én 15.000Ft-ig bírtam:) pedig nagyon szeretnék egy lökhárítót, de ennyiért talán egyszer kapok eredetit is. mondjuk tegnap mindenkinél elmentek otthonról. két másik lemezárugyári játék is 50.000ft-ért ment el, jóval a valós értéke felett. azon gondolkodom, hogy megkeresem a bolgár kollegát, hátha tud gömbi első lökhárítót. valaki vett már tőle valamit?
Akárcsak az én 90-es piros gépemen. A műbőr ülésből kiindulva valószinüleg valami igényesebb export széria lehetett nyugati piacra, ezért kapott alapozót is.
Köszönöm szépen a segítséget, akkor én is így csinálom. Az orrlemezt már lecsiszoltam, sokkal jobb lett, mint volt. Hát én is a gyáriságra szeretek törekedni, ezeknél is szeretném ugyan így. A Moszkvicsoknál is, mindegyikhez kevertetek majd olyan színt, amilyen volt is eredetileg, és a rendszámokat sem matricával szeretném megoldani majd. Természetesen én is úgy szeretném megcsinálni, hogy ha majd valamikor lesz gyerekem, tudjon vele autózni. Lesz majd Moszkvicsuk is, Ladájuk is, akárcsak nekem igaziban. :) Most már csak egy Nikkelezőt kellene találnom Somogyban. :)
ha homokszórás után, csiszolás nélkül viszed galvanizálni, akkor matt hatású lesz a bevonat, ha megcsiszolod, akkor fényes. én homokszórás után először 60-100-as vászonnal csiszolom meg, majd még egyszer 400-assal, az előző csiszolás okozta karcokat eltüntetve, mivel a kémiai bevonat vastagsága 3-20µm között van elméletileg. gyakorlatilag nagyon vékony:), minden karc látszik alatta. eltart egy darabig a moszkvicsnál a sok kis bigyót átcsiszolni, de megéri, ha igényesen akarsz restaurálni. mondjuk én mindent homokszóratok (még a kasznit is) és újrafestem, újraépítem az egészet gyári alkatrészekkel. így próbálom tiszteletben tartani az eredeti koncepciót, de játszhatóvá is tenni.
Elküldtem a pedálos Lada alkatrészeit homokszórásra, mert nem győztem róla lecsiszolni a rozsdát. Szerintem egész jó lett. Most az a kérdésem, hogy ezeket így lehet is vinni nikkelezni, vagy kell még esetleg csiszolni vagy valami?
A dísztárcsával szerintem nincs gond, az kb ennyire fényes gyárilag.
Ami inkább szembetűnő: lefestett lámpa-löki-ülés-műszerfal csavarok, túlságosan fekete festés az első és hátsó futóművön és pedálrudakon, ezüst festék a lengőkarokon, hegesztés nyomai a hátsó nyúlványon, és maga a kék festés is frissnek tűnik, moszkvics matricának nyoma sincs. Meg ugye a plexi....
Kedves ismerősöm az eladó, tegnap keresett meg, hogy eladná ezt a kiskocsit. Én tippeltem meg kérésére az irányárat. Szerintem a nemrégen eladott hulladék roncsok után bőven megéri 40 körül egy Lada gyűjtőnek, kulturált darab.
Első lámpát nehéz lesz szerezni, de legalább nem unatkozol majd.
Furcsa gép amúgy, mert a kormány karima nagyon kopott, de a duda szép, meg az oldalán is van sok kopás, de amúgy megkímélt az egész, rozsda nincs, víz nem érte, az elem sem rohasztotta el a pedálnál. Valószínűleg sokat, de lakásban volt használva. Ebből kifolyólag a sok kis kormánymozdulat miatt kopott meg a kormány, a szűk folyosókon húzták meg az oldalát, és persze a falnak/ajtónak hajtástól törtek a lámpák. Duda pedig nem volt sokat használva a szomszédok miatt.
Valóban szép kis Lada. Én is elfogadnám, csak nekem sajnos most egy kicsit drága. Meg így is 2 áll jelenleg javítás alatt, plusz egy igazi, meg egy igazi Moszkvics, így azok most a fontosak. Első lámpa hiánya talán annyira nagyon nem is baj, mert van utángyártott. Számomra inkább a dísztárcsák hiánya a jelentős. Azt sem tudom, hogy az enyémre honnan szerzek majd, főleg 4-et.