69-re lett változtatva az ülés mellett kétoldalt a kasznimerevítés. Nálam azért -még mindig- belefér 68-ba is az újféle ha 68 közepétől 69 közepéig történt a változtatás. Jó lenne egy archív fotó ami eldönthetné.
Ez egy pedálos lada. Nem a moszkvics gyárban készült, hanem a mai Ukrajna területén Lvov-ban egy kisebb üzemben. Ha úgy vesszük ritkább mint a moszkvics, de nem annyira hogy ekkora összeget kérjenek érte és nem is annyira népszerű. A képen látható autó értéke kb 25-30 ezer forint. A gyári állapottól ez egyébként nagyon messze van, mert ilyen színben nem volt, első lámpa nem gyári, duda nem gyári, lökisarok nincs, dísztárcsa nincs, műszerfal nincs, rendszám nincs, kapcsoló nincs, szélvédő nincs. Hirtelen ezeket vettem észre. Viszont játszásra alkalmas, mutat.
Sziasztok! A segítségeteket kérném. Ez valami Moszkvics gyártotta Lada? Mit lehet róla tudni? Tényleg ennyire ritka, vagy eltúlzott az ára? Köszönöm, Baráti üdv: AttiLADA
Szerintem biztosan átfestették, nagyon fényes, ez már modern mai festék, a belseje is nagyon csili-vili, ott pedig szinte mindegyik rozsdásodik mint tudjuk mert nem fújtak bele rendesen. Hasonló mint a felújított igazi veteránautók, mivel más bázísúak a festékek mint régen mindegyik kicsit giccses lesz, főleg a Keleteurópai típusoknál nagy a kontraszt a gyári fényhez képest, ezért van hogy manapság sokkal nagyobb érték kezd lenni egy megörzőtt szép gyári állapotú jármű akár kissé patinánsan is mint az agyonkrómozott, újrafestett, újrakárpitozott felújított példányok.
vajon gyári fény? a kormányrúdon tuti, mert van egy kis kopás. de ha felújították volna ilyen szépre az autót, akkor azt is lefújták volna, nem? fene tudja, túlságosan fénylik. a plexi viszont nem gyári az látszik. de a többi alkatrész nagyon megkímélt. jó kérdés