Zorogtek a vezerles modosito kerekek,h cserelted? A szurok bennevannak meg a magnesszelepekben? Furcsallom hogy nincs hidrotoke benne. Pedig a tipushoz arusitanak hidrotoket. De kivetel erositi a szabalyt.
A motoromban. Szelepfedél le. Vezérlés csere alkalmával ha már cseréltem az okos kerekeket ki vettem a vezérműtengelyt, de ahogy irtam az ETK is hozza hozzá a különféle szelepcsészéket.
A segítségeteket kérném. van egy Opel Astra H GTC 1.7 CDTI autóm. Nem igazán tudom, hogy mi történt pontosan. Kb egy hete az alapjáratom 800-ról felment 1100-1200 körülire. Bár ennek szerintem semmi köze a problémához, de normálisnak nem mondanám. Ma amikor mentem vele és már épp leparkolni akartam, egyszer csak elment a szervóm, sőt nem forgott a kormány egyáltalán. Elhalványult a műszerfal, valamint a középkonzol. Leállítottam az autót és megpróbáltam újraindítani, hátha akkor visszajön minden. De csak katt-katt...Önindító! Gondoltam először. Az akkumulátorom kb 2 éves. Az önindítóm egyszer már megadta magát. Az kb 15.000 Km-rel ezelőtt lehetett kicserélve. (lehetséges lenne, hogy megint az a baj?) 2 órával később pöccre indult, bár a belső világítás és minden ami világít, halványult és világosodott. Ismét leállítottam utána megint csak katt-katt...ezek után megpróbáltuk bebikázni, hátha az segít, de nem vállt be. Ami segített, hogy betoltuk és nehezen beindult. Mire hazaértem (kb 5 km) talán minden megtörtént ami megtörténhet. A szervóm egyszer jó volt, egyszer nem. A világításom egyszer világított, egyszer nem. Magától dudálgatott a kocsim (ez mondjuk vicces volt) A cd-t ki be tologatta. A műszerfal és a középkonzol pedig egyszer világított egyszer nem. Szerencsére hazaértem és miután leállítottam ismét nem sikerült újraindítani. Generátor hiba? Elektromos hiba? Computer hiba? Vagy minden együtt és még más is?
Felszereltség is számít eléggé, de én 1.2 milliónál nem adnék többet. Illetve ha elgondolkozok azon, hogy a 11. évébe lép(pett) akkor inkább egy millió egy és egy ötven környéke.
Holnap nézek meg egy 2004-es H Astrát, 1600 cm3, ferdehátú, benzines. 158.000 km van benne, elvileg kímélve volt, szervizkönyv vezetve van. Az irányára 1.350.000 Ft a kereskedésben. Itt milyen ár lenne a reális nagyjából? Megyünk bevizsgálásra is, csak érdeklne a véleményetek alku előtt.
2 hete cseréltek klíma kompresszort a kocsimban! 2006-os 1,4-es H astra!
Tegnap felnyitottam a motorháztetőt, és azt érzékelem, hogy égett szag van a motor térben, és az új klíma kompresszor kábele a kis csatlakozónál, ami a tárcsa mellett van, a barna, az füstöl, és meg is olvadt kicsit! Leállítottam, abba maradt, aztán újra kipróbáltam, azóta nem füstöl, de tény, hogy valami lett vele! A biztosítékot nem vágta ki, és a klíma is működik, de tény hogy kicsit égett a kábel! A beszerelés óta nem most volt először használva, tehát azt sem lehet mondani, hogy ott szúrtak el valamit! Mi okozhat ilyen problémát, és mit lehet vele kezdeni? Szóltam a szerelőnek, és hétfőn vissza kell vinnem, de mire számíthatok?