Nagyon jó, hogy rátaláltál! Elgondolkoztam, hogy akkoriban nem is figyeltem a Moszkvicsokat pedig tudtam volna venni jópárat a Rometom árából amit 7630 Ft vettünk 88-ban :)
Ja és ha valaki tud olyan Autó-Motor vagy Pajtás vagy más újságcikkről, képről ami nincs feltöltve még a gportalra, az írja meg melyik számban van, hátha megtaláljuk.
De aki nagyon ráér, véletlenszerűen is nézelődhet, hátha talál valami jót:)
A napokban fedeztem fel, hogy rengeteg régi újság fel van töltve a netre és lehet bennük bogarászni. Többek között az Autó-Motor is egészen a 30-as évektől, meg a Pajtás újság, stb.
Napokig lehetne keresgélni és biztos hogy sok új kép és infó előkerülne, mert hatalmas az anyag.
Én most ezekre bukkantam. Kiderül a cikkekből, hogy tényleg mekkora kincs és hiánycikk volt a pedálos a játékboltokban és az is, hogy az árak hogyan alakultak. Viccesek a felháborodott vevők is. Van szó a gyárról is, meg óvodának ajándékozásról, stb.
Tehát az árak:
Azt tudtuk eddig hogy 680 Ft volt 73-ban.
Most kiderült, hogy 66-ban is 680 Ft volt, néhol 664 Ft. 78-ban és 81-ben már 860 Ft, 83-ban 960 Ft, 88-ban 1290 Ft és 1560 Ft, 90-ben 1750 Ft, 91-ben 2300 Ft
Egy kis segítséget szeretnénk a fórumlakóktól kérni egy gyereknapi rendezvény színvonalas lebonyolításához... A X. kerületi Kőbányai Önkormányzat segítségével 2-6 éves korosztály számára szeretnénk retro moszkvics futamot szervezni a kisgyerekeknek. A rendkívüli érdeklődésre tekintettel a 6 darabos "flottánk" túl kicsinek bizonyul egy ilyen rendezvény megvalósításához. Ha valakinek menthetetlen, reménytelen, törött, kidobásra szánt alkatrészei vannak moszkvicshoz jelképes áron átvennénk, esetleg a rendezvény után visszaküldenénk.
Nem kereskedni szeretnénk vele!!!! Csupán a néhány autón veszekedő gyerekeket és szüleiket szeretnénk megkímélni a hosszas sorbanállástól
Bármilyen apró alkatrészért is nagyon hálásak lennénk Előre is köszönjük
Én most mindkét oldalról ráragasztottam átlátszó matricát, aztán 2 oldalú ragasztó csíkokkal ragasztottam fel a kasznira, tehát gyakorlatilag "lamináltam", így most már nem érheti baj. És végső esetben újból le is szedhető, hiszen nem tud megszakadni. De ennél jobb fényezésű Lada már nem kell, úgyhogy erre nem fog sor kerülni. Műszerfalat ugyanígy csináltam meg.
Jól sikerült leszedned. Akkor megy könnyen, ha a ragasztó a papírra beszívódik és gyakorlatilag elengedi a fémet egy idő után. Az enyém nem ilyen, de szerencsére jó helyen van rajta.
Még nem is mutattam képet a nagy nehezen egyikről leszedett és másik Ladára felpattintott gyári rendszámról. Szerintem egész jó lett. Most már teljesen komplett a drapp műanyagkerekű.
A fórumon megtaláltam ezt az autót. 100% -ban Csehszlovákiában készült. Ha a tulajdonos kapcsolatba lép velem, akkor képes képet küldeni a felújítás során
Szia, új vagyok itt. A fórum több mint 1000 oldalát figyelmen kívül hagytam, és azt kell mondanom, hogy itt van rengeteg nagy történelmi anyag! Csehországból származom, és valójában dolgozom egy könyvet a Csehszlovákiában készült pedálautókról. Ha valaki érdekelné és segíteni szeretne a gyűjteményéből származó anyagokkal, nagyon boldog leszek.
Google fordító használata - sajnálom a magyar nyelvet :)