Ha van aknád vagy egy nagyobb emelő akkor te is meg tudod csinálni csak azt kell megnézni,hogy van e a váznyúlványban gyárilag feszítőanya mert ahhoz kell hozzűá csavarozni ha nincs akkor rendeld meg a Cromax-ban van az is, a gyári csavar nagyondrága 1000ft/db én nem rendeltem meg hozzá hanem sima lemez scavarral oldottam meg.
Igen az utángyártott műanyagra mondták, de akkor miért forgalmazzák? Egyébként a tied mennyire burkol, mert ez a műanyag telejesen, a kartert is, olajcseréhez le kell venni az egészet és a hűtésed nem rosszabb, kap valahonnan elég hideg levegőt?
Köszönöm segítséged, megoldódott a probléma . A márka szerviz szerint egy relé össze zárva marad , teljes áramtalanítás és jó is, Illetve ha többször előfordul relé csere, Gyári gyakran előforduló hiba .
A legszebb a dologba hogy fél óra elteltével sem múlik el ,folyamatosan ég.
Most néztem én is. Van ám ára! Nem semmi! Ez gyakorlatilag egy műanyag burkolat és kedvezményesen kérnek érte több mint 170.000Ft-ot?! Pffff :S
Vagy az utángyártott 15.000Ft-osra mondták, hogy nem lehet rendesen feltenni? Mondjuk azt el tudom képzelni, hogy kicsit más az anyagminőség, nem tökéletesen méretpontos, stb...
A szokásos ajtóátvezető kábel megtörésére gondolnék első körben. Lehet hogy úgy érzékeli, mintha nyitva lenne az egyik ajtód. De 20-30 perc elteltével így is magától le kéne kapcsolnia.
Szeretném a segítségeteket kérni. Most vettem észre hogy a beltéri világításom nem kapcsol ki.
Természetesen a kapcsoló segítségével sem. Az ajtó mind bezárva , a riasztó beélesítve , de nem kapcsol le. Reggel a kulccsal nyitottam beriasztott gyújtással kikapcsoltam , talán van köze hozzá ?
Szeretném kérni a véleményeteket, tapasztalatotokat abban, hogy szabad-e, érdemes-e, az Astra H-ra tenni alsó motorvédő burkolatot? A cromaxnál rendeltem már egyet, de azt mondják, nem lehet rendesen feltenni, akkor meg minek forgalmaznak?
Bocsi, hogy ide írok, és nem a help-be, de ez a fórum jobban pörög.
Elakadtam a kilométeróraspirál cserével kapcsolatban, ezért kérem a segítségeteket. F Astrám van, 1,7-es TDI (ISUZU) motoros. A rossz spirál motortérben, hátul csatlakozik a blokkhoz, vagy a váltó végéhez. A csatlakozórészt henger alakú bevágott hüvely takarja. Próbáltam mozgatni ezt a valamit, de nem jött le. A koronaszerű bevágások alapján, azt gondolom, hogy valami opelos célszerszám kell a levételhez.
Van egy eladó vadi új gyári SKF első kerékcsapágyam,ha valakinek szüksége lenne rá.ezekhez jó:
Opel Astra H GTC 1.6 85 12.2006 Opel Astra H 1.6 85 12.2006 Opel Astra H Estate 1.6 85 12.2006 Opel Astra H Twintop 1.685 12.2006 Opel Astra H 1.2 59 08.2005 Opel Astra H 1.2 48 10.2006 Opel Astra H GTC 1.2 48 10.2006 Opel Astra H GTC 1.2 59 08.2005 Opel Astra H Saloon 1.6 85 02.2007 Opel Astra H Saloon 1.8 103 02.2007 Opel Astra H 1.3 CDTi 66 02.2007 Opel Astra H Van 1.7 CDTI 74 03.2004 Opel Astra H 1.7 CDTI 74 03.2004 Opel Astra H Estate 1.7 CDTI 74 08.2004 Opel Astra H GTC 1.7 CDTi 74 03.2005 Opel Astra H 1.7 CDTi 74 02.2007 Opel Astra H Van 1.7 CDTI 81 02.2007 Opel Astra H 1.7 CDTI 81 02.2007 Opel Astra H Estate 1.7 CDTI81 02.2007 Opel Astra H Saloon 1.7 CDTi81 02.2007 Opel Astra H 1.7 CDTI 59 03.2004 Opel Astra H Estate 1.7CDTI 59 08.2004 Opel Astra H GTC 1.7 CDTI 59 03.2005 Opel Astra H 2.0 Turbo 125 03.2004 Opel Astra H Est 2.0 Turbo125 08.2004 Opel Astra H GTC 2.0 Turbo 125 03.2005 Opel Astra H 2.0 Turbo 147 09.2004 Opel Astra H GTC 2.0 Turbo 147 03.2005 Opel Astra H 1.9 CDTI 16V 88 04.2004 Opel Astra H Estate 1.9 CDTI 16V 88 08.2004 Opel Astra H GTC 1.9 CDTi 16V88 03.2005 Opel Astra H 1.9 CDTI 88 06.2004 Opel Astra H Estate 1.9 CDTI 88 09.2005 Opel Astra H GTC 1.9 CDTI 88 09.2005 Opel Astra H 1.9 CDTI 74 09.2005 Opel Astra H Est 1.9 CDTi 103 12.2004 Opel Astra H GTC 1.7 CDTI 81 02.2007
Az iránt érdeklődnék, hogy a 100 lovas 1.7-es cdti motor vezérléscseréhez szükséges- e valamilyen célszerszám, vagy van-e valamilyen furfang a művelet elvégzésében.
8 éves Astra H-m ma délután meglepett azzal, hogy indítás után mielőtt még bepöccenne a motor leáll, a müszerfalon vadul villog az ABS visszajelző, majd leesik a benzinszintjelző. 2 napja volt aksicsere, mivel akkor sem indult és az önindítót is kipucolták illetve szénkefe csere volt. Valakinek van valami ötlete?
Gyári kanyarkövető bixenonom van, nem utólagos homasitás cucc. Egyébként én szeretem, jobban lehet vele látni mint a sima halogénnel. A céges Astráinkban halogén van, úgyhogy van összehasonlítási alapom.
A kanyarkövetés is egy jópofa dolog. Bár ha most újonnan venném az autót, nem biztos hogy kifizetném érte a több százezres felárak a fix xenonhoz képest.
Fényszóró cseréhez már volt szerencsém. Az egyik ugyanis tökéletesen funkcionált, de valamiért állítómotor hibát jelzett. Műszakin így nem ment volna át, hiába működik tökéletesen. 1db üres fényszóró, kanyarmodul xenonelektronika és fényforrások nélkül 200.000Ft hozzá. Egy koccanásnál, ha sérül mindkét fényszóró, netán az elektronika is a lökhárító mögött, máris fél milliós a kár.
Köszi szépen!! Érdekelne még egyéb tapasztalat ,problémák voltak-e illetve ha igen milyen jellegű? Gondolom,hogy tökéletes autó nincs,mert valami probléma mindegyikkel van,ezért is érdekel..
Nekem egy 36 éves 2101-es Ladám van az Opel mellett. :)
Nálam a tompított (és egyben reflektor is) bixenon, abban még a gyári "izzó" van. A halogén segédreflektorban már cseréltem én is izzót. GE (Tungsram) Megalight Ultra került bele a xenon mellé.
Ezt a kerékjárati ívben lévő kis ajtó mögött lehet cserélni nálam. Hát először én is véresre törtem a kezemen a bütykeimet mire hosszas káromkodás közepette kicseréltem mind a kettőt.
Másodszorra már sokkal gyorsabban és könnyebben ment, valahogy jobban ráéreztem már.
De a ködlámpa izzót sem egyszerű cserélni, ha az embernek nincs aknája. Azt is csak kitapogatva lehet berakni, mert nem fér be a fejed a lökhárító alá.
Bár nem vagyok autószerelő, de nekem a Z17DTH, 101 lóerős változatom van. Ennek a blokkja tuti, hogy Isuzu. A sok körítés, elektronika persze már nem mind az.
A 110 és 125 lóerős verzió is úgy tudom, hogy ennek a továbbfejlesztett, kihegyezett változata, nem egy teljesen eltérő új konstrukció. Tehát elvileg ezekben is az "ős" Isuzu blokk kell hogy legyen.
Tervezzük,hogy benevezünk egy H Astrába,és elsősorban az 1,7-es dízel Isuzu motoros autóban gondolkodunk. Családi autónak használnánk,mert szegény Polonkat kinőttük,no meg öreg is már. Tanácsokat,ötleteket szeretnék kérni,mert annyira sok infót olvastam,hogy kezdek belezavarodni.Sok helyen írják,hogy az Isuzu a legmegbízhatóbb,a másik oldalon meg az Isuzu nem is Isuzu. Egymillió féle dízel motorral jött ki az autó,így abszolút zavarba ejtő már az egész. Ha van itt autószerelő,az Ő véleményük kimondottan érdekelne,de bármit szívesen fogadok!