Ez a teszt majd megmutatja ,lehet változott azóta a minőség is. (kb. 8-9 éve volt a történet és azért emlékezetes,mert átk..ták az agyam vele,mint gyári minőség és mikor visszamentem reklamálni egy szó nélkül kicserélték orig. suzukira,ráfizetés nélkül.csak fogjam be a szám! )
Na, most jól megvigasztaltál:( Legutóbb a pollenszűrővel, most meg akkor ezzel vásároltam be jól:( Mi lesz a harmadik?
Egyébként, ezen az oldalon még csak ez az első csere, viszont a jobb oldalon már háromszor volt. Az út szélén nagyobb az igénybevétel.
Anno az első cserét az egyik ismerős szerelő végezte, nem tudom milyet tett bele. Másodszor Corsa 1.7 D gyári minőségűt tettem, legutóbb Febi-t. Akkor most melyikre tegyem a voksot?
Orral a garázsfalig álltam, nem fértem oda fényképezni. Volt eszemben, de féltem aláfeküdni, csak emelőn állt.
Felbakolva párban még nem cseréltem, nem tudok hasonlítani feszülés szempontjából. Annyi, hogy rendesen kellet a stabilizátor rudat lefelé nyomni, hogy a pálcát betegyem. A bevált "fogást" a prezi egyik képe is mutatja:)
A pálcát Bárdinál vettem Mátészalkán, ez az első ilyen, remélem tartós lesz. Erősnek tűnik. Nem tudom hogy a 2-3-szor drágábbak annyival tovább bírnák-e.
Egy kép a tasakjáról, a doboza pedig a prezi egyi képén látszik.
Úgy értem hogy amikor megemelted nem feszült be a stabpálca azon az oldalon? Mert logikám szerint kicsit lenyomná ellentétes irányba a másik kereket, ha azon van a súly. De ha Te így cserélted ki, akkor nem hiszem :)
Érdekes ez az olsz márka, én nem is hallottam még. Hol vetted? Ilyet tettél már be?
Én felbakoltam mindkét kereket és úgy cseréltem, de azt hiszem szükségtelen, ha jól sejtem Te csak egyik felét emelted meg és ment is a csere egyik oldalt. Nem feszül be ilyenkor semmit amúgy?
A másik hogy milyen márka ez? Mert elég sűrűn cseréled... nem kellene valami "erősebbik" fajtát venni bele?
Váltódról is csinálhattál volna akkor képet, mondtad hogy könnyezik valahol :)
Agybaja volt az autónak, nem mechanikus gond. Hazafele jövet megállt párom a szerelőnél, nem tudta pontosan elmondani mi történt, valahogy nyitogatta-zárogatta az ajtót. Nem távirányítóval, hanem az ajtóba dugva a kulcsot. most megint megy le-fel az ablak, de csak egy tizedmásodpercre mertem megnyomni lefele, nehogy lemenjen teljesen, mert szakad az eső:)
Akku saru levétel is megoldotta volna nyilván.
Köszi a sok segítséget és infót mindenkinek! Kellemes hétvégét!
En monroe- t vettem elore. Kicsit magasabb mint a gyari, de nem veszes kinezetre. 20 ezer korul van darabja, es persze parban illik cserelni. A gyarit nem neztem mibe kerul.
Szerintem megint írtál egy 120 oldalas esszét, amiben megkérdezted h a kaucsuk fa gumiját helyileg honnan/mivel/kivel/hogyan/mikor termelték ki és az hogyan jutott el /mivel/kivel/mikor az adott gyárba, ahol milyen körülmények között ki/mivel/hogyan........................................................................................................................................................................ stb stb stb
Ami még kérdés nekem, az a flexi cső a kipufogónál elől. Nem fúj ki, nincs hangja, de ahogy nézem a külső szövet háló a két szélén le van válva a peremről.
Vajon mennyit bír ez még? Meg van valami 3 meg 4 rétegű flexi cső :) Gondolom utóbbi jobb. De szerintem elgurulok majd a kipufogóshoz ellenőriztetni :)
Mosd le te is brigéciollal porszárazra és menj vele úgy, majd menj alá. Nekem is így lett meg végül, mert eléggé félrevezető hogy honnan folyhat. Ha csak a féltengely szimeringek, akkor annak cseréje nem vészes anyagilag. és örülj ha csak annyi a baja :)
Tegnap nagy örömmel elővettem a kocsit a garázsból a 2 hetes állás után (már hiányzott) mondom elviszem lemosatni épp hogy kikanyarodok az utcából belehajtok egy kis gödröcskébe "kopp-csörr-csörr-csörr-csörr" :S Egyből mondom veszem inkább az irányt a szerelő felé emeljük csak meg mi folyik itt, gondoltam a kipufogó egyik bilincse adta meg magát... Mire odaértem már folyamatosan csörögtem, mint egy zsolnait szállító kamion... Sajnos eltört a spirál rugóm, srác megemelte kikapott egy fél ívet s bedobta a többi közé, hogy ez a héten már a tizedik s mi van itt :)
Szóval az lenne a kérdésem, hogy milyen márkát ajánlatok s gondolom párban ajánlott cserélni (lehet hamarosan a másik is beadja a derekát)
175/65R15-tel nem néz ki olyan b.szatósan, de kevesebbet fogyaszt, kényelmesebb, vízen később úszik fel, olcsóbb maga a gumi is.
205/45R16-tal már kicsit jobban mutat, meg szárazon jobb a tapadása, aztán ennyi. Arról nem is beszélve, hogy még a gyári virslitől is kisebb az átmérő, ami így még mindig a "nem ajánlott" kategóriába esik.
Aztán mindent felülír, ha jó árban hozzávágnak az emberhez egy új garnitúra 205/45R16-os minőségit. Itt már csak a jó árat és a minőségi gumit kell definiálni.
Igen, mivel pont felette van, így onnan erededt akkor is. De ki gondol ilyenre? Nem egy jellemző dolog szerintem hogy ott folyik. Mindegy most már, jobb is, örülök a faxa új kuplungomnak :) Tegnap Pesten cirkáltam vele és sokkal kényelmesebb ezzel a lágy kuplungal vezetni. Szerintem valami mechanikus trükk van, olyan mintha emelnél terhet, de hosszú az erőkar és simán felelmesz vele lazán bármit, míg a többinek meg rövidebb ugyanez és nehezebb is nyomni. Csak hogy érzetre próbálom leírni :)
Amúgy elmentem az ipacsfai bontóba amit múltkor kartárs említett kipufogó bilincs végett, de nem nagyon volt nekik, azt mondják az mindegyiken szétrohad és nem kell oda (-:) Egyet adott azért, de az is elég roszda, na majd megpróbálom azért beleaplikálni :)
Köszi a gyors választ! A kapcsolóval kezdtem, pormentes, fényes érintkezőkkel. Azért is kizárnám a kapcsolót, mert sem a vezető oldalira, sem a másikra nem reagál (felfelé húzásra). A kora reggeli nagy kapkodásban nem találtam meg az egyik imbuszt az ajtóbehúzóban, ez akasztott meg. Meg hogy közben el kellett menni az asszonynak a kocsival:) Persze mindez egy szép esős napon...grande öröm van:p
2 a fogónál, 1 a kilincsnél vak ablak alatt, ami imbusz.
Alul 3-4 csillagcsavar...
Illetve, még megemlíteném, h a kilincs be van akasztva, ne szakítsd ki... Nem különben a kapcsoló panel is, mondjuk alapból azzal kezdeném, szerintem csak koszos és nem kap kontaktot.
Ahhóz elég egy puha de mégis rideg műanyag akármi.. ha nincs akkor siam csavarhúzó melynek hegye szigszalaggal körbe van tekerve.... elöl kell megkezdeni, utána kivehető... ebben is 2 csatlakozó van, de asszem 20-30 cm kábelkorbács is van, szaal bőven hozzáférsz.
És ahogy mondtam, én ezzel kezdeném, kivenném a panelt, lekötném a kábeleket, komresszorral megfújnám, majd kontaktrprély... több mint biztos h megoldja a probléma, ha meg nem, még akkor is leveheted az ajtót, amiven a panel amúgyis akadályozna. :D