Grande Punto 1.4 8v Dynamic 2006-os. Óracsoportot cseréltem, a szerviz intervallumot kijelzést szeretném nullázni első körben, és a biztonsági öv csipogását kikapcsolni. Később aktiválni a tempomatot, és a hőmérős tükröt.(ezeket még nem szereztem be) Akkor milyen kábelt javasolsz?
Ahogy értelmezem az írásod, meg az olajok tulajdonságait, az X-clean egy magasabb minőségű olaj. Igazság szerint pár ezert forint különbség van a kettő között. Majd feldobok egy érmét :D
Nekem t jetben X-cess volt. Tette a dolgát. Csak annyit vettem észre hogy nagyobb volt az olajfogyasztás mint a 300V power motul-nál, de ez nem jelenti azt hogy bármi gond lett volna vele.
Az X-clean teljesíti az ACEA C3 követelményeket, a másik csak ACEA A3.
Határozott mozdulattal fentről ki lehet billenteni.
Ha nem hideg a műanyag, nem lesz baja.
A rács két szélénél kell belekapaszkodni. :)
(Ha mégis leamortizálódna néhány fül és már nem tartana biztosan, a NET-en néhány ezer Ft-ért vásárolható utángyártott hűtőrács ezüst és fekete színben is.)
Majd könnyen hozzáférhetővé válik az egy rögzítő csavar.
M6-os csavart kell kicsavarni amivel már leszedhető a kürt. (Asszem 10-es dugókulcs illik bele).
Megszorításnál kb 10Nm erőt kell majd alkalmazni vagy érzéssel meghúzni.
(Természetesen van még egy elektromos csatlakozó amit szét kell húzni leszerelés előtt.)
Lassan beleterekem a 100ezredik kilométert a kocsiba, és érik az olajcsere. Motul X-clean 5w40 és X-cess 5w40 között variálok. Olvasgattam utána, de 1-2 apró eltérés van a két olaj között, ajánlott feltételeket mindekttő teljesíti.
Szerintetek melyik a jobb választás 1.4 8V Grande-ba?
Megoldhato kesobb is, nekem nagyon hianyzott az a funkcio, hogy amikor bezarom, akkor felhuzza az ablakokat, a riasztohoz raktak be egy plusz modult es megoldottak.
Az tulajdonképpen nem is bőr!Valami futtatott gumis valami.Sajna típus betegség,sokunknál hámlik,talán a nyári forróság miatt is.Vasban is jöhetne valaki ha tud. (megye).
annyira lejött a bőr a kormányomról (2008 1.4 T-Jet Emotion), hogy elhatároztam, hogy újrabőröztetem (váltógomb is hasonlóan elkopott, azt is). A google kidob kismillió ezzel foglalkozó szakembert, tudnátok esetleg valaki jót Budapesten? A cél az lenne, hogy a gyárihoz hasonló legyen a kormány.
95%, hogy csak az ajtóig van meg hozzá minden, tovább nincs. Ha külföldi a kocsi és 2009 előtti és mondjuk dynamic felszereltség, akkor lehet be van kábelezve.
A kulcsokkal való felhúzás, ha nincs benne akkor nem hiszem, hogy meg lehet oldani, azt hiszem a body computert kell cserélni hozzá. Automata ablak pedig talán egy angol autó kapcsolója lehet jó.
Nem tudom, hogy az univerzális ablakfelhúzó modulok mennyire jók, talán még az egy lehetőség.
Ebből annyit értettem, hogy: sárga! :D jövő hónapban lehet hogy még rakok be egy tempomatot a te videód alapján (az is volt a bontóban), akkor úgyis aktiválni kell számítógépen keresztül.
Majd valamikor villogni fog a számláló, az új műszerfalat biztosan el kell majd vele fogadtatni. Szerviz reset-hez kell a sárga (CAN) adapter az elm327-hez.
Én levettem a szívócsonkot,és kb.két maréknyi trutyit sikerült kiszedni belőle. Néha alapjáraton már nem is ment minden henger.Takarítás után jó lett. Persze ez 250 000 km körül!