Keresés

Részletes keresés
Így működik

Bővebben az új keresőről

TotalCar címlap TotalCar fórumok
Arris 2 órája Creative Commons License 1771

El is tűnt az egyetlen 5ajtós 1.8as 140Le Astra a használtról, még a képek se készültek el róla. Vagy lecsapott rá vlki vagy a tulaj meggondolta magát.

kokopali 8 órája Creative Commons License 1770

Nem próbáltam még az OMV-t de meg fogom tenni, régen a 100-as Skodámmal /eladó 74 500 van benne, rozsdamentes, ha valakit érdekel/ mindig OMV-nél tankoltam és tetszett. Még kisérletezem melyik lesz a végső döntés, Gellért neked meg annyit, hogy még nem szereltem fel, mert előbb lesz egy olajcsere és majd utána teszem fel a lemezt, ami már meg van. Egyébként a régi 6-on mértem a fogyasztást, mert Előszállásra járok barátaimhoz, ezt Gellért neked mondom, mivel Dunaújvárosi vagy.

Előzmény: Zsolt_83 (1758)
aNTIGILL 13 órája Creative Commons License 1769

Köszi az infót!

Előzmény: Zsolt_83 (1768)
Zsolt_83 14 órája Creative Commons License 1768

Igen, ott. Leginkább a bal hátsóé szokott legelőször eltörni. Nekem a hangszóró kábele tört ott meg az átvezetésnél. Az egyik szervizben, azt mondták, hogy nem javítható, komplett kábelköteget kell cserélni és adtak egy gusztustalan 200.000Ft + munkadíj árajánlatot.

A másik szervizben (Opel márkaszerviz) egy ezresért megforrasztották, leszigetelték, azóta tökéletes.

Előzmény: aNTIGILL (1763)
Zsolt_83 14 órája Creative Commons License 1767

Látom, a mobiltelefonos böngészés átka... Most már gépről írok.

Előzmény: AstraH1,6 (1765)
AstraH1,6 14 órája Creative Commons License 1766

Nem osztottad még meg az alsó motorburkolatról szerzett tapasztalatodat,véleményt velünk. Jó? Van változás ,észrevételed?

Előzmény: kokopali (1757)
AstraH1,6 14 órája Creative Commons License 1765

Zsolti kérem a hosszú "Ó" helyett a géped numerikus karaktert ír. (ò)

Előzmény: Zsolt_83 (1761)
AstraH1,6 14 órája Creative Commons License 1764

Szia Pali ! Műszert írtam.(tudom pontatlan) Talán lustaságból de nem a tankolás/km számoltam.Egyszer majd felírom az óra állást a két tankolás között,de pár deci nem oszt nem szoroz. Én régebben Shell-nél tankoltam most OMV .(a dunaújvárosi Shell kúton elegem lett a kutasok zaklatásából)

Előzmény: kokopali (1757)
aNTIGILL 17 órája Creative Commons License 1763

Igen, az utóbbi. Hol törik ilyenkor, a zsanérnál ahol átjön az autóból a kaszniba? Egyszerű cserélni v inkább szerviz? 

Előzmény: Zsolt_83 (1762)
Zsolt_83 24 órája Creative Commons License 1762
Ha a középkonzolon lévő központi zár gombján találhatò piros ledre gondolsz, az a gyári riasztó visszajelzője. Ha beriasztok, nekem mindig villog.
Vagy a műszeregységen lévő nyirott ajtò ikonra gondolsz? Az a klasszikus ajtòkábel törés lehet.
Előzmény: aNTIGILL (1759)
Zsolt_83 24 órája Creative Commons License 1761
Nem. Megszokásbòl. Ekkor áll pont függőlegesen 3000-nél a fordularszám mérő. Megszokásbòl mindig ennél nyomom be a tempomatot. Trafiba már én is furottam bele a tempomat nélküli céges kocsival 145 körül és nem jött csekk. Mùltkor viszont a kollegám vezetett az M3-ason. 100-as táblánál még 125-tel gurult. Le is fotòzták.
Előzmény: Kajetano (1760)
Kajetano 28 órája Creative Commons License 1760

Szia!

 

Miért pont 138-al mész?

Ha a trafi miatt akkor feleslegesen vagy óvatos.Szerintem.

Én mindig 150-el megyek én nem jön a csekk:-)

Remélem nem kiabáltam el.DDDDD

1.3 cdti+tempomat:-)))

Előzmény: Zsolt_83 (1758)
aNTIGILL 29 órája Creative Commons License 1759

Sziasztok,

 

Olyan problémám volna, hogy bezárt ajtók esetén néha elkezd világítani a visszejelző a műszerfalon, h vmelyik ajtó nincs zárva. Mikrokapcsoló hiba okozhatja? Van vmi javítási lehetőség v cserélni kell?

Előre is köszi a segítséget! 

Zsolt_83 29 órája Creative Commons License 1758

OMV prémiumot nem próbáltad még? Nekem abból fogyaszt kevesebbet a dízel. A Shellén semmit nem vettem észre a fogyasztásban.

Egyszer-kétszer a teszt miatt kibírtam, hogy 110-zel döcögtem végig az M6-oson. Kíváncsi voltam, így tényleg sokkal kevesebbet fogyaszt-e. Hát nem! Pár deci volt csak a különbség, ahhoz képest ha megyek 138-cal ott ahol lehet.

Hasonló eredményre jutottam, akkor is mikor a Balatonra mentem nyáron, autópálya hiányában (Pécs-Siófok) normál főúton. 90-100-zal alig tudtam 6 alá vinni, olyan 5,5 lett a vége. Igaz, hogy itt át kellett menni a Mecseken, előzgetnem kellett, a sok település miatt sok a lassítás-gyorsítás.

Természetesen én is kizárólag teletanktól teletankig mérek. Dízelnél a BC adat nagyon megbízhatatlan. Erre panaszkodtak a másik fórumon is a dízel-tulajdonosok.

Nekem pl egy bő literrel még alul. Ilyen 4,4-4,8-as átlagokat is szokott mutatni, pedig a valóság nem ez.

Előzmény: kokopali (1757)
kokopali 30 órája Creative Commons License 1757

Szia Gellért! Nekem az 1.6 Twinportos mocimnak nem kell a 7 liter,nyáron két személlyel 5.7-et most a hidegben 2-3 személlyel 6.2, 6.3 l fogyaszt átlagban, úgy hogy pesten is átmegyek vele, ide-oda.Úgy mértem le, hogy full tele a tank és a menet után újból full a tank.  Az igaz viszont, hogy a Shell V Power 95 nitro benzint használom . Azzal egyetértek viszont amit a tempo szeretetéről mondasz 90-110.

Üdv

Előzmény: AstraH1,6 (1756)
AstraH1,6 1 napja Creative Commons License 1756

Szia ! Nekem az 1,6-os van . Valóban vegyesbe 7L-tel el lehet menni . Imádja a 90-110 tempót. Ott a műszer 5,5L-6L mutat.

Előzmény: Lasko Metro (1754)
Zsolt_83 1 napja Creative Commons License 1755

Nincs jelentős különbség, pár deci legfeljebb.

Nálunk a cégnél az 1.4-esnek és az 1.6-osnak is (mindkettő kombi) 7 liter a vegyes normája.

Napi 600km-eket szoktam lenyomni velük. Ebből kb 40-50km város, 400km autópálya 130-140-nel, 150-160km országút 90-100-zal. Nem szoktam vele óvatoskodni, de így is szoktam mindig kapni üzemanyag visszatérítést, tehát norma alatt fogyaszt. (Csak mellékesen teszem hozzá, hogy az 1.4-es más jelentősen túl van a 300.000 futott km-en.)

A 6 litert nem lehetetlen elérni vele.

 

Nekem a dízel szintén 6 körül fogyaszt, de szinte végig pályán használom és nyomom is neki.

Egyébként megértelek, az enyém új korában 8 milla volt. Dízel és az akkor létező összes extrát berendelték hozzá. Gyorsan le is kopogom, de úgy látszik a kivételhez tartozom, akiknek második tulajként se jutott szívás a dízelhez.

Előzmény: Lasko Metro (1754)
Lasko Metro 1 napja Creative Commons License 1754

Sziasztok!

 

Vajon el lehet járni 5 max. 6 literből 100 km-enként egy 1.4-es Astra H Caravánnal?

Az 1.6-os valóban többet eszik?

Mindennapi  melóba járáshoz kellene napi 80 km kb.

Olyan folyamatos 60-80km/h-s tempóval jár az út 5.sebességben.

 

A használt dízelről mindenki csak lebeszél egy új áráért meg inkább lakást veszek:-))

Köszi a véleményt.

Zsolt_83 1 napja Creative Commons License 1753

Nekem is volt, de a hiba elhárításáról csak annyit tudok, amit írtam tegnap délután a másik fórumon.

Előzmény: NZS75 (1752)
NZS75 2 napja Creative Commons License 1752

Sziasztok!

 

Segítséget szeretnék kérni.

Az én autómnál is jelentkezett a gázpedál jeladó hiba (1.7cdti),utána olvasva ez mással is előfordult már és a csatlakozóban van a hiba.

Valaki tudja pontosan,hogyan is lehet megoldani?

Köszönettel.

 

Zsolt_83 2 napja Creative Commons License 1751

Úgy nem csúnya. Nyáron biztos klassz lehet. :)

Egyébként ugyan ezek a kerekek vannak az enyémen is, csak 17"-os méretben.

Ami érdekes, hogy azt írja, szállítható személyek: 5 fő. Hátul középen azon a dombon nem lehet kényelmes ücsörögni.

Nekem személy szerint annyira ezek a harsány barna ülések és fekete elemek a műszerfalon annyira nem jönnek be. Olyan furán elütnek az összképtől. De ez csak a szubjektív véleményem.

Előzmény: AstraH1,6 (1746)
fenyooldrider 2 napja Creative Commons License 1750

Szép is!!

Azért első kérdésem az lenne az eladó fele,hogy nyissuk már le a kemény tetőt!

Érdekes,hogy pont a legnagyobb erényét{kabrio} nem emelte ki és nincs lenyitva egy fénykép sem!

Amúgy a haveromnak ilyen vasa van,ha már láttál kulturált kemény tető mechanikát,akkor ez az!

Ráadásul,mikor becsukja a hátuljába,még mindig marad kb 30cm magas raktér,amit kevés ilyen autó mondhat el magáról!

Amúgy kurv@ szép az életben is,ráadásul ezen látszik mikor le van nyitva,hogy ezt tényleg kabriónak tervezték!

Előzmény: AstraH1,6 (1746)
Arris 3 napja Creative Commons License 1749

Tavaly egész évben TT-t akartam, szintén 1.9-ben, szépségesek. De anyámék miatt cseszhetem a 2/3 ajtósakat. Az a természetes, hogy nekik jó legyen nem az amit én szeretnék :( Ha meg azt mondja, hogy teszek amit akarok, később hallgathatom, hogy szállnak most be hátra.

Lottóznék és nyernék gyűjteném az Opel-eket, főleg a régieket.

Előzmény: AstraH1,6 (1746)
Arris 3 napja Creative Commons License 1748

Cosmo felszereltséget is lehet válogatni adott autó rendelésekor! A tulaj lehet csak fapados Cosmo-t akart.

Nem akarok kanyarkövető fényszórót, drága és nem is vonz mint extra. A fényszórót nem igazán a led menetfény miatt cserélném, hanem pont a lámpatest kiosztása miatt. Nem tetszik a gyári ezüst körfoglalalt a fényszóróban. Tuning eddig is volt most valaki okos kitalálta a boyracer kifejezést éselőszeretettel aggasztják úton útfélen minden megváltoztatott autóra. Marhaság, az ember azért változtat a kocsiján, hogy neki tetszen. Én biztos nem másnak csinosítom az autóm hanem magamnak. Nálam tuti a hűtőrács csere, a lökhárító csere - ami egyébként szintén gyári csak szebb, felnik. Ja még a kerekek ha tudnád azokkal mit akarok akkor mondanád leginkább, hogy baszki ez boyracer! Nem akarok lexus lámpát, nem igazán jön be már.

Nem ragaszkodom az ülésfűtéshez túlzottan. De akkor legfeljebb üléscsere amiben benne van és konzol csere, hogy kapcsoló is legyen hozzá. Persze ez is körülményes, de én sokszor megnehezítem a dolgom.

Előzmény: Zsolt_83 (1744)
Arris 3 napja Creative Commons License 1747

Vagyis pont eléggé körülményes...

Előzmény: Zsolt_83 (1743)
AstraH1,6 3 napja Creative Commons License 1746
Zsolt_83 3 napja Creative Commons License 1745

Ülésfűtésből lehet kapni persze pár ezerért rádobható betétet. Kicsit többért még beépíthetőt is. De mennyivel elegánsabb már, praktikusabb és esztétikusabb, ha a gyári gombokkal tudod vezérelni a középkonzolról, mint a lógó vezetékeket dugdosni a szivargyújtóba...

Előzmény: Zsolt_83 (1744)
Zsolt_83 3 napja Creative Commons License 1744

Bocs, nem akartam elvenni a kedved. Csak arra akartam rávilágítani, hogy ha nem égetően sürgős, én még várnék, nézelődnék a piacon.

A listát pedig csak összehasonlításképp soroltam fel. Az enyém is Cosmos és amiket felsoroltam, azok mind gyárilag benne voltak, ráadásul olcsóbb volt, mint a linkelt példány. Ha találsz, jobb ilyet venni, mint utólag belerakosgatni, szerintem.

Fényszóróból a gyári xenon, kanyarkövető bőven fél milla fölött van alkatrészáron ha utólag akarod berakni. Ha másra gondoltál, Gellérttel pont a minap csevegtünk privátban, hogy az ilyen nagyon típusidegen projektoros ledes menetfénnyel integrált tuning fényszórók eléggé bojrészeres kinézetet adnak a kocsinak, ami esztétikailag nem épp pozitív élmény. Nekem ugyan az a véleményem a "lexusos" hátsó tuninglámpákról is.  A gyári ezerszer szebb, nem mattul, nem párásodik, stb.

Előzmény: Arris (1739)
Zsolt_83 3 napja Creative Commons License 1743

Nekem gyárilag van, de utólagos berakásnál cserés a komplett szélvédő, belső visszapillantó, világításkapcsoló, meg még pár dolog. Szóval az sem olcsó mulatság.

Előzmény: Arris (1742)
Arris 3 napja Creative Commons License 1742

Hát nem tudom mennyire körülményes utólag fényzenzor/esőszenzort beszerelni. Lehet hogy a hátsó ablakokat könnyebb motorizálni.

Előzmény: A2B (1740)