Jó az a K Astra, de dízel motorral és pár extrával már 7 millió fölött van jócskán az ára. Ennyit nem adnék érte.
A H ára sem volt annyira elérhetetlen, különben nem lett volna ennyire tömegautó. Az a rengeteg ami ma is fut nem mind külföldről használtan behozott. Úgyhogy itthon is vették őket szép számmal. A céges autókról meg ne is beszéljünk, Dunát lehetne velük rekeszteni. Ha megnézed J-ből már közel sincs annyi, pedig az is kapható már 7 éve.
A szervizelésével nem értek egyet. Sok bontós csak néz rád, hogy mit akarsz te nála H Astra alkatrészt. Astra nekik az F vagy legfeljebb a G. Mintha a H Astra tegnap jött volna ki és valami űrtechnika lenne. Pedig még a CID kijelző is nevetségesen pixeles a 700.000Ft-os árához képest mag főleg, ami egy vicc. Kb olyan mint a 2000-es évek elején megjelent legelső színes mobiloké. Ma már más autókhoz sokkal olcsóbban, nagyságrendekkel jobbakat adnak. A hátsó merev hidas futómű még a 90-es években sem lett volna valami nagy szám. Ebből a szempontból a J Astra se sokkal jobb. Annyi a különbség, hogy beraktak egy watt-rudat, de attól még 90%-ban ugyan az. A J gyakorlatilag egy átcsomagolt H Astra. Nincs olyan hatalmas technikai és kényelmi ugrás mint ami a G és H között volt. Ezért nem csoda hogy ezt az ár is tükrözi. Nagyon sok olyan megoldás van benne, ami manapság már kezd rettó számba menni. Ettől függetlenül jó autó és én is elégedett vagyok/voltam vele, de ma már biztos nem ilyet vennék. Az meg kifejezetten érthetetlen számomra, mikor más fórumokon a fórumtársak fröcsögnek, hogy a 11 éves közel 300.000km-t futott alap "fapados" H Astrájukért csak 1,5 milliót akarnak adni. Ez ennél többet biztos nem ér kérem szépen!
Az új alkatrészek ára meg horror. A műanyagokat arany árban mérik. Még a mi alacsony magyar fizetésünkhöz képest sem normális hogy egy db üres fényszóró 200.000Ft legyen. Sok alkatrész van, ami a H-hoz drágább, mint ugyan az J-hez, ami röhej. Az IDS+ a K-hoz már eleve nem is rendelhető, mert még a németek se tudják megfizetni. A gyári új alkatrész árak borzasztóan túl vannak árazva egy tizenéves modellhez képest.
Úgy látom nagyon félreérthető voltam. Nem az volt a mondanivalóm lényege hogy azért nem öreg, mert ráírták, hogy Classic. Hanem az hogy 2012-ig gyártották.
Olyat se írtam soha hogy a H Astra és a Claccic III külön típus lenne. Nem tudom ez miből következett...
A fiatal 3-4 éves H Astrák és a J Astrák ára néhány százezer különbséggel majdnem összeérnek.
Talán ennek is meg van az oka.
A K-kat nagyon dicsérik, de azoknak húzós áruk van.
A G Astra volt az utolsó, amit egy átlagfizetésből élő mindenféle izgalom nélkül üzemeltethetett.
A H-nál az a szerencse, hogy rengeteg bontott alkatrész van hozzá és kiforrott szervizelési technikák. persze fontos, hogy hozzáértő villamossági szerelőd legyen, illetve fontos a problémák megoldása utáni kutatás. Ez nem volt másképpen a korábbi autóimnál sem amiket még csavarkulccsal és egyéb kéziszerszámokkal kellett javítani, nem notebook-al. :-)
Attól még ugyanúgy H Astra, hogy Classic néven gyártották. Szóval ettől nem fog kevésbé öregedni. Egyébként a G Astrából a legfiatalabbak 2008-2009 körül kerültek forgalomba, szóval azok se öregek még annyira :)
A H Astra sem számít már kimondottan fiatal autónak. Vannak már 12 évesek is belőle, de a legújabbak sem fiatalabbak 4 évesnél.
Privátban pont erről beszélgettünk nemrég, bemásolom: "A J Astrák hamarosan, pár éven belül átveszik ezt a best buy szerepet a H-tól, a H meg lecsúszik a mostani G Astra szintjére, a kicsit már öregedő de még tartja magát kategóriába amiért már normális pénzt nem lehet elkérni annak ellenére, hogy még bőven nem a szánalmas öreg hulladék kategória, de már megkopott a dicsfénye. Szerencsére a H-t 2012-ig gyártották csak a végén már Astra Classik 3 néven, vagy min... így az emberek fejében nem öregedett még meg igazán."
Így van, gyujtást ráadom és utánna nem indúl, egy F betű jelenik meg a középső kijelzőn, most már próbálom videózni, hogy meg tudjam mutatni. Az a baj, hogy valaki a CIMre gynakszik, van aki meg az bíztosító doboztra, kb egy éve csinálja!
Semmi sem biztos, mondták a cim modult, vezérlőt senki semmit sem tud, már videózva indítom az autót, mert senkis sem hisz nekem. Motorvezérlő cserélve már, csak találgatás, gáz az egész!
Újjabb variáció látott napvilágot, az indításommal kapcsolatban és pedig, hogy a motortérben lévő biztosíték doboznál van kontakt hiba. Vettétek már ki és ha igen hogyan és valaki régebben már ítra hogy neki is problémálya volt, hol lehet ez a kontakt hiba?
Miért ne lenne jó krúzingolni is vele? Természetesen amellett hogy elvisz A-ból B-be. Nem ralli autó, akkor Ascona B-t vennék ami de jó is lenne egy Astra mellé. Az lehetne a hétvégi hobbi kocsi :/
De az Astra-t úgysem állnám meg, hogy ne piszkáljam. A teljes külső, részben a belső is megváltozna. És ha még később is jól alakulnak a dolgok a blokk átadná a helyét vlmi komolyabbnak.
Az autó nem tul bizalomgerjesztő, de a motor, futómű ettől még lehet rendben. Ez a hirdetésből nem latszik. Ha ezek rendben vannak, akkor kit érdekel egy szakadt ülés vagy kormány. Az autó arahoz kell ezeket a dolgokat merni. 400 ezer Ftos autóról beszélünk.
Meg kéne nézni, kipróbálni, aztán a szakadt dolgok miatt alkudni, ha jo a kocsi, akkor elhoozni.
Ööö szerintem semmit. Csodát végképp nem. A vételár pedig simán nem éri meg és a helyreállítási költség végképp nem, mert a teljes összegből veszek egy másikat ami rendben van.
Csupán beszélgetni akartam róla kicsit, de lehet nem kellett volna.
Hallod ez könnyen meglehet! Lehet, hogy fehér az autó, de olyan furcsa ránézésre mintha itt ott a kasztni árnyalatokban eltérne. De lehet, hogy káprázik a szemem! Viszont ott a lökhárító! Ködlámpás kialakítású, de hol vannak a lámpák belőle? Kitörtek egy karambolban és már nem akartak velük bajlódni, hogy újat szereljenek bele... Ez is egy lehetséges válasz, úgy érzem. Igen a kormány egy gyenge pont, de a futásban akkor is lehet vlmi megviseltnek látszik szerencsétlen szóval lehet az könnyen (jóval)több százezer
Igen az ülés csere már eszembe jutott amúgy is mert a deréktámasz miatt vagy, hogy az OPC változatból a sport üléseket áttenni, hogy jobb legyen az oldaltartás.
Na ez az! Ezért szeretek veletek beszélgetni. Most egy újabb fontos momentum derült ki! Azért így jobban érzem magam, hogy könnyen informálódok anélkül, hogy nagyon keresgélnem kellene :)
Lehet, hogy nem is kilopták a légzsákot, hanem karambolozott. A dudagomb is durva, bár az a G-nél típushiba, ez meg aztán ki tudja, 16 év alatt mennyit futott, oda se merik írni...
Az az ülés így tényleg elég durva. De ki lehet azt cserélni, akár kompletten egy bontott ülésre.
Ami még feltűnt, az a cím: Pécs, Pécsváradi út 8. Nem véletlenül volt ez ismerős nekem! :) Ide hordom szervizeltetni az autómat, Opel Penthe. A kapun belül rögtön jobbra mindenféle használt kocsit árulnak, szerintem ott állhat valahol ez is.
A bal oldali ülés támlájából kilopták a légzsákot, de az is lehet, hogy csak kirágta az egér. Nem valami bizalomgerjesztő.
Szerintem ha ebben az árkategóriában keresgélsz, akkor egy 90-es évekbeli Toyota Corolla a te embered. A békalámpás, vagy az az előtti, fapados fajta, az tényleg nem romlik el.
Láttam már ettől egyszerűbb dolgokat is komoly bajt okozni és itt nincs arányban az általa nyújtott 'komfort" az általa okozható üzembizonytalansággal!
OPCOM-ot -Tech2-t természetesen használok, de van egy alapvető különbség közöttük: míg az opcom- Tech2 a garázsban kommunikál,nyugodtan üldögélve az álló autóban, addig az ominózus cucc menet közben, akár vészhelyzeti állapotban is használja a can-bust!
Részemről biztos nem tenném bele egy mezei hőmérőért, ezt bele lehetne hekkelni érzékelővel-kijelzővel külön egységként is!