sziasztok. Olyan problémába ütköztem melyet jelenleg elég nehéz és fejvakarós megoldani.
Jelen esetben egy a64f akadt a hálómba.
Jelenség Semmilyen egységgel nem sem tud az ecm komunnikálni.
Mértem feszültséget. A 18, 23, 30, 86, 3, 5, pinekhez kijön a 12 volt.
mit nem vehettem figyelembe?
ami miatt nem indul?
esp fault brake fault es 15 egységnél tele vágja hibakóddal ha valaki találkozott ilyen problémával és jelen esetben okosabb legyen kedves segíteni Előre is köszönöm
Üdv 4 kereküek! Érdeklődni szeretnék Audi A6 c5-ösömben tud e valaki segíteni abban, hogy a gyujtás levétele után nem alszanek el a kezelőszervek világítása, mi lehet a hiba?! köszi
- az utastérből periodikusan ismétlődő "kerregés hallatszik" kb. 1-2 másodperces szünetekkel. A zaj menet közben és bekapcsolt gyújtásnál, kikapcsolt fűtésnél is hallatszik. Megfigyeltem továbbá, hogy van, amikor meleg motornál hangosabb.
Úgy füleltem, hogy a hang valahonnan a klíma-fűtés szabályzó panel alól, mögül, mellől jöhet.
Van ebben a szerkezetben mozgó alkatrész, amely ezt a kerregő hangot hallatja?
A 2.0 TDI talán megbízhatóbb, a 3.0 TDI meg még erősebb, jobb a hangja, de ott a vezérléscsere húzós. Nekünk voltak 2.0 TDI 150 és 190 lovasok (A4 és Q5-ök), most légrugós '19-es A6 avant 3.0 TDI quattro van, ebben már kellett utántölteni olajat, de egyébként nagyon jól megy és keveset is eszik a 8 gangos ZF váltóval.
Hello! amikor ilyen problémám volt ,egy “fűtéscsap” szétszerelés,pucolás megoldotta a problémát. Ha a cseredarab esetleg bontott akkor én megpróbálkoznék a korábban leírtakkal. Google rengeteg találatot fog dobni rá.
Egy A6 C7 indexével van valami. Ha megnyomom a kart lefele hármat indexel balra ez eddig oké. Ha teljesen lenyomom akkori is indexel hármat majd abbahagyja és ha a kormányzás miatt visszaugrik vagy ha vissza húzom középre akkor megint indexel hármat. Lenyomott állapotban ha rányomok egy kicsit akkor hármat indexel. Felfele rendben van, ott ha megnyomom egyszer akkor hármat indexel, ha felnyomom teljesen akkor folyamatosan indexel. Valaki találkozott már ilyen problémával? Köszönöm előre is a válaszokat.
Adott egy Audi A6 C6 2005 2.4 v6. Klíma probléma. Vezető jobb oldali szellőzőn tökéletes hideg áramlik, középső bal oldalin kevésbé hideg, mellette a jobb oldalin és az utasoldali szélsőn pedig langyos. Fűtéscsapnak nevezett HVCA vezérlő cserélve, klíma töltet jó. Valami ötlet esetleg?
Ha megállítom a kocsit és újra indítom a hiba eltűnik.
Ez logikus, mert addigra már a kompresszorod pótolta a légveszteséget, és minden légrugód a megfelelö szinten áll.
Hogy áll az autó? Vettél észre szintkülönbséget, leereszt valamelyik oldal? A kompresszor gyakran bekapcsol? Annyit még megtehetsz hogy a levegöcsatlakozásokat ellenörzöd szivárgásellenörzö spray-vel.
Ha gyakran bekapcsol a kompresszor, inkább ne használd az autót. Tipikus történet hogy a légvesztes rendszer miatt gyakran bekapcsoló kompresszor reléje összeég, és bekapcsolva marad a kompresszor. (Ezért kell kompresszor cserénél relét is cserélni). Ez tönkre teheti a kompresszort is. Ha alkatrész, (légrugó, kompresszor, stb....) kell, csak a Miessler cuccait érdemes beletenni. Airsus, Arnott, stb... cuccokkal csak szívni fogsz.
Autóvásárlás előtt állok. A jelenlegi autóm egy B6-os Passat 2.0 CRTDI 170LE, de mivel sedan, így a 2 gyerkőc miatt szűk lett. Kombiból pedig az Audit A6 Avant forma tetszik, a 2012-2015ös modellévből. Az, hogy 2.0 TDI vagy 3.0 TDI legyen nem tudom eldönteni. Mikre érdemes figyelnem, egy Passathoz képest mennyivel nőnek majd a javítási költségeim, illetve van-e ezeknek a modelleknek típushibája? Köszi előre is!
Üdv! Lenne egy A6 kombi, aminek a csomagtér ajtaja nem nyílik, ill. nem csukódik automatikusan. Elektromos működtetésű, lenne. A zárás a rosszabb, nyitásnál csak segíteni kell neki. Zárni viszont sokszor "birkózva" tudom. A telók 600Nm-sek. Érzékelők működnek, elektrikus megnézte! Szorul valahol, vagy nagyobb lehet a baj?! Köszönöm!
Szia / Sziasztok! Remélem még valaki nézi ezt a fórumot. A6 C7 avant 3.0 2012-es modellem van. A kormányzárom sajnos elromlott, le kéne szednem. Esetleg tudna valaki ehhez kapcsolódó videót küldeni?
Mérni kell egy nyugalmi áramfogyasztást, valamelyik vagy több vezérlö szívja az áramot. A leg nehezebb az ilyen ritkán jelentkezö problémákat kiszürni. Többször kell az autót nyitni-zárni, és figyelni hogy melyik vezérlö nem alszik el. Idöigényes játék, mert ki kell várni míg elöjön a hiba.
lehet hogy valamelyik vezérlő nem megy alvó állapotba. Az auto bezárása után kb 5perc után a vészvillogó háttérvilágításának el kell aludni. Ha ez nem történik meg , akkor a vezérlők aktívak. google elég sok találatot fog hozni audi a6 battery drain / dead keresésre. A8 aknál is gyakran feljön ez a probléma külföldi fórumokon.
Üdv! Egy olyan problémával fordulnék hozzátok, hogy van a családban egy A6 Avant 2005-ös. Nagyjából fél évente előfordul, hogy 1 nap állás után lemerül az akkumulátor... 2-3 éve lett cserélve, de előtte is csinálta. Találkozott már valaki ilyen jelenséggel? Teljesen tanácstalanul állunk az eset előtt, egyre bosszantóbb, az autóban lassan 400ezer km van, mindent megkapott, de ez, hogy 4-6 havonta lemerül teljesen az őrületbe kerget. Válaszokat előre is köszönöm!
Valószínűleg regenerálni szeretné a dpf-et. (Égett gumiszag szerűt érzel akkor biztos) Diagnosztikával ellenőrizni kellene a szűrő telítettségét és a szenzorok adatait. Ezek nélkül minden csak találgatás és tipp.
Segitséget szeretnék kérni,nem rég lettem Audi tulajdonos, A6 3.0tdi quattro 2004-es,indul szépen csak annyi hogy villog az izzitó jelző,és néha kissebb gáznál mintha kihagyna egy henger,de 1-másodperces jelenetek aztán megszünik,nagyobb gáznál szépen megy, alapjáraton füstől fekete szúró büdös szaga van :)
Sziasztok! Vásároltam egy 2018 év végi Audi A6 Avant 45 Tdi autót és Belgiumból jött a drága és a hozzá adott holland nyevű kezelési útmutatót sajnos nem nagyon tudom értelmezni. Tud valaki segíteni, hogy honnan tudnék szerezni hozzá magyar nyelvűt akár elektronikus formában? Előre is köszönöm szépen a segítséget!