Keresés

Részletes keresés

a Bloom Creative Commons License 2017.06.10 0 0 25223

Mind a 12 emailcímemmel. :)

Előzmény: tcaoe (25220)
tcaoe Creative Commons License 2017.06.09 0 0 25222

Dehogy. Azt mondta a kérdező, hogy elsősorban szilikonos nők. Ez nem zár ki senki mást, ha beletörődik, hogy az ő véleményére csak másodsorban kíváncsiak.

Előzmény: captainb (25221)
captainb Creative Commons License 2017.06.09 0 0 25221

Ha igen, akkor nagyon getzi?

 

Előzmény: tcaoe (25220)
tcaoe Creative Commons License 2017.06.09 0 0 25220

De azért kitöltötted, ugye?:)

Előzmény: a Bloom (25216)
dokeee Creative Commons License 2017.06.09 0 0 25219

össze

Előzmény: dokeee (25218)
dokeee Creative Commons License 2017.06.09 0 0 25218

Tegnap teniszezés után üsszefutottam egy ilyennel, háát, igény azért tulajdonképpen lehetne rá :))

Előzmény: captainb (25217)
captainb Creative Commons License 2017.06.09 0 0 25217

A navigátor elvesztette a hazai vizek térképét.

 

Van itt nő? Pláne plasztikázott? 

Előzmény: a Bloom (25216)
a Bloom Creative Commons License 2017.06.09 0 0 25216

Arra azért kíváncsi lennék, hogyan kerültél éppen ide.

Előzmény: Esztic (25215)
Esztic Creative Commons License 2017.06.09 -1 0 25215

Szakdolgozatomhoz kéne a segítség a kérdőív kitöltéséhez elsősorban plasztikai műtéten átesett nők! Köszönöm.
 https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLScz98io6OlZl8hrfJPYTfFlFa_KyXCHeVUmwqEvXxFaMHM-6w/viewform

Lónyak Creative Commons License 2016.12.25 -1 0 25214

Ha nem akartok további törlést (nicknevet is beleértve), engedjétek el a kérdést.

 

Boldog karácsonyt!

a8lang Creative Commons License 2016.12.24 0 0 25213

Hát nem tudom, de kigyomláltak rendesen itt is meg a danitpoikban is.

Nekem eddig még soha egyetlen hsz-emet se moderálták.

Odaát egymásnak estek, de itt nem tudom mi volt a gond.

Előzmény: skt15 (25212)
skt15 Creative Commons License 2016.12.24 0 0 25212

Mièrt volt ez a sok törlès?

skt15 Creative Commons License 2016.12.07 0 0 25111

Ja, ő nem tuningol. Fejleszt...

Előzmény: a8lang (25107)
skt15 Creative Commons License 2016.12.07 0 0 25110

Na, az MTM sem járt a fejlesztőknél, azt tudom...

Gondolom milyen nevet ad....

Az RS7 motorja pl. szériában is alulhűtött. Azt még tovább húzni?!

Előzmény: a8lang (25107)
skt15 Creative Commons License 2016.12.07 0 0 25109

Mindkettőt. Többet a benzineseket...

A 2.5 Tfsi-ből.pl. a régi 340 lovas durván húzható; az új 400 lovasnak meg ez a teteje. Örülni kell hogy bírja a szériát.

A tömegcsökkentés "áldozata"

Előzmény: a8lang (25107)
Zolkobatyo Creative Commons License 2016.12.07 0 0 25108

180-200-al járok pályán. 13.5-14 litert eszik ilyenkor. 3100 körül forog 200-nál.

Előzmény: a8lang (25103)
a8lang Creative Commons License 2016.12.07 0 0 25107

Azért lehetnek tipusok amik jobban bírják, gondolom ő is a tdi chiputningot nyomja, azok meg agyig vannak húzva gyáriban.

De nálam pl 4L V8 biturbo és csak 420LE 5000-es fordulaton. RS6/7-ek szaladgálnak szép számmal 700Le körül hibamentesen, van pár 800 feletti példány is.

MTM a nevét adja pl a talladega 800LE-jéhez amit szintén gyári váltó és motorbelsővel hoznak össze.

Előzmény: skt15 (25105)
skt15 Creative Commons License 2016.12.07 0 0 25106

Mindenhol a vékonyítás, könnyítés, nagyobb teljesítmény, kisebb fogyasztás.

A " görbék pedig metszik egymást"...

Előzmény: skt15 (25105)
skt15 Creative Commons License 2016.12.07 0 0 25105

Az "ismerősöm" ma konkrétan ilyen dolgokkal.foglalkozik.

Korábban mindig azt mondta, húzzad csak. 

Ma pedig: el a kezekkel; örülj annak és addig amit szériában tud és bír.

Előzmény: a8lang (25104)
a8lang Creative Commons License 2016.12.07 0 0 25104

A váltó pl az enyémben cikkszámra azonos az s8-ban lévővel vagy akár az RS6/RS7-ben lévővel.

A motor bír kevesebbet valamivel. Nyilván egy átlag használatnál a chippelésből származó + erőt csak ritkán és rövid ideig használod ki.

Előzmény: skt15 (25102)
a8lang Creative Commons License 2016.12.07 0 0 25103

200-nál mennyit forog 9-ben a motor, meg mennyit eszik tartós 200körüli tempónál?

Gondolom nem 130-al szoktál vele pályázni.

Előzmény: Zolkobatyo (25100)
skt15 Creative Commons License 2016.12.07 0 0 25102

De gondolom nem egyeztetett előtte a motor és a váltófejlesztőkkel.

Az Audinál ma már kb. semmit nem célszerű.

Feltételezem a Mercinél sincs ez másképp.

Előzmény: Zolkobatyo (25097)
a8lang Creative Commons License 2016.12.07 0 0 25101

Reményeim szerint tuningolva le tudok menni 12s alá 0-200-on. Csak a progi is sokat segít.

Viszont ez nem egy sport változat hanem egy alapmotoros v8 verzió.

Lehet jó lenne könnyebb kerék is mert ez a 21-es 29kg gumival együtt. A fék elég könnyű mert kerámia, de a kerék ha 3kg-al könnyebb lenne az olyan mintha 60kg-al lenne könnyebb az autó, talán számít gyorsulásnál.

Előzmény: Zolkobatyo (25100)
Zolkobatyo Creative Commons License 2016.12.07 0 0 25100

200-ig hasonló. 

Az enyémnek is 16-17 mp környékén mérnek az újságok.

402 méteren 12.6-12.9-et láttam sajtóban közölve.

Szarral-huggyal jobban megy az audi mint az enyém. Ahogy te mondod a forgalmat éppen nem tartja fel. :)

Előzmény: a8lang (25098)
a8lang Creative Commons License 2016.12.07 0 0 25099

Egyetlen baj van a tuning-al, hogy ugrik a gari.

Én is fogok tuningolni, nem tudom kivárni a 2018.04-et mire lejár. Szerintem jövőre már elcsábulok.

Kap RS7/S8 turbókat meg APR downpipe-t meg programot, 620-650LE-t lehet kihozni ebből a gyengébbik v8 tfsi-ből.

Haver RS7-ese 1 nyamvadt 500eur-os progival 10s alatt van 0-200-on(gyári 12s volt).

250-re már 3s a javulás, megmérjük a 0-300-at is majd, fasz voltam hogy nem nyomtam tovább a gázt amikor mértem.

Előzmény: Zolkobatyo (25097)
a8lang Creative Commons License 2016.12.07 0 0 25098

Igen ez de ezek nem jó adatok, van mérésem több is racelogic vbox driftbox-al amivel minden mást is mértem. 0-100: 4.2-4.3s, 160: 10s, 200:16.3-16.6s, 250: 29-29.5s.

Eddig ez volt a legjobb, de 100-as benyával még nem próbáltam, és tele volt a tank mindig amikor mértem. Agip98

--------------- Run 16387 ---------------
Time 22:13  Date 01/07/2014

Accel results
Speed(kmh)  Time(s)
0-60  01.9
0-100  04.2

Accel Distance results
Distance(m)  Time(s)  @Speed(kmh)
0-18  01.9  59.6
0-201  08.0  143.8
0-402  12.5  178.1
0-1000  23.0  228.6

 

User range
Speed(kmh)  Time(s)
0-200  16.3
0-250  29.5

 

1 évvel később Auchan benzinnel:

--------------- Run 49154 ---------------
Time 23:08  Date 17/11/2015

Accel results
Speed(kmh)  Time(s)
0-60  01.9
0-100  04.3

Accel Distance results
Distance(m)  Time(s)  @Speed(kmh)
0-18  01.9  59.6
0-201  08.0  142.7
0-402  12.5  176.9
0-1000  23.1  227.8

 

User range
Speed(kmh)  Time(s)
0-200  16.6
0-250  29.6
0-100-0  ----

Misc
Vmax  257.9kmh   (Ennyinél tilt, többször is próbáltam)
Vavg  109.7kmh
AvgLatG  0.00G
PkLatG  0.60G
PkAccelG  1.14G
PkDecelG  0.70

Előzmény: Zolkobatyo (25095)
Zolkobatyo Creative Commons License 2016.12.07 0 0 25097

Egy viszonylag elismert német cég a racechip 480 lovat csinál belőle fillérekért.

Előzmény: skt15 (25096)
skt15 Creative Commons License 2016.12.07 0 0 25096

Én nem merném tuningolni; ismerve a mai technikákat...

Előzmény: Zolkobatyo (25091)
Zolkobatyo Creative Commons License 2016.12.07 0 0 25095
Előzmény: a8lang (25092)
a8lang Creative Commons License 2016.12.07 0 0 25094

Egyébként tényleg szép, az előző C annyira ronda ocsmányság volt, az új meg tetszetős.

Belül is jól néz ki. Ez az új irány amit követnek az S-el kezdve, C-vel és most E-vel folytatva nem rossz. De én maradok a négy karikánál.

Előzmény: skt15 (25093)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!