Tudja valaki, hogy mitől lehet megnövekedett vákuum a szelepfedél alatt? (Z14XEP)
Konkrétan az olajbetöltő nyílás sapkáját is nehéz eltekerni. Vákuumcsöveket kitisztítottam, átjárhatók. Gyanakodnék EGR szelep hibára akár de hibakód mentes az autó, arra pedig biztosan lenne check engine. Amúgy a Z14XEP-re jellemző kerepelő motorhangot szeretném megszüntetni és nem a szívósor twinport csappantyúi és rudazata a bűnös, mert azok épek és megfelelően működnek. Ha bárkinek lenne valami hasznos tanácsa azt szívesen venném! Köszönöm
Sziasztok. Segítséget kérnék. Nem rég tulajdonosa lettem egy 2006-os 1.4 motorral rendelkező, Opel H Astranak. El kezdett süvítő hangot adni menet közben a bal első oldalnál. Lehúzom az ablakot hangosabb mert gondolom kintről jön a hang. Lassulás, gyorsulás nem befolyásolja a hang gyorsaságát, illetve hangosodását olyan hang mintha menetszél besüvítene az ablak közt. De mivel lehúzott ablaknál is jelen van nem hiszem. Mi lehet a baj? Segítséget köszönöm.
Sziasztok segítsèget szeretnèk kèrni vagy jàrt e màr valaki hasonlóan mint èn.adott egy z19 dt motor olyat produkàl hidegen indul melegen indul ,de langyos motornàl nem indul .füstöl teker ennyit csinàl csak nagyon sokat kell tekerni a motort ,hogy beinduljon.hibakód nincs.valami tipp valakinek mi lehet a problèmàja?
bár nem Astra H, hanem Astra J, lehet, hogy vkinek esetleg jól jön.
Aprópénzért eladó egy ritka Opel Astra J 1,6 T Sport (kombi), 180 lovas, 174e km-es, kenési gondok miatt leállt a motor. Magas felszereltség, AGR ülések, bi-xenon, nagyon megkímélt, gondos gazdától. A lányom/vejem nem tud autó nélkül meglenni, vettek másikat.
Az Opel javítására nincs idő, hely, kapacitás, inkább áron alul eladnák.
Alufelni garnitura téligumival 4 darab 5x105 et40+ Pirelli Winter Sottozero 3 XL 225/45 R17 jó állapotban. Csere nem érdekel, nem postázom! Az ár darabra vonatkozik. Opel Astra K volt használva.
Sziasztok, sos segitsegre lenne szuksegem. Az udvaromban allt az auto, es az egyik pillanatban az osszes ajtot lezarta az auto magatol ugy hogy a kulcs a gyujtaskapcsoloban van, mindekozben villog az elakadasjelzo, mikozben se az index visszajelzo a muszerfalon, se az elakadasjelzo gomb nem villog. Potkulcs nincs meg. Ugy tunik megbolondult a computer, de nem tudom aramtalanitani, mert a motorhaztetot sem tudom kinyitni. Otlet valakinek, hogy tudnek bejutni az utasterbe, anelkul hogy uveget kelljen tornom? A 2 hatso ajton a gyerekzar be van kapcsolva, igy azok csak kivulrol nyithatoak..
Sziasztok, menet közben egyszer csak kigyulladt egy kis sárga lámpa olajos kanna cseppekkel.
Megnéztem az olajszintet és kevésnek tűnik. Pár hónapja volt olajcsere. Ki szokta bőven bírni az 1 évet. 125 LE H Astra Coupe Diesel. Csatolok pár képet a motorháztetőn belülről, mert a motor bal oldalánál olajos fátyolos mindenfelé. Mit lehet szerintetek tenni?
Két dolog, ami éppen nem működik, nem tudom, hogy van-e köze egymáshoz, ebben kérnék segítséget.
Az utastérbe bejövő levegő irányát nem tudom változtatni, illetve a klíma nem kapcsol be.
Ami az elsőt illeti, a ventilátorfokozatok rendben működnek, belső keringetés és a fűtés is, viszont csak fej felé fúj, szélvédőre, lábra nem. Próbáltam bezsírozni a műanyag tárcsát (középen, gázpedáltól jobbra), ami elméletileg szabályozza a levegő irányát, de nem akad és igazából meg se moccan.
A klíma esetében persze az első gondolatom, hogy nincs benne elég hűtőközeg és ezért nem kapcsol be, de elbizonytalanodtam, hogy esetleg összefügghet-e a két hiba.
Járt már így valaki, vagy van esetleg ötletetek mi okozhatja az említett hibákat?
Sziasztok! Kinéztem egy 2006-os Opel Astra H OPC-t. 230 ezer km van benne. Svájcban kezdte a pályafutását, majd Németben folytatta és 2023 óta van Mo.-on, a mostani tulajnál. Kinézetre a kocsi rendben van, az eddig megnézettekhez képest nagyon szép a kasztnija. Tudnátok-e olyan szakit vagy olyan szervizet ajánlani, aki meg tudná nekem nézni, hogy műszakilag is rendben van-e? Mik egy ilyen kocsinál a típushibák, ennyi km-nél mire számíthatok? Mik azok az elengedhetetlen dolgok, amiket mindenféleképpen meg kell nézni? Van-e a csoportban olyan, aki tudna-e nekem segíteni Köszönöm előre is a segítségeteket! :)
Sajnos az nem elég,ha csak a motorvezérlőt cserélted ki,azt be kell tanittatni,vagy kompletten kell a kulcsal c-modullal cserélni bontóból,vagy betaníttatod,másként nem fog indulni.
Köszönöm, hogy megosztottad a megoldást, sikeres volt a javítás. (én írtam emailt). Az önindítóban valami kis lemezke el volt szabadulva, és ez okozott rövid idejű zárlatot, amitől leakadt a számítógép. Ugyanúgy a P0201 P0202 P0203 P0204 hibakódot dobta, és csak pár perc elteltével indult, vagy ha kivettem az ECU reléjét.
Sziasztok! 2006 Opel Astra H benzin, az alábbi hibakódokkal:
Az autó ha elindul, működik, de időnként indítás után néhány fordulat után leáll, ilyenkor megszakad az OBD olvasóval is a kapcsolata, a benzinszint jelző pedig leesik nullára, mintha a CAN bus elvesztené a fonalat. Egész addig nem történik semmi, míg az ECU , vagy kireléje ki nem kapcsol nem veszem. A P000F nem mindig jön vissza, ez üzemanyag túlnyomást jelent.
Helló!tudtok nekem segíteni?olyan kérdésem lenne, 1hete lett cserélve a h asztran,motorvezelo egyseg és még mindig letilt az autó,mit tudok csinálni vele?1.4 benzines
Szép napot! Egy kérdésem lenne adott ez a hibakód P1112 mellékelek képet is motorkod: Z14XEP,azután jött elő miután lett cserélve a szivosoron a pálca a vákum motor is lett cserélve ami a pálcát mozgatja,maf szenzor is lett cserélve másikra próbára természetesen ugyan olyan számokkal mint amik vannak a maf szenzoron ami a kocsiba van,miután kitörölöm a hibakodot visszadobja.ötlet tipp?esetleg kábel szakadás van valahol?köszi a válaszokat!!Üdv
Szeretnék érdeklődni hátha valaki meg tudja mondani mi a hiba.
a sebesség kilométer óra nem működik menet közben,minden mást jelez az óra,de nem tudom mennyi sebességgel közlekedem,és közben megállt a pillanatnyi fogyasztás mérő is,esetleg valaki tud segíteni?
Adott egy 1.9cdti üzemanyagház ami az oldalsó csőbemenetnél a szűrő cseréje után szivárog...nem tudja valaki hogy a benne lévő O gyűrűt lehet valahogy cserélni ?...illetve milyen méretű?mert hivatalosan nincs hozzá tömítés készlet komplett új ház meg elég drága...hálás köszönet
Az lenne a kérdésem hogy fel ment a vízhőfok 103 fokig is menet közben. A hűtő viszont hideg volt. Álló helyzetben de járó motorral szép lassan hűlt vissza. Ahogy elindultam újra emelkedett. Egy piros lámpánál megint szép lassan ment lejjebb. A képen már az látható. Aggódhatok? Ez lehet baj? Menet közben nem hülnie kéne, főleg hogy van -5 fok?
2006-os GTC H Astrán tapasztaltam ugyanezt. Egy ideig csak néha csinálja, aztán már gyakrabban. Olyan nem volt, hogy néhány próbálkozást követően el se tudjam indítani, de természetesen bosszantó. Mivel nem állandó volt a hiba és olyanokkal jöttek a szerelők, hogy új kulcsot kell csináltatnom (pótkulccsal is ez volt a helyzet, szóval gondoltam ez marhaság) , vagy át kell programozni stb, nem lett orvosolva a dolog. Aztán egyszer bedobott az autó egy gázpedál hibájára utaló hibakódot, 112008 ha jól emlékszem. Rákerestem és találtam egy német nyelvű tutorial videót, ahol részletesen bemutatják, hogy feltehetően hol lehet a hiba. UEC, gaspedal, Astra H címszavakra keress rá és megtalálod. A lényeg, hogy a motortérben lévő biztosítéktáblát kell szétbontani (nem a biztosítékokat kihúzni, hanem az egész táblát azokkal együtt leemelni) és az összes csatlakozót megtisztítani. Valamelyik hozzászóló írja is, hogy sokszor elég csak szétszedni és összerakni már az is segít, de ha már szét van szedve én végigfújkáltam kontakt tisztító spray-vel egyenként. Illetve van ott 2 db 80 A-es biztosíték, amit érdemes ellenőrizni, megtisztítani. Ezután nekem megszűnt és azóta sem jött vissza a gázpedál hibájára utaló check engine jelzésem, valamint - és itt a válasz a kérdésedre - az általad említett kulcs elfordítására nem reagál semmit az autó hiba sem jelentkezett újra. Ennek olyan 4-5 hónapja és mivel nálam már napi szinten jelentkezett, azt gondolom sikerült megoldani a problémát ami valamilyen kontakthibára vezethető vissza a biztosítéktáblán.