Keresés

Részletes keresés
Így működik

Bővebben az új keresőről

TotalCar címlap TotalCar fórumok
georg76 17 órája Creative Commons License 2689

Köszönöm! így, hogy nincs ott semmi, már bátrabban nekiálltam. 2 perc csavarhúzós feszegetés után le is jött. Csak rá volt marhára szorulva. Dupla gumi tömítés van benne. után töltöttem. Az a cső, ami a műszerfal felé néz csak egy túlfolyó.

Előzmény: AstraH1,6 (2688)
AstraH1,6 18 órája Creative Commons License 2688

Szia . Sima jobb menetes,tehát óramutató járásával ellentétesen jön le. Arra pontosan nem emlékszek,h biztonsági kupak lenne,mint a gyógyszeres kupakok. De ha lecsavartad akkor húzd meg felfelé,lehet,h a nyomásszabályozó szelep miatt nem jön le. Lehet,h az van szétesve. Vigyázz meleg motornál ne csavard le ! És ne járasd úgy a motort,h nincs rajta a kupak mert zárt rendszerű hűtő. A kép illusztráció :

 

 

Előzmény: georg76 (2687)
georg76 20 órája Creative Commons License 2687

Sziasztok!

Érdeklődni szeretnék, hogy a hűtővíz kupakot hogy lehet lecsavarni, mert lelazul ugyan, de utána visszaszorul és ismét lelazul, de levenni nem engedi, hogy után töltsem. Mindig figyelmeztet, hogy ellenőrizzem a szintet, 1,5cm-el a vonal alatt van, de nem vészes.

köszi

Arris 23 órája Creative Commons License 2686

Kiporszívózod.

Előzmény: AstraH1,6 (2685)
AstraH1,6 29 órája Creative Commons License 2685
Tényleg, hogy én erre nem is gondoltam. Van is egy jó hosszú szárú kalapácsom. Csak a szilankokon aggódom.
Előzmény: Arris (2684)
Arris 1 napja Creative Commons License 2684

Most mé mondod? Kalapáccsal kiküldöd a szélvédőt és mehet be az új érzékelős darab.

Előzmény: AstraH1,6 (2683)
AstraH1,6 1 napja Creative Commons License 2683
Vaaaauuu. Miért van az az érzésem, hogy marad a hagyományos kapcsolási mód az autóban.
Előzmény: Zsolt_83 (2681)
cinyoka 1 napja Creative Commons License 2682

no, ez engem is érdekelne...de nincs "automata" állás a kapcsolómon :s

mit is tud ez az opció? kicsit bővebb infó jól jönne :o)

Előzmény: Zsolt_83 (2677)
Zsolt_83 1 napja Creative Commons License 2681

Szia. Kell hozzá még a fényszenzor (középső tükör burkolattal), ami miatt a szélvédőt is cserélni kell.

Előzmény: AstraH1,6 (2680)
AstraH1,6 1 napja Creative Commons License 2680

Szia Zsolti. Nekem a hagyományos világítás kapcsolom van. Ha olyan automatát szeretnék akkor csak kapcsolót kell cserélnem meg azt felprogramozni ,h legyen automata tompítottam. Az a megoldás nem tetszik amikor a hagyományos kapcsolóhoz állandó tompított van .

Előzmény: Zsolt_83 (2677)
Zsolt_83 1 napja Creative Commons License 2679

Csak ha átülök céges autóba, akkor kell nagyon koncentrálnom, hogy ne felejtsem el. De ott meg már a biztonsági öv becsatolása után egyből nyúlok a világításkapcsolóhoz. Ha csak városban megyek, fényes nappal, akkor is. Így hogy bennem van ez a mozdulat legalább kisebb az esélye hogy elfelejtem.

Előzmény: Zsolt_83 (2677)
Zsolt_83 1 napja Creative Commons License 2678

A cikket láttam már tegnap reggel.

A lámpát meg a vilagitas.eu-n árulják. Nézegettem már egy bő fél éve is. Szép-szép, de valahogy nem lenne szívem a gyári ködlámpát kihajítani. Ha nem lenne ködlámpám, lehet beruháznék rá.

Meg aztán meggyőztem magam hogy ködlámpával, kanyarkövető bi-xenon fényszórókkal, beállított menetfény opcióval nekem felesleges is lenne. :)

Előzmény: Arris (2668)
Zsolt_83 1 napja Creative Commons License 2677

Na, többek között ezért van nálam fölprogramozva a menetfény opció. A világítás kapcsoló meg "Auto" állásban, így soha nem kell a világításkapcsolóhoz nyúlnom, így nem is felejtem el.

Szerintem hasznos funkció érdemes beállítani.

Előzmény: cinyoka (2674)
Arris 2 napja Creative Commons License 2676

Legalább mutogattál volna hevesen neki mikor odaér, hogy mit lámpázik ködöt tiszta időben :D

No de ha terjed majd ez a lámpa akkor be tudjátok szerelni már kicsi pénzből is, hogy csini legyen az ótó :)

Előzmény: DN3 (2673)
DN3 2 napja Creative Commons License 2675

Van ilyen. Lámpák alól indulva előfordulhat könnyedén.

Előzmény: cinyoka (2674)
cinyoka 2 napja Creative Commons License 2674

bakker, pont ma reggel/hajnalba történt velem - siófokon -  egy benzinkútról indulva szemből folyamatosan villogtak...no, mondom biztos trafi...aztán egy fenét!!! én balfax nem kapcsoltam fel a villanyt (sajnos a műszerfal világítás a nélkül is megy, nem tűnt fel, hogy kívül nincs pilács....) kint meg már elég világos volt hogy ne tűnjön fel....

 

a DRL legalább világít, ha már a sofőr béna :)

Előzmény: DN3 (2673)
DN3 2 napja Creative Commons License 2673

Igen, lehet. 

Nekem meg az jutott eszembe, hogy épp ma láttam egy autót, aminek csak az egyik ködlámpája égett. Mondtam is magamban, hát te meg mit égeted az egy szem lámpádat, köd sincs! Közben meg lehet, hogy csak kanyarodott. :-)

Előzmény: Arris (2672)
Arris 2 napja Creative Commons License 2672

Csak olvasnit írtam, nem hogy rögtön szereld be! :D

Az viszont rögtön eszembe jutott, hogy mivel a lökhárító alsó részén van ugye mivel ködlámpa, nem villognának a tudatlanok, hogy fel van kapcsolva mikor nincs is köd?

Azért ha úton útfélen csinálnák már idegesítő tudna lenni...

Előzmény: DN3 (2671)
DN3 2 napja Creative Commons License 2671

Szép-szép, de az ára azért húzós. Meg a franc se akarna annyit kábelezgetni. Lusta vagyok, na! :-)

Előzmény: Arris (2668)
DN3 2 napja Creative Commons License 2670

Nincs mit, de én is csak itt okoskodom, túl sok tapasztalatom nincs, nekem is ez az első ilyen elektronikus kütyükkel felszerelt kocsim. 

Ez az, csak ellenőrizd le, itt az idő a tesztelésre! :-)

Előzmény: cinyoka (2667)
DN3 2 napja Creative Commons License 2669

Vagy igen, vagy nem. :-) Vagy részben.

Igazából azért vagyok ilyen bizonytalan, mert valahol olvastam, talán egy fórumon (az is lehet, hogy épp ebben), hogy a H Astrában márpedig nincs kipörgésgátló, valamint a hirdetések túlnyomó részében sem említik, csak a menetstabilizátort. A leírás alapján meg úgy tűnik, hogy a menetstabilizátor egy bonyolultabb rendszer, aminek része a kipörgésgátló. És hát tény és való, eddig nekem se nagyon sikerült még kipörgetnem a kerekeket. Na majd holnap reggel próbálkozom, látom, megjött a tél. Kellett nekem hiányolni! :-)

Előzmény: Zsolt_83 (2666)
Arris 2 napja Creative Commons License 2668
cinyoka 2 napja Creative Commons License 2667

köszi a válaszokat, no majd a latyakos havas úton jól leellenőrzöm, h mit és hogyan csinál....

Előzmény: DN3 (2665)
Zsolt_83 2 napja Creative Commons License 2666

Igen, lehet hogy igazad van.

Előzmény: DN3 (2665)
DN3 2 napja Creative Commons License 2665

Nekem úgy tűnik, mintha az ESP rendszernek része lenne az ASR, de nem vagyok biztos benne. A kézikönyv utal rá, hogy "A rendszer a hajtott kerekek kipörgését is megakadályozza." Ez meg az ASR lenne ha jól tudom.

Előzmény: Zsolt_83 (2662)
DN3 2 napja Creative Commons License 2664

ESP van benne,de hogy ez mennyiben különbözik az ASR-től, csak sejtem, észt nem szeretnék osztani ezügyben. :-)

Az Astra H kézikönyv ezt írja róla: 

 

Az elektronikus menetstabilizáló
rendszer (ESP®Plus) szükség esetén
javítja a gépkocsi menetstabilitását,
az útfelület fajtájától és
a gumiabroncsok tapadásától
függetlenül. A rendszer a hajtott
kerekek kipörgését is
megakadályozza.
Amint a gépkocsi sodródni kezd
(alulkormányozottság/
túlkormányozottság), a rendszer
csökkenti a motor teljesítményét és
egyenként fékezi a kerekeket.
A rendszer használata csúszós
útfelületen jelentősen megnöveli
a gépkocsi menetstabilitását.
Az ESP®Plus beavatkozásra kész,
amint az v ellenőrzőlámpa kialszik.
Amikor az ESP®Plus beavatkozik, az
v ellenőrzőlámpa villog.

Előzmény: cinyoka (2660)
DN3 2 napja Creative Commons License 2663

Ne bizony, annyira azért nem vágyom rá!  Van fönt a YouTube-on jó pár videó, amiken autók csúsznak tehetetlenül, tök mindegy merre áll az orruk, az út szélén meg egy másik autó tulajdonosa nézi szintén tehetetlenül, ahogy belecsapódik a féltett kincsébe. Na ilyet nem szeretnék megélni.

Pl.:

https://www.youtube.com/watch?v=bvclwU_SjfM

Előzmény: Arris (2659)
Zsolt_83 2 napja Creative Commons License 2662

Igen, ez meg van nálam is! Legalábbis tavaly télen emelkedőn tükörjégen, rajta 20cm hóval próbáltam felmenni. Folyamatosan álltam a gázon, de a kerék ha kicsit megcsúszott megállt, majd elindult.magállt és közben villogott az ESP ikon. Akkor lehet ez volt az ASR. Az mondjuk nem jutott eszembe, hogy megnézzem hogy mit csinál ha kikapcsolom az elektronikákat.

Mindenesetre erőteljes kigyorsításnál még csúszós úton se tudtam soha megcsikorgatni a gumikat, pedig nyomatékból nem szenved hiányt az autóm.

Előzmény: AstraH1,6 (2654)
Zsolt_83 2 napja Creative Commons License 2661

Az enyémben van. Ha már van benne CDC meg IDS+ akkor fura lenne ha pont az ASR-t spórolták volna ki.

A cégesekben pl egyikben sincs, de azok elég "fapadosak" ebből a szempontból.

Előzmény: cinyoka (2660)
cinyoka 3 napja Creative Commons License 2660

ezekbe már van ASR? nem is tudtam! mindegyikbe be van építve, vagy évjárat/felszereltségfüggő?

Előzmény: DN3 (2658)