Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Alfonz0928 Creative Commons License 4 órája 0 0 9433

Sziasztok! Kinéztem egy 2006-os Opel Astra H OPC-t. 230 ezer km van benne. Svájcban kezdte a pályafutását, majd Németben folytatta és 2023 óta van Mo.-on, a mostani tulajnál. Kinézetre a kocsi rendben van, az eddig megnézettekhez képest nagyon szép a kasztnija. Tudnátok-e olyan szakit vagy olyan szervizet ajánlani, aki meg tudná nekem nézni, hogy műszakilag is rendben van-e? Mik egy ilyen kocsinál a típushibák, ennyi km-nél mire számíthatok? Mik azok az elengedhetetlen dolgok, amiket mindenféleképpen meg kell nézni? Van-e a csoportban olyan, aki tudna-e nekem segíteni  Köszönöm előre is a segítségeteket! :)

ridick196 Creative Commons License 2024.02.28 0 0 9432

Szia!

 

Sajnos az nem elég,ha csak a motorvezérlőt cserélted ki,azt be kell tanittatni,vagy kompletten kell a kulcsal c-modullal cserélni bontóból,vagy betaníttatod,másként nem fog indulni.

Előzmény: Kuki12 (9429)
BJaca Creative Commons License 2024.02.21 0 0 9431

Köszönöm, hogy megosztottad a megoldást, sikeres volt a javítás. (én írtam emailt). Az önindítóban valami kis lemezke el volt szabadulva, és ez okozott rövid idejű zárlatot, amitől leakadt a számítógép.
Ugyanúgy a P0201 P0202 P0203 P0204 hibakódot dobta, és csak pár perc elteltével indult, vagy ha kivettem az ECU reléjét.

Előzmény: kokopali (9149)
BJaca Creative Commons License 2024.02.18 0 0 9430

Sziasztok!
2006 Opel Astra H benzin, az alábbi hibakódokkal:


 

Az autó ha elindul, működik, de időnként indítás után néhány fordulat után leáll, ilyenkor megszakad az OBD olvasóval is a kapcsolata, a benzinszint jelző pedig leesik nullára, mintha a CAN bus elvesztené a fonalat. Egész addig nem történik semmi, míg az ECU , vagy kireléje ki nem kapcsol nem veszem. A P000F nem mindig jön vissza, ez üzemanyag túlnyomást jelent. 

Találkozott már valaki ilyen hibával?

Kuki12 Creative Commons License 2024.02.18 0 0 9429

Helló!tudtok nekem segíteni?olyan kérdésem lenne, 1hete lett cserélve a h asztran,motorvezelo egyseg és még mindig letilt az autó,mit tudok csinálni vele?1.4 benzines

skindzso Creative Commons License 2024.02.06 0 0 9428

A lemaradt kép az előző kérdésemhez.

skindzso Creative Commons License 2024.02.06 0 0 9427

Szép napot! Egy kérdésem lenne adott ez a hibakód P1112 mellékelek képet is motorkod: Z14XEP,azután jött elő miután lett cserélve a szivosoron a pálca a vákum motor is lett cserélve ami a pálcát mozgatja,maf szenzor is lett cserélve másikra próbára természetesen ugyan olyan számokkal mint amik vannak a maf szenzoron ami a kocsiba van,miután kitörölöm a hibakodot visszadobja.ötlet tipp?esetleg kábel szakadás van valahol?köszi a válaszokat!!Üdv

ridick196 Creative Commons License 2024.02.06 0 0 9426

ezt kifelejtettem..

 

Opel H astra 2006 1.3cdti 

ridick196 Creative Commons License 2024.02.06 0 0 9425

Üdv!

 

 

Szeretnék érdeklődni hátha valaki meg tudja mondani mi a hiba.

a sebesség kilométer óra nem működik menet közben,minden mást jelez az óra,de nem tudom mennyi sebességgel közlekedem,és közben megállt a pillanatnyi fogyasztás mérő is,esetleg valaki tud segíteni?

Tomyka36 Creative Commons License 2024.01.29 0 0 9424

Sziasztok!

 

Egy kis segítséget szeretnék kérni tőletek.

Adott egy 1.9cdti üzemanyagház ami az oldalsó csőbemenetnél a szűrő cseréje után szivárog...nem tudja valaki hogy a benne lévő O gyűrűt lehet valahogy cserélni ?...illetve milyen méretű?mert hivatalosan nincs hozzá tömítés készlet komplett új ház meg elég drága...hálás köszönet

Villanyfényes retróvilág Creative Commons License 2024.01.09 0 0 9423

Villanyfényes retróvilág Creative Commons License 2024.01.09 0 0 9422

Sziasztok!

 

Most vettem egy Astra H kombit 16XEP motorkódút.

Az lenne a kérdésem hogy fel ment a vízhőfok 103 fokig is menet közben. A hűtő viszont hideg volt. Álló helyzetben de járó motorral szép lassan hűlt vissza.  Ahogy elindultam újra emelkedett. Egy piros lámpánál megint szép lassan ment lejjebb. A képen már az látható. Aggódhatok? Ez lehet baj? Menet közben nem hülnie kéne, főleg hogy van -5 fok?

Don Tomato Creative Commons License 2023.12.10 0 1 9421

Szia!

2006-os GTC H Astrán tapasztaltam ugyanezt. Egy ideig csak néha csinálja, aztán már gyakrabban. Olyan nem volt, hogy néhány próbálkozást követően el se tudjam indítani, de természetesen bosszantó. Mivel nem állandó volt a hiba és olyanokkal jöttek a szerelők, hogy új kulcsot kell csináltatnom (pótkulccsal is ez volt a helyzet, szóval gondoltam ez marhaság) , vagy át kell programozni stb, nem lett orvosolva a dolog.
Aztán egyszer bedobott az autó egy gázpedál hibájára utaló hibakódot, 112008 ha jól emlékszem. Rákerestem és találtam egy német nyelvű tutorial videót, ahol részletesen bemutatják, hogy feltehetően hol lehet a hiba. UEC, gaspedal, Astra H címszavakra keress rá és megtalálod. A lényeg, hogy a motortérben lévő biztosítéktáblát kell szétbontani (nem a biztosítékokat kihúzni, hanem az egész táblát azokkal együtt leemelni) és az összes csatlakozót megtisztítani. Valamelyik hozzászóló írja is, hogy sokszor elég csak szétszedni és összerakni már az is segít, de ha már szét van szedve én végigfújkáltam kontakt tisztító spray-vel egyenként. Illetve van ott 2 db 80 A-es biztosíték, amit érdemes ellenőrizni, megtisztítani. Ezután nekem megszűnt és azóta sem jött vissza a gázpedál hibájára utaló check engine jelzésem, valamint - és itt a válasz a kérdésedre - az általad említett kulcs elfordítására nem reagál semmit az autó hiba sem jelentkezett újra. Ennek olyan 4-5 hónapja és mivel nálam már napi szinten jelentkezett, azt gondolom sikerült megoldani a problémát ami valamilyen kontakthibára vezethető vissza a biztosítéktáblán.

Előzmény: Montidroid (9415)
mlas45 Creative Commons License 2023.12.05 0 0 9420

Közben megtaláltam, ne fáradjatok!

Előzmény: mlas45 (9419)
mlas45 Creative Commons License 2023.12.05 0 0 9419

Bocs, Srácok, J nem H, de ide írok, metrt az döglött

 

Vennem kell valami felnit télre, csak nem tudom lyukkört meg az ET-t, csak annyi, hogy 5 csavaros.

Mérve 105 kb, de lehet 108 is, mert olyan is van.

Volt egy Omegám, arról maradt szett, de az meg 114, szóval nem tudom használni.

 

Hol lehet ezt kideríteni, vagy tudjátok esetleg?

ZZPéter Creative Commons License 2023.10.27 0 0 9418

Köszi! Akkor ehet is rendesen :-( 

 

Vásárlás előtt állok szeretném hinni, hogy rettentő finom használat mellett levihető a fogyasztása 6 literre.

 

Nyílván nem 130-nál de országúton tempomattal 90-el.

 

Előzmény: zsoca26 (9417)
zsoca26 Creative Commons License 2023.10.27 0 0 9417

4000 körül.

Előzmény: ZZPéter (9416)
ZZPéter Creative Commons License 2023.10.26 0 0 9416

Sziasztok!

 

Szeretném megtudni, hogy egy 2012-ben gyártott 1.6-os benzines Classic III 130-nál mennyit forog 5.ben? Köszönöm!!

Montidroid Creative Commons License 2023.10.23 0 0 9415

Sziasztok!

Segitséget szeretnék kérni.

Van egy 2011 1.7cdti astra h autóm.A problémám az hogy ritkán ráadom a gyujtást és nem csinál semmit az autó.Akkumulátor uj,öninditó felujitva.Nem kattan ,hanem egyszerüen random szeruen semmit.Van amikor honapokig nem jön elő a hiba.Ma is használtuk az autot,kulcs behelyez ,elfordit és semmi.3x probálkozásra simán ,tekeri az öninditót.Igy nem vihetem autóvillamosságihoz,mert lehet a hibajelenség nem jön elő.Valakinek ötlet mi lehet a hiba?

Válaszokat előre is köszönöm.

 

 

 

R.o.s.c.o. Creative Commons License 2023.07.19 0 0 9414

Üdv!

Hátha tud valaki segíteni. A szerelők, akiknél járt az autóm, különböző gyógymódokat találtak, homlokegyenest másokat, egy közös pont van bennük, hogy kb az autó értéke lenne a javítási költség. Nem vágnék bele egyikbe sem úgy, hogy talán nem EZ a baj, hanem AZ és csak a javítás (fizetés!) után derül ki. Mondjuk volt szerelő, aki hozzá sem nyúlt inkább. Szóval az alany egy Z18XER. A tünetek: hidegen megy, mint a rakéta, hihető a 140 LE, aztán ahogy a hűtővíz eléri (ezt megfigyeltem már) a 60 és 70 fok közti értéket (a kettő közt mindig máshol történik), elmegy az autó ereje, mintha vagy 20 klímát bekapcsolnék, úgy 80 ló elszalad a ménesből. Bár pontosabban fogalmazva, inkább úgy tűnik, hogy az egész nyomatékgörbéje mintha áttevődne egy kétezerrel magasabb fordulatszám-tartományba. Indításkor van egy kb 1-2 másodpercig tartó hangos dízeles ketyegése a motornak, ami elmúlik. Egészen eddig a tünetig. Itt újra előjön, bár nem olyan hangosan. A kettő közt szép halk a motor. Olyasmi hangja lesz az autónak, mintha műanyagból lenne az egész blokk. Ha éppen gyorsítok, gyorsítás közben jelentőset torpan az autó, amikor előjön ez a tünet. Normál haladás közben nem lehet észrevenni amikor előjön. Ha pont megállok valamiért, akkor hirtelen feldobja az alapjáratot 2.000-re, majd ejti majdnem leállásig és visszaáll rendes alapjáratra, utána már erőtlenül indul. Dolgozni járok az autóval és nem nagy távokat, havi kb 1.500 km. Amikor jön ez a tünet, az olajat is elkezdi enni, havonta 1 liter kell bele. Télen (a rövid távok miatt) nem sokszor melegszik fel ennyire a motor, (télen olyan 80-90, de nyáron sem láttam 103-nál magasabb számot) nem is nagyon megy el az ereje, és Október - Novembertől egész kb Márciusig nem kér egy csepp olajat sem. Az autót ugyanoda viszem szerelni, ahova az előző tulaj is hordta, így tudom, hogy 2021 őszén volt vezérlés csere az autón, én utána vettem kicsivel és tavaly nyáron kezdte el ezt csinálni. Azóta cserélve lett: szelepfedél (hátha a membrán okozza, tényleg át volt szakadva, de nem oldotta meg), okos-kerék (nem tudom kellett-e tényleg, de nem oldotta meg), szolenoidok (szintén nem oldotta meg), gyertyák, stb. Az egyik szerelő azt mondta, hogy cseréltessek le mindent ismét (vezérlés, okos-kerék, szolenoidok), az megoldja. Ugye ez nem 2 Ft. A másik szerelő azt mondja, hogy hengerfejes és valószínűleg az egyik dugattyúm át van égve. Ez sem 2 Ft. Viszont mindkettő csak "konzultált", csak benzines Opeleket javító mágusokkal és "ők mondák." Egyik sem mért bele vagy bontotta meg. Az autóban most van 330.xxx km. Dél-Pest (Szigetszentmiklós). Tudnátok ajánlani valamit, hogy merre, hogyan, kihez tovább, aki biztosat tudna mondani? Ui: Ezt a múlt héten tapasztaltam: amikor erőtlen módban tempómattal, klímával jöttünk haza a Balatonról, az M7 bevezetőn, az érdi emelkedőn óra szerint 120-as tempóval, ahogy lassult volna, mintha 1-1 másodpercre magához tért volna a motor, szinte ugrott 115-ről 120-ra, ezt megcsinálta kb tízszer, aztán dombtető előtt kb 100 méterrel feladta és lement 100ig. Köszönettel: Zoli

Attis42 Creative Commons License 2023.07.09 0 0 9413

Sziasztok!

Van egy problémám amit nem tudnak az opel szakik sem megoldani.

H Astra 2005 1.6 benzin Twinport

Sárga motorlampa folyamatosan jelez, a legtöbbször megy is az autó rendesen, de előfordul ritkábban teljesítmény csökkenés is.

Mind a 4 hengerre jelez gyujtas hibakodokat és azon kívül még vagy 5 másik hibakód is van.

Sortrafo gyergyakkal volt cserélve de a hiba visszajött. Majd gyári EGR szelep cserélve de 10 perc vezetés után a szervizbol haza visszajött a sárga lámpa és a motorkódok.Holnap viszem vissza szerelohoz tesztelni, hogy mit tudnak vele kezdeni.

Bármilyen ötletet vagy segítség jól jönne.

Köszönöm.

skindzso Creative Commons License 2023.01.27 0 0 9412

Sziasztok!egy kérdésem lenne,másnak is szokott olyan lenni hogy kicsit párásodik az első fényszóró?már tömítő szilikonnal körbe nyomtam a lámpatestet,vagy mivel tél van ez normális?a gumi védők normálisan a helyén vannak.szoval nekem hirtelen több ötletem nincs.valakinek valami ötlet?köszönöm a válaszokat előre is.

lacam71 Creative Commons License 2022.12.06 0 0 9411

Ok, A generátor feszültség az akksi sarkain 14,4V körüli, 

Milyen/melyik ventillátorra gondolsz? 

 

Kösz

 

Laci

Előzmény: hinarhaju (9410)
hinarhaju Creative Commons License 2022.12.06 0 0 9410

Szia,

 

Szerintem ki kellene mérni a generátort. Ez úgy is meg tudod nézni, hogy indítás után tölti az akkulátort....

Zúzás szerintem a ventilátor lesz.

Előzmény: lacam71 (9409)
lacam71 Creative Commons License 2022.12.06 0 0 9409

Sziasztok, 

 

Segítségre lenne szükségem. ASTRA H 1.4 benzin 2005/12. A tompított fényszóró kapcsoló elcsavarása   után csak kb 20-25 másodperccel kapcsolódik fel a tompított. A kocsi indítása után előjön egy folyamatos zúgás, ami néhány pillanatra megszűnik elektromos terhelésre, pl a fényszórók felkapcsolásánál néhány másodpercre megszűnik majd utána ismét "zúg".  

Ha valakinek lenne valami ötlete megköszönöm. 

 

Laci

 

 

ZoItan Creative Commons License 2022.11.18 0 0 9408

Sziasztok,

 

egy kis segítséget kérnék:

1.3D 2010-es Astra H-nál vízpumpa csere után közvetlen turbo hiba jelentkezett (egyáltalán nincs turbonyomás). Lehet-e bármi összefüggés a kettő között? Természetesen, egyből visszavittem a szervizbe, de ott nem tudják, mi a gond.

 

Üdv, Péter

hekitomi. Creative Commons License 2022.10.27 0 0 9407

Sziasztok!Segítséget kérek,a hibakód alapján melyik szondát kellene cserélni?Bár szerencsére semmi "rosszat" nem érzek,átlag fogy.6 liter alatt van.A hibakód lámpa nem világít,várjak a cserével amig nem kezd el világítani?

Segítséget előre is köszönöm!

hinarhaju Creative Commons License 2022.10.26 0 0 9406

Szia

 

Nem veszem. Köszi.

Én már jártam így. Szerencsémre cégem örzött parkolójában történt... :-) Így nyugodtan otthagytam.

Előzmény: hekitomi. (9405)
hekitomi. Creative Commons License 2022.10.25 0 0 9405

Szia!Ne vedd kioktatásnak,hosszas keresgélés után megtaláltam a megoldást!Hihetetlennek tűnt,hogy "áram hiánya esetén "nyitva kel az utcán hagynom az autót.

 

https://racingbazar.hu/jokerdes/opel_astra_h_ajtok_zarasa_manualisan

Előzmény: hinarhaju (9398)
hekitomi. Creative Commons License 2022.10.25 0 0 9404

Köszönöm

Előzmény: kocka775 (9403)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!