Szerencsére nem személyes tapasztalat, csak a fórumok böngészése közben állapítottam meg hogy a kormányszervo tud viszonylag drága hibát produkálni (ami típushibának mondható azt hiszem), de annak a megoldása is 100000 Ft alatt marad. Persze az se kevés, de a mai viszonyok között nem is mondható tragédiának. Aztán vannak apró-cseprő dolgok, de minden autónál van ilyen, szóval ezekről beszélni sem érdemes, csak ha már fellépett a hiba(tünet). Na jó, talán eggyel mégis kivételt teszek, ez már viszont személyesen érint engem is. Az 5 ajtósok hátsó oldalajtóinak a zárja nem lett egy erős konstrukció ezért nem nyitható egyszerűen az ajtó az eredeti konfigurációjával. Nálam csak a bal oldalon van ez, ott be kell nyomni az ajtót miközben a kilincset húzom, úgy már kinyílik.
Asszonykányak szeretnénk egy szaladgálós autót 1 M Ft körül. Úgy tűnik a mostani használt piacon talán a grande punto lenne a legjobb alternatíva. (Valamiért most a hasonló méretű Corsa, illetve japán autók ára jó 200.000 Ft-tal több...).
A kérdéseim a következők lennének:
- Van-e olyan széria, amit mindenképp el kell felejteni?
- Mit nézzünk meg mindenképpen az autónál, mik szoktak lenni a drága, vagy macerás típushibát, amiket meglátva, megtapasztalva inkább érdemes odébb állni?
Ma kigyúlladt az akksi visszajelző a műszerfalon, majd később elment a szervó, újraindítás, szervó visszajött akksi továbbra is jelez, villog, elmúlik, folyamatosan ég és újra.
Fura csörgő, sziszegő hang jön a generátor felől.
Szerintetek mi lehet ez?
Tudtok ajánlani egy jó szervizest, mert vezérlést is kellene cserélni.
Köszönöm a segítséget, a probléma sokkal prózaibb mint gondoltam a rádió oldalán d323 volt ami linea rádiót jelent ugyan úgy néz ki mint a gp rádió de nem fogadja el a számítógép. Ezért vettem gyári új mp3 GP rádiót kóddal. Beraktam mivel új volt egyből indult és számítógép is egyből ismert mident, 1 perc volt a csere sajnálom , hogy nem egyből ezzel kezdtem.
Nem túl fehérek ezek a gyertyák? Egyébként nem tapasztalok semmi rendelleneset. Mindig is ilyenek voltak. De ezek messze vannak a tankönyvi őzbarnától.
Ha az eredeti rádió volt még az autódban akkor márkaszervízben alvázszám alapján is meg tudják mondani a kódot.Persze ha akarják,és természetesen pénzért.
Elméletileg kellene egy kis kártyának lennie az autó papírjai között amin rajta van.Nekem sem volt meg mikor az autót vettem,de gondoltam ha már egyszer nem kéri az autóban utána sem fogja.Tévedtem!Amint elfogadta az új rádiómat azóta kód nélkül nem fogadja el a régit.
Köszönöm a segítséget, a kód jó mert használták vele. A régi rádióm kódját honnan tudom meg? Rajta van valahol vagy a könyvébe kell lenni valahol? Esetleg kuka ha kiveszem?
Sajnos várni kell vele gyújtáson.És ez eltarthat akár 24 órát vagy többet is!Attól függ elötted hányszor ütöttek be rossz kódot.Ha te biztos vagy a kódjában akkor utána jó lesz ha nem jó kezdődik minden előlről dupla idővel.Én végigcsináltam nekem szerencsém volt kb 8 óra alatt megoldódott.Persze jó volt a kapott kód!Viszont ha nem tudod a most működő rádiód kódját akkor nagy bajban leszel ha elfogadja ha nem az új rádiód kódját mert onnantól ez is kódot fog kérni!Pont így jártam így van egy rádióm ami egész addig működött míg be nem tettem helyette egy másikat viszon most kéri a kódot amit nem tudok.
A téli 16"-os alukat szétette a só, inkább eladom, és acél lenne helyébe:
- ugye az agyátmérő 56,5 mm?
- milyen ET javasolt, ha szükség esetén hóláncot is tennék rá, de azért ne talicska kinézete legyen a kocsinak?
- 16-osban gondolkodom elsősorban, 6,5" szélességben (a 6-os a 195-ös gumihoz kevés tán), és az ET 42-43 lenne a jó?
- emlékeim szerint a mostani nyári ET40 215-ös gumival, tehát vékonyabb hólánc elférhet már egy ET40/195 kombón is, a gyári alu meg ET46 rémlik, 205-ös gumival, ott már necces lehet a lánc belül
- vki használ 16-ost, vagy maradjak 15-nél és 185-ös gumival?
lehet itt más is hozzászól...a helyzet: indításnál jelez hibát( egy sípolás, vízhőmérő kiakad, kiírja a folyadék túlmelegedést), de egyébként jár, igaz kicsit darabos, tényleg nagyon kicsit, és megy, forog, szinte hibátlannak tűnik. Kicsit magas az alapjárat. Az akksi új, MAP szenzor cserélve... Ötlet?
Valaki nem bont mostanában kék grandét? Kis feleségem reggel elbambult és megvakította a puntóját. Kellene bal első sárvédő, gépháztető, balos lámpa, lökös. Plusz van e rá 5 let miért ment el a kormányszervó? Kapott ütést a bal oldalról, az okozhatta?