Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

nemtomika Creative Commons License 2015.05.25 0 0 114725

Ez a teszt majd megmutatja ,lehet változott azóta a minőség is. (kb. 8-9 éve volt a  történet és azért emlékezetes,mert átk..ták az agyam vele,mint gyári minőség és mikor visszamentem reklamálni egy szó nélkül kicserélték orig. suzukira,ráfizetés nélkül.csak fogjam be a szám! )

Előzmény: Törölt nick (114724)
Törölt nick Creative Commons License 2015.05.25 0 0 114724

Na, most jól megvigasztaltál:( Legutóbb a pollenszűrővel, most meg akkor ezzel vásároltam be jól:( Mi lesz a harmadik?

 

Egyébként, ezen az oldalon még csak ez az első csere, viszont a jobb oldalon már háromszor volt. Az út szélén nagyobb az igénybevétel.

Anno az első cserét az egyik ismerős szerelő végezte, nem tudom milyet tett bele. Másodszor Corsa 1.7 D gyári minőségűt tettem, legutóbb Febi-t. Akkor most melyikre tegyem a voksot?

Előzmény: nemtomika (114723)
nemtomika Creative Commons License 2015.05.25 0 0 114723

Kíváncsi vagyok meddig bírja a strapát,mert én régebben vettem a wagonomhoz frap gömbfejet,de az pár ezer km. után cserés lett.

Azért szurkolok,hátha ez jobb lesz !

Előzmény: Törölt nick (114722)
Törölt nick Creative Commons License 2015.05.25 0 0 114722

Orral a garázsfalig álltam, nem fértem oda fényképezni. Volt eszemben, de féltem aláfeküdni, csak emelőn állt.

Felbakolva párban még nem cseréltem, nem tudok hasonlítani feszülés szempontjából. Annyi, hogy rendesen kellet a stabilizátor rudat lefelé nyomni, hogy a pálcát betegyem. A bevált "fogást" a prezi egyik képe is mutatja:)

A pálcát Bárdinál vettem Mátészalkán, ez az első ilyen, remélem tartós lesz. Erősnek tűnik. Nem tudom hogy a 2-3-szor drágábbak annyival tovább bírnák-e.

Egy kép a tasakjáról, a doboza pedig a prezi egyi képén látszik.

Előzmény: subcy (114721)
subcy Creative Commons License 2015.05.25 0 0 114721

Bal oldalról a kerék elől tudsz fényképezni ;)

Úgy értem hogy amikor megemelted nem feszült be a stabpálca azon az oldalon? Mert logikám szerint kicsit lenyomná ellentétes irányba a másik kereket, ha azon van a súly. De ha Te így cserélted ki, akkor nem hiszem :)

Érdekes ez az olsz márka, én nem is hallottam még. Hol vetted? Ilyet tettél már be?

Előzmény: Törölt nick (114720)
Törölt nick Creative Commons License 2015.05.24 0 0 114720

Köszi!

 

Csak ezt az oldalit cseréltem, a másik oldalit két éve, az még jó. Tudod azt vallom, ami még jó az had menjen:)

A mostani egy olasz FRAP, dicsérték hogy erős. De hát tudod, mindent dicsérnek ami eladó. 

Fényképet nem tudok alulról csinálni, nincs aknám:( Az ismerősére szoktam ráállni ha muszáj.

Mire gondolsz a "feszüléssel" kapcsolatosan? 

  

 

Előzmény: subcy (114719)
subcy Creative Commons License 2015.05.24 0 0 114719

Jó kis prezi :)

 

Párban cserélted ugye?

Én felbakoltam mindkét kereket és úgy cseréltem, de azt hiszem szükségtelen, ha jól sejtem Te csak egyik felét emelted meg és ment is a csere egyik oldalt. Nem feszül be ilyenkor semmit amúgy?

A másik hogy milyen márka ez? Mert elég sűrűn cseréled... nem kellene valami "erősebbik" fajtát venni bele?

Váltódról is csinálhattál volna akkor képet, mondtad hogy könnyezik valahol :)

Előzmény: Törölt nick (114718)
Törölt nick Creative Commons License 2015.05.24 0 0 114718

Sziasztok!

 

Tegnap délután újból egy kis jóleső szerelés, "kutyacsont" csere. Sajnos már nem az első és valószínűleg nem is az utolsó.

Nálam tavasszal szokott előjönni, úgy gondolom a /50-es téli gumim és a faxa utak miatt.

Tudom, hogy nem szerencsés téli guminak a túlzottan "peres", de az előző autómról megmaradt, hát használom, mivel nem tudtam túladni rajta.

 

Egy kis prezi, a rutinnak számító munkafolyamatról:)

 

Bal első kerék le, s máris szabad a terep a cseréhez.

  

Egyébként létezik olyan, hogy a felső végén kotyogósodik ki?

 

Dugókulcs hosszú karral, egy kis WD 40    Aztán imbusszal ellentart

és egy kis kalapács, hogy meginduljon:)     és már jön is le villással.

                           

Az új kutyacsontom nem imbuszos, majdan leszereléskor valami vékonyabb villás kellesz ellent tartani, a porvédő fölött.

 

Felül lazítás hosszabbítóval,    

WD 40 igen, kalapács nem:)  Folytatás, mint az alsónál.

       

 

Aztán, régi csont  kalapáccsal finoman kiütöget,

az új, a következő fogással könnyen betehető:)   Végül anyák meghúz "rendesen":)

                                    

 

Kerék vissza és próbaút.     A szereplők:)

   

 

Próbaút tapasztalata: nyekergő kopogás megszűnt, tehát a diagnózis korrekt volt:)

 

Köszönöm a figyelmeteket!

 

 

kisfitti Creative Commons License 2015.05.23 0 0 114717

Ahogy nézem a lángnál, bárdinál is hasonló árak vannak.

1.3 mjet 75 LE

Előzmény: kisfitti (114716)
kisfitti Creative Commons License 2015.05.23 0 0 114716

Aha, pontosabban 19K, mínusz kis kedvesség. 36 lett a vége.

http://www.unixauto.hu/Unix_CikkekLista_Form.aspx?cTipAzon=P18899&cMegnNr=6318

Biztosan lett volna olcsóbb is, de akkor ez volt, és kellett. 

Előzmény: arbocz_d (114715)
arbocz_d Creative Commons License 2015.05.23 0 0 114715

20k darabja? Te nem lengéscsillapító cseréltél??? A Spirálrugók 8-10k körül vannak...

Előzmény: kisfitti (114711)
subcy Creative Commons License 2015.05.22 0 0 114714

Ajtó harmónikacsőben a vezeték törés? Ez pedig olyan tünet és reggel is írtam...

Előzmény: szilrobert (114712)
subcy Creative Commons License 2015.05.22 0 0 114713

Hehe... de nem, nem írtam regényt :)

Előzmény: Grandeferi (114710)
szilrobert Creative Commons License 2015.05.22 0 0 114712

Agybaja volt az autónak, nem mechanikus gond. Hazafele jövet megállt párom a szerelőnél, nem tudta pontosan elmondani mi történt, valahogy nyitogatta-zárogatta az ajtót. Nem távirányítóval, hanem az ajtóba dugva a kulcsot. most megint megy le-fel az ablak, de csak egy tizedmásodpercre mertem megnyomni lefele, nehogy lemenjen teljesen, mert szakad az eső:)

Akku saru levétel is megoldotta volna nyilván. 

 

Köszi a sok segítséget és infót mindenkinek! Kellemes hétvégét!

Előzmény: szilrobert (114694)
kisfitti Creative Commons License 2015.05.22 0 0 114711

En monroe- t vettem elore. Kicsit magasabb mint a gyari, de nem veszes kinezetre. 20 ezer korul van darabja, es persze parban illik cserelni. A gyarit nem neztem mibe kerul.

Előzmény: arbocz_d (114705)
Grandeferi Creative Commons License 2015.05.22 0 0 114710

Szerintem megint írtál egy 120 oldalas esszét, amiben megkérdezted h a kaucsuk fa gumiját helyileg honnan/mivel/kivel/hogyan/mikor termelték ki és az hogyan jutott el /mivel/kivel/mikor az adott gyárba, ahol milyen körülmények között ki/mivel/hogyan........................................................................................................................................................................ stb stb stb

 

Én is simán töröltem volna! :D

Előzmény: subcy (114709)
subcy Creative Commons License 2015.05.22 0 0 114709

Írhatok én két email címre, de akkor sem ír vissza nekem azóta sem :)

asszem tényleg feladom ezzel az ürgével...

Előzmény: alázógyík (114658)
Realtukko Creative Commons License 2015.05.22 -1 0 114708

Teljesen igazad van, 30 mm eltérés a váltómérettől az lópikula, ezen legfeljebb a b*zik aggodalmaskodnak.

Előzmény: Grandeferi (114695)
subcy Creative Commons License 2015.05.22 0 0 114707

Ami még kérdés nekem, az a flexi cső a kipufogónál elől. Nem fúj ki, nincs hangja, de ahogy nézem a külső szövet háló a két szélén le van válva a peremről. 

Vajon mennyit bír ez még? Meg van valami 3 meg 4 rétegű flexi cső :) Gondolom utóbbi jobb. De szerintem elgurulok majd a kipufogóshoz ellenőriztetni :)

subcy Creative Commons License 2015.05.22 0 0 114706

Mosd le te is brigéciollal porszárazra és menj vele úgy, majd menj alá. Nekem is így lett meg végül, mert eléggé félrevezető hogy honnan folyhat. Ha csak a féltengely szimeringek, akkor annak cseréje nem vészes anyagilag. és örülj ha csak annyi a baja :)

Előzmény: Törölt nick (114703)
arbocz_d Creative Commons License 2015.05.22 0 0 114705

Sziasztok!

Tegnap nagy örömmel elővettem a kocsit a garázsból a 2 hetes állás után (már hiányzott) mondom elviszem lemosatni épp hogy kikanyarodok az utcából belehajtok egy kis gödröcskébe "kopp-csörr-csörr-csörr-csörr" :S Egyből mondom veszem inkább az irányt a szerelő felé emeljük csak meg mi folyik itt, gondoltam a kipufogó egyik bilincse adta meg magát... Mire odaértem már folyamatosan csörögtem, mint egy zsolnait szállító kamion... Sajnos eltört a spirál rugóm, srác megemelte kikapott egy fél ívet s bedobta a többi közé, hogy ez a héten már a tizedik s mi van itt :)

 

Szóval az lenne a kérdésem, hogy milyen márkát ajánlatok s gondolom párban ajánlott cserélni (lehet hamarosan a másik is beadja a derekát)

 

Előre is köszi!

nxor Creative Commons License 2015.05.22 0 0 114704

175/65R15-tel nem néz ki olyan b.szatósan, de kevesebbet fogyaszt, kényelmesebb, vízen később úszik fel, olcsóbb maga a gumi is.

205/45R16-tal már kicsit jobban mutat, meg szárazon jobb a tapadása, aztán ennyi.
Arról nem is beszélve, hogy még a gyári virslitől is kisebb az átmérő, ami így még mindig a "nem ajánlott" kategóriába esik.

Aztán mindent felülír, ha jó árban hozzávágnak az emberhez egy új garnitúra 205/45R16-os minőségit. Itt már csak a jó árat és a minőségi gumit kell definiálni. 

Előzmény: Grandeferi (114695)
Törölt nick Creative Commons License 2015.05.22 0 0 114703

A féltengelyem már nekem is szórja szét az olajat egy ideje, bár még cseppenést nem tapasztaltam eddig. Még várok:)

Viszont a Te esetedből okulva, azért én is előveszem a kis tükröt:)

Néhány napja álltam aknán, ugyanis nyekergő kopogást hallottam. Bal kutyacsont a ludas. Hétvégén szerelés, már nagyon várom:)

 

Remélem a faxa kuplungod hosszú élettartamú lesz:)

Fotót tegyél a bilincsről is:)

 

 

 

Előzmény: subcy (114702)
subcy Creative Commons License 2015.05.22 0 0 114702

Igen, mivel pont felette van, így onnan erededt akkor is. De ki gondol ilyenre? Nem egy jellemző dolog szerintem hogy ott folyik. Mindegy most már, jobb is, örülök a faxa új kuplungomnak :) Tegnap Pesten cirkáltam vele és sokkal kényelmesebb ezzel a lágy kuplungal vezetni. Szerintem valami mechanikus trükk van, olyan mintha emelnél terhet, de hosszú az erőkar és simán felelmesz vele lazán bármit, míg a többinek meg rövidebb ugyanez és nehezebb is nyomni. Csak hogy érzetre próbálom leírni :)

 

Amúgy elmentem az ipacsfai bontóba amit múltkor kartárs említett kipufogó bilincs végett, de nem nagyon volt nekik, azt mondják az mindegyiken szétrohad és nem kell oda (-:) Egyet adott azért, de az is elég roszda, na majd megpróbálom azért beleaplikálni :)

Előzmény: Törölt nick (114690)
szilrobert Creative Commons License 2015.05.22 0 0 114701

Köszi a gyors választ! A kapcsolóval kezdtem, pormentes, fényes érintkezőkkel. Azért is kizárnám a kapcsolót, mert sem a vezető oldalira, sem a másikra nem reagál (felfelé húzásra). A kora reggeli nagy kapkodásban nem találtam meg az egyik imbuszt az ajtóbehúzóban, ez akasztott meg. Meg hogy közben el kellett menni az asszonynak a kocsival:) Persze mindez egy szép esős napon...grande öröm van:p

Előzmény: Grandeferi (114696)
subcy Creative Commons License 2015.05.22 0 0 114700

Na, most már kapott elég segítséget :)

Előzmény: mrzltn (114698)
subcy Creative Commons License 2015.05.22 0 0 114699

Csavarok itt vannak:

http://www.teamfiat.co.in/do-yourself/8762-diy-door-trim-removal.html

 

Lehet csak megvan törve a kábel a kábelcsatornában, esetleg próbáld megmozgatni, hátha... Ha nem, akkor mechanikus baja lesz.

Előzmény: szilrobert (114694)
mrzltn Creative Commons License 2015.05.22 0 0 114698
Előzmény: Grandeferi (114696)
Grandeferi Creative Commons License 2015.05.22 0 0 114697

Bár mondjuk a jobbos ablak és se a sofőr oldali, se a saját kapcsolója nem? 

 

Ha így van, akkor viszont aksi sarukat vedd le egy 20-30 percre... 

Előzmény: Grandeferi (114696)
Grandeferi Creative Commons License 2015.05.22 0 0 114696

2 a fogónál, 1 a kilincsnél vak ablak alatt, ami imbusz.

 

Alul 3-4 csillagcsavar...

 

Illetve, még megemlíteném, h a kilincs be van akasztva, ne szakítsd ki... Nem különben a kapcsoló panel is, mondjuk alapból azzal kezdeném, szerintem csak koszos és nem kap kontaktot.

 

Ahhóz elég egy puha de mégis rideg műanyag akármi.. ha nincs akkor siam csavarhúzó melynek hegye szigszalaggal körbe van tekerve.... elöl kell megkezdeni, utána kivehető... ebben is 2 csatlakozó van, de asszem 20-30 cm kábelkorbács is van, szaal bőven hozzáférsz.

 

 

És ahogy mondtam, én ezzel kezdeném, kivenném a panelt, lekötném a kábeleket, komresszorral megfújnám, majd kontaktrprély... több mint biztos h megoldja a probléma, ha meg nem, még akkor is leveheted az ajtót, amiven a panel amúgyis akadályozna. :D

Előzmény: szilrobert (114694)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!