Nyilván lenne sok hazai kép, de a régi képek amik a legérdekesebbek és leghitelesebbek azok a netről származnak, túlnyomórészt ivánéktól. Tőlük pedig elég nehéz lenne engedélyt kérni, hogy azok megjelenhessenek a könyvünkben.
Továbbá nincs minden típusból normális eredeti állapotú itthon. Pl korai gömbikből igen nagy a hiány, főleg külföldi képekből élünk.
Én komolyan gondolkodtam rajta, hogy az angol és amerikai Pedal Cars című könyvek példájára megírom a keleti blokkról szóló részt, de minél jobban elmélyültem a témában, illetve konzultáltam szakemberekkel, annál inkább látszott, hogy a képek - amik egy ilyen mű lényegét adják - megjelentetése jogilag szinte lehetetlen.
És nem volt/nincs kedvem orosz oligarchákkal/maffiózókkal pereskedni :(
Most látok csak 1 kis érdekességet a gépen. Felemás lökik vannak rajta. Elöl 2 csavaros, hátul 1 csavaros. 89-ben volt a váltás, de a sötétszűrke kerekűeknek már 1 csavarosnak kéne lenniük, hiszen már a korábbi fehér kerekű 89-eseknél bevezették az 1 csavarosat. ( a legkorábbiak még 2 csavarosak) Szóval vagy cserélték, vagy a gyárban előkerült 1 régebbi adag és össze vissza rájuk dobálták :)