Keresés

Részletes keresés

Zolkobatyo Creative Commons License 1,5 órája 0 0 25204

Nem. A haldex alapvetően elsőkerekes és pakol hátra ha kell.

Ez is vektoros difi. Ívkülső kerékre rakja a hajtást és nem tolja az orrát. Ez most az egyik legjobb.

Előzmény: skt15 (25200)
skt15 Creative Commons License 6 órája 0 1 25203

Nem rossz tulajdonkèppen, de nekem valamièrt hiànyzik belőle az erő.

A 4 henger az csak 4 henger...

Nagyon jò ès szèp bent a varrott piros ülès.

A futòműve nagyon nem szereti a magyar utakat ("dobog", pattog).

A vàltòja ennyire kevès fokozattal ultragàz. (Jòl működik, de...)

Ja ès irreàlis a listaàra az extràkkal. (Majdnem full)

Előzmény: a8lang (25201)
a8lang Creative Commons License 10 órája 0 1 25202

9 körül volt ez a V6 fullosan új korában. Akkor nagyon jó autó lehetett.

Az 1.8-as dynamique amikor néztem 15 éve 5.5 lett volna, jó hogy nem olyat vettem végül hanem twingót(2.8m), azon kisebb bukta volt, a fél év alatt amig szükségem volt ilyen autóra.  Szegénység miatt, aztán sikerült gyorsabban kilábalni a bajból mint gondoltam, és visszaülhettem a zálogban otthagyott 1 éves a8-ba.

Talisman 15-ért nagyon durva, meg golf is 10-ért meg hasonlók, még egy a6-ért se kevés a 15, de egy közepes renault kis motorral...

 

Előzmény: VDaNi (25191)
a8lang Creative Commons License 10 órája 0 1 25201

3 éve bementem, és kérdeztem, de max 15% volt az ajánlatuk az 50M-ós autónál.

Ma meg nem akarok semmit venni, nincs olyan autó amire cserélnék. Majd ha kijön a D5...

Audiból nem tudok olyat ami most kéne. 4-es 5-ös 6-os nálam kizárva. RS7 tetszett de nagyon igénytelen belül, persze abból is van némileg jobb anyagokból épitkező, de kicsi a bele, első autónak biztos nem kéne. Q7-es már igényesebb fejlettebb de abból nincs értelmes beniznes, meg a külseje nagyon nem tetszik. Remélem a D5 fog tetszeni és jó is lesz, akkor megjelenés után 1-2 évvel tudok venni jó áron felszerelt kerámiás benzinest. A 4.0tdi némileg csábító, a nagy sebességnél kis fogyasztás miatt, de egy olyat tényleg max a gari lejártáig szabad megtartani.

 

Milyen a TTS?

Előzmény: skt15 (25199)
skt15 Creative Commons License 11 órája 0 0 25200

Haldex-es lehet?

 

Előzmény: Zolkobatyo (25197)
skt15 Creative Commons License 11 órája 0 0 25199

Menj be ma egy szalonba ès kèrdezz.

Előzmény: a8lang (25198)
a8lang Creative Commons License 11 órája 0 0 25198

Nekem 30-35% kellett volna meg nettó és akkor meg tudom venni kinti cégre.

Egyébként nem adnak ennyit, 15%-nál többet sehol nem adtak. 50M-ós árnál azt meg tolják fel maguknak. 20 alatt kell maradni vételnél mert pár éven belül szart se érnek ezek az autók, felesleges elbukni a dupláját.

Előzmény: skt15 (25196)
Zolkobatyo Creative Commons License 11 órája 0 0 25197

 

A focus rs hajtását dícsérik nagyon az újságírók.

skt15 Creative Commons License 11 órája 0 0 25196

A szalonok 20-25%-ot is adnak manapsàg

Előzmény: a8lang (25189)
Zolkobatyo Creative Commons License 11 órája 0 0 25195
skt15 Creative Commons License 12 órája 0 0 25194

Amùgy szerintem nagy csodàk itt sincsenek.

Egy kaptafa lehet

Előzmény: skt15 (25193)
skt15 Creative Commons License 12 órája 0 0 25193

Passz.

Èn fogalmatlan vagyok :-)

Előzmény: VDaNi (25192)
VDaNi Creative Commons License 12 órája 0 0 25192

Ez van olyan tudasu mint a Lexus vektoros diffije?

Előzmény: skt15 (25186)
VDaNi Creative Commons License 12 órája 0 0 25191

Muktkor vezettem egy laguna kombit. (talisman)

160 lo dizel automata fullos es 15,4 volt

 

de akkor is, 1.6os motorral, 4hengeres auto es 15,4 milla

 

10 eve egy olyan laguna mint a tied volt 2.0T motorral 8 misi kb fullosan (akciozva)

Előzmény: a8lang (25189)
Zolkobatyo Creative Commons License 12 órája 0 0 25190

Hasonló az amg meg az m-es bmw-ki elektronikusan vezérelt difizára is.

 

Előzmény: a8lang (25187)
a8lang Creative Commons License 13 órája 0 0 25189

Régen S8-at akartam vadi újat, össze is konfigoltam 148ezer eur volt amit összeraktam.

Mivel nem találtam normális kedvezménnyel sehol ahol tudnék újat rendelni, meg rájöttem hogy kár ennyiért autót venni, így lett a8, a langot amúgy is szeretem, mert a rövidben hátul kis hely van. Találtam 1 éves pár ezer km-rel 5 év garival, fullos(174ezer listaár) kevesebb mint a harmadáért.

Elképesztő hogy mennyire elszálltak a listaárak, egyre drágább nemhogy egy rendes autó, de még a kis vackok is lassan 10m-be kerülnek. 

Előzmény: Zolkobatyo (25167)
a8lang Creative Commons License 13 órája 0 0 25188

Mindig az ívkülső keréknek ad nagyobb nyomatékot.

Jó ez a vid.

Előzmény: skt15 (25186)
a8lang Creative Commons License 13 órája 0 0 25187

Ez nem hátsó difizár hanem szabályozható lesz az oldalak közötti különbség.

Az önzáró difi csak azt csinálja hogy nem engedi túlpörögni az egyik másik oldali kereket a másikhoz képest. A szabályozható meg tud akár több erőt küldeni a külső kerékre is vagy akár a belsőre is.

Nekem is ilyen van, nem csak egy sima difizár, egy motor is van rajta, meg van vez. elektronikája.

Előzmény: Zolkobatyo (25184)
skt15 Creative Commons License 14 órája 0 0 25186

4.00-tòl pont ezt mondja

 

https://youtu.be/sS_GnNqibxQ

Előzmény: skt15 (25185)
skt15 Creative Commons License 14 órája 0 0 25185

Ez akkor sem egy kimondott sperr.

Amikor egy normàl quattro belenyùl màr esp-vel, akkor ez hajtàst "ad mèg". (ezèrt az idèzőjelèrt lehülyèzhetsz :-) )

Vezetve nekem nagyon tùlkormànyzottnak tűnik.

Előzmény: Zolkobatyo (25184)
Zolkobatyo Creative Commons License 15 órája 0 0 25184

Semmivel nem enged többet hátra.

Ez egy hátsó difi zár.

Fogalmad sincs semmiről.

:D

Előzmény: skt15 (25183)
skt15 Creative Commons License 15 órája 0 0 25183

De ez nem a sperr-t jelenti.

Ezzel jobban túlkormányzott mint a normál quattro-val. Többet enged hátra

 

Előzmény: skt15 (25182)
skt15 Creative Commons License 15 órája 0 0 25182

Ez a sport quattro. Ez mindig is feláras volt.

Előzmény: Zolkobatyo (25179)
skt15 Creative Commons License 15 órája 0 0 25181

Az előző S5-ben széria volt. Ez 100%! Feltételezem az S4-ben is.

Ez akkor egy újabb lerántás az új generációnál.

Előzmény: Zolkobatyo (25180)
Zolkobatyo Creative Commons License 16 órája 0 0 25180

 

 

S4 konfigurátor screen shot:

Feláras s line bőr

feláras ülésfűtés

feláras memóriás bőr

 

 

 

Zolkobatyo Creative Commons License 16 órája 0 0 25179

Ez egy részlegesen záró difi a hátsó tengelyen.

Előzmény: a8lang (25178)
a8lang Creative Commons License 17 órája 0 0 25178

Sport difire gondolsz?

Az nem sima sperr.

Előzmény: Zolkobatyo (25169)
skt15 Creative Commons License 22 órája 0 0 25177

Elővettem néhánynak a papírját: csomagokat szoktam rendelni; és abban szokott bent lenni többfajta extra, köztük bőr, ülésfűtés, navi, parkolócuccok stb.

Az S5-nél pedig alapban járt az ülésfűtés elöl a bőrüléssel együtt.

 

Előzmény: skt15 (25175)
skt15 Creative Commons License 22 órája 0 0 25176

Termèszetesen a 2 első ülèsről beszèlek.

A hàtsò sor màs tèszta.

Előzmény: skt15 (25175)
skt15 Creative Commons License 22 órája 0 0 25175

Èn eddig mèg soha az èletben ülèsfűtèsèrt felàrat nem fizettem semelyik bőrös Audiban.

Előzmény: Zolkobatyo (25174)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!