Nézd, őszinte leszek veled: így nem ajánlom. Semmi értelme annak, hogy már a következő héten azt nézegesd, mit is vennél (vehettél volna) az árából. Menj vele egy kört vagy kérj meg valakit a topikból, hogy mutassa meg neked egy kávézás közben. Ha úgy is tetszik, lelked rajta.
Mondjuk a 92 lovas Suzukihoz képes a kombi Ceed (gondolom 1.4) is lomha dög lesz.
A 130-140 km/h sebességet bírja amúgy, mentem le vele egyszer Debrecenig, és még csak nem is evett sokat (kevesebbet, mint a nagyobb/erősebb többi autóm), de a rövid váltó miatt iszonyat hangos (sokat forog az 5-ös váltóval), és az ülése is elég kényelmetlen 1 óra után.
A 16 szelepes 6-os váltóval biztos jobb erre, meg erősebb is. Az alkatrészárak komolytalanok egy Ceedhez képest szerintem.
Szerintem nézz inkább egy T-Jet Bravót (vagy T-Jet, esetleg 1.4 16V Grandét), most mentem le vele egy hosszabb útra, és bár az ülése ennek se egy leányálom, de sokkal inkább való hosszú utakra.
Kerületen belül oviba/iskolába/bevásárolni, vagy ügyfelekhez elszaladni és kis helyen parkolni jó a 8szelepes Grande (sőt ezt az üzemet ő bírja talán a legjobban), de ahhoz felesleges a gázüzem. Nekem ez volt a másod autóm (a nejemnek), így elviselhetőbb volt - mikor a gyerekeket cipeltük -, hogy nem egy erőgép. :)
A RACING dolgot én kihagynám ebből a képletből. :)
Amit én kinéztem az az ún. "RACING" felszereltségű és benzin-gáz üzemü. Direkt ilyet keresek. Kinézetre eléggé jól néz ki a piros belsejével. A jelenlegi régi suzukim 92 lovas, ezért viszolygok kicsit a 78 lóerőtől. Bár azért hozzáteszem nem veresenyezni kell a kocsi. Irtad, hogy pályázni nem azt vennéd. Nem birja a 130-140 km/h sebességet, vagy ott már sokat fogyaszt ?
Nem viszi "szépen", az mesébe illő túlzás. Városban viszont tökéletesen autózható a rövid fokozataival, irtó gyorsan meleg télen is, rövid utakra jobb autóm még nem volt.
Nem egy problémás autó, meg lehet venni különösebb para nélkül. De autópályázni biztos nem azt venném.
A Ceed méretben és árban is felette van, annak a Bravo a konkurense.
Elgondolkodtam egy 2010-es évjáratú Fiat Evo 1.4. 8v kocsi vásárlásán. A teljesitmény sajnos csak 78 lóerő de vannak akik szerint ez is képes szépen vinni a kocsit.
Mi ennek a tipusnak a gyengéje ?
Megtekintésénél mire figyeljek oda ?
Igazából két autó között vacilálok. A másik kiszemelt autó egy Kia Ceed kombi. A Kia nagyobb talán strapabirobb, a Fiat olcsóbb. Nem egyszerü döntés.
Tankolás után hiába forditom el a kulcsot,nem zár be a tanksapka.Simán letekerem zárt állapotban.Valakinek volt ilyen problem??Esetleg megoldás még a cserén kivül?
Nem tudom megoldódott-e, de ugyanígy jártam én is.
Ami szar volt: a váltó tetején van egy csapos mechnaika amit mozgatnak a bowdenek (ellensúly meg ilyesmi...). Azt leszedtem, kiütöttem a csapot, picit megcsiszoltam polírpapírral, jól megzsíroztam és utána teljesen el voltunk a párommal olvadva :)
Mikor hozzánkkerült se volt ilyen jó a váltó! Olyan könnyű lett. Az ellensúly innentől simán vissza tudta húzni.
Kivan ez a gari találva. 7mm-ig 80%-t fizetnek, 6-7 között már csak 50%-t, stb. 6-6.5 volt, és a jelenlegi listaárak átlagát nézi, szóval nem az annó akciósat.
Tegnap le is lett papírozva, ki lett cserélve újra. Szóval tényleg működik ez a fajta a garancia.
Ha bárki érdekel egy Filtron AP 022/2 levegőszűrő (dobozban, zsírúj), akkor szó szerint két doboz sörért elviheti, csak járjon Bp-en a VIII. kerületben érte.
Textar tárcsát kapott tegnap (bevonatolt) és ATE betét került fel.
Csere közben felfedeztem egy csillagfejű csavart a bal hátsó gumiban. Irány a gumis. Valami hülye szabályozás miatt, az Y-sebességindexes gumit nem javítható (illetve nagyobb gumis nem vállalja a javítást), így cserés lesz.
Kátyúgaris Barum (tavalyi), így gariba rendeltek újat. Kíváncsi vagyok mennyi lesz a végösszeg.
Köszi! Holnap megint megnézem, amúgy a kiegyenlítő tartály alsó és felső csövét fogtam meg, ha jól emlékszem. :)
Mellesleg a mutató az a feles osztás fölé megy kb 1mm-rel, és ott is marad, ha nem kapcsolom be a fűtést... Legutóbb mikor rossz volt a termosztát, akkor nagyon hamar visszahűlt a víz a menetszéltől, csere után alakult ki ez a helyzet...