Keresés

Részletes keresés
Így működik

Bővebben az új keresőről

Varshi júl. 20. Creative Commons License 24995

Eltekintve attól, hogy ez egy unalomig "moddolt" alapvideó, és hogy sokaknak semmit nem mond a téma, biztos akad, akinek borzasztóan ismerősek lesznek bizonyos fázisok a tuning terén:

 

Lónyak máj. 23. Creative Commons License 24994

~125-re gyorsul a Picasso. Volt még benne egy kicsi, sose szoktam így gyorsulni a jószággal és még fordulatszámmérő sincs, aztán nem is ment túl jól. Saccra 140-145-öt gondoltam (az is jelentős különbség a 155-höz képest), de ez igen messze van attól.

Előzmény: Totyasrác (24977)
Lónyak máj. 22. Creative Commons License 24993

 

0-120mph (~200km/h) 6.9s, ha jól sejtem ez nagyjából egy kajak sportmotor szintje, csak itt egy gombot nyomsz, meg a gázt padlóig aztán a kocsi megold mindent, nem kell tudni hozzá (próbálja mondani, épp menynivel megy, de még 150mph-nál is le van maradva). 60mph-ról 2.3s alatt áll meg teljesen, nem vagyok benne biztos hogy nem sérülne meg valami puhányabb ember egy ilyen lassulástól.

Lónyak máj. 19. Creative Commons License 24992

Szia :) Pont a teteje ahol tetozik a domb. Pontos hely nincs, se erezni...

Előzmény: fettis (24989)
fettis máj. 19. Creative Commons License 24991

Szeva Varshi!:))))

 

Varshi máj. 19. Creative Commons License 24990

Hogyne ismernéd.

Csak nem találkozunk mostanában, mer nem járunk rendesen templomba'.

Előzmény: fettis (24989)
fettis máj. 19. Creative Commons License 24989

Szevasztok! Lónyak,mi ismerjük egymást.Én a fehér fr tdi seat leonos vgyok, ő.. voltam. m5 tecso minitalálka.??Nekem itt a lakhelyem ez a szakasz közelében .Kedvenc raccsingolós helyem lett!A domb teteje, az tág fogalom lehet!Mondj pontosabbat a sebesség behatárolása végett. Volvo v40 t4 Ricsi féle chip.

VDaNi máj. 17. Creative Commons License 24988

Na megnézem majd a Priussal is. :)

Előzmény: Lónyak (24985)
a Bloom máj. 13. Creative Commons License 24987

Mondjuk én nem 1500 kilót találtam a BMW-re. :)

Előzmény: Lónyak (24985)
a Bloom máj. 13. Creative Commons License 24986

Az a -90 kiló a gyári adatokban van. Igazából a franc tudja, mennyi az annyi. Meg aztán nem fogom emiatt kiszedni a gyerekülést sem.

Előzmény: Lónyak (24985)
Lónyak máj. 13. Creative Commons License 24985

Megmondom mi lenne, első pár méteren elhúznék a jobb rajt miatt aztán kis idő múlva utolérnél és viszlát. :) Itt az emelkedőn meg pláne jól jön a kisebb hajtási veszteség és önsúly. (kereken 1500 kilós az én kocsim, 75 kilós sofőrrel, 90%-os tankkal)

Előzmény: a Bloom (24983)
Lónyak máj. 13. Creative Commons License 24984

Khm, ha megnézitek a 'csaba vége táblát, na a Skoda ott ment százhúsz körül.

Előzmény: Lónyak (24982)
a Bloom máj. 13. Creative Commons License 24983

Gugliztam egy gyorsat: -4 paci, -4 Nm, -90kg nálam. Na meg a váltó. Kíváncsi leszek. :)

Előzmény: Lónyak (24980)
Lónyak máj. 13. Creative Commons License 24982

De lehet az is hogy 140-150 közé bemegy. Most már én is kíváncsi vagyok. Amúgy a 170 és a 180 között is nagy különbség van, mert ami 180-ra gyorsul adott szakaszon (nem idő alatt, mert az idő ugye még kevesebb) az sokkal gyorsabb mint az ami "csak" 170-re.

Előzmény: Lónyak (24981)
Lónyak máj. 13. Creative Commons License 24981

Twingoval egyszer jártam ott, mikor kisírta a gyerek hogy menjünk azzal. :) Megnézem neked a Picassot, szerintem 130 körül lesz.

Előzmény: Totyasrác (24977)
Lónyak máj. 13. Creative Commons License 24980

Autobahnon, természetesen! :)

 

Nem titok amúgy, innen indulsz a főváros irányába.

Előzmény: a Bloom (24979)
a Bloom máj. 13. Creative Commons License 24979

Ha mailben vagy fácsén elárulod, hol van ez a hely, megnézem az elölkaparós 166 lovas hycomatot is. :)

Előzmény: Lónyak (24976)
VDaNi máj. 13. Creative Commons License 24978

A Priushoz képest azt vettem észre, hogy 0-70 között jóval tohonyább a BMW, 70-140 között kb azonos, felette jobb a BMW.

Előzmény: Totyasrác (24977)
Totyasrác máj. 13. Creative Commons License 24977

No és a Twingo? :)

Vagy a Picasso?

 

(Tényleg érdekelne, hogy átlagosabb autókhoz képest mit mutat a sárváltós 170 ló!)

Előzmény: Lónyak (24976)
Lónyak máj. 13. Creative Commons License 24976

Voltam a múltkor a referencia szakaszomon (piros lámpától az emelkedő tetejéig, a folyamatos emelkedő miatt többet számít az erő mintha tök síkon mennénk).

 

Saab ~170km/h

Skoda ~180 km/h

BMW ~155 km/h

 

A sárváltó miatt érzetre picsafüst a BMW a másik kettőhöz képest - valójában is, de még jobban pudingnak érzed.

Előzmény: Varshi (24974)
dokeee márc. 30. Creative Commons License 24975

Ez egy vérprofi versenyzőnek sok, te meg a tízszeresét se vennéd észre :)

Előzmény: Lónyak (24973)
Varshi márc. 29. Creative Commons License 24974

Ha végighallgatod a kör közben a szöveget, azt mondja, hogy a Golf összkereke alapból orrtolós, és csak aztán engedi hátra az erőt, ami kevésbé jól uralható.

Meg súlyban is van eltérés.

Előzmény: Lónyak (24973)
Lónyak márc. 29. Creative Commons License 24973

Szerintem sokkal. A Golf R-t nem értem, nem ~ugyanaz a futómű, csak +20 ló és összkerék? Miért megy ennyivel jobbat a Cupra?

Előzmény: Varshi (24972)
Varshi márc. 29. Creative Commons License 24972

Viszont az Auto Express széria autókat vitt pályára.

Jobb időt ment a Cupra a Golf R-nél és a Megane RS-nél is (igaz, nem sokkal).

 

1 p 13,9 mp --> Cupra
1 p 14,3 mp --> Megane RS

1 p 14,7 mp --> Golf7 R

Varshi márc. 11. Creative Commons License 24971

Na, piszkálgatják a témát erősen: http://www.pistonheads.com/news/default.asp?storyId=29599

 

Úgy tűnik, hogy az autó csak a kiegészítőként megvehető (de még nem kapható :) Performance Pack révén tudja azt a showt. Nehéz ezt ellenőrizni, mert abban kábé csak a Brembo fékek sokkal jobbak, mint a gyári (ami alapból 19-es felniken megy).

Lónyak márc. 10. Creative Commons License 24970

36. Suzuki Swift Sport 9:00.10 137 '06 125 / 1105 Dale Lomas

 

Ez valszleg tök utcai lehet mert a Rent4Ringesekkel (csövezés, futómű- és féktuning, R888-as gumik) bemennek a kocasofőrök(!) a 9 perc alá.

Előzmény: VDaNi (24969)
VDaNi márc. 10. Creative Commons License 24969

Nézzük inkább itt, itt több autó van és ott vannak a driverek is:

http://fastestlaps.com/tracks/nordschleife.html


Viper meg C63 meg RS5 meg 911 GT3nál szériában nem lehet jobb, slick gumival, versenyfutóművel, húzva talán.

Esetleg még csövezve hátul, ilyesmi.

 

Rá tudsz amúgy a filternél az elsőkerékre szűrni!

Előzmény: Varshi (24964)
szili76. márc. 9. Creative Commons License 24968

"Seat Marabellát"

 

Jó lesz az Fiat-nak is... :-)

Előzmény: tcaoe (24965)
tcaoe márc. 9. Creative Commons License 24967

Az előbbit oda pont nem,  az utóbbinál meg nem tudhatjuk, hogy nem volt-e annyira részeg valaki.:)

Előzmény: Varshi (24966)
Varshi márc. 9. Creative Commons License 24966

De mindannyiunk szerencséjére egyiket se lökdösték fel a Nordschleiféra. :-)

Előzmény: tcaoe (24965)