Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Arris Creative Commons License 22 órája 0 0 8163

Én is hogy kijött a csavar speckó lazító nélkül meg hogy úgy feküdtem alatta ki be mászva és csak összejött. Nem a legpasszentosabb az új dob hiába specifikus, de azé nem is olyan rossz :) A régit mindenképp cserélni kellett. Ilyen 

 

Az alján pici lukkal. Nem volt hangja. Még úgyse, hogy a tömítés is semmivé lett. És ez már tavaly ilyen volt, csak ugye a tapsztalatlanság, hogy megnézzem még jobban mit veszek...

A csavarok még elég viselhető állapotban vannak ehhez képest :)

Előzmény: DN3 (8161)
Attila230 Creative Commons License 22 órája 0 0 8162

Köszönöm a segítséget!!

Előzmény: B.GY (8159)
DN3 Creative Commons License 3 napja 0 0 8161

Jól van, örülök neki. :-)

 

Előzmény: Arris (8160)
Arris Creative Commons License 3 napja 0 0 8160

Lejött. Tekertem, csavartam, fújtam neki, állni hagytam, de csak sikerült. Pozicionálás után felkerült az új dob is. Egyik csavar szivatott a másik az jött le mint annak a rendje. Gyászos a gyári dob kinézete egy pöppet. 

Előzmény: DN3 (8153)
B.GY Creative Commons License 3 napja 0 0 8159

Astrából nem volt C-s de ez biztos jó lesz hozzá.

https://cromax.hu/karosszeria/karosszeria_lemezek/vonoszem/vonoszem_opel_36918

Attila230 Creative Commons License 4 napja 0 0 8158

Sziasztok!  Kollégám vonószemet keres Opel Astrájához. Azt hiszem C-s kombija van,ha ez számít. De meg tudom kérdezni tőle a pontos típusát. Mivel hihetetlen,de nem netezik,ezért én keresek neki. Van valakinek feleslegbe,vagy honnan lehetne beszerezni egyet?  

Köszi előre is a válaszokat!!  Üdv: Ati

 

 

DN3 Creative Commons License 4 napja 0 0 8157

Ahogy gondolod. Én ugyan nem foglak győzködni.

Előzmény: MBman (8155)
MBman Creative Commons License 5 napja 0 0 8156

Ezt mondtam, alapvető szerszámok, kellékanyagok nélkül nem érdemes nekiállni autót szerelni, mert csak szívás van vele.

 

Jobban jársz, ha a 20 ezer Ft-os tuning dob plusz az 5 ezret kitevő kellékanyagok helyett veszel 15 ért egy utángyártott dobot, a másik 10 ezer Ft-ot meg add oda a szerelőnek, cserébe meg lesz csinálva normálisan.

Előzmény: Arris (8152)
MBman Creative Commons License 5 napja 0 0 8155

Mire? :) Eke taliga kereket, lovasszekár kereket bekenni jó, hogy ne nyikorogjon. Másra nemnagyon.

Előzmény: DN3 (8153)
DN3 Creative Commons License 5 napja 0 0 8154

Összeszereléskor nem árt valami grafitos szerelőpasztával bekenni, akkor legközelebb könnyebben szétjön.

Előzmény: DN3 (8153)
DN3 Creative Commons License 5 napja 0 0 8153

Jó a WD40 is.

Előzmény: Arris (8152)
Arris Creative Commons License 5 napja 0 0 8152

Na most már azért parázok. WD40el fújtam 2x, de persze igazi csavarlazítót elfelejtettem venni a szerelékek mellé mert nem jutott eszembe :/ Persze nem is ajánlották mikor mondtam, hogy nem olyan jó állapotban van a csatlakozása a dobnak és mégse mert akkor már azt is veszek.

Előzmény: DN3 (8151)
DN3 Creative Commons License 5 napja 0 0 8151

Az ilyen összerohadt kipufogó csavarok nagy szívást tudnak okozni. Egyszer a Kalosommal szenvedtünk egy nagyot; három csavart kellett megbontani a katalizátor előtt, és a háromból csak egy jött ki normálisan, a másik kettő eléggé viseltes lett a végére, az egyik eltört félúton, a másik leette a menetet. Pedig mindhárom megindult először. De reméljük neked szerencséd lesz.

 

Előzmény: Arris (8150)
Arris Creative Commons License 6 napja 0 0 8150

Közben rájöttem. Tegnap voltam a Bárdiban és ott is ezt mondták, nincs külön anya a csavaron. Vagyis a dob csavaros csatlakozásában van a két csavar és azokon a rugók. Ennek tömítése is van amit látni is lehet. Spray-ztem, hogy megtudjam mennyire vállalható a kiszedés. Úgy néz ki mozdulnak a csavarok, persze értem én hogy óvatosan kell kiszedni őket.

Előzmény: MBman (8149)
MBman Creative Commons License 2017.04.19 0 0 8149

Szerintem az a karimakötés úgy van megoldva, hogy az egyik karimában két menetes furat van, a másikon meg sima furat, így anya nélkül van összehúzva. A Vectra alatt így van megoldva az első kipiffogó csőszakasz és a középdob toldása. Külön tömítés nincs, homorú és domború felületek vannak kiképezve, jól össze van szorítva. Hőálló pasztát szoktam tenni közé, hogy még jobb legyen a tömítés.

 

Ha te akarod cserélni a dobot, akkor javaslom ne csak tapogasd, hanem nézd meg rendesen hogy van összerakva. Milyen csavar van, milyen alátát, és tömítés. Tapogatás nem elég. Bár szerintem alapvető műhely szerszámok (fúrógép, fúrók, emelők, flex, crowa készlet, stb), és anyagok nélkül nem érdemes nekiállni kipuffogót szerelni. Simán benne van a dologban, hogy beleszakad a csavar a furatba, amit ki kell onnan szedni valahogy. De az is benne van a dologban, hogy csak lenyalódik a csavarfej, akkor Flex-el lehet levágni az egészet. Még én sem szívesen állok neki kipuffogót szerelni, mert igaz, hogy nem esek kétségbe, ha kell egy csavar, bemegyek a műhelybe, aztán veszek egyet a polcról. De ha véletlenül nem a toldásnál jön szét két részegység, hanem törik valahol, akkor lennék lőve, mert hegeszteni nem tudom. A legjobb, ha kipuffogósra bízod, mert ha pl faragni kell a tuning dobot, hogy bemenjen a helyére, azt is meg tudja csinálni.

Előzmény: Arris (8143)
MBman Creative Commons License 2017.04.19 0 0 8148

Szerintem ez a brigécolozás hiba volt. Nem kellett volna átmosni a motort. Lehet, hogy olyan helyre is belefolyt, ahova nem kellett volna (pl csapágyak). Egyáltalán minek kell tisztítani a motor belsejét, ha nem volt olajsáros? Összerakás indítás után az első pillanatban olajos lesz az egész. Azt sem értem, mi az hogy opelhez képest fémtiszta látvány. Ha opel, akkor koszosnak kell lennie?

Előzmény: JohnyFirpo (8144)
eisman1323 Creative Commons License 2017.04.19 0 0 8147

Sziasztok!

Nagy gondban vagyok.Adott egy Astra H 1.4 (Z14XEP).Dieseles hangja kezdett lenni az autónak.Volt rajta komplett szivosor csere,kicsit halkult,de még mindig maradt.Ezt követte komplett vezérmülánc minden tartozékával együtt.Ez után érezhetöen legyengült az auto nem megy ugy mint elötte és alapjáraton se igazi a motor járása.Többen mondták,hogy a vezérlés arréb kerülhetett egy picit,de célszerszámmal történt a csere nem tudott elmozdulni.Azota 2 szer lett szét-összerakva.Viszont a diesel hang teljesen elmult:)

Valakinek bármilyen ötlet?Kompresszio teljesen jo,az auto mégis erötlen.Gyári Tec2 vel kivillogták Fötengelyjeledo hibát.Ez is cserélve lett a hiba ugyanúgy tart.:((

 

Bármilyen ötletet,tanácsot szivesen fogadok.

Tashil Creative Commons License 2017.04.19 0 0 8146

Sziasztok!

Opel Astra h 1.4 autómnál a teljes műszerfal le-le áll egy pillanatra. Első alkalmaknál csak pár 100km-ként, de az utóbbi időben percek alatt többször is. Ha valaki tudja, hogy mi lehet a hiba kérem segítsen megoldani.

Előre is köszönöm a segítséget.

jancsus Creative Commons License 2017.04.18 0 0 8145

Sziasztok! Tetősínes Astra H kombira

Keresek tetőcsomagtartót!!!!

JohnyFirpo Creative Commons License 2017.04.15 0 0 8144

 

Sziasztok!

 

Érdeklődni szeretnék!

Kellemetlen a dolog, mert kb másfél hónapja lett véve a kocsi, kereskedésből, akkor ott nem hallatszott a probléma, miért is hallatszott volna? :)

 

Tehát a jármű:

Opel Astra H, 1.6 benzin, Z16 XEP, 2006 twinport, 232 ezer km

 

A vételt követően vezérlés (INA), gyertyák (Denso), olaj (Mobil 5w-30) lett cserélve, valamint olajszivárgás miatt a karter és a szelepfedél is lekerült. Nem volt nyoma évtizedes olajsárnak, ami arra utalna, hogy nem cserélték az olajat, Opelhez képest fémtiszta látvány fogadott, a karterben sem találtunk semmit.
Szépen át lett mostva minden apró felület, mivel egyszerre volt lenn a karter és szelepfedél is, nem volt probléma, mi folyik lefelé. Brigéciollal aprólékosan elmostunk mindent!

 

Összerakás után, de előtte is hallható volt, egy hang ami legjobban álló helyben 2000-res fordulattól kezdődik, addig hallani, míg el nem nyomja a motorzaj, kb 3000-3500-ig.
Tipikusan felülről jön a hang, de nem tudom eldönteni már.. Olyan hidrotőke / dugattyúlógás / hajtórúdcsapágy hangja van.
Nem kimondottan egy hengertől, hanem úgy összességében.
Álló helyben, főleg melegen hallani, hidegen kevésbé. Viszont, ha ez mond valamit álló autót 2000-2300 fordulaton tartva, sebességbe téve és a kuplungot lassan ráengedve, hogy ne essen le a fordulat, elég jól elcsendesül a csörgés, már-már megszűnik.

 

Igen, a twinportos Opel motor hibája, hogy a szívósor állító csappantyúsor műanyag része megkopik és ugyanilyen zörgő hangot ad fordulaton. Természetesen erre szakosodott céggel fel lett újíttatva, nagyon korrekt módon, ránézésre és érzetre is stabil részét képezi most az autónak! Tiszta és felújított a szívó oldal és EGR rendszer is!

A hang megmaradt a motorból...


Megköszönném a segítséget!

 

Arris Creative Commons License 2017.04.15 0 0 8143

A gyári dob az utolsókat rúgja és csere érett. Ezért azon gondolkoztam, hogy lehetne helyette egy ilyen 

http://www.fonixtuning.hu/index.php?page=webshop&subpage=details&id=25747&from=stock

De ahogy nézem a csatlakozást az autó alatt, lehet még csavarokat sem ártana hozzá nézni. Tapogattam és nem érzek a szárakon anyákat, a G alatt ez mennyire szokványos?

kokopali Creative Commons License 2017.04.11 0 0 8142

Szia! Elég régi a hozzászólásod, de most láttam csak. Az én problémám is ez, szervízek válasza, éljek vele így! A megoldás, kulcs ki, vársz kb egy percet, vissza és indul, az ok, hogy az immo nem tudja valamiért beazonosítani a kulcsot, és kell az egy perc, hogy elfelejtse az elöző értéket és akkor indulni fog.

 

Előzmény: hvo88 (7209)
sasa58 Creative Commons License 2017.04.11 0 0 8141

Ezt most komolyan gondolod, hogy 7 év után olvassa a topicot az illető, és válaszolni is fog?

Előzmény: history81 (8140)
history81 Creative Commons License 2017.04.10 0 0 8140

Üdv,van esetleg fejlemény a témában?

Köszönettel!

Előzmény: ivrana (76)
kokopali Creative Commons License 2017.04.10 0 0 8139

Ez így igaz, én ebayon vettem, ráadásul olyat, amin van egy pici kapcsoló, nem kell kivenni, csak a kapcsolóval kikapcs.

Előzmény: sasa58 (8130)
tiborh78 Creative Commons License 2017.04.07 0 0 8138

Vaterás odb 2 mini vel, NE is probálkozzatok! van új, ha kell valakinek.

 

tehát EZZEL NEM MEGY: (astra h 2005 cdti z17dtl)

 

http://www.vatera.hu/obd2-elm327-bluetooth-auto-hibakod-diagnosztikai-eszkoz-uj-tipus-keszleten-2457413528.html

 

ezzel megy:

 

http://netdigi.hu/ELM327-MINI-BLUETOOTH-HIBAKODOLVASO-ELM-327-fekete

 

 

ez is van vaterán, ebből pár jó párat vettem.

Előzmény: MBman (8128)
tiborh78 Creative Commons License 2017.04.07 0 0 8137

pontosan!

 

az iphone beteges, lekorlátozott bluetooth módja miatt.

 

viszont a Wi-Fi -s megy. (iPhone-on)

 

 

Előzmény: zoom03 (8131)
DIXI7 Creative Commons License 2017.04.05 0 0 8136

Sziasztok!

 

A héten vásároltam egy Astra H 1,4-es GTC benzin-gáz üzemű autót 2007-es évjárat. A tapasztalatom az lenne (gázt még nem használtam), hogy néha nem indul elsőre az autó. 2-3 másodpernyi indítás után megállok, várok picit, majd újra próbálkozok és akkor már pöcre indul. Volt, hogy reggel elsőre beindult, majd délben amikor indítani akartam, megint csak másodszorra sikerült de akkor mindig rögtön indul. Ez teljesen természetes vagy lehet gond, mondjuk a gyertyával vagy akksival?? A vásárlásnál az eladó valamit magyarázott, hogy mivel LPG üzemű is az autó, így az indítás tovább tart. Lehetséges ez?

Köszönöm a válaszotokat előre is.

MBman Creative Commons License 2017.04.03 0 0 8135

Valószínűsítem, hogy a membrán attól szakad el, idő előtt, mert megnövekedett a kartergáz a motor kopottságából adódóan. Ez a membrán éppen a kartergáz valamilyen szintű szabályozását látja el a szelepfedélben, a katergáz visszavezető cső és a motor közt. Természetesen az olajfogyasztás ettől nem fog megszűnni.

Előzmény: MikeO (8134)
MikeO Creative Commons License 2017.04.03 0 0 8134

Szia!

Nekem a membrán csere után a bosszantó, váratlan motorleállások megszűntek, sajnos a 7-8dl/ 1000km-es olajfogyasztás megmaradt. :-(

Előzmény: dknight79 (8133)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!