Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

fenyooldrider Creative Commons License 23 órája 0 0 7223

Tényleg,elfelejtettem, hogy a Tiéd fiatalabb,nem Z16XER, hanem A-val kezdődik a motorkódod, lehet, hogy ott más a trafósor is!

Igen, azt én is érdekesnek találom, hogy más, gyakorlatilag dupla ellenállás értékkel ugyanannak mondja a katalógus, pedig mint tudjuk, pont erre kényes a vas!

Előzmény: sasa58 (7221)
golyó75 Creative Commons License 25 órája 0 0 7222

Nagyon szépen köszönöm a segítséget ,sikerült megnézni a Cim javítást de nekem bonyolultnak tűnik, de legalább tudom mi történt.

Előzmény: fenyooldrider (7219)
sasa58 Creative Commons License 1 napja 0 0 7221

Én csak azt látom, hogy eredeti gyári alkatrész, gyári csomagolásban.

Tavaly már ezt a kérdést kiveséztük. Nekem ugyan A16XER motorom van és a Csergőnél kifejezetten az RC10MCC gyertyát ajánlották ( GM logós Champion) , szemben az általad linkelt FORQLEU2 - val. Most kb. 15 000 km van benne és semmi gondom. Persze az 5 - 10 kOhm eltérést nem értem, mikor állítólag a két motor gyakorlatilag ugyanaz.

 

Természetesen a Z16XER-be tökéletes az általad linkelt FORQLEU2.

Előzmény: fenyooldrider (7220)
fenyooldrider Creative Commons License 1 napja 0 0 7220

Sasa, amit belinkeltél az nem original alkatrész, hanem után gyártott, ott van a leírásban, hogy  'A" jelű alkatrész, ami az első osztályú után gyártott jele a cserőnél!

De ha jobban elolvasod a részletes leírást,amit Én original GM ként linkeltem annak némely értéke nem egyezik a Te általad linkelttel!

Pld az eredeti ellenállása 10KOhm, a z általad linkeltté 5KOhm!

Anno a sok trafóhibát pont ide vezettük vissza, meg a szikra átadó keresztmetszetre, ami a GM-é a legnagyobb, talán nem véletlen!

Lehet, hogy nincs igazam, de mióta mindenkit sikerült rábeszélni a gyárira, azóta nem hallottunk trafóhibáról hál' istennek!

Meg miért ne, ha nem drágább mint az 'egyéb" ?

Előzmény: sasa58 (7217)
fenyooldrider Creative Commons License 1 napja 0 0 7219

CIM modul hiba! Ez típushiba sajnos nálunk, de csak annyi a baja, hogy hideg forrasztásos, ezeket a hideg forrasztás pontokat át kell forrasztani rendesen, eztán sebaj!

Gondolom nem vagy képben, ide regisztrálj be és keresd meg a Cim javítását, ott van a házilagos kivitelezés pontosan, érthetően leírva:http://opelmuhely.com/regisztracio

Előzmény: golyó75 (7218)
golyó75 Creative Commons License 1 napja 0 0 7218

Sziasztok.Segítséget szeretnék kérni ,van egy H Astrám reggel bementem dolgozni vele és délben mikor mentem a kocsi fele a vész villogó működött (nincs riasztó benne ). Nem lehetett kikapcsolni így levettem az aksi sarut.Miután vissza tettem a villogás megszűnt de a műszerfal teljesen működés képtele.Hibaolvasóval U2116 hibakódot ír ki (megszakadt a kommunikáció a műszerfallal ) valakinek van valami ötlete ? Előre is köszönöm a segítséget !       

sasa58 Creative Commons License 1 napja 0 0 7217
Előzmény: fenyooldrider (7215)
jancsus Creative Commons License 2 napja 0 0 7216

Köszönöm!!! Bocs a helyesíràsért, telóról nyomom.

Előzmény: fenyooldrider (7215)
fenyooldrider Creative Commons License 2 napja 0 0 7215
Előzmény: jancsus (7214)
jancsus Creative Commons License 2 napja 0 0 7214

Sziasztok!

 

Gyertyacsee előtt àllok, Z16XER-be melyik gyàri a jó?

Régeben tudtam, de kialudtam.

 

Üdv jancsus

fenyooldrider Creative Commons License 3 napja 0 0 7213

Jómagam mindenképpen először teletöltöttem volna az aksit, esetleg töröltem volna a hibalistát!

Az, hogy a motornak mechanikus baja lenne, azt kizártnak tartom az előzmények tudatában, ja és úgy tudom, hogy a Z16XER motornál a dugattyúban ki vannak hagyva a szelepek helyei, tehát nem tudja agyonverni a motor magát!

Előzmény: hvo88 (7212)
hvo88 Creative Commons License 4 napja 0 0 7212

Először is köszönöm a reagálást! Az első gondolatom nekem is az akksi és az önindító volt. Rángatva és erőltetve tényleg nem volt az autó. Miután lezártuk az autót 3 napig hozzá sem nyúltunk. Máskor állt már többet is. A szerelőnél kiszolgáltatott helyzetben voltunk mivel idegen hely ismeretség nélkül… De nem egy sufniba vittük. Normális nagy szerelőműhely látszólag értelmes és segítőkész szerelővel. Telefonban is mindig korrektek voltak. Az önindítót felújították a computert kiolvasták de nem jutottak előbbre ezért vitték tovább. Még egy petákot sem fizettem, hiszen az autó még nincs meg. Lehúzásra éppen nem gyanakodnék de bármi lehet persze. Az igazsághoz hozzátartozik, hogy mondták nagyon elvannak havazva és voltak 1 hét szabin is. Na de akkor is! Szóval minden eshetőséget figyelembe véve engem most legjobban az érdekelne, hogy ilyen esetben vajon mi lehet a legdurvább a probléma? Milyen alkatrész kellhet pl amit egy ilyen autóhoz nem lehet beszerezni? Mi tart már több mint egy hónapig? Ha pl autópályán 150 nél szakadzt volna a vezérműszíj és szétgyalázott volna mindent, szerintem már akkor is lehetne vmi fejlődés nem?

Előzmény: fenyooldrider (7211)
fenyooldrider Creative Commons License 4 napja 0 0 7211

A betolástól vagy kíméletes behúzástól 99%, hogy semmi baja nincs mechanikusan, az az 'átugrás"  dolog mese habbal, urbánus legenda!

Ahhoz nagyon fel kellene gyorsítani a vontató autónak és ész nélkül kellene rádobni a kuplungot a vontatottban, hogy átugorjon, de ennek igen kicsi az esélye, főleg a régebbi autóknál fordulhatott elő, ahol még nagyon keskeny és rugalmas volt a szíj! Na, a miénk nem olyan már!!!

Amúgy, ha nem csinálja meg használhatóra a szerelő az autót, akkor milyen alapon fizetsz a semmiért?

Ha hülye hozzá, akkor nyilván olyan alkatrészt cserélt ki, amit nem kellett volna, tehát rakasd vissza a Tiédet, ha egyáltalán csinált vele bármit is!!!

Ez szimpla lehúzás gyanús eset, szerintem jobban jársz, ha kér előre egy árajánlatot a javításról, ha ezt nem tud adni, akkor legfeljebb egy diagnosztikai vizsgálatról tud árat adni, de ott meg ki kell derülnie, hogy mi a baja!

 

fenyooldrider Creative Commons License 4 napja 0 0 7210

Elsőre az aksira gondolnák, mivel leállításkor még minden rendben volt, ezek az autók nagyon kényesek erre, főleg a benzinesek a sok elektronika miatt!

Gondolom azért nyitogattátok ezért, azért, meg be is volt talán riasztva, ami mind ezi az áramot és ez egy gyenge aksit nagyon hamar le tud amortizálni!!

A motorhibát gyakorlatilag kizárhatod, ha olyan helyen álltál, hogy a nyest hozzáférhetett a géphez, akkor nem ártana átnézni a kábeleket ,stb!

De mindenek előtt csinálni kellene egy kiolvasást, vagy minimum egy pedáltesztet, hogy van-e hibakód?

 

 

Előzmény: hvo88 (7209)
hvo88 Creative Commons License 5 napja 0 0 7209

Sziasztok! Vélemenyéteket szeretném kérni, egy nekem már nagyon bosszantó dologban. Szóval kb. egy hónapja voltunk nyaralni és amikor onnan hazafelé indultunk volna az autó egyszer csak nem akart indulni. Előtte sosem volt vele ilyen probléma. A következő képpen történt a dolog: Mikor megérkeztünk, ugyebár problémamentesen az autót a nyaraló előtt hagytuk 3 napig. Hozzá sem nyúltunk. Induláskor indítózásra tekert egyet az önindító de nem indult be a kocsi. Kb 3-4 próbálkozás után feladtam. Próbáltuk bebikázni, betolni és utána kicsit meghúzni másik autóval de semmi. Először még látszólag minden más elektronikus kütyü mőködött az autóban, de a próbálkozások után a kijelzőn csak ”F” betű jelent meg. Sem a km óra se  a benzin mutató nem mozdult. Muszáj voltunk otthagyni egy szerelőnél. Elmondása szerint volt vmi gond az önindítóval amit megjavított, belenézett a számítógépbe is de az autó csak nem akart indulni. A vége az lett, hogy egy másik szerelőhöz vitte az autómat aki állítólag jobban ért hozzá, mert szerinte lehet a motorral van baj mechanikailag. Szóval most már kb 5. hete van az autóm szerelőnél tőlem kb 100 kmre. De még mindig nincs kész. Szerintetek ez normális? Tehát valaki hozzáértőtől kérdezném, hogy úgy egyáltalán mi baja lehet egy ilyen autónak álltó helyében? És milyen komolyabb probléma merülhet fel amit ennyi idő alatt nem lehet orvosolni? Egyáltalán mire számíthatok? Mi lehet a legkomolyabb dolog? Már gondoltam rá, hogy a behúzás, betolás nem használhatott neki. Esetleg ugorhatott a vezérműszíj és hát akkor tudjuk mi következik… Na de ennyi idő alatt szerintem már egy motort is ki lehetett volna cserélni nem? Esetleg vkinek volt már hasonló problémája? Mármint indítás szempontjából? Jah az autó 1.6 benzines, 2005-ös kombi. És előtte sem motorikus sem elektromos problémája még nem volt.

B.GY Creative Commons License 2016.08.19 0 0 7208

Én a 17.kerületben lakom. Az elég kívül van:)

Előzmény: DN3 (7198)
fenyooldrider Creative Commons License 2016.08.19 0 1 7207

Tényleg nem értem Én sem, de a lakóházam biztosítása sem egy komoly összeg!

Annyit kell tudni róla, hogy szintén a netrisk kötötte még anno az OTP biztosítónál, a ház egy kisvárosban, Enyingen van a Balatontól 7km-re, a biztosítási értéke (amit megsemmisülés esetében csengetnének 16 millió forint, a biztosítás vonatkozik :

tűzkár, vízkár, viharkár, földrengésre és üvegkárra, amit bárminemű oknál fogva kitört üvegre fizetnek az üveges számlája alapján! Ja természetesen takarja a garázs szintet-lakó és manzárd szintet, valamint a melléképületeket is!

Nem egy túl komoly biztosítás,de minden általam fontosnak vélt fő dolgot takar!

 

Tudom, hogy nem hinnétek el az összeget, íme az e havi csekkem, ami szintén nem elírás:

gsis Creative Commons License 2016.08.19 0 0 7206

A lakásbiztosításhoz kötött " olcsóbb kötelező " egy nagy átverés . Négy éve " bepalizott " egy biztosító , a kötelezőm

csökkent , a lakásbiztosításom az új kötéssel nőtt .Jelenleg ott tartunk , hogy a kötelezőm az emelésekkel újból a

régi költségszintre emelkedett , és van egy megmaradt emelt költségű lakásbiztosításom Akkor , végül is

ki járt jól ?

Előzmény: Zsolt_83 (7203)
Zsolt_83 Creative Commons License 2016.08.19 0 0 7205

Aha!A00 és B04 között is van a táblázat szerint ha jól emlékszem 24% különbség. Papíron! Merthogy épp ellenkezőleg, 54%-kal fizetek többet B04-ben, mint annak idején A00-ban. És az adataimban, autómban semmi változás nem történt, csak ennyit emeltek ezek a...

Előzmény: DN3 (7204)
DN3 Creative Commons License 2016.08.19 0 0 7204

 

Gondolom azon múlik, hogy mennyire van Pécs vonzáskörzetében, mert akkor valószínű, hogy az autós bejár gyakran Pécsre, esetleg ott is dolgozik. Vagy mondjuk áthalad-e azon a kis falun egy fontosabb főút.

 

Ahogy nézem, az A00 és a B10 között van azért 50%-nyi különbség, de B08 és B10 között már nem túl jelentős.

Életkorom alapján(55) a legkedvezőbb csoportban vagyok, B 10 a besorolásom, és azért a lakóhely szerinti szorzó (Budapest: 0,87, legolcsóbb település: 0,51) sem ad ki olyan durva eltérést, mint ami fenyooldrider és az én biztosításom között van. (6500 vs. 43000). Szóval a franc sem érti.

Előzmény: Zsolt_83 (7203)
Zsolt_83 Creative Commons License 2016.08.19 0 0 7203

Pécs.

De kipróbáltam, hogy egy környező kis falut írtam be a kalkulátorba és egy forinttal nem lett olcsóbb. De most, hogy láttam az általad belinkelt dokumentumokat, már értem. Fel van sorolva egy csomó település, mérettől függetlenül, amit valamilyen elgondolás szerint egy kalap alá vesznek.

Ha kötnék lakásbiztosítást, meg még nem tudom miket, akkor nekem is 50%-kal csökkenne papíron a kötelezőm díja. Csak éppen a gatyámat is ráfizettetnék velem a sok másra.

Előzmény: DN3 (7199)
DN3 Creative Commons License 2016.08.19 0 0 7202

Van 2015-ös is a Wáberertől:

https://www.wabererbiztosito.hu/docs/kgfb_dijtablazat_20150101.pdf

 

és találtam K&H-t is:

https://www.khdirektbiztositas.hu/KGFB_biztositas_kalkulator/dokumentumok/tarifa_20150217.pdf

 

Érdekes, mennyire más súllyal esnek latba a különböző módosító tételek az egyik és másik biztosítónál.

 

Előzmény: DN3 (7201)
DN3 Creative Commons License 2016.08.19 0 0 7201

Na, találtam valamit, igaz, 2013-as de nem érdekes, úgyis csak a súlyozás érdekel, az meg nemigen változhatott.

 

https://www.wabererbiztosito.hu/docs/kgfb_dijtablazat_2013.pdf

Előzmény: DN3 (7199)
DN3 Creative Commons License 2016.08.19 0 0 7200

Azt már majdnem megközelítettem én is, 29 lett volna a legolcsóbb, és e-ügyintézéssel lehet, hogy még lejjebb is ment volna.

 

Előzmény: B.GY (7197)
DN3 Creative Commons License 2016.08.19 0 0 7199

Na nálad viszont már tényleg nem értem akkor ezt a magas összeget, hacsak nem vidéki nagyvárosban élsz. Rohadtul érdekelne a képlet, hogy mi milyen súllyal szerepel a díj számításánál.

Előzmény: Zsolt_83 (7191)
DN3 Creative Commons License 2016.08.19 0 0 7198

Lehet, hogy Budapesten belül is eltérőek a tarifák, pl. egy külső kerületi elképzelhető, hogy kevesebbet fizet. Én a XIV.-ben lakom, igaz, hogy a külső szélén, de az irányítószámból ez nem derül ki. A Casco nekem is jelentősen lejjebb vitte volna, pontosabban az a biztosító lett volna a legolcsóbb, ahol a Casco-m volt.

Előzmény: sasa58 (7190)
B.GY Creative Commons License 2016.08.18 0 0 7197

Pedig én is Budapestem lakom és 25 ezer pár száz az éves díjam B10-ben.

Előzmény: DN3 (7183)
B.GY Creative Commons License 2016.08.18 0 0 7196

Na jó,de én a szám nélküli hívásokat akarom letiltani.Van amelyik ügynök számról hív.Azzal elbeszélgetek,pár másodpercig bírja:)

Előzmény: Zsolt_83 (7184)
Zsolt_83 Creative Commons License 2016.08.18 0 0 7195

Gondolod a H Astrán 20 évnél régebbi? :D

 

Egy 10 év körüli autót eddig én középkorúnak tartottam. Nem fiatal semmiképp, de ha ránézek nem az jut eszembe, hogy ez már egy öreg rozzant csotrogány, ami csoda, hogy egyáltalán el tud indulni. :)

Ez a kép pl két hete készült. Nekem nem kifejezetten egy tipikus öreg roncs vagy veterán autó jut róla eszembe:

 

 

Öreg autó nekem eddig a 18+ éves kategória volt. De ezek szerint eddig rosszul gondoltam. :)

Előzmény: MBman (7192)
fenyooldrider Creative Commons License 2016.08.18 0 0 7194

Magyarországon?

Középkorú:-))))))

Előzmény: MBman (7192)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!