Goodwood Festival of Speed-villanások, 2015.

Tényleg igényesebb lett a világ? Hah!

Lehet, hogy gyarlók, ágas-bogasak, olykor egyenesen kretének, de minden alkatrészük mögött felfedezed ugyanazt a meditatív elmélyülést, amivel ma egy Patek Philippe karóra készül.

Keresés

Részletes keresés

TotalCar címlap TotalCar fórumok
Arris Creative Commons License 2 órája 0 0 4753

Na azért ne essünk túlzásokba kérem! Tudom mennyire maradiak vagytok a külső terén, amivel mondjuk nincs semmi baj. Ígérem ha sikerül hozzá jutnom egy darabhoz nem fogok képet mutatni róla hogy változik.

Előzmény: DN3 (4752)
DN3 Creative Commons License 2 órája 0 0 4752

Hát mondom én, hogy nem vagyunk egyformák! :-))) Főbe is lőném magam, ha így nézne ki az autóm. Talán a hűtőrácson a króm helyett színre fújt díszléc amit bevállalnék, de ahhoz sem ragaszkodnék feltétlenül. Az összes többi változtatás mehet a levesbe. Még az alufelni sem kellene, mert ennyire peres gumit nem szeretnék.

Szóval nekem nem kéne, a Tiéd lehet! :-)

Előzmény: Arris (4751)
Arris Creative Commons License 5 órája 0 0 4751

A török sedan-ról már tettem be képet. Azért elég komolyan megváltozik a külső egy kis csinosítás után...

Dögös kis vas :)

Arris Creative Commons License 5 órája 0 0 4750

Pont az nem ami neked tetszik. Az 5 ajtós esetében borzasztóan néz ki az az 5centi(vagy 10, az se jobb) kiugró csücsök. A 3 ajtósnál a második ajtósor hiányában másabb a kinézete ennek a farnak. A sedannak nagyobb, az szép faros. A Caravan lecsapott vége is egész jóra sikeredett.

Nyílván a formáján nem változtatna az átlátszóság, de ha neki nyomod a flexet az igen :)

Előzmény: DN3 (4749)
DN3 Creative Commons License 9 órája 0 0 4749

Mondjuk nem nagyon értem, mi nem tetszik az 5 ajtós G Astrában, ha egyébként a sedan, meg a 3 ajtós bejön, de hát mindegy. Nem vagyunk egyformák, meg más korosztály is ugye. :-)

 

De vissza a H-ra: az átlátszó búra nekem annyit nem adna hozzá, a formájával van bajom.

Előzmény: Arris (4748)
Arris Creative Commons License 9 órája 0 0 4748

Igen ez is jó szó rá vagy ha azt mondjuk vénemberes, szóval nem olyan csábító. Lehet hogy ez sedan, de ez akkor se legyen kifogás miért nem néz ki jól. A J sedan farát átlehetne menteni a H-ra, hozzá igazítani persze és jól nézne ki. A lámpát frissíthették volna egy átlátszó búrával is mint az 5 ajtósnál.

Jaj én az 5 ajtós G- től szinte rosszul vagyok, hogy néz már ki! A sedan-ja, caravan-ja és a 3 ajtósa jól néz.

Előzmény: DN3 (4747)
DN3 Creative Commons License 10 órája 0 0 4747

A fő bajom nekem a hátsó lámpával van. Amikor kihozták a négyajtóst, már akkor is roppant konzervatívnak számított ez a lámpa búra, nem tudom, miért nem voltak képesek kicsit divatosabbra, vagy legalább kecsesebbre csinálni. Mint valami régi Merci.

Amúgy a H sedan formája nekem bejön, vannak kimondottan jó nézőpontjai, vagy hogy is mondjam. Az 5 ajtós hátulja nekem túl "hirtelen", bár csúnyának nem mondanám, de nekem leginkább az 5 ajtós G Astra pici segge tetszik, azzal a kis töréssel, mintha majdnem sedan lenne. :-)

Előzmény: Arris (4745)
DN3 Creative Commons License 10 órája 0 0 4746

Még én sem láttam, de ha igény lett volna rá, gondolom, minden további nélkül gyártottak volna olyat is.

Ez meg itt a Chevrolet Vectra  műszerfala (Brazíliában ilyen néven fut az Astra sedan).

 

 

 

A vízhőfok mérőt irigylem.

 

Előzmény: Zsolt_83 (4744)
Arris Creative Commons License 10 órája 0 0 4745

A lekerekített csomagtérajtó miatt nem elég karizmatikus vagy hogy is fogalmazzak. Igaz ezt a designerek az övvonalhoz passzintották, de vlhogy akkor sem lett vlmi szép. Lámpákat is rajzolhatták volna kicsit szebbekre is. Bár ezek miatt nem aggódnék, egy szép szárny meg ledobnám a díszlécet és már másabb is.

Ezeket leszámítva szép vonalai vannak és vadítással már fiatalossá is tehető. Ja és az antennát se hülyeség lecserélni...

Előzmény: DN3 (4742)
Zsolt_83 Creative Commons License 11 órája 0 0 4744

Lehet.

GTC-nél magától értetődőek a sportos dolgok. Még az 5 ajtósnál is oké szerintem. De én azon is meglepődök, mikor egy kombi alá berakják a sport futóművet, IDS+-szal, sport gombbal és beerőltetik alá a 18"-os felnit. Szerintem a kombik sem kifejezett sport autók. De ezzel már vitatkoztak velem sokan más fórumon.

8 gombos középkonzolt én még nem láttam, se a kezelési útmutatóban illusztrációként, se katalógusfotón. Ezért vetődött föl bennem a kérdés. Persze attól lehet hogy van. :)

Előzmény: DN3 (4735)
DN3 Creative Commons License 11 órája 0 0 4743

Nem úgy értettem, hogy általában a twinportosok, hanem a régi, azaz a kezdeti twinportosok. Legalábbis olyasmi rémlik, hogy azoknál (1.6 twinport) volt valami anyagprobléma, ami miatt már kevés kilométerrel is durván ette az olajat, és amely hibát aztán hamarosan orvosoltak is , csak ettől megmaradt a köztudatban, hogy az Opel benzines az szar, mert eszi az olajat. Így tudom, aztán az is lehet, hogy rosszul.

Előzmény: sasa58 (4741)
DN3 Creative Commons License 11 órája 0 0 4742

"Bár én már rájöttem miért nem tetszik teljes mértékben a segge"

 

És miért nem? Azt tudom, hogy nekem miért nem, csak kíváncsi vagyok a Te véleményedre is.

Előzmény: Arris (4740)
sasa58 Creative Commons License 12 órája 0 0 4741

"a régi twinport-osak ették az olajat."

Nekem két twinportosom is volt, és egyik sem fogyasztott egy gramm olajat sem. Igaz relatíve kevés km volt bennük. Az egyik H: 0 - 40 000 ezerig, a másik G : 30 - 100 ezerig volt az enyém.

Előzmény: DN3 (4723)
Arris Creative Commons License 13 órája 0 0 4740

Június óta 1.6 millió. Előtte nem sokkal került eladó sorba. Bár én már rájöttem miért nem tetszik teljes mértékben a segge, de tudnám szeretni. Külseje ugyanúgy csinosítható.

Előzmény: DN3 (4734)
Arris Creative Commons License 13 órája 0 0 4739

Nem mondom, hogy nem lehetne még egy 100ast alkudni belőle, a horpadás jávítása is se alap meg van rajta karist bőséggel. Nem tudom hogy rozsda lenne rajta, én fekete foltoknak látom azokat. Persze az se jobb.

Előzmény: Zsolt_83 (4733)
Arris Creative Commons License 13 órája 0 0 4738

Köszönöm a bátorítást, de őszintén mondom nem hiszem, hogy az ilyen példányoknál jobb lesz már a motor miatt se sok van belőle. Az idegeskedés persze más tészta viszont minél kevésbé fogódzom bele hogy autót szeretnék annál kevésbé rossz érzés. Amolyan vesztett csata elvén nem bánt úgy. Az biztos ha 2 évvel ezelőtt több eszem lett volna. De nem volt.

Előzmény: kokopali (4732)
DN3 Creative Commons License 13 órája 0 0 4737

Ez én voltam. Kicsit elmegyek a géptől, feleség rögtön lecsap rá. :-)

Előzmény: Caipi (4736)
Caipi Creative Commons License 13 órája 0 0 4736

Úgy látom, van, ahol még a 2 gomb is sok:

Előzmény: DN3 (4735)
DN3 Creative Commons License 14 órája 0 0 4735

Igen, az a csomagtérnyitó gomb. Szerintem a négyajtósnál eleve nem is gondolkodtak sportfutóműben, mert más a vásárlóközönsége az alsó középhez tartozó sedanoknak, meg azoknak, akik a sportos vezetési élményre vágynak. Amúgy meg simán lehet, hogy létezik 8 gombos alaplemez, mint ahogy van 2 és 4 gombos is.

Előzmény: Zsolt_83 (4733)
DN3 Creative Commons License 14 órája 0 0 4734

Azt láttam, hogy csütörtökön még annyi volt, csak arra gondoltam, hogy esetleg már június óta is esett az ár, vagyis, vajon honnan indulhatott, mert az 1,6M is túlzó.

Előzmény: Arris (4731)
Zsolt_83 Creative Commons License 15 órája 0 0 4733

Na... mi a baj vele? :)

 

1,6M-ra én is azt mondanám, hogy túlzás érte, de az 1,3 kb reális szerintem. Bár azok a foltok az ajtó elég gázul néznek ki ha az tényleg rozsda. Amiatt alkudni még ebből az árból is kötelező. Ha amúgy is útban van nekik a kocsi, lehet hogy bele is mennek. :)

 

A kijelző alatti gombsorban az amin egy autó ikonja van az micsoda? Csomagtérajtó nyitó gomb? Csak ez azért érdekes, mert akkor 4 ajtósnál mit csinálnak, ha foglalt már mind a 6 gomb (mint nálam)? Tehát van TPMS és Sport gomb is. Akkor vajon hova kerül a 7.?

Előzmény: Arris (4711)
kokopali Creative Commons License 16 órája 0 0 4732

Csak azt - de ez az én véleményem- hogy ne idegesíts magad ha lemaradtál róla, lesz még talán más lehetőség majd. Részemről én nem adnék ennyit 200.000 km-es gépért, hiába 1.8-as, csak ennyit.

Előzmény: Arris (4729)
Arris Creative Commons License 25 órája 0 0 4731

4721, úgy látszik foglalja a helyet és mennie kell mert ez nem kis engedmény. Ez már 1 lepedővel alatta van annak az összegnek amit még szívesen kifizettem volna érte.

Előzmény: DN3 (4730)
DN3 Creative Commons License 27 órája 0 0 4730

És tényleg! Pedig teljesen úgy emlékeztem, hogy annak a másik oldala volt sérült. Hiába no, öregszem! :-)

 

Szóval akkor megy lefelé az ára. Júniusban mennyi volt, arra emlékszel még?

Előzmény: Arris (4728)
Arris Creative Commons License 28 órája 0 0 4729

És ezzel most mit akarsz mondani?

Előzmény: kokopali (4725)
Arris Creative Commons License 28 órája 0 0 4728

4174, nyugodtan vissza nézhetsz. 3mal később írtad a horpadt csomagtartót.

Előzmény: DN3 (4724)
fenyooldrider Creative Commons License 29 órája 0 0 4727

A km-t sehogy sem tudod biztosra venni,mivel az OP-com -mal simán írható bármennyire,nem csak az órában,hanem mindenhol!!

Csakis az autó állapotából lehet következtetni!

Előzmény: sasa58 (4717)
kokopali Creative Commons License 30 órája 0 0 4726

Hülyeséget írtam 1.6-os motorral

kokopali Creative Commons License 30 órája 0 0 4725

Nem, figyú de akkor nekem mázlim volt, igaz 1.6 os mocival vettem ennyiétr1.3 50000-km-el, tuti mert a szomszédomtól, és ismertem az autót születése óta.

Előzmény: Arris (4721)
DN3 Creative Commons License 30 órája 0 0 4724

Biztos, hogy ugyanaz? Csak mert úgy rémlik, annak a másik felén volt a sérülés, ennek meg ugyanazon az oldalon, mint az enyémnek. Egy-két hónapja láttam itt, amiről beszélek. 

 

A piacot nem nézegetem, legfeljebb csak akkor, ha belinkelsz valamit. :-)

Előzmény: Arris (4722)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!