Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Varshi Creative Commons License 2016.08.24 0 0 118243

Nézd, őszinte leszek veled: így nem ajánlom. Semmi értelme annak, hogy már a következő héten azt nézegesd, mit is vennél (vehettél volna) az árából. Menj vele egy kört vagy kérj meg valakit a topikból, hogy mutassa meg neked egy kávézás közben. Ha úgy is tetszik, lelked rajta.

 

Mondjuk a 92 lovas Suzukihoz képes a kombi Ceed (gondolom 1.4) is lomha dög lesz.

 

A 130-140 km/h sebességet bírja amúgy, mentem le vele egyszer Debrecenig, és még csak nem is evett sokat (kevesebbet, mint a nagyobb/erősebb többi autóm), de a rövid váltó miatt iszonyat hangos (sokat forog az 5-ös váltóval), és az ülése is elég kényelmetlen 1 óra után.

A 16 szelepes 6-os váltóval biztos jobb erre, meg erősebb is. Az alkatrészárak komolytalanok egy Ceedhez képest szerintem.

 

Szerintem nézz inkább egy T-Jet Bravót (vagy T-Jet, esetleg 1.4 16V Grandét), most mentem le vele egy hosszabb útra, és bár az ülése ennek se egy leányálom, de sokkal inkább való hosszú utakra.

 

Kerületen belül oviba/iskolába/bevásárolni, vagy ügyfelekhez elszaladni és kis helyen parkolni jó a 8szelepes Grande (sőt ezt az üzemet ő bírja talán a legjobban), de ahhoz felesleges a gázüzem. Nekem ez volt a másod autóm (a nejemnek), így elviselhetőbb volt - mikor a gyerekeket cipeltük -, hogy nem egy erőgép. :)

A RACING dolgot én kihagynám ebből a képletből. :)

Előzmény: emery2 (118240)
Varshi Creative Commons License 2016.08.24 0 0 118242

És amikor lenyomott egy dobozos furgon? :-|

Előzmény: Realtukko (118239)
alázógyík Creative Commons License 2016.08.24 0 0 118241

Én is gázzal megyek, csak nekem T-Jet Bravo van. 

Semmi gond nincs vele, bátran veheted. Alkatrész árak szerintem alacsonyak, nekem szerencsére se a Grandéhoz, se a Bravohoz nem kellett sokat venni.

 

Előzmény: emery2 (118240)
emery2 Creative Commons License 2016.08.24 0 0 118240

Amit én kinéztem az az ún. "RACING" felszereltségű és benzin-gáz üzemü. Direkt ilyet keresek. Kinézetre eléggé jól néz ki a piros belsejével. A jelenlegi régi suzukim 92 lovas, ezért viszolygok kicsit a 78 lóerőtől. Bár azért hozzáteszem nem veresenyezni kell a kocsi. Irtad, hogy pályázni nem azt vennéd. Nem birja a 130-140 km/h sebességet, vagy ott már sokat fogyaszt ?

 

Az alkatrészárak milyenek ehhez a típushoz ?

 

 

 

 

Előzmény: Varshi (118237)
Realtukko Creative Commons License 2016.08.24 0 1 118239

Nem viszi "szépen", az mesébe illő túlzás.

 

Azért csak nekiálltál vele versenyezni valami 100 ló feletti, pehelykönnyű rizsrakéta ellen... :D

Előzmény: Varshi (118237)
alázógyík Creative Commons License 2016.08.24 0 1 118238

Az 1.4 8V egyszerű mint a faék, nagyon mellényúlni nem tudsz vele.

 

Előzmény: emery2 (118235)
Varshi Creative Commons License 2016.08.24 0 1 118237

Nem viszi "szépen", az mesébe illő túlzás. Városban viszont tökéletesen autózható a rövid fokozataival, irtó gyorsan meleg télen is, rövid utakra jobb autóm még nem volt.

Nem egy problémás autó, meg lehet venni különösebb para nélkül. De autópályázni biztos nem azt venném.

 

A Ceed méretben és árban is felette van, annak a Bravo a konkurense.

Előzmény: emery2 (118235)
subcy Creative Commons License 2016.08.24 0 0 118236

Mire akarod használni? A-ból B-be elvisz, de autópályán nagyon meg kell gondoloni hogy mikor előzől. Városba OK. Jól fogyaszt.

A gyengékre szerintem jobb ha rákeresel bal oldalt a keresővel.

Én a Ceed-et venném ha van rá keret.

Előzmény: emery2 (118235)
emery2 Creative Commons License 2016.08.24 0 0 118235

Üdv fórumtársak !

 

Elgondolkodtam egy 2010-es évjáratú Fiat Evo 1.4. 8v  kocsi vásárlásán. A teljesitmény sajnos csak 78 lóerő de vannak akik szerint ez is képes szépen vinni a kocsit.

Mi ennek a tipusnak a gyengéje ?

Megtekintésénél mire figyeljek oda ?

Igazából két autó között vacilálok. A másik kiszemelt autó egy Kia Ceed kombi. A Kia nagyobb talán strapabirobb, a Fiat olcsóbb. Nem egyszerü döntés.

Köszi a segitő hozzászólásokat.

xXxian Creative Commons License 2016.08.24 0 0 118234

A gyári ajánlás: Selenia WR 5W-40

Előzmény: lizapapa (118230)
Törölt nick Creative Commons License 2016.08.23 0 0 118233

Tankolás után hiába forditom el a kulcsot,nem zár be a tanksapka.Simán letekerem zárt állapotban.Valakinek volt ilyen problem??Esetleg megoldás még a cserén kivül?

mrzltn Creative Commons License 2016.08.23 0 0 118232

Előzmény: Varshi (118231)
Varshi Creative Commons License 2016.08.23 0 0 118231

na gyerünk, ismerd be: mit fújtál bele :)

Előzmény: mrzltn (118229)
lizapapa Creative Commons License 2016.08.23 0 0 118230

Hali, meg tudja vki mondani, h az 1.3 multijet 90 pacisba milyen motorolaj való? 

mrzltn Creative Commons License 2016.08.23 0 0 118229

köszi, megoldódott, ma már csendben volt:)

Előzmény: -ikszipszilonze- (118228)
-ikszipszilonze- Creative Commons License 2016.08.22 0 1 118228

kontakt spray inkabb, wd40 nem az, hiaba NASA fejlesztes.

Előzmény: mrzltn (118227)
mrzltn Creative Commons License 2016.08.22 0 0 118227

Sziasztok!

Menet közben bejelez a biztonsági öv. Mivel orvosoljam? Fújjak bele WD40-et?

Köszi. 

pappr Creative Commons License 2016.08.21 0 0 118226

Asszem csak 1.2 8v és 1.4 8v-hez való ez.

Előzmény: danielak87 (118224)
habazutty_ Creative Commons License 2016.08.21 0 0 118225

Szia!

 

Nem tudom megoldódott-e, de ugyanígy jártam én is.

Ami szar volt: a váltó tetején van egy csapos mechnaika amit mozgatnak a bowdenek (ellensúly meg ilyesmi...). Azt leszedtem, kiütöttem a csapot, picit megcsiszoltam polírpapírral, jól megzsíroztam és utána teljesen el voltunk a párommal olvadva :)

 

Mikor hozzánkkerült se volt ilyen jó a váltó! Olyan könnyű lett. Az ellensúly innentől simán vissza tudta húzni.

 

Érdemes lehet rápillantani.

 

A mienk 1,3 MJET 75 paci .

Előzmény: mrzltn (118141)
danielak87 Creative Commons License 2016.08.19 0 0 118224

Bocs, nem olvastam vissza, dizelhez valo a levegoszuro? 8-ba lakok :)

Előzmény: pappr (118219)
subcy Creative Commons License 2016.08.19 0 0 118223

Cool :-)

Előzmény: epinephrin (118222)
epinephrin Creative Commons License 2016.08.19 0 0 118222
Előzmény: subcy (118221)
subcy Creative Commons License 2016.08.19 0 0 118221

Érdekel, szerintem mást is.

 

Továbbra sem értem hogy ez a garancia hogy érvényesíthető átszúrás végett, de lehet csak én vagyok tájákozatlan. Nekem a kettő két különböző dolog :-)

Előzmény: epinephrin (118220)
epinephrin Creative Commons License 2016.08.19 0 0 118220

Dobok fel képet a hétvégén ha érdekel.

 

Kivan ez a gari találva. 7mm-ig 80%-t fizetnek, 6-7 között már csak 50%-t, stb. 6-6.5 volt, és a jelenlegi listaárak átlagát nézi, szóval nem az annó akciósat.

Tegnap le is lett papírozva, ki lett cserélve újra. Szóval tényleg működik ez a fajta a garancia.

Előzmény: subcy (118218)
pappr Creative Commons License 2016.08.18 0 0 118219

Sziasztok!

 

A csomitartóm elkelt.

Ha bárki érdekel egy Filtron AP 022/2 levegőszűrő (dobozban, zsírúj), akkor szó szerint két doboz sörért elviheti, csak járjon Bp-en a VIII. kerületben érte.

Előzmény: pappr (118210)
subcy Creative Commons License 2016.08.17 0 0 118218

Jól döntöttél :)

Ellenben képeket tehettél volna fel ;)

 

Ha gariztatod akkor miért kellene fizetni? Vagy hogy érted? egyáltalán ezt rá lehet fogni erre a garanciára?

Előzmény: epinephrin (118217)
epinephrin Creative Commons License 2016.08.17 0 0 118217

Textar tárcsát kapott tegnap (bevonatolt) és ATE betét került fel.

Csere közben felfedeztem egy csillagfejű csavart a bal hátsó gumiban. Irány a gumis. Valami hülye szabályozás miatt, az Y-sebességindexes gumit nem javítható (illetve nagyobb gumis nem vállalja a javítást), így cserés lesz.

Kátyúgaris Barum (tavalyi), így gariba rendeltek újat. Kíváncsi vagyok mennyi lesz a végösszeg.

Előzmény: subcy (118191)
F0ky Creative Commons License 2016.08.15 0 0 118216

Köszi! Holnap megint megnézem, amúgy a kiegyenlítő tartály alsó és felső csövét fogtam meg, ha jól emlékszem. :)

Mellesleg a mutató az a feles osztás fölé megy kb 1mm-rel, és ott is marad, ha nem kapcsolom be a fűtést... Legutóbb mikor rossz volt a termosztát, akkor nagyon hamar visszahűlt a víz a menetszéltől, csere után alakult ki ez a helyzet...

Előzmény: grande645 (118215)
grande645 Creative Commons License 2016.08.15 0 0 118215

Ma megnéztem az enyémet.Fél perc után a felső vizcső langyos,az alsó hideg.2perc után az alsó is meleg,a viz kb80fokos.Igaz 24fok volt.

Előzmény: grande645 (118214)
grande645 Creative Commons License 2016.08.14 0 0 118214

Az alsó csőnek kellene később melegedni(nagy kör,miután kinyit a termosztát)

Valószínű nem úszod meg a cserét. http://www.autoalkatreszonline24.hu/termosztat/fiat/grande-punto-199/19817

 

Ahogy Subcy írta,ne műanyag csövest!

Előzmény: F0ky (118213)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!