyből! Nincs beleborogatva fagyálló és hasonló szemét, csak olaj, benzin, gázolaj...
Ha valakit érdekel, jelezze itt és kiírom a telszámomat.
Üdv!
CokeMisi Creative Commons License 2009.02.06 0 0 4344
170-nél.... olcsóbban???? Én még 170ért sem tudok.
Előzmény: kakaó11 (4342)
.psp Creative Commons License 2009.02.06 0 0 4343
Hol ????
Előzmény: kakaó11 (4342)
409 Creative Commons License 2009.02.05 0 0 4341

"Na annyit elárulok, hogy a dízelmotor sűrítéskor közel 400fokra hevíti a levegőt, ha teletankolod a verdát benzinnel, nem azért áll meg a motor mert nem égeti el, hanem mert már a teljes sűrítés előtt begyullad és "visszarúg" (nem hallottál még arról, hogy (csöppet parasztos kifejezéssel) "lerobban a hengerfej"???"

Akkor van baj valakivel, amikor elhiszi magáról, hogy mindent tud és tévedhetetlen. Na, ekkor szoktak az emberek ilyen és ehhez hasonló orbitális marhaságokat leírni!!!
Ha már ekkora mellényt szabattál magadnak és veszed a fáradtságot leszólni hozzánk a magas lóról, legalább alapfokon próbáld megtanulni azt, amiről szónoklatot tartasz!!!

Ugye nem annyira bonyolult egy diesel körfolyamat, aki 3-ig tud számolni, annak nem okozhat gondot megérteni.
A diesel _LEVEGŐT SZÍV ÉS SŰRÍT ÖSSZE_, tehát a hengerben nincs semmi ami a sűrítés folyamán begyulladni tudna, így benzin sem, ha valaki kizárólag azt tankolna. Ebből adódóan visszarúgás sincs, meg lerobbanó hengerfej sem. Még egyszer leírom, bár ez számodra valószínűleg most is magas lesz. A benzin, zárt térben, nyomás alatt csak meghatározott súlyarányú levegő keverék esetében képes meggyulladni, még szikrától is! A befecskendezés elve miatt ilyen keverékre nincs esély, többek között ezért sem képes a diesel benzinnel működni.

"mindent eléget ami folyik, ég, porlasztható (!), és persze tűrje a kompressziót. Naja, a pb/cng gáz magától nem gyullad be, ahhoz kell segédeszköz (alapjárati gázolajmennyiség, vagy átalakítás szikragyújtásra), mivel kurvajól sűríthető."

A gázos üzemet idehozni megint csak azt bizonyítja, nem tudod miről beszélsz! Amennyiben szikragyújtásúra alakítod, az már nem diesel motor! Vegyes üzemben gázolaj befecskendezéssel gyújtva is pont azt igazolod, hogy ezek az anyagok nem gyulladnak önmaguktól. Gyakorlatilag a vegyesüzem sem a klasszikus diesel folyamat, mivel itt szívóütemben jut az üzemanyag a hengerbe, ezért van jelentősége a kompressziótűrésnek.
Diesel esetében azt mondani, hogy "tűrje a kompressziót" égbekiáltó marhaság, éppen ellentétes a működési elvével!!!

"benzines fiat uno, gyújtáselvétel után is jár a motor, persze kb 500-as fordulaton, és csörög. Csak nem azért mert nem szikra gyújt hanem a túlhevült moci???"

Itt és most a diesel hidegindításról volt szó, így a túlhevült otto motort idehozni meglehetősen demagógia! Egyébként ott sem az öngyulladás, hanem a hengerben/hengerfejben lerakódott izzó koksz gyújtja be a _megfelelő keverékarányú, túlhevült (!!)_ üzemanyagot, ami azért fordulhat elő mert nincs gyújtás, ami már korábban elindítaná az égést.


"fizikához kémiához fingjuk sincs,"

Úgy tűnik van ezzel így más is!!!
Előzmény: hulladekegeto (4340)
hulladekegeto Creative Commons License 2009.02.05 0 0 4340

"Így a ha jó az izzító gyertyád, akkor a felforrósodott levegő és a az izzó gyertya már a benzint berobbantja,"

A benzint nem "robbantja" be semmi, az zárt térben csak szikrától, vagy nyílt lángtól képes meggyulladni!! Amúgy sincs szó ebben a keverési arányban benzinről, az elvegyül az étolajjal, aminek javítja az égési képességeit, ha már_meggyulladt!!_. Valamelyest csökkenti a gyulladáspontját is, de ez nem jelentős."


Nem, a benzin nem gyullad meg hogyne. Na annyit elárulok, hogy a dízelmotor sűrítéskor közel 400fokra hevíti a levegőt, ha teletankolod a verdát benzinnel, nem azért áll meg a motor mert nem égeti el, hanem mert már a teljes sűrítés előtt begyullad és "visszarúg" (nem hallottál még arról, hogy (csöppet parasztos kifejezéssel) "lerobban a hengerfej"???

Dízelmoci mindent eléget ami folyik, ég, porlasztható (!), és persze tűrje a kompressziót. Naja, a pb/cng gáz magától nem gyullad be, ahhoz kell segédeszköz (alapjárati gázolajmennyiség, vagy átalakítás szikragyújtásra), mivel kurvajól sűríthető.

Kérdés: benzines fiat uno, gyújtáselvétel után is jár a motor, persze kb 500-as fordulaton, és csörög. Csak nem azért mert nem szikra gyújt hanem a túlhevült moci???


"javítja az égési képességeit" hogyne javítaná, hígul az étolaj, könnyebb porlasztani, plusz lecsökken a lobbanási hőmérséklet (gázolaj 80, benya 25, étolaj 280fok, vagy vmi ilyesmi, van erre elég táblázat a neten)

Ja, az "azt hallottam az autószerelőtől / autószerelő vagyok" kezdődő reagálások nem izgatnak, mert jellemzően csak szerelni tudnak, fizikához kémiához fingjuk sincs, és hülyegyerek létemre jobban és hamarabb felmérem egy autó hibáját, meg kijavítom (szakképzettség nélkül) mint a szerelők nagyrésze (természetesen tisztelet a maréknyi kivételnek). Lehet olvasni szakdolgozatokat és tanulmányokat meg hasonló dolgokat a neten, ott a google.

Előzmény: 409 (4319)
409 Creative Commons License 2009.02.04 0 0 4339

Azt én nem tudhatom, ezt írta. :-)) Tudomásom szerint a Focusban nem volt kamrás motor.
Előzmény: CokeMisi (4338)
CokeMisi Creative Commons License 2009.02.04 0 0 4338
Nem lehet,hogy mégis valami előkamrás motorja van?? Én nem ismerem a fordot.
Előzmény: 409 (4337)
409 Creative Commons License 2009.02.04 0 0 4337

Legnagyobb sajnálatomra el kell keserítselek, _ez egy TDDi motor_ hengerfeje!!!
Hogy 2, vagy 4 szelepes, az jelen esetben tejesen lényegtelen, a porlasztó és a gyertya ugyanúgy van bennük. Miután ez egy közvetlenbefecskendezéses dugattyúkamrás motor, a hengerfej sík, nincs benne semmi olyan "hely", amiről beszélsz, ráadásul tűzkarika sincs benne, tehát nehéz annak az átalakítását/cseréjét elképzelnem!!

"nem is tudtad mi van, csak kötexel."

Igen, szokásom amikor valaki nyilvánvalóan marhaságokkal próbálja etetni a többieket.
Viszont feltettem néhány kérdést, amire eddig nem voltál hajlandó válaszolni, ezek a kérdések lehetőséget adtak neked a dolog magyarázatára, de valamiért nem éltél a lehetőséggel. Viszont a válaszok elmarádását szükségesnek tartottad megmagyarázni.

A magam részéről a tényeknek/tapasztalatoknak tudok hinni, viszont ezek jelen esetben nem a Te oldaladon állnak!
Előzmény: focusos (4334)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!