Sziasztok, menet közben egyszer csak kigyulladt egy kis sárga lámpa olajos kanna cseppekkel.
Megnéztem az olajszintet és kevésnek tűnik. Pár hónapja volt olajcsere. Ki szokta bőven bírni az 1 évet. 125 LE H Astra Coupe Diesel. Csatolok pár képet a motorháztetőn belülről, mert a motor bal oldalánál olajos fátyolos mindenfelé. Mit lehet szerintetek tenni?
Két dolog, ami éppen nem működik, nem tudom, hogy van-e köze egymáshoz, ebben kérnék segítséget.
Az utastérbe bejövő levegő irányát nem tudom változtatni, illetve a klíma nem kapcsol be.
Ami az elsőt illeti, a ventilátorfokozatok rendben működnek, belső keringetés és a fűtés is, viszont csak fej felé fúj, szélvédőre, lábra nem. Próbáltam bezsírozni a műanyag tárcsát (középen, gázpedáltól jobbra), ami elméletileg szabályozza a levegő irányát, de nem akad és igazából meg se moccan.
A klíma esetében persze az első gondolatom, hogy nincs benne elég hűtőközeg és ezért nem kapcsol be, de elbizonytalanodtam, hogy esetleg összefügghet-e a két hiba.
Járt már így valaki, vagy van esetleg ötletetek mi okozhatja az említett hibákat?
Sziasztok! Kinéztem egy 2006-os Opel Astra H OPC-t. 230 ezer km van benne. Svájcban kezdte a pályafutását, majd Németben folytatta és 2023 óta van Mo.-on, a mostani tulajnál. Kinézetre a kocsi rendben van, az eddig megnézettekhez képest nagyon szép a kasztnija. Tudnátok-e olyan szakit vagy olyan szervizet ajánlani, aki meg tudná nekem nézni, hogy műszakilag is rendben van-e? Mik egy ilyen kocsinál a típushibák, ennyi km-nél mire számíthatok? Mik azok az elengedhetetlen dolgok, amiket mindenféleképpen meg kell nézni? Van-e a csoportban olyan, aki tudna-e nekem segíteni Köszönöm előre is a segítségeteket! :)
Sajnos az nem elég,ha csak a motorvezérlőt cserélted ki,azt be kell tanittatni,vagy kompletten kell a kulcsal c-modullal cserélni bontóból,vagy betaníttatod,másként nem fog indulni.
Köszönöm, hogy megosztottad a megoldást, sikeres volt a javítás. (én írtam emailt). Az önindítóban valami kis lemezke el volt szabadulva, és ez okozott rövid idejű zárlatot, amitől leakadt a számítógép. Ugyanúgy a P0201 P0202 P0203 P0204 hibakódot dobta, és csak pár perc elteltével indult, vagy ha kivettem az ECU reléjét.
Sziasztok! 2006 Opel Astra H benzin, az alábbi hibakódokkal:
Az autó ha elindul, működik, de időnként indítás után néhány fordulat után leáll, ilyenkor megszakad az OBD olvasóval is a kapcsolata, a benzinszint jelző pedig leesik nullára, mintha a CAN bus elvesztené a fonalat. Egész addig nem történik semmi, míg az ECU , vagy kireléje ki nem kapcsol nem veszem. A P000F nem mindig jön vissza, ez üzemanyag túlnyomást jelent.
Helló!tudtok nekem segíteni?olyan kérdésem lenne, 1hete lett cserélve a h asztran,motorvezelo egyseg és még mindig letilt az autó,mit tudok csinálni vele?1.4 benzines
Szép napot! Egy kérdésem lenne adott ez a hibakód P1112 mellékelek képet is motorkod: Z14XEP,azután jött elő miután lett cserélve a szivosoron a pálca a vákum motor is lett cserélve ami a pálcát mozgatja,maf szenzor is lett cserélve másikra próbára természetesen ugyan olyan számokkal mint amik vannak a maf szenzoron ami a kocsiba van,miután kitörölöm a hibakodot visszadobja.ötlet tipp?esetleg kábel szakadás van valahol?köszi a válaszokat!!Üdv
Szeretnék érdeklődni hátha valaki meg tudja mondani mi a hiba.
a sebesség kilométer óra nem működik menet közben,minden mást jelez az óra,de nem tudom mennyi sebességgel közlekedem,és közben megállt a pillanatnyi fogyasztás mérő is,esetleg valaki tud segíteni?
Adott egy 1.9cdti üzemanyagház ami az oldalsó csőbemenetnél a szűrő cseréje után szivárog...nem tudja valaki hogy a benne lévő O gyűrűt lehet valahogy cserélni ?...illetve milyen méretű?mert hivatalosan nincs hozzá tömítés készlet komplett új ház meg elég drága...hálás köszönet
Az lenne a kérdésem hogy fel ment a vízhőfok 103 fokig is menet közben. A hűtő viszont hideg volt. Álló helyzetben de járó motorral szép lassan hűlt vissza. Ahogy elindultam újra emelkedett. Egy piros lámpánál megint szép lassan ment lejjebb. A képen már az látható. Aggódhatok? Ez lehet baj? Menet közben nem hülnie kéne, főleg hogy van -5 fok?
2006-os GTC H Astrán tapasztaltam ugyanezt. Egy ideig csak néha csinálja, aztán már gyakrabban. Olyan nem volt, hogy néhány próbálkozást követően el se tudjam indítani, de természetesen bosszantó. Mivel nem állandó volt a hiba és olyanokkal jöttek a szerelők, hogy új kulcsot kell csináltatnom (pótkulccsal is ez volt a helyzet, szóval gondoltam ez marhaság) , vagy át kell programozni stb, nem lett orvosolva a dolog. Aztán egyszer bedobott az autó egy gázpedál hibájára utaló hibakódot, 112008 ha jól emlékszem. Rákerestem és találtam egy német nyelvű tutorial videót, ahol részletesen bemutatják, hogy feltehetően hol lehet a hiba. UEC, gaspedal, Astra H címszavakra keress rá és megtalálod. A lényeg, hogy a motortérben lévő biztosítéktáblát kell szétbontani (nem a biztosítékokat kihúzni, hanem az egész táblát azokkal együtt leemelni) és az összes csatlakozót megtisztítani. Valamelyik hozzászóló írja is, hogy sokszor elég csak szétszedni és összerakni már az is segít, de ha már szét van szedve én végigfújkáltam kontakt tisztító spray-vel egyenként. Illetve van ott 2 db 80 A-es biztosíték, amit érdemes ellenőrizni, megtisztítani. Ezután nekem megszűnt és azóta sem jött vissza a gázpedál hibájára utaló check engine jelzésem, valamint - és itt a válasz a kérdésedre - az általad említett kulcs elfordítására nem reagál semmit az autó hiba sem jelentkezett újra. Ennek olyan 4-5 hónapja és mivel nálam már napi szinten jelentkezett, azt gondolom sikerült megoldani a problémát ami valamilyen kontakthibára vezethető vissza a biztosítéktáblán.
Van egy 2011 1.7cdti astra h autóm.A problémám az hogy ritkán ráadom a gyujtást és nem csinál semmit az autó.Akkumulátor uj,öninditó felujitva.Nem kattan ,hanem egyszerüen random szeruen semmit.Van amikor honapokig nem jön elő a hiba.Ma is használtuk az autot,kulcs behelyez ,elfordit és semmi.3x probálkozásra simán ,tekeri az öninditót.Igy nem vihetem autóvillamosságihoz,mert lehet a hibajelenség nem jön elő.Valakinek ötlet mi lehet a hiba?
Hátha tud valaki segíteni. A szerelők, akiknél járt az autóm, különböző gyógymódokat találtak, homlokegyenest másokat, egy közös pont van bennük, hogy kb az autó értéke lenne a javítási költség. Nem vágnék bele egyikbe sem úgy, hogy talán nem EZ a baj, hanem AZ és csak a javítás (fizetés!) után derül ki. Mondjuk volt szerelő, aki hozzá sem nyúlt inkább. Szóval az alany egy Z18XER. A tünetek: hidegen megy, mint a rakéta, hihető a 140 LE, aztán ahogy a hűtővíz eléri (ezt megfigyeltem már) a 60 és 70 fok közti értéket (a kettő közt mindig máshol történik), elmegy az autó ereje, mintha vagy 20 klímát bekapcsolnék, úgy 80 ló elszalad a ménesből. Bár pontosabban fogalmazva, inkább úgy tűnik, hogy az egész nyomatékgörbéje mintha áttevődne egy kétezerrel magasabb fordulatszám-tartományba. Indításkor van egy kb 1-2 másodpercig tartó hangos dízeles ketyegése a motornak, ami elmúlik. Egészen eddig a tünetig. Itt újra előjön, bár nem olyan hangosan. A kettő közt szép halk a motor. Olyasmi hangja lesz az autónak, mintha műanyagból lenne az egész blokk. Ha éppen gyorsítok, gyorsítás közben jelentőset torpan az autó, amikor előjön ez a tünet. Normál haladás közben nem lehet észrevenni amikor előjön. Ha pont megállok valamiért, akkor hirtelen feldobja az alapjáratot 2.000-re, majd ejti majdnem leállásig és visszaáll rendes alapjáratra, utána már erőtlenül indul. Dolgozni járok az autóval és nem nagy távokat, havi kb 1.500 km. Amikor jön ez a tünet, az olajat is elkezdi enni, havonta 1 liter kell bele. Télen (a rövid távok miatt) nem sokszor melegszik fel ennyire a motor, (télen olyan 80-90, de nyáron sem láttam 103-nál magasabb számot) nem is nagyon megy el az ereje, és Október - Novembertől egész kb Márciusig nem kér egy csepp olajat sem. Az autót ugyanoda viszem szerelni, ahova az előző tulaj is hordta, így tudom, hogy 2021 őszén volt vezérlés csere az autón, én utána vettem kicsivel és tavaly nyáron kezdte el ezt csinálni. Azóta cserélve lett: szelepfedél (hátha a membrán okozza, tényleg át volt szakadva, de nem oldotta meg), okos-kerék (nem tudom kellett-e tényleg, de nem oldotta meg), szolenoidok (szintén nem oldotta meg), gyertyák, stb. Az egyik szerelő azt mondta, hogy cseréltessek le mindent ismét (vezérlés, okos-kerék, szolenoidok), az megoldja. Ugye ez nem 2 Ft. A másik szerelő azt mondja, hogy hengerfejes és valószínűleg az egyik dugattyúm át van égve. Ez sem 2 Ft. Viszont mindkettő csak "konzultált", csak benzines Opeleket javító mágusokkal és "ők mondák." Egyik sem mért bele vagy bontotta meg. Az autóban most van 330.xxx km. Dél-Pest (Szigetszentmiklós). Tudnátok ajánlani valamit, hogy merre, hogyan, kihez tovább, aki biztosat tudna mondani? Ui: Ezt a múlt héten tapasztaltam: amikor erőtlen módban tempómattal, klímával jöttünk haza a Balatonról, az M7 bevezetőn, az érdi emelkedőn óra szerint 120-as tempóval, ahogy lassult volna, mintha 1-1 másodpercre magához tért volna a motor, szinte ugrott 115-ről 120-ra, ezt megcsinálta kb tízszer, aztán dombtető előtt kb 100 méterrel feladta és lement 100ig. Köszönettel: Zoli
Van egy problémám amit nem tudnak az opel szakik sem megoldani.
H Astra 2005 1.6 benzin Twinport
Sárga motorlampa folyamatosan jelez, a legtöbbször megy is az autó rendesen, de előfordul ritkábban teljesítmény csökkenés is.
Mind a 4 hengerre jelez gyujtas hibakodokat és azon kívül még vagy 5 másik hibakód is van.
Sortrafo gyergyakkal volt cserélve de a hiba visszajött. Majd gyári EGR szelep cserélve de 10 perc vezetés után a szervizbol haza visszajött a sárga lámpa és a motorkódok.Holnap viszem vissza szerelohoz tesztelni, hogy mit tudnak vele kezdeni.
Sziasztok!egy kérdésem lenne,másnak is szokott olyan lenni hogy kicsit párásodik az első fényszóró?már tömítő szilikonnal körbe nyomtam a lámpatestet,vagy mivel tél van ez normális?a gumi védők normálisan a helyén vannak.szoval nekem hirtelen több ötletem nincs.valakinek valami ötlet?köszönöm a válaszokat előre is.