Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Canonatee Creative Commons License 2016.09.05 0 0 7238

1x ki lettek cserélve vezérlémódosító kerekek, utána ismét előjött a gond, garanciába újra ki lettek cserélve! Kb 800 km után újra előjött  a hang, de hol van, hol nincs! 100.000 km van benne!

 

A szelepeknél mi lehet a gond? Mit kell ott javítani?

Előzmény: sasa58 (7237)
sasa58 Creative Commons License 2016.09.05 0 0 7237

A vezérlémódosító kerekek cseréje semmit sem javított? mennyi km van a gépben?

Én szelepekre tippelnék egyébként.

Előzmény: Canonatee (7236)
Canonatee Creative Commons License 2016.09.05 0 0 7236

Sziasztok!

 

Olyan problémám lenne, hogy Opel Astra H 1.6 benzines néha rettentő kattogó hangot ad, mintha diesel lenne!

Itt van róla egy felvétel:

 

Hideg és meleg motornál is előjön, de nem mindig! A vezérlést módosító 2db tárcsa cserélve lett 2x is, de azóta is fennáll a probléma! Szerintetek mi lehet a gond?

Arris Creative Commons License 2016.09.04 0 0 7235

Cr2032 3V. Gondolom, hogy az elem márkája nem elsődleges szempont, de ahogy nézem az Energizer nem drága. Csak a kb ezer ft-os szállítást nem úszom meg mert itthon nincs ilyen. Szerintem lemerült, hazafelé egyszer még zárt a távról később már nem. Ezzel sem akart már a tulaj foglalkozni. Tudta, hogy meg akar szabadulni tőle.

Előzmény: MBman (7231)
MBman Creative Commons License 2016.09.04 0 0 7234

Igen, ez így van. Nem állítom, hogy a te vezérműláncod is 100 ezer km alatt megnyúlik. De nem kell meglepőni rajta, ha 100-150 ezer körül csereérett lesz. Úgy tud megnyúni, hogy ezek már nem azok a láncok, amik régebben voltak.

Előzmény: bad will hunting (7233)
bad will hunting Creative Commons License 2016.09.04 0 0 7233

Gondolom használattól is függ, laikusként azt gondolnám a motor beindítása/leállítása terheli meg legjobban a láncot/szíjat, nem mindegy, hogy 5 kilométerenként van beindítva vagy 100... valószínűnek tartom a nagy fordulatszám ingadozások, gyorsítások (városi meg-megállás) is jobban eszik őket mint amikor valaki 300 kilométeren át megy egy autópályán 500 fordulatos tartományban.

 

mondjuk az érdekelne, hogy tudott megnyúlni a lánc. 

Előzmény: MBman (7232)
MBman Creative Commons License 2016.09.04 0 0 7232

Ne hidd, hogy ennyit elmegy a lánc. Pontosabban a régebbi motorokon tényleg kiszolgálta a lánc a motort élettartama alatt, de manapság már ezeket silány minőségű anyagból készítik. Nem ritkán már 100 ezer km alatt elkezd nyúlni, és zörögni.

Az egyik ismerősömnek Z12XEP-s corsája volt, 100 ezer alatt futott, de már rendesen zörgött a lánc.

Előzmény: TomiRio (7230)
MBman Creative Commons License 2016.09.04 0 0 7231

Olyat tegyél bele, amilyen volt benne.

Előzmény: Arris (7226)
TomiRio Creative Commons License 2016.09.04 0 0 7230

Szia! Mi is most vettünk hugomnak egy ilyen Astrát 96 ezer km-el és ugyanigy olajos a beöntőnél ugynézetem én is hogy a sapka alól jön. Szóval egy új O gyűrű kell alá ahogy a hozzászólásod feletti fórumozó irta :)

 

Egyébként 1,4 xep nél ami ugye láncos vezérműláncot csak akkor kell cserélni tényleg ha zörög? ( ugy 300 ezernél)?

 

Előzmény: daneepapa007 (7121)
TomiRio Creative Commons License 2016.09.03 0 0 7229

Sziasztok!

Abban tudtok segíteni hogy a hűtőrácson lévő crómos Opel jelet le lehet venni a rácsról? Előző tulaj koccant az autóval ezért a rácson lévő clipszek alul letörtek és kissé lóg a lökhárító. Csak a rácsot meg lehet külön venni?

Köszönöm!

gsis Creative Commons License 2016.09.03 0 0 7228

Helló Arris !  Még mindig várjuk a beszámolót az új szerzeménnyel kapcsolatos benyomásaidról , de nagyon

csendben vagy!

Előzmény: Arris (7226)
Törölt nick Creative Commons License 2016.09.03 0 0 7227

Sziasztok,

 

Azt szeretném kérdezni, mitől van az hogy Opel Astra H, a belső világítás csak úgy magától bekapcsol és nem lehet kikapcsolni, ezt tegnap kezdte.

 

Arris Creative Commons License 2016.09.03 0 0 7226

Nem kapcsol kulcsról a centrál. Az elem gondolom kuka. Ebbe ha jól láttam gombelem kell.

Ilyen jó? http://www.emag.hu/varta-cr-2016-elem-90-mah-6016101401/pd/DZKDJBBBM/

Arris Creative Commons License 2016.09.02 0 0 7225

Az csak egy lik, nem? Baloldali betéten is van ilyen ahogy nézem a képeket erről a műanyag keretről.

Előzmény: Fehérpárduc (7224)
Fehérpárduc Creative Commons License 2016.09.01 0 0 7224

Ez minek az érzékelője a ködlámpa mellett?

 

fenyooldrider Creative Commons License 2016.08.29 0 0 7223

Tényleg,elfelejtettem, hogy a Tiéd fiatalabb,nem Z16XER, hanem A-val kezdődik a motorkódod, lehet, hogy ott más a trafósor is!

Igen, azt én is érdekesnek találom, hogy más, gyakorlatilag dupla ellenállás értékkel ugyanannak mondja a katalógus, pedig mint tudjuk, pont erre kényes a vas!

Előzmény: sasa58 (7221)
golyó75 Creative Commons License 2016.08.29 0 0 7222

Nagyon szépen köszönöm a segítséget ,sikerült megnézni a Cim javítást de nekem bonyolultnak tűnik, de legalább tudom mi történt.

Előzmény: fenyooldrider (7219)
sasa58 Creative Commons License 2016.08.29 0 0 7221

Én csak azt látom, hogy eredeti gyári alkatrész, gyári csomagolásban.

Tavaly már ezt a kérdést kiveséztük. Nekem ugyan A16XER motorom van és a Csergőnél kifejezetten az RC10MCC gyertyát ajánlották ( GM logós Champion) , szemben az általad linkelt FORQLEU2 - val. Most kb. 15 000 km van benne és semmi gondom. Persze az 5 - 10 kOhm eltérést nem értem, mikor állítólag a két motor gyakorlatilag ugyanaz.

 

Természetesen a Z16XER-be tökéletes az általad linkelt FORQLEU2.

Előzmény: fenyooldrider (7220)
fenyooldrider Creative Commons License 2016.08.29 0 0 7220

Sasa, amit belinkeltél az nem original alkatrész, hanem után gyártott, ott van a leírásban, hogy  'A" jelű alkatrész, ami az első osztályú után gyártott jele a cserőnél!

De ha jobban elolvasod a részletes leírást,amit Én original GM ként linkeltem annak némely értéke nem egyezik a Te általad linkelttel!

Pld az eredeti ellenállása 10KOhm, a z általad linkeltté 5KOhm!

Anno a sok trafóhibát pont ide vezettük vissza, meg a szikra átadó keresztmetszetre, ami a GM-é a legnagyobb, talán nem véletlen!

Lehet, hogy nincs igazam, de mióta mindenkit sikerült rábeszélni a gyárira, azóta nem hallottunk trafóhibáról hál' istennek!

Meg miért ne, ha nem drágább mint az 'egyéb" ?

Előzmény: sasa58 (7217)
fenyooldrider Creative Commons License 2016.08.29 0 0 7219

CIM modul hiba! Ez típushiba sajnos nálunk, de csak annyi a baja, hogy hideg forrasztásos, ezeket a hideg forrasztás pontokat át kell forrasztani rendesen, eztán sebaj!

Gondolom nem vagy képben, ide regisztrálj be és keresd meg a Cim javítását, ott van a házilagos kivitelezés pontosan, érthetően leírva:http://opelmuhely.com/regisztracio

Előzmény: golyó75 (7218)
golyó75 Creative Commons License 2016.08.29 0 0 7218

Sziasztok.Segítséget szeretnék kérni ,van egy H Astrám reggel bementem dolgozni vele és délben mikor mentem a kocsi fele a vész villogó működött (nincs riasztó benne ). Nem lehetett kikapcsolni így levettem az aksi sarut.Miután vissza tettem a villogás megszűnt de a műszerfal teljesen működés képtele.Hibaolvasóval U2116 hibakódot ír ki (megszakadt a kommunikáció a műszerfallal ) valakinek van valami ötlete ? Előre is köszönöm a segítséget !       

sasa58 Creative Commons License 2016.08.28 0 0 7217
Előzmény: fenyooldrider (7215)
jancsus Creative Commons License 2016.08.28 0 0 7216

Köszönöm!!! Bocs a helyesíràsért, telóról nyomom.

Előzmény: fenyooldrider (7215)
fenyooldrider Creative Commons License 2016.08.28 0 0 7215
Előzmény: jancsus (7214)
jancsus Creative Commons License 2016.08.27 0 0 7214

Sziasztok!

 

Gyertyacsee előtt àllok, Z16XER-be melyik gyàri a jó?

Régeben tudtam, de kialudtam.

 

Üdv jancsus

fenyooldrider Creative Commons License 2016.08.26 0 0 7213

Jómagam mindenképpen először teletöltöttem volna az aksit, esetleg töröltem volna a hibalistát!

Az, hogy a motornak mechanikus baja lenne, azt kizártnak tartom az előzmények tudatában, ja és úgy tudom, hogy a Z16XER motornál a dugattyúban ki vannak hagyva a szelepek helyei, tehát nem tudja agyonverni a motor magát!

Előzmény: hvo88 (7212)
hvo88 Creative Commons License 2016.08.26 0 0 7212

Először is köszönöm a reagálást! Az első gondolatom nekem is az akksi és az önindító volt. Rángatva és erőltetve tényleg nem volt az autó. Miután lezártuk az autót 3 napig hozzá sem nyúltunk. Máskor állt már többet is. A szerelőnél kiszolgáltatott helyzetben voltunk mivel idegen hely ismeretség nélkül… De nem egy sufniba vittük. Normális nagy szerelőműhely látszólag értelmes és segítőkész szerelővel. Telefonban is mindig korrektek voltak. Az önindítót felújították a computert kiolvasták de nem jutottak előbbre ezért vitték tovább. Még egy petákot sem fizettem, hiszen az autó még nincs meg. Lehúzásra éppen nem gyanakodnék de bármi lehet persze. Az igazsághoz hozzátartozik, hogy mondták nagyon elvannak havazva és voltak 1 hét szabin is. Na de akkor is! Szóval minden eshetőséget figyelembe véve engem most legjobban az érdekelne, hogy ilyen esetben vajon mi lehet a legdurvább a probléma? Milyen alkatrész kellhet pl amit egy ilyen autóhoz nem lehet beszerezni? Mi tart már több mint egy hónapig? Ha pl autópályán 150 nél szakadzt volna a vezérműszíj és szétgyalázott volna mindent, szerintem már akkor is lehetne vmi fejlődés nem?

Előzmény: fenyooldrider (7211)
fenyooldrider Creative Commons License 2016.08.25 0 0 7211

A betolástól vagy kíméletes behúzástól 99%, hogy semmi baja nincs mechanikusan, az az 'átugrás"  dolog mese habbal, urbánus legenda!

Ahhoz nagyon fel kellene gyorsítani a vontató autónak és ész nélkül kellene rádobni a kuplungot a vontatottban, hogy átugorjon, de ennek igen kicsi az esélye, főleg a régebbi autóknál fordulhatott elő, ahol még nagyon keskeny és rugalmas volt a szíj! Na, a miénk nem olyan már!!!

Amúgy, ha nem csinálja meg használhatóra a szerelő az autót, akkor milyen alapon fizetsz a semmiért?

Ha hülye hozzá, akkor nyilván olyan alkatrészt cserélt ki, amit nem kellett volna, tehát rakasd vissza a Tiédet, ha egyáltalán csinált vele bármit is!!!

Ez szimpla lehúzás gyanús eset, szerintem jobban jársz, ha kér előre egy árajánlatot a javításról, ha ezt nem tud adni, akkor legfeljebb egy diagnosztikai vizsgálatról tud árat adni, de ott meg ki kell derülnie, hogy mi a baja!

 

fenyooldrider Creative Commons License 2016.08.25 0 0 7210

Elsőre az aksira gondolnák, mivel leállításkor még minden rendben volt, ezek az autók nagyon kényesek erre, főleg a benzinesek a sok elektronika miatt!

Gondolom azért nyitogattátok ezért, azért, meg be is volt talán riasztva, ami mind ezi az áramot és ez egy gyenge aksit nagyon hamar le tud amortizálni!!

A motorhibát gyakorlatilag kizárhatod, ha olyan helyen álltál, hogy a nyest hozzáférhetett a géphez, akkor nem ártana átnézni a kábeleket ,stb!

De mindenek előtt csinálni kellene egy kiolvasást, vagy minimum egy pedáltesztet, hogy van-e hibakód?

 

 

Előzmény: hvo88 (7209)
hvo88 Creative Commons License 2016.08.25 0 0 7209

Sziasztok! Vélemenyéteket szeretném kérni, egy nekem már nagyon bosszantó dologban. Szóval kb. egy hónapja voltunk nyaralni és amikor onnan hazafelé indultunk volna az autó egyszer csak nem akart indulni. Előtte sosem volt vele ilyen probléma. A következő képpen történt a dolog: Mikor megérkeztünk, ugyebár problémamentesen az autót a nyaraló előtt hagytuk 3 napig. Hozzá sem nyúltunk. Induláskor indítózásra tekert egyet az önindító de nem indult be a kocsi. Kb 3-4 próbálkozás után feladtam. Próbáltuk bebikázni, betolni és utána kicsit meghúzni másik autóval de semmi. Először még látszólag minden más elektronikus kütyü mőködött az autóban, de a próbálkozások után a kijelzőn csak ”F” betű jelent meg. Sem a km óra se  a benzin mutató nem mozdult. Muszáj voltunk otthagyni egy szerelőnél. Elmondása szerint volt vmi gond az önindítóval amit megjavított, belenézett a számítógépbe is de az autó csak nem akart indulni. A vége az lett, hogy egy másik szerelőhöz vitte az autómat aki állítólag jobban ért hozzá, mert szerinte lehet a motorral van baj mechanikailag. Szóval most már kb 5. hete van az autóm szerelőnél tőlem kb 100 kmre. De még mindig nincs kész. Szerintetek ez normális? Tehát valaki hozzáértőtől kérdezném, hogy úgy egyáltalán mi baja lehet egy ilyen autónak álltó helyében? És milyen komolyabb probléma merülhet fel amit ennyi idő alatt nem lehet orvosolni? Egyáltalán mire számíthatok? Mi lehet a legkomolyabb dolog? Már gondoltam rá, hogy a behúzás, betolás nem használhatott neki. Esetleg ugorhatott a vezérműszíj és hát akkor tudjuk mi következik… Na de ennyi idő alatt szerintem már egy motort is ki lehetett volna cserélni nem? Esetleg vkinek volt már hasonló problémája? Mármint indítás szempontjából? Jah az autó 1.6 benzines, 2005-ös kombi. És előtte sem motorikus sem elektromos problémája még nem volt.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!