Keresés

Részletes keresés

Lónyak Creative Commons License 2016.12.25 -1 0 25214

Ha nem akartok további törlést (nicknevet is beleértve), engedjétek el a kérdést.

 

Boldog karácsonyt!

a8lang Creative Commons License 2016.12.24 0 0 25213

Hát nem tudom, de kigyomláltak rendesen itt is meg a danitpoikban is.

Nekem eddig még soha egyetlen hsz-emet se moderálták.

Odaát egymásnak estek, de itt nem tudom mi volt a gond.

Előzmény: skt15 (25212)
skt15 Creative Commons License 2016.12.24 0 0 25212

Mièrt volt ez a sok törlès?

skt15 Creative Commons License 2016.12.07 0 0 25111

Ja, ő nem tuningol. Fejleszt...

Előzmény: a8lang (25107)
skt15 Creative Commons License 2016.12.07 0 0 25110

Na, az MTM sem járt a fejlesztőknél, azt tudom...

Gondolom milyen nevet ad....

Az RS7 motorja pl. szériában is alulhűtött. Azt még tovább húzni?!

Előzmény: a8lang (25107)
skt15 Creative Commons License 2016.12.07 0 0 25109

Mindkettőt. Többet a benzineseket...

A 2.5 Tfsi-ből.pl. a régi 340 lovas durván húzható; az új 400 lovasnak meg ez a teteje. Örülni kell hogy bírja a szériát.

A tömegcsökkentés "áldozata"

Előzmény: a8lang (25107)
Zolkobatyo Creative Commons License 2016.12.07 0 0 25108

180-200-al járok pályán. 13.5-14 litert eszik ilyenkor. 3100 körül forog 200-nál.

Előzmény: a8lang (25103)
a8lang Creative Commons License 2016.12.07 0 0 25107

Azért lehetnek tipusok amik jobban bírják, gondolom ő is a tdi chiputningot nyomja, azok meg agyig vannak húzva gyáriban.

De nálam pl 4L V8 biturbo és csak 420LE 5000-es fordulaton. RS6/7-ek szaladgálnak szép számmal 700Le körül hibamentesen, van pár 800 feletti példány is.

MTM a nevét adja pl a talladega 800LE-jéhez amit szintén gyári váltó és motorbelsővel hoznak össze.

Előzmény: skt15 (25105)
skt15 Creative Commons License 2016.12.07 0 0 25106

Mindenhol a vékonyítás, könnyítés, nagyobb teljesítmény, kisebb fogyasztás.

A " görbék pedig metszik egymást"...

Előzmény: skt15 (25105)
skt15 Creative Commons License 2016.12.07 0 0 25105

Az "ismerősöm" ma konkrétan ilyen dolgokkal.foglalkozik.

Korábban mindig azt mondta, húzzad csak. 

Ma pedig: el a kezekkel; örülj annak és addig amit szériában tud és bír.

Előzmény: a8lang (25104)
a8lang Creative Commons License 2016.12.07 0 0 25104

A váltó pl az enyémben cikkszámra azonos az s8-ban lévővel vagy akár az RS6/RS7-ben lévővel.

A motor bír kevesebbet valamivel. Nyilván egy átlag használatnál a chippelésből származó + erőt csak ritkán és rövid ideig használod ki.

Előzmény: skt15 (25102)
a8lang Creative Commons License 2016.12.07 0 0 25103

200-nál mennyit forog 9-ben a motor, meg mennyit eszik tartós 200körüli tempónál?

Gondolom nem 130-al szoktál vele pályázni.

Előzmény: Zolkobatyo (25100)
skt15 Creative Commons License 2016.12.07 0 0 25102

De gondolom nem egyeztetett előtte a motor és a váltófejlesztőkkel.

Az Audinál ma már kb. semmit nem célszerű.

Feltételezem a Mercinél sincs ez másképp.

Előzmény: Zolkobatyo (25097)
a8lang Creative Commons License 2016.12.07 0 0 25101

Reményeim szerint tuningolva le tudok menni 12s alá 0-200-on. Csak a progi is sokat segít.

Viszont ez nem egy sport változat hanem egy alapmotoros v8 verzió.

Lehet jó lenne könnyebb kerék is mert ez a 21-es 29kg gumival együtt. A fék elég könnyű mert kerámia, de a kerék ha 3kg-al könnyebb lenne az olyan mintha 60kg-al lenne könnyebb az autó, talán számít gyorsulásnál.

Előzmény: Zolkobatyo (25100)
Zolkobatyo Creative Commons License 2016.12.07 0 0 25100

200-ig hasonló. 

Az enyémnek is 16-17 mp környékén mérnek az újságok.

402 méteren 12.6-12.9-et láttam sajtóban közölve.

Szarral-huggyal jobban megy az audi mint az enyém. Ahogy te mondod a forgalmat éppen nem tartja fel. :)

Előzmény: a8lang (25098)
a8lang Creative Commons License 2016.12.07 0 0 25099

Egyetlen baj van a tuning-al, hogy ugrik a gari.

Én is fogok tuningolni, nem tudom kivárni a 2018.04-et mire lejár. Szerintem jövőre már elcsábulok.

Kap RS7/S8 turbókat meg APR downpipe-t meg programot, 620-650LE-t lehet kihozni ebből a gyengébbik v8 tfsi-ből.

Haver RS7-ese 1 nyamvadt 500eur-os progival 10s alatt van 0-200-on(gyári 12s volt).

250-re már 3s a javulás, megmérjük a 0-300-at is majd, fasz voltam hogy nem nyomtam tovább a gázt amikor mértem.

Előzmény: Zolkobatyo (25097)
a8lang Creative Commons License 2016.12.07 0 0 25098

Igen ez de ezek nem jó adatok, van mérésem több is racelogic vbox driftbox-al amivel minden mást is mértem. 0-100: 4.2-4.3s, 160: 10s, 200:16.3-16.6s, 250: 29-29.5s.

Eddig ez volt a legjobb, de 100-as benyával még nem próbáltam, és tele volt a tank mindig amikor mértem. Agip98

--------------- Run 16387 ---------------
Time 22:13  Date 01/07/2014

Accel results
Speed(kmh)  Time(s)
0-60  01.9
0-100  04.2

Accel Distance results
Distance(m)  Time(s)  @Speed(kmh)
0-18  01.9  59.6
0-201  08.0  143.8
0-402  12.5  178.1
0-1000  23.0  228.6

 

User range
Speed(kmh)  Time(s)
0-200  16.3
0-250  29.5

 

1 évvel később Auchan benzinnel:

--------------- Run 49154 ---------------
Time 23:08  Date 17/11/2015

Accel results
Speed(kmh)  Time(s)
0-60  01.9
0-100  04.3

Accel Distance results
Distance(m)  Time(s)  @Speed(kmh)
0-18  01.9  59.6
0-201  08.0  142.7
0-402  12.5  176.9
0-1000  23.1  227.8

 

User range
Speed(kmh)  Time(s)
0-200  16.6
0-250  29.6
0-100-0  ----

Misc
Vmax  257.9kmh   (Ennyinél tilt, többször is próbáltam)
Vavg  109.7kmh
AvgLatG  0.00G
PkLatG  0.60G
PkAccelG  1.14G
PkDecelG  0.70

Előzmény: Zolkobatyo (25095)
Zolkobatyo Creative Commons License 2016.12.07 0 0 25097

Egy viszonylag elismert német cég a racechip 480 lovat csinál belőle fillérekért.

Előzmény: skt15 (25096)
skt15 Creative Commons License 2016.12.07 0 0 25096

Én nem merném tuningolni; ismerve a mai technikákat...

Előzmény: Zolkobatyo (25091)
Zolkobatyo Creative Commons License 2016.12.07 0 0 25095
Előzmény: a8lang (25092)
a8lang Creative Commons License 2016.12.07 0 0 25094

Egyébként tényleg szép, az előző C annyira ronda ocsmányság volt, az új meg tetszetős.

Belül is jól néz ki. Ez az új irány amit követnek az S-el kezdve, C-vel és most E-vel folytatva nem rossz. De én maradok a négy karikánál.

Előzmény: skt15 (25093)
skt15 Creative Commons License 2016.12.07 0 0 25093

Nagyon szép kocsi, meg kell hagyni

Előzmény: Zolkobatyo (25091)
a8lang Creative Commons License 2016.12.07 0 0 25092

Gyere nyomjunk egy race-t 0-250-ig, nekem csak egy 2 tonnás alap v8-as a8 langom van de szerintem legyorsulja az amg-t, ha nem is nagyon de azért otthagyja.

 

Nem minden autónál van pont 250-nél a leszabályozás, nekem is 257.9kmh-nál(racelogic gps) tilt, 263-at mutat az óra. Ezt mindenképp fel fogom oldatni ne kelljen már lehúzódni ha valami gyorsabban jön.

Előzmény: Zolkobatyo (25091)
Zolkobatyo Creative Commons License 2016.12.07 0 0 25091

Szeretem.

Nagyon jó minőségű,szépek az anyagok,szépek a kijelzők,rengeteg kütyü van benne. Az inteligens led lámpa zseniális.A feláras nagy hifi nagyon szépen szól.

Az összkerékhajtása nagyon bejön, állandó 4 kerék, hátul 69%-ot hajt. Kikapcsolt esp-vel is bolondbiztos még vizen is. Megindul a segge provokációra,de bármikor össze lehet szedni.

Az új 9-es váltó sokkal gyorsabb mint a régi merci féle sokat szídott 7-g tronic. Sajtóanyagban olvastam hogy 7%-al kisebb a hajtáslánci vesztesége és a tömege is csökkent.

Az autónak két arca van. Comfort és eco üzemmódban csendes(zárva a kipuff csappantyú),a váltó vaj puhán vált,már 1500 körül elváltja, van benne start/stop és vitorlázó funkció is. Magyarul ilyen módban keveset fogyaszt,halk,a futómű felpuhul komfortosra.

Van sport,sport+ és individual mód ezeken kívül.

Az individual módban magának rakhatja össze a sofőr hogy milyen legyen a kormányzás, a váltó, a motorkarakter, a futómű, a kipuff, legyen-e start/stop, legyen e vitorlázás.

Sport+ állásban minden a legdurvább állásba kerül.Ilyenkor igazi amg, a gázra rögtön ugrik, a váltó sokkal gyorsabban rántva vált,minden fékezésre azonnal visszavált,forgatva a piros mezőig nem vált el.A kipuff ordít,hörög,durrog,csattog.A futómű ilyenkor betonkemény.

Elől 360-as fék van, hátul 320-as. Jól fognak.

Körpályán (pl. Sachsenring és Hockenheim short). Megveri a régebbi szívó v10 507 lovas m5-öt.

Gyári adat szerint 250-nél megfogja az elektronika, én már óra szerint mentem vele 270-el. 200-nál 2-t csal az óra.

Álló rajtból szerintem nehezen verhető még a 400-450 lovas hátsókerekeseknek is.

Viszonylag könnyű(1615kg).

Tuningon még gondolkozom. A váltót féltem. Az erő nem veti szét. Egy kellemes és erős utazó autó.

Volt már néhány szitum. M550d-nek fújtam ki az orrát.Büszke voltam magamra,majd megnéztem az m550d méréseit és rájöttem hogy nem nagy büszkeség megverni,mert alig megy jobban mint egy 535d vagy mint egy a6 bitdi. 

Volt egy lámpás szitum egy új 420 lovas mustanggal. Azt nagyon csúnyán elvertem.

Előzmény: Varshi (25090)
Varshi Creative Commons License 2016.12.07 0 0 25090

No de milyen vezetni? széleshátúak-e a lovak? mered piszkálni, vagy marad széria?

Előzmény: Zolkobatyo (25086)
skt15 Creative Commons License 2016.12.07 0 0 25089

55%-kal bőven sokat is mondtam...

Előzmény: skt15 (25087)
skt15 Creative Commons License 2016.12.07 0 0 25088

"Meg legrosszabb esetben beszámoltatom"

 

Na, így lesz a legnagyobb bukta rajt.

Előzmény: Zolkobatyo (25086)
skt15 Creative Commons License 2016.12.07 0 0 25087

Ami 1 évesen 0,5 áron megy dízelből az tutira kehes. Törött, tele kilométeres stb.

Reálisan ezek a drága dízelek 3 évesen max. 100-150000 futással 40-55% között érnek (csak így is kurva nehéz eladni őket).

A nagybenzines sem adható el jobban, az tuti.

 

Meg ugye hirdetni valamit valamennyiért, meg ténylegesen eladni, az 2 külön dolog.

 

Nekem legalábbis ezek a saját hosszútávú tapasztalataim ilyen autókkal (igaz nálam mind Audi, de nem hinném, hogy nagy különbség lenne a másik 2-nél)

 

 

Előzmény: Zolkobatyo (25086)
Zolkobatyo Creative Commons License 2016.12.07 0 0 25086

Nézegettem most a mobile.de-t.

Szűrtem: audi a6 3.0 tdi 250 ló felett, 530d bmw 2015-től.

Ezek új áron normálisan felszerelve 20-25M Ft.

mobile.de-n 1 évesen 35.000 eurotól mennek.

Az autóm elődje a c450 amg. 1 évesen 50.000 euro alap 18-as felnivel,kis navival, alap artico műbőrrel..(tehát szar felezereltséggel). A c450 amg még az őskövület 7-es váltóval volt szerelve és ráadásul kofutott modell.

Fingot fogok rajta bukni. Meg legrosszabb esetben beszámoltatom és hozom a következőt.

skt15 Creative Commons License 2016.12.07 0 0 25085

Ezekből a nagy darabszámú kocsikból (A6, 5-ös stb.) a fullosokat is baromi nehéz mostanság eladni.

Nem akarom azt a szót használni, hogy lehetetlen, de majdnem ez a legjobb kifejezés rá.

 

Előzmény: a8lang (25078)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!